abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32650426
game on, of juist niet...

Vorig topic: Versierblunders deel 19

De laatste post (rare post, dat wel )
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:58 kraamde Yodaah het volgende uit:
First date blunder ik raakte meteen geïnspireerd om er een column over te schrijven

Titel: Het spoor bijster

Je bent jong en single en derhalve: je bent jong en je date wat. Nu heb ik als vrijgezellige jongedame al enkele memorabele dates mogen ervaren.De één nog afknappender dan de ander. Sommige dates verdienden dan ook niet echt de schoonheidsprijs, kan ik je vertellen. Zo had ik onlangs een date.
Deze meneer X (uit privacy overweging noem ik hem X, je weet immers nooit), intelligent, niet onaantrekkelijk, charmant en galant, had kennelijk niet goed begrepen, dat charmant zijn ook op een andere manier geïnterpreteerd kon worden. Wat wilde nu het geval? De uitnodiging tot het komen doen van een drankje bij de dame thuis werd welwillend ontvangen door meneer X.
De avond werd ingevuld door erg vermakelijke gesprekken onder het genot van een glas wijn. Zowel de buik als blaas kreeg die avond genoeg te verduren. Een bezoekje aan de ‘kleinste ruimte’ in mijn huis bleef dan ook niet uit. Mijn blaas heeft nog wel eens last van kuren en die keer hoefde ik die avond dus helemaal niet zo nodig.
Na zijn vertrek besloot ik toch een ritje te wagen om de 'blaastest' te doen. Het toilet was verdacht doch netjes 'dicht'Bij het oplichten van de toiletbril kregen mijn netvliezen hun grootste schrik ooit! Meneer X bleek niet alleen last te hebben gehad van zijn blaas, maar duidelijk ook van zijn buik! En blijkbaar wist hij niet van het bestaan af van een toiletborstel. Een afschuwelijk drama had zich afgespeeld in mijn toiletpot!! Er lag namelijk een dikke vette remspoor van hier tot Oezbekistan het email aan te tasten van mijn toiletpot!
In mijn hele leven heb ik nog niet eerder iemand meegemaakt die het 'spoor' bijster was! Na deze schrikbarende ontdekking heb ik (uiteraard) niets meer van mij laten horen. Het wel en wee(cee) van meneer X kon me doorgetrokken worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door VOLVOMEISTER op 28-11-2005 18:07:17 (ff die laatste post bijgepakt) ]
Verwijderd door Admin.
  maandag 28 november 2005 @ 18:26:48 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32650965
TT even verduidelijkt zodat iedereen weet over welke reeks het gaat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32651259
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Was ie toevallig dronken?
Ja, en stoned. Maar de volgende dag zei hij,
"I should really give up on that whole kissing you thing, right?"
En toen was ie niet dronken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32651443
ey scorpie, niemand had het woord glazuur genoemd!!

tvp
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_32653189

[ Bericht 100% gewijzigd door arco_corleone op 28-11-2005 20:01:38 ]
pi_32654424
Unspoken words were understood
pi_32655433
stop eens met die verkapte tvp's.
Verwijderd door Admin.
pi_32655536
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
stop eens met die verkapte tvp's.
Noem je dat verkapt
Unspoken words were understood
pi_32656126
enorm duidelijke tvp.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32659083
ik maak geen blunders
pi_32659402
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef innepin het volgende:
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
Nou, ik ken het dus dat ik een meisje erg leuk vond. Ik kwam er achter dat ze een vriend had terwijl ze toch hele tijd klef deed bij mij. Ik ff gevraagd waarom ze dat deed, ja deed ze altijd als ze iemand gwoon erg leuk vond. Opeens vroeg ze of we ff naar mijn tent konden gaan, ja is goed kunnen we ff buurten dacht ik Begon ze me te kussen, niet verwacht, maar wel lekker
pi_32661368
Veel vrouwen en hun eeuwige vriend ook
Jupiler is goed
pi_32662187
deze "blunder" is al een tijdje geleden mtoch

6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht

trouwens ook een tvp
пусть всегда будет солнце
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:53:57 #14
92655 Ferdi81
omdat............
pi_32664796
tvp
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:56:13 #15
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32664830
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:

6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht

trouwens ook een tvp
Wat had je nog uitgevreten dan?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:13:48 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_32665158
TVP
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:39:25 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32665687
quote:

trouwens ook een tvp
heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32665952
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:39 schreef avotar het volgende:

[..]

heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .
lezen
pi_32667163
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:46:44 #20
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_32670039
quote:

trouwens ook een tvp
Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota van .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_32672357
trouwens, eerder werd er in MED met klem aangekondigd dat de modjes tvp's zouden deleten. Niet dus. t

Achja, we zijn het inmiddels wel gewend van fok, hypocrisie, inconsequent, huichelarij, incompententie, en nog alles wat de klok slaat
Verwijderd door Admin.
pi_32672506
Idd, verwijder die terugvindposts is!
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:22:22 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32672575
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
trouwens, eerder werd er in MED met klem aangekondigd dat de modjes tvp's zouden deleten. Niet dus. t

Achja, we zijn het inmiddels wel gewend van fok, hypocrisie, inconsequent, huichelarij, incompententie, en nog alles wat de klok slaat
Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?
In dit soort topics ben ik trouwens geneigd wat soepeler met die regel om te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 29-11-2005 15:28:44 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:28:00 #24
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32672736
In een dronken en melige bui de ex van de kroegbaas vragen of ze zin had in een kwartetje was misschien niet mijn meest slimme actie. Ik wist echter niet dat het de ex was van de baas, dat hoorde ik daarna pas Gelukkig kon iedereen erom lachen, alhoewel de baas me de week erna wel even tegenhield bij de deur en me redelijk serieus vroeg of ik het nou meende of niet.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_32672910
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]

Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?
Fokken
quote:
In dit soort topics ben ik trouwens geneigd wat soepeler met die regel om te gaan.
'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eens
Verwijderd door Admin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')