quote:Op maandag 28 november 2005 11:58 kraamde Yodaah het volgende uit:
First date blunder ik raakte meteen geïnspireerd om er een column over te schrijven
Titel: Het spoor bijster
Je bent jong en single en derhalve: je bent jong en je date wat. Nu heb ik als vrijgezellige jongedame al enkele memorabele dates mogen ervaren.De één nog afknappender dan de ander. Sommige dates verdienden dan ook niet echt de schoonheidsprijs, kan ik je vertellen. Zo had ik onlangs een date.
Deze meneer X (uit privacy overweging noem ik hem X, je weet immers nooit), intelligent, niet onaantrekkelijk, charmant en galant, had kennelijk niet goed begrepen, dat charmant zijn ook op een andere manier geïnterpreteerd kon worden. Wat wilde nu het geval? De uitnodiging tot het komen doen van een drankje bij de dame thuis werd welwillend ontvangen door meneer X.
De avond werd ingevuld door erg vermakelijke gesprekken onder het genot van een glas wijn. Zowel de buik als blaas kreeg die avond genoeg te verduren. Een bezoekje aan de ‘kleinste ruimte’ in mijn huis bleef dan ook niet uit. Mijn blaas heeft nog wel eens last van kuren en die keer hoefde ik die avond dus helemaal niet zo nodig.
Na zijn vertrek besloot ik toch een ritje te wagen om de 'blaastest' te doen. Het toilet was verdacht doch netjes 'dicht'Bij het oplichten van de toiletbril kregen mijn netvliezen hun grootste schrik ooit! Meneer X bleek niet alleen last te hebben gehad van zijn blaas, maar duidelijk ook van zijn buik! En blijkbaar wist hij niet van het bestaan af van een toiletborstel. Een afschuwelijk drama had zich afgespeeld in mijn toiletpot!! Er lag namelijk een dikke vette remspoor van hier tot Oezbekistan het email aan te tasten van mijn toiletpot!
In mijn hele leven heb ik nog niet eerder iemand meegemaakt die het 'spoor' bijster was! Na deze schrikbarende ontdekking heb ik (uiteraard) niets meer van mij laten horen. Het wel en wee(cee) van meneer X kon me doorgetrokken worden.
Ja, en stoned. Maar de volgende dag zei hij,quote:
Noem je dat verkaptquote:Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
stop eens met die verkapte tvp's.
Nou, ik ken het dus dat ik een meisje erg leuk vond. Ik kwam er achter dat ze een vriend had terwijl ze toch hele tijd klef deed bij mij. Ik ff gevraagd waarom ze dat deed, ja deed ze altijd als ze iemand gwoon erg leuk vond. Opeens vroeg ze of we ff naar mijn tent konden gaan, ja is goed kunnen we ff buurten dacht ikquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef innepin het volgende:
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
Wat had je nog uitgevreten dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
deze "blunder" is al een tijdje geleden mtoch
6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht
trouwens ook een tvp
heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht
trouwens ook een tvp
lezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .
Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
trouwens ook een tvp
Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
trouwens, eerder werd er in MED met klem aangekondigd dat de modjes tvp's zouden deleten. Niet dus. t
Achja, we zijn het inmiddels wel gewend van fok, hypocrisie, inconsequent, huichelarij, incompententie, en nog alles wat de klok slaat
Fokkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?
'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eensquote:In dit soort topics ben ik trouwens geneigd wat soepeler met die regel om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |