Dat is misschien nog wel het ergste, ik heb haar nummer ook, maar ik durf niet te bellenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld ook he. Ik had gezegd: 'Nee, geef jouw telefoonnummer maar'
Noem alle erge dingen die kunnen gebeuren eens op.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste, ik heb haar nummer ook, maar ik durf niet te bellen![]()
Sukkel.. zij komt naar je toe en vraagt je telefoonnummer. Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste, ik heb haar nummer ook, maar ik durf niet te bellen![]()
Dan sms haar. Hoi ik ben die jongen uit de trein. Zin om iets samen te doen? Met een beetje geluk overleef je het welquote:Op woensdag 23 november 2005 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuur desnoods een SMSje, laat wat van je horen!!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ben toevallig geen Westlanderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.
Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'
hoe heb je het trouwens opgelost want ik vrees dat ik haar dinsdag ook niet meer aan durf te kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef Unlike het volgende:
[..]
hehe, i know... week geleden mislukte het bij mij ook totaal. Durf hem niet meer aan te kijken...
Ze zou zwanger kunnen rakenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Noem alle erge dingen die kunnen gebeuren eens op.
Iets exacts hetzelfde overkwam mij vorige week zondag!quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ik alsnog onverschrokken een beetje met dr dansen, zegt ze opeens: ja ik ga zo wel weg (hint hint hint). En wat doe ik? Ik geef dr een kus op dr mond met mn domme kop en loop gewoon doodleuk weg. Het was echt een leuke/mooie dame, maar ergens moet ik er ook wel om lachen ook.
Hoe heette ze?quote:Op zondag 27 november 2005 14:12 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Iets exacts hetzelfde overkwam mij vorige week zondag!
Ria.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe heette ze?
Misschien kickt ze erop![]()
niks tegen westlanders hequote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Mr_Dark het volgende:
[..]
Je ben toevallig geen Westlander.. zoja,, dan begrijp ik ut anders
![]()
![]()
wehehe boeren met hun keelgat wagenwijd openquote:
Onveilige seks is inderdaad een hele leuke grapquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets niet grappig isEen vriendin die voor de grap de pil vergeet is verneukeratief voor je hart.
quote:Wij hebben niks tegen domme, zuipende provincialen.![]()
quote:wehehe boeren met hun keelgat wagenwijd open![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |