quote:Op zondag 25 december 2005 12:09 schreef .Tarzan. het volgende:
Nou, dan zal ook mijn blunder ook maar eens vertellen. Ik zag een leuk meisje op school en ik lachte naar haar. De volgende dag kwam ze naar me toe en zei: "Wil je met me uitgaan?"
Ik ben hartstikke lui dus ik vroeg: "Uitgaan? Kunnen we niet gewoon gelijk met elaar naar bed?"
Ze gaf me een rare blik en liep meteen weg.![]()
![]()
bij pinguins gaat het ook zoquote:
Zeer terecht, ze wilden jou gewoon weg hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef Aurelium het volgende:
laatst knijpt er een meid een aantal keer in mn reet. ik was al best ver weg dus had geen idee wie het was. Nadat ik voor de 4e keer verbaasd om me heen keek, zag ik een meisje lachen. Ik drop af, ligt ze helemaal dubbel en wijst naar een vriendin van dr die me in mn reet zou hebben geknepen.
Ik daar weer op af om een praatje met dr te maken. Vervolgens mompelt ze iets met een rood hoofd en stormt die tent uit met een vriendin...blijf dan ook van mn reet af doos, als je te verlegen bent daarna wat te zeggen als ik op je af kom.
Touchéquote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zeer terecht, ze wilden jou gewoon weg hebben
weg hebben? ik heb haar uiteindelijk weg gejaagd schijnbaarquote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zeer terecht, ze wilden jou gewoon weg hebben
Ja ze gingen maar weg omdat jij de hint niet snapte.quote:Op zondag 25 december 2005 17:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
weg hebben? ik heb haar uiteindelijk weg gejaagd schijnbaar
je naam zegt genoegquote:Op zondag 25 december 2005 17:29 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja ze gingen maar weg omdat jij de hint niet snapte.
Is mij ook eens overkomen, stelletje dozenquote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef Aurelium het volgende:
laatst knijpt er een meid een aantal keer in mn reet. ik was al best ver weg dus had geen idee wie het was. Nadat ik voor de 4e keer verbaasd om me heen keek, zag ik een meisje lachen. Ik dr op af, ligt ze helemaal dubbel en wijst naar een vriendin van dr die me in mn reet zou hebben geknepen.
Ik daar weer op af om een praatje met dr te maken. Vervolgens mompelt ze iets met een rood hoofd en stormt die tent uit met een vriendin...blijf dan ook van mn reet af doos, als je te verlegen bent daarna wat te zeggen als ik op je af kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |