En wat precies probeer je toe te voegen met deze weldoordachte reply?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je word afgewezen door t tuig dat DAAR rond loopt is t niet al te best gesteld met je goede vriend:(
het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??
Ik ben nog liever boer dan dat ik bij vindi moest zitten
Sjah, alsje van streepjes truien en van die leuke accenten houdt.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:01 schreef Jaymes het volgende:
[..]
het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vinden![]()
pas een versierblunder als je dr ook daadwerkelijk hebt versierdquote:Op zondag 10 juli 2005 12:39 schreef googoodoll het volgende:
ik praat met een meisje, blijkt ze van Celine Dion te houden![]()
Stomme vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef Beach het volgende:
Hele avond naar elkaar lachen![]()
We komen steeds dichter naar elkaar toe, trekt haar vriendin haar opeens mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogal matig, helaas durfde ik niks meer en is het bij lachen naar elkaar gebleven, ook daarna.
Volgende week maar eens erop af![]()
Waakvarken denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stomme vriendin
Volgende keer beter beach
die heb je dr altijd tussen zittenquote:
En dat liep uit op een fiasco?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
ik ging gister net doen of ik uit het buitenland kwam
'hoe kaat it met jou?'
'uh, goed?'
'wat is je naam?'
'Marieke'
en dan met zo'n zwaar frans accent
ze vroeg mijn naam en toen zei ik 'iek ben 22 jaar old'quote:Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En dat liep uit op een fiasco?
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
tip: nooit zeggen dat je Geoloog bent en haar grot wil onderzoeken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Die moest vast een grote pukkel bedekkenquote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Hahahahquote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |