Ik ben het type dat een uitgaansgelegenheid niet nodig heeft om aan de vrouw te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgen
Nou ja, ik vind dat ie wel een punt heeft. Speciaal uitgaan om een keertje te zoenen, omdat je niemand anders dan een dronken wijf kunt krijgen, is natuurlijk ook triest hequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgen
Had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef DarkDancer het volgende:
omg, ga nooit klooien met de kersverse ex van je beste maat....
dat gaat altijd fout!
Vertel dan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef DarkDancer het volgende:
omg, ga nooit klooien met de kersverse ex van je beste maat....
dat gaat altijd fout!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gemiddeld avondje stappen kost 120 euro
misschien drinkt ie geen bier maar sterkere drankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
120 per maand, bullshit. Dat haal ík niet eens
Laten we zeggen dat je in totaal zo'n 30 euro aan de taxi en entree kwijt bent en dus nog 90 euro over hebt. Een biertje is 1,50... 60 bier op een avond...
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er naast mannen ook vrouwen uitgaan, men noemt dat emancipatie.quote:
MENSEN, KAP EENS MET DIE DISCUSSIEquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er naast mannen ook vrouwen uitgaan, men noemt dat emancipatie.![]()
Vrouwen maken het uitgaan compleet vind ik echter een beetje zielige uitspraak. Je vind zeker ook dat een avond niet geslaagd kan zijn als je niet je natte lap in iemands strottehoofd duwt?![]()
Lang leven studenten verenigingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
Laten we zeggen dat je in totaal zo'n 30 euro aan de taxi en entree kwijt bent en dus nog 90 euro over hebt. Een biertje is 1,50... 60 bier op een avond...
30 euro aan entree en taxi, 90 over. Biertje kost 2,00, sterker spul 4,00 of meer. Je geeft links en rechts nog iets weg aan vrouwen (ik persoonlijk niet, maar players doen het wel) en je bent binnen no time 120 euro lichter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
jij bent zo'n cleo man toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Northside het volgende:
[..]
30 euro aan entree en taxi, 90 over. Biertje kost 2,00, sterker spul 4,00 of meer. Je geeft links en rechts nog iets weg aan vrouwen (ik persoonlijk niet, maar players doen het wel) en je bent binnen no time 120 euro lichter...
Taxi is 10 heen en 10 terug. IS al 20. Dan nog een broodje shoarma op het einde van de avond is ook een tientje is al 30. Dan bier a 2 euro ben je ook zo ongeveer 60-70 euro aan kwijt. En dan indd nog wat je weggeeft aan meisjes (ook wel investeren genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
Is natuurlijk erg gaaf dat je zoveel uitgeeft bij het uitgaan dudequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Taxi is 10 heen en 10 terug. IS al 20. Dan nog een broodje shoarma op het einde van de avond is ook een tientje is al 30. Dan bier a 2 euro ben je ook zo ongeveer 60-70 euro aan kwijt. En dan indd nog wat je weggeeft aan meisjes (ook wel investeren genoemd![]()
Bier voor vrouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Is natuurlijk erg gaaf dat je zoveel uitgeeft bij het uitgaan dude
Tien euro voor een broodje shoarma?
30 à 25 bier op een avond?
Bier geven aan vrouwen? Kan je ze anders niet versieren?
Maarja, on-topic. Geen blunders hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |