abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32520517
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'

Je ben toevallig geen Westlander .. zoja,, dan begrijp ik ut anders
Let There be light
pi_32582903
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef Unlike het volgende:

[..]

hehe, i know... week geleden mislukte het bij mij ook totaal. Durf hem niet meer aan te kijken...
hoe heb je het trouwens opgelost want ik vrees dat ik haar dinsdag ook niet meer aan durf te kijken
пусть всегда будет солнце
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:27:38 #263
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_32589992
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Noem alle erge dingen die kunnen gebeuren eens op.
Ze zou zwanger kunnen raken
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_32605769
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef webspider het volgende:

[..]

Ze zou zwanger kunnen raken
pi_32605846
Ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets niet grappig is Een vriendin die voor de grap de pil vergeet is verneukeratief voor je hart.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_32616588
Ik had gister een beetje oogcontact met een meisje. Nou goed avond vordert en op een gegeven moment aan het eind steek ik mijn hand uit om dr met me te laten dansen. We dansen en houden elkaars hand een beetje vast. Het blijken de laatste nummers te zijn van avond en het licht gaat deels uit om mensen te laten vertrekken. Ik vraag haar naam, blijkt ze dezelfde naam te hebben als mijn moeder.

Ik alsnog onverschrokken een beetje met dr dansen, zegt ze opeens: ja ik ga zo wel weg (hint hint hint). En wat doe ik? Ik geef dr een kus op dr mond met mn domme kop en loop gewoon doodleuk weg. Het was echt een leuke/mooie dame, maar ergens moet ik er ook wel om lachen ook.
  zondag 27 november 2005 @ 14:12:37 #267
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32617081
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ik alsnog onverschrokken een beetje met dr dansen, zegt ze opeens: ja ik ga zo wel weg (hint hint hint). En wat doe ik? Ik geef dr een kus op dr mond met mn domme kop en loop gewoon doodleuk weg. Het was echt een leuke/mooie dame, maar ergens moet ik er ook wel om lachen ook.
Iets exacts hetzelfde overkwam mij vorige week zondag!
pi_32617166
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:12 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Iets exacts hetzelfde overkwam mij vorige week zondag!
Hoe heette ze?

Misschien kickt ze erop
  zondag 27 november 2005 @ 15:10:47 #269
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32618746
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hoe heette ze?

Misschien kickt ze erop
Ria.
Zo niet, dan toch...
pi_32625190
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Mr_Dark het volgende:

[..]

Je ben toevallig geen Westlander .. zoja,, dan begrijp ik ut anders
niks tegen westlanders he
pi_32635633
Vorig jaar in de winter, flink wat gedronken die avond en zat de hele tijd met een meid te zoenen. Behoorlijk gezellig dus en zeer onder invloed kwam er het moment 'breng je me naar huis?'

Nou, tuurlijk wel, dus met haar mee naar huis gefietst, voor de deur nog staan zoenen een tijdje. Het regende al de hele tijd, dus toen ze de deur open deed vroeg ze of ik nog even binnen kwam schuilen.

In de staat waarin ik was zei ik 'neuh, ben niet van suiker hoor', en ging naar de fiets toe. Zucht, kun je je toch nog op de dag van vandaag druk over maken
pi_32637762
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Wij hebben niks tegen domme, zuipende provincialen.
  maandag 28 november 2005 @ 08:19:56 #273
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32637803
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:

[..]

wehehe boeren met hun keelgat wagenwijd open
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32638607
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets niet grappig is Een vriendin die voor de grap de pil vergeet is verneukeratief voor je hart.
Onveilige seks is inderdaad een hele leuke grap

pi_32639057
quote:
Wij hebben niks tegen domme, zuipende provincialen.
quote:
wehehe boeren met hun keelgat wagenwijd open

hebben we zo'n slecht imago dan

voor de rest maak ik eigenlijk nooit echt blunders, ik probeer ook niet zoveel . En als ik het wel probeer dan lukt het ook meestal wel

Een vaak gehoord probleem is de communicatie, dat zij een verhaal begint te vertellen maar dat je de helft ervan niet volgt omdat de muziek zo hard staat en je niet durft te vragen om het een en ander te harhalen.

En als zij dan een vervolgvraag vraagt je het antwoord niet echt weet
pi_32639078
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef wlsandman het volgende:

hebben we zo'n slecht imago dan
Bij AA hebben jullie een goed imago, jullie zorgen voor klandizie.
pi_32639129
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Bij AA hebben jullie een goed imago, jullie zorgen voor klandizie.
lekker goedkoop zuipen in je eigen 'hok' is toch niet verkeerd
pi_32639150
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:11 schreef wlsandman het volgende:

[..]

lekker goedkoop zuipen in je eigen 'hok' is toch niet verkeerd
Zolang jullie boeren uit de Randstad blijven is iedereen tevreden. Gaan jullie je maar platzuipen in een ruimte van 4 bij 4 met zn 10en.
pi_32639377
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zolang jullie boeren uit de Randstad blijven is iedereen tevreden. Gaan jullie je maar platzuipen in een ruimte van 4 bij 4 met zn 10en.
we moeten idd niks van die invloeden van buitenaf hebben
pi_32641358
First date blunder [sub]

Een remspoor achtergelaten in het toilet door je first date...

[ Bericht 92% gewijzigd door Yodaah op 28-11-2005 16:06:43 ]
pi_32641396
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:24 schreef wlsandman het volgende:

[..]

we moeten idd niks van die invloeden van buitenaf hebben
We kunnen de medewerkers van het AA ook gewoon langssturen.
pi_32642132
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:58 schreef Yodaah het volgende:
First date blunder ik raakte meteen geïnspireerd om er een column over te schrijven

Titel: Het spoor bijster

Je bent jong en single en derhalve: je bent jong en je date wat. Nu heb ik als vrijgezellige jongedame al enkele memorabele dates mogen ervaren.De één nog afknappender dan de ander. Sommige dates verdienden dan ook niet echt de schoonheidsprijs, kan ik je vertellen. Zo had ik onlangs een date.
Deze meneer X (uit privacy overweging noem ik hem X, je weet immers nooit), intelligent, niet onaantrekkelijk, charmant en galant, had kennelijk niet goed begrepen, dat charmant zijn ook op een andere manier geïnterpreteerd kon worden. Wat wilde nu het geval? De uitnodiging tot het komen doen van een drankje bij de dame thuis werd welwillend ontvangen door meneer X.
De avond werd ingevuld door erg vermakelijke gesprekken onder het genot van een glas wijn. Zowel de buik als blaas kreeg die avond genoeg te verduren. Een bezoekje aan de ‘kleinste ruimte’ in mijn huis bleef dan ook niet uit. Mijn blaas heeft nog wel eens last van kuren en die keer hoefde ik die avond dus helemaal niet zo nodig.
Na zijn vertrek besloot ik toch een ritje te wagen om de ‘blaastest’ te doen. Het toilet was verdacht doch netjes ‘dicht’. Bij het oplichten van de toiletbril kregen mijn netvliezen hun grootste schrik ooit! Meneer X bleek niet alleen last te hebben gehad van zijn blaas, maar duidelijk ook van zijn buik! En blijkbaar wist hij niet van het bestaan af van een toiletborstel. Een afschuwelijk drama had zich afgespeeld in mijn toiletpot!! Er lag namelijk een dikke vette remspoor van hier tot Oezbekistan het email aan te tasten van mijn toiletpot!
In mijn hele leven heb ik nog niet eerder iemand meegemaakt die het ‘spoor’ bijster was! Na deze schrikbarende ontdekking heb ik (uiteraard) niets meer van mij laten horen. Het wel en wee(cee) van meneer X kon me doorgetrokken worden.
Je hebt een kerel uitgenodigt en deze heeft bij jou even lekker een potje zitten schijten?
Jupiler is goed
pi_32642229
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Je hebt een kerel uitgenodigt en deze heeft bij jou even lekker een potje zitten schijten?
ja
pi_32642351
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Yodaah het volgende:

[..]

ja
Wilde ie niet in je bek schijten?
pi_32642392
Wen er maar aan, het is heel normaal dat mannen dat doen. (behalve dan van dat stukje van dat hij de wc-bril naar beneden heeft gedaan, daar zou ik mij meer zorgen om maken).
pi_32642414
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wilde ie niet in je bek schijten?
Ik vond die remspooractie al sick genoeg en kom jij mij vragen of hij niet in mijn wilde ??
pi_32642487
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Yodaah het volgende:

[..]

Ik vond die remspooractie al sick genoeg en kom jij mij vragen of hij niet in mijn wilde ??
Wilde hij dat niet? Wat een lul zeg. Daar moet je NOOIT meer mee uitgaan, die heeft nix voor je over.
pi_32642511
Je bent een vrouw, die zichzelf noemt naar een akelig oud groen mannetje uit starwars, die het gebrek aan literair talent niet onder stoelen of banken steekt, die email in haar toiletpot heeft (?) en die klaagt over remsporen die dates bij haar achterlaten in de plee? Iets zegt me dat we jou vaker zullen zien in dit topic.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32643044
Email= Eejmalje = Een steensoort

maandag 28 november 2005 @ 13:14:06 #290
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_32643080
En dat is totaal niet erg.
Behalve dan dat ik inderdaad 3 keer heb moeten lezen of ze nou een berichtje had of emaille.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_32643449
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Beach het volgende:
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
Zelfde hier. Kansen genoeg, maar er iets aan doen, ho maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Disorder op 28-11-2005 13:33:51 ]
pi_32644070
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Geqxon het volgende:

Klopt ik dacht dat je het anders schreef
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32645146
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Geqxon het volgende:

Je schrijft het alleen als Emaille .
quote:
Wat is emaille?

Emaille is een glaslaag aangebracht op metaal. Het is in de loop der eeuwen op zeer uiteenlopende manieren gebruikt en is zeer duurzaam. De kleuren zijn rijk en worden niet schadelijk beïnvloed door de inwerking van licht en lucht.
Als basis voor het emailleren dienen vrij zachte glassoorten, zoals boraat- en fluorideglas, waaraan dekkende en kleurende metaaloxyden kunnen worden toegevoegd. We onderscheiden opaak emaille (ondoorzichtig), transparant emaille en opalescent emaille (halfdoorzichtig).
Ow, en het is dus geen steen .
Het is voornamelijk bekend van de ouderwetsche reclameborden.

Ow zie nu dat het al vermeld was .

[ Bericht 21% gewijzigd door blieblie op 28-11-2005 14:39:31 ]
pi_32647248
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Je bent een vrouw, die zichzelf noemt naar een akelig oud groen mannetje uit starwars, die het gebrek aan literair talent niet onder stoelen of banken steekt, die email in haar toiletpot heeft (?) en die klaagt over remsporen die dates bij haar achterlaten in de plee? Iets zegt me dat we jou vaker zullen zien in dit topic.
Nou nee hoor. Maar kennelijk weerhoud het jou er ook niet van om in dit topic te struinen en dus ook mijn gebrekkig literair talent te lezen/(be)(voor)oordelen (o well, ieder zijn meug), waar andere Fokkers misschien wél om kunnen lachen. En iets zegt me dat jij nogmaals op mij gaat reageren... Je lijkt me een type dat graag het laatste woord wilt.
Btw, dat ik mezelf heb vernoemd naar een 'akelig oud groen mannetje' uit Star Wars tot daar aan toe, maar doet daarentegen de twijfel bij mij oproepen over iemand die zichzelf 'American Nightmare' noemt (o well, nogmaals: ieder zijn meug).
pi_32647302
op je wc pot zit toch glazuur?
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_32647326
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:55 schreef Mute_Me het volgende:
op je wc pot zit toch glazuur?
Spuit elf
pi_32647639
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Klopt ik dacht dat je het anders schreef
Oskar had het dan ook in het duits op zijn fabriek staan
  maandag 28 november 2005 @ 16:47:28 #298
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32648635
kunnen er niet weer gewoon blunders gepost worden
pi_32648885
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Wat een slecht geschreven stuk. Kijk je hoeft geen literair genie te zijn om op Fok! te posten, maar probeer je dan ook niet zo voor te doen..
Power perceived is power achieved.
pi_32649812
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 28 november 2005 @ 17:43:57 #301
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32650064
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef innepin het volgende:
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
Was ie toevallig dronken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')