Nieuwveen CITY Respectquote:
tis meer een blunder als je er wel één versierdquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef The_Prophecy het volgende:
[..]
Nieuwveen CITY Respect
[afbeelding]
Bij dat feest is niks een blunder
Apart volk zijn julliequote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:
Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
Jonge, je telefoon nummer geven was al genoeg geweest...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Het is niet direct een versierblunder, maar wel heel lomp qua 'approaching' enzo, of non-approaching..
Ik was even in de stad geweest en wilde de bus terug naar huis pakkken. Dat deed ik dan ook, en ik was niet de enige, verre van zelfs. De bus was bij vertrek propvol. Maar, ik had gelukkig nog een plaatsje kunnen veroveren, het invalidenbankje, rechtsachter de chauffeur. Naarmate de reis vorderde, werd de bus leger en leger.
Ongeveer tien minuten verwijderd van 'mijn' halte zijn er genoeg lege zitplaatsen, er staat al lang niemand meer. De reis gaat voort, en ik geniet van mijn muziek.
En dan, ineens, komt er van ergens achter uit de bus een meisje naar voren gelopen. Hooguit 3min. voordat ik moet uitstappen Ze kijkt me aan en glimlacht vaagjes, ik kijk strak terug en ze gaat recht achter de chauffeur zitten, op het andere invalidenbankje.
Ik weet op dat moment dat ik de kans van mijn leven ga verspelen, en dat doe ik vervolgens. Ze zit nu 'naast' me, friemelt met haar handen aan haar tasje, kijkt lichtjes omlaag en probeert op de een of andere manier mijn blik te vangen, ook via het raam. Ik, inmiddels al gesmolten, ben gewoon totaal geblokkeerd en probeer te bedenken wat ik in godsnaam moet doen, met mijn halte in zicht en nog 30 seconden te gaan. Ik 'besluit' dan onvrijwillig, ik ben gewoon een grote gore schijthond, om maar net te doen of het me allemaal niet boeit. De bus remt af, ik zet Breaking Glass van David Bowie nog wat harder en sta op. Ik kijk haar nog een keer strak aan en zij kijkt 'beduusd' terug en razendsnel weg. Ik loop naar de middendeuren en stap ui, met buikpijn en al..
Echt, zo'n mooie meid, niet normaal......zit achterin de bus, staat op en gaat zenuwachtig naast me op het andere invalidenbankje zitten.....laat me niet lachen HANG MIJ MAAR OP JONGENS!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
....gewoon een grote gore schijthond....
Wahaha.... Kansloos idd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Het is niet direct een versierblunder, maar wel heel lomp qua 'approaching' enzo, of non-approaching..
Ik was even in de stad geweest en wilde de bus terug naar huis pakkken. Dat deed ik dan ook, en ik was niet de enige, verre van zelfs. De bus was bij vertrek propvol. Maar, ik had gelukkig nog een plaatsje kunnen veroveren, het invalidenbankje, rechtsachter de chauffeur. Naarmate de reis vorderde, werd de bus leger en leger.
Ongeveer tien minuten verwijderd van 'mijn' halte zijn er genoeg lege zitplaatsen, er staat al lang niemand meer. De reis gaat voort, en ik geniet van mijn muziek.
En dan, ineens, komt er van ergens achter uit de bus een meisje naar voren gelopen. Hooguit 3min. voordat ik moet uitstappen Ze kijkt me aan en glimlacht vaagjes, ik kijk strak terug en ze gaat recht achter de chauffeur zitten, op het andere invalidenbankje.
Ik weet op dat moment dat ik de kans van mijn leven ga verspelen, en dat doe ik vervolgens. Ze zit nu 'naast' me, friemelt met haar handen aan haar tasje, kijkt lichtjes omlaag en probeert op de een of andere manier mijn blik te vangen, ook via het raam. Ik, inmiddels al gesmolten, ben gewoon totaal geblokkeerd en probeer te bedenken wat ik in godsnaam moet doen, met mijn halte in zicht en nog 30 seconden te gaan. Ik 'besluit' dan onvrijwillig, ik ben gewoon een grote gore schijthond, om maar net te doen of het me allemaal niet boeit. De bus remt af, ik zet Breaking Glass van David Bowie nog wat harder en sta op. Ik kijk haar nog een keer strak aan en zij kijkt 'beduusd' terug en razendsnel weg. Ik loop naar de middendeuren en stap ui, met buikpijn en al..
Echt, zo'n mooie meid, niet normaal......zit achterin de bus, staat op en gaat zenuwachtig naast me op het andere invalidenbankje zitten.....laat me niet lachen HANG MIJ MAAR OP JONGENS!!!
Voor mij ook. Ik heb zo ongeveer precies hetzelfde meegemaakt. Alleen kon ik vrij weinig doen, omdat haar oma naast haar zatquote:
over kansloos gesprokenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef sanger het volgende:
Tja wat moet je hierop zeggen? Kijk eens op www.vistaprint.nl, daar kun je visitekaartjes bestellen (niet duur). Ik heb ook altijd wel een paar kaartjes bij me. Kan ze je altijd mailen, bellen of sms-en!
Ja, misschien wel een beetje.. Maar ik had nog liever 'kansloos' op msn een betere tweede indruk achtergelaten dan dat ik hier en nu moet toegeven dat ik inderdaad een grote jan lul ben..quote:
Eigenlijk moet je dit voor jezelf niet als blunder zien. Tuurlijk het is ontzettend lullig en heb het zelf ook zovaak dat ik op het juiste moment niet toehap. Maar als die dame toch het lef heeft om bij hem te gaan zitten, dan kan ze toch ook een gesprek aanknopen? Als ze dan toch zo graag wil, dan moet ze er ook maar wat moeite voor doen vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef rameijer het volgende:
OMG!Dit is wel 1 van de grootste blunders tot nu toe
![]()
Haha, heb je gelijk in. Maar dat is gelijk het zure, ze bood zichzelf zo uitdrukkelijk non-verbaal aan, maakte zichzelf vrij kwetsbaar...en ik laat me daardoor afschrikken juist omdat ik ook zo graag wilde..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit voor jezelf niet als blunder zien. Tuurlijk het is ontzettend lullig en heb het zelf ook zovaak dat ik op het juiste moment niet toehap. Maar als die dame toch het lef heeft om bij hem te gaan zitten, dan kan ze toch ook een gesprek aanknopen? Als ze dan toch zo graag wil, dan moet ze er ook maar wat moeite voor doen vind ik.
Misschien lezen we binnenkort wel een verhaal van een meisje dat in de bus naast de jongen van haar dromen ging zitten. Dat ze nooit dacht dat ze het zou durven, maar dat uiteindelijk die jongen niet eens tegen haar wou praten
Hahaha mooi johquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef The_Prophecy het volgende:
[..]
Nieuwveen CITY Respect
[afbeelding]
Bij dat feest is niks een blunder
Of er had achter in de bus iemand zitten kotsen en ze ging vooraan zitten om niet zelf over haar nek te gaan. Ze was dan zo stilletjes en keek naar beneden omdat de misselijkheid al aan haar huig kietelde. Dan nog heb je een mooie kans laten lopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Haha, heb je gelijk in. Maar dat is gelijk het zure, ze bood zichzelf zo uitdrukkelijk non-verbaal aan, maakte zichzelf vrij kwetsbaar...en ik laat me daardoor afschrikken juist omdat ik ook zo graag wilde..
Maar ja, misschien binnenkort toch even bus-abonnementje halen..![]()
TE herkenbaar, ik kan er echt niet mee omgaan als dat bij mij zou gebeuren...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Verhaal...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef Tique het volgende:
* Tique heeft een vergelijkbaar verhaal als ContraPunctus..
.
Ik haar nummer gekregen..een paar keer gebeld, uiteindelijk maar een smsje gestuurd..
niets van gehoord
Dus Hannah, als je dit leest, bel me ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |