draaibar in dieka?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef Paeromius het volgende:
[add]
Bedenk me opeens heel leuk deel van die avond nog.
Toen we opzoek waren naar hun liepen we langs draaibar,
en ik liep voorop.
Stond meisje te dansen en die pakt opeens me hand en begint met me te dansen.
Ik denk, heel leuk en aardig maar ik ben op zoek naar die andere
Dus dans heel soepel een rondje met der en loop verder.... om vervolgens afgewezen te worden....![]()
[/add]
...en daar ging je kans.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Bak_Beest het volgende:
Even later weer met datzelfde meisje, sta ik weer achter haar, voel ik ineens heel hard een hand in mijn kont knijpen. Ik kijk om, zie ik dat meisje heel onschuldig kijken, net als ik deed even daarvoor
. Daarna gingen ze ineens weg. Tssss
![]()
.
Wat is een draaibar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef Paeromius het volgende:
[..]
Uhm neej.. een draaibar in Groningen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef Koentje3 het volgende:
Lal, ik bedenk me nog opeens iets van een paar jaar geleden..
Ik was nog 15 ongeveer, dus was ook nog niet zovaak uit geweest, komt op een gegeven moment een meidje naar me toe: Zie je dat meisje daar..? die vind jou wel leuk, alleen ze moet over een kwartiertje al naar huis... Naja, die hint snapte ik dus nog wel, dus ik stapte naar dat meidje... En wat zeg ik met mn dronken-na-3-biertjes hoofd: Heyy..! Ik hoor net van je vriendin dat ik nog een kwartier hebt om jou te pakken..
wops.. naja, toen was ze snel weg![]()
![]()
Maar ik spreek haar nu nogsteeds regelmatig, want een maat van mij had een paar weken later een beter succes zullen we maar zeggen![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Bemiddelaar het volgende:
misschien een bar die ronddraait ofzo, gokje hoor![]()
Is gewoon het bar gedeelte (bar+krukjes:p) die rondraaien. Niet heel snel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef rameijer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar ik heb zoiets dus nog nooit gezien; vandaar...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm nou ja de versierblunder kwam niet van mij, hij was van de ander kant afkomstig
Twee gasten waren toch wel echt behoorlijk dronken, en probeerde mij en een vriendin van me te versieren. Er liep iemand met een fototoestel rond en die ene gast wilde met me op de foto, maar ik vertelde net op dat moment dat ik niet zo op dronken jongens val....
Reactie?: IK DRONKEN? Echt niet hoor! 1 x 1 = 2 (maar ook echt serieus gezicht erbij....)
Uitkomst? Een geweldige foto dat ik dubbel lig en het hoofd van die jongen NIET TE FILMEN
(het klinkt nu best suf....maar het was toen echt heel grappig....)
Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
Dat merkte ik ook niet zelf al op of zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef sciscens het volgende:
En eentje die niet heel direct hier thuishoort maar wel een leuk verhaal.
Haha, ik ga wel naar Blokland (ok, alleen naar Pater Moeskroen dan), kom dus ook bij jou uit de buurt neem ik aan, maar van het woord kort heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt![]()
Nog naar Blokland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |