quote:Op zondag 25 december 2005 12:09 schreef .Tarzan. het volgende:
Nou, dan zal ook mijn blunder ook maar eens vertellen. Ik zag een leuk meisje op school en ik lachte naar haar. De volgende dag kwam ze naar me toe en zei: "Wil je met me uitgaan?"
Ik ben hartstikke lui dus ik vroeg: "Uitgaan? Kunnen we niet gewoon gelijk met elaar naar bed?"
Ze gaf me een rare blik en liep meteen weg.![]()
![]()
bij pinguins gaat het ook zoquote:
Zeer terecht, ze wilden jou gewoon weg hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef Aurelium het volgende:
laatst knijpt er een meid een aantal keer in mn reet. ik was al best ver weg dus had geen idee wie het was. Nadat ik voor de 4e keer verbaasd om me heen keek, zag ik een meisje lachen. Ik drop af, ligt ze helemaal dubbel en wijst naar een vriendin van dr die me in mn reet zou hebben geknepen.
Ik daar weer op af om een praatje met dr te maken. Vervolgens mompelt ze iets met een rood hoofd en stormt die tent uit met een vriendin...blijf dan ook van mn reet af doos, als je te verlegen bent daarna wat te zeggen als ik op je af kom.
Touchéquote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zeer terecht, ze wilden jou gewoon weg hebben
weg hebben? ik heb haar uiteindelijk weg gejaagd schijnbaarquote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zeer terecht, ze wilden jou gewoon weg hebben
Ja ze gingen maar weg omdat jij de hint niet snapte.quote:Op zondag 25 december 2005 17:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
weg hebben? ik heb haar uiteindelijk weg gejaagd schijnbaar
je naam zegt genoegquote:Op zondag 25 december 2005 17:29 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja ze gingen maar weg omdat jij de hint niet snapte.
Is mij ook eens overkomen, stelletje dozenquote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef Aurelium het volgende:
laatst knijpt er een meid een aantal keer in mn reet. ik was al best ver weg dus had geen idee wie het was. Nadat ik voor de 4e keer verbaasd om me heen keek, zag ik een meisje lachen. Ik dr op af, ligt ze helemaal dubbel en wijst naar een vriendin van dr die me in mn reet zou hebben geknepen.
Ik daar weer op af om een praatje met dr te maken. Vervolgens mompelt ze iets met een rood hoofd en stormt die tent uit met een vriendin...blijf dan ook van mn reet af doos, als je te verlegen bent daarna wat te zeggen als ik op je af kom.
Herkenbaar.quote:Op zondag 25 december 2005 21:20 schreef nexcro het volgende:
Gisteravond liep er een dame de hele tijd hints en aandacht te vragen, maar meneer hier was te stom om het pas de volgende ochtend te ontdekken.
Vanavond nog maar eens even weer kijken hoe het gaat, zelf het idee dat de kans groot is dat ik morgen weer hier post
Een mooi verhaal wel in ieder gevalquote:Op maandag 26 december 2005 02:01 schreef Roellie80 het volgende:
gisteren het zusje van een goede vriend mee naar huis genomen,
ik was door hem al uitgenodigd voor een kertdiner morgen 2e kerstdag..
ben benieuwd of dat een blunder gaat worden morgen![]()
Nee joh, gewoon neuken die hapquote:Op maandag 26 december 2005 02:01 schreef Roellie80 het volgende:
gisteren het zusje van een goede vriend mee naar huis genomen,
ik was door hem al uitgenodigd voor een kertdiner morgen 2e kerstdag..
ben benieuwd of dat een blunder gaat worden morgen![]()
Mja heb ik ook weleens paar keer gehad. Meestal merk ik dan niet wie het doet, al kan je er soms eentje kansloos zien gaan lachen als je om kijkt. Maar goed, tijdje geleden was er zo'n meisje die dus echt minstens 4x in m'n reet kneep. Maar dat was echt zo'n boerin, lelijk mensquote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is mij ook eens overkomen, stelletje dozenwas de eerste en meteen de laatste keer dat ik daar kwam (was zo'n beetje een van de weinige blanke jongens daar)
Ik had haar keihard uitgehold daarna, de hoerquote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef Bak_Beest het volgende:
Afgelopen donderdag op een leuk feestje was er een meisje die telkens m'n kerstmuts afpakte. Die plagerijtjes gingen op een gegeven moment over op een leuk gesprekje en het werd wat closer. Op een gegeven moment kwam er een andere gozer die zij kende bijstaan en moest ze plotseling naar de wc, ok, dus ik m'n vrienden maar weer opgezocht. Even later loop ik weer even een rondje om haar te zoeken, zie ik haar
en staat ze met een andere gozer te...
.
Ai ai.
Ja, maar ze was echt heel mooiquote:Op maandag 26 december 2005 18:59 schreef YellowLedbetter het volgende:een duitse, is maar goed dat je niks hebt ondernomen. Moet zelf echter wel toegeven een keer een half duits meisje gescoort te hebben....
ja, toen je eindelijk voldoende bier op had waarschijnlijkquote:Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Toen pas realiseerde ik me dat ze eigenlijk wel super lekker was....![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 26 december 2005 19:55 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ja, toen je eindelijk voldoende bier op had waarschijnlijk! na 15 bier realiseer ik mij ook altijd opeens dat veel meisjes toch best wel erg lekker zijn.
pff dat is echt een takkehoer eerste klas zeg. Dan voel je je echt kut je dat gebeurdquote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef Bak_Beest het volgende:
Afgelopen donderdag op een leuk feestje was er een meisje die telkens m'n kerstmuts afpakte. Die plagerijtjes gingen op een gegeven moment over op een leuk gesprekje en het werd wat closer. Op een gegeven moment kwam er een andere gozer die zij kende bijstaan en moest ze plotseling naar de wc, ok, dus ik m'n vrienden maar weer opgezocht. Even later loop ik weer even een rondje om haar te zoeken, zie ik haar
en staat ze met een andere gozer te...
.
Ai ai.
Een schoolfeestquote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ben slecht in het zien van 'tekens' en nog slechter in 'er werk van maken' dus bij mij valt er niet veel te blunderen. Misschien hoogstens het gehele kerstbal, waar o zo veel leuke meiden van m'n school rondliepen in gala-jurken waarvan ik er op een aantal wel een oogje had. Ik met mijn blindheid en terughoudendheid, 't wordt nooit wat met mij![]()
![]()
Och ja.. schoolfeesten.. damn wat mis ik die tijd..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Een schoolfeest, volgens mij is het inderdaad wel een blunder als je daar niet scoort
. Gewoon wat drinken en er dan op af stappen, wat dan nog als het mislukt...scheit aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |