abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31738446
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef Roellio het volgende:

Tijdje leuk staan babbelen, 't was écht een heel leuk meisje, vraag ik uiteindelijk of ze een keertje mee uit wil: "Haha, sorry. Je bent een leuke jongen, maar ik heb al een tijdje een vriend".

De hele avond zitten climaxen naar het 'ik heb een vriend'-moment. Minder!

De laatste rotschop voor m'n ego was toen een half uur voor sluitingstijd één of ander ranzig meisje met iets te strakke kleren voor haar postuur tegen me aan ging rijden, toen ben ik naar huis gegaan.
Een ongeluk komt nooit alleen en ik denk dat ze alleen voor jou een vriend had. Je had moeten zeggen: En? Wat heeft je vriend daarmee te maken?
pi_31738532
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.

Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
pi_31738793
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een ongeluk komt nooit alleen en ik denk dat ze alleen voor jou een vriend had. Je had moeten zeggen: En? Wat heeft je vriend daarmee te maken?
Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31740787
@Roellio
Je hebt het tenminste geprobeerd, de meesten hier durven nix en komen dan hier janken
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:48:58 #105
51748 H4ze
wait...what?
pi_31743644
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.

Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Shit happens man...maar goed. Pakhuis Wilhelmina kom ik ook 1 keer in de 2 maanden (Ichi One), altijd mooie dames daarzo. Hopelijk a.s. zaterdag ook voor jou
*BURP*
pi_31748275
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
* Tranceptor slaat opmerking op in lange termijngeheugen
pi_31748398
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef DuranK het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer
al die jaren geheugenverlies gehad?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:21:15 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_31749561
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_31749921
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).

Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.
pi_31753429
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

zij: 22gewaardeerd!
Had ik ook een keer, schatte haar al wat jong (16/17.. ken NET) en na wat subtiele pogingen om achter haar leeftijd te komen kwam ik er eindelijk achter... 14 . Overigens was ik toen 19..

Toen maar heel snel weg gegaan .

[ Bericht 6% gewijzigd door Sport_Life op 28-10-2005 14:30:30 ]
pi_31769181
wooow, jah ik ben in de afgelopen vakantie ook wat mooie meisjes tegen gekomen die toch echt al 16 leken. Maar nee waren ze weer 14 jah, maarja ik ben 16, kan er net genoegen mee nemen. Ligt een beetje aan t meisje hoe ze is.
pi_31778102
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'

zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:58:00 #113
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31779433
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31779481
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:

Sukkel! .
pi_31779765
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
Nee. Maar dat was wel een leuke toevoeging geweest, op zich

Al hoewel Hennie Huisman wel thuis mag blijven.
pi_31790772
nieuwe nacht, nieuwe kansen

Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31796091
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Mute_Me het volgende:
nieuwe nacht, nieuwe kansen

Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
De volgende morgen:

"Gister ontmoette ik een meisje, ze kwam heupwiegend op me af, draaide al tijden om me heen, waar ik duizelig van werd, en ik kotste toen al het bier dat ik gezopen had over haar heen.

Ik had verwacht dat ze het net als mn ex wel kinky gevonden had."

Ik ben melig.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:55:01 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31796355
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.

Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja ) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachten De leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
pi_31797542
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.
Ja maar je was toch aan het werk?

Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:39:20 #120
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31797660
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja maar je was toch aan het werk?

Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen
Ik was aan het roken. Dat is geen werk. En het telefoontje was ook niet werk-gerelateerd. En achteraf ook nog eens heel erg on-boeiend
pi_31798549
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:

Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja ) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachten De leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:18:31 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31798634
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
Weer eens wat anders dan een TVP toch?
pi_31799448
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..

tvp
Power perceived is power achieved.
pi_31802726
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..

tvp
Overkomt jou dat nou ook zo vaak?

Vrouwen.
pi_31807576
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).

Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.
wtf ?
Je bent homo geworden?
pi_31813263
Ik laatst in de brasserie ergens. Ik had 1 biertje op, dus ik ga naar de bar om er nog 1 te halen, ergens een vrijdag avond. Dus ik kom terug, zit er een best charmante dame op mijn plek. Dus om subtiel aan te geven dat het mijn plek was vroeg ik mn bierviltje terug anyway we raakten aan de praat maar ze moest der trein gaan halen. Dus ik vraag of ze een keer wil bellen oid als ze zin heeft om iets te gaan doen. Dus ik klad snel mn telnr en emailaddr op een bonnetje en zij rent om der trein te halen. 2 minuten later bedacht ik me dat ik haar nr niet eens heb dus het initiatief aan haar overlaat. Niks meer van gehoord

Vrouwen + initiatief = no-go.
Lambo of Rekt
pi_31813399
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:

tvp
of ze willen geen bier halen tis altijd wat
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_31818177
Mijn avond is goed verlopen, geen blunders gemaakt maar wel een blunder veroozaakt

Er kwamen 4 vrienden (2 meisjes, 2 jongens)om uit te gaan en daarna bleven ze bij mij slapen.
Wij naar die toko toe en na een tijdje komt er een jongen op een van de vriendinnetjes af en neem thaar mee naar een bankje.
Der vriendin ging haar redden van die engerd een trok haar mee naar de wc (voor ons had hij dus al 1 blunder te pakken).

Even later komt die engerd weer en neemt haar weer mee (vraag me niet waarom ze mee ging) en dit keer was het tijd voor serieuse actie! ik met iedereen die ik kende (15 man oid) om hun heen gaan staan en meeluisteren. die kerel wist niet hoe snel hij weg moest zijn
Hij was echt een engerd dus wij vonden deze actie wel gerechtvaardigt.

Ik ben voor het eert in mn leven aan een langdurig versiertraject begonnen want dit meisje is té leuk om iets overhaast mee te doen .
Moet alles wel heel subtiel aanpakken want vrijwel alle vriendinnen van haar heb ik al eens gezoend , maar dat heb ik er voor over.

Komt meteen weer wat grappigs boven.
Gister was er een jongen die met datzelfde meisje als het vorige verhaal wou dansen.
Nou ziet hij er al een beetje nerdachtig uit, maah hey dat mag natuurlijk niks uitmaken .
Hij loopt op haar af en probeert dus te dansen (wat hij niet kon) dus zij doet het iets rustiger aan en gaat aerobic oefeningen doen. Wat er toen gebeurde was echt het grappigste dat ik ooit tijdens uitgaan gezien heb! hij deed echt precies hetzelfde at zij deed!!! je kon mij echt opvegen! na een tijdje hadden meer mensen eht door en die gingen achter die jongen hetzelfde doen! Hij had helemaal niet door dat er 20 man precies hetzelfde stond te doen!!
pi_31819463
Wat lachte die dame vrijdagavond tegenover me in de metro lievv Nadat ik uitstapte bij Blaak kwam bleef het bij een grote glimlach terug en 'hoi'

Die OV-Ontmoetingen site werkt bij het invoeren ook niet dit weekend

Meisje van ong. 19 jaar, bruin haar, bruine ogen, paars truitje. Stapte bij Kralingse Zoom om 20.32 in. Iemand?
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:09:36 #130
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31832814
Ik had dit weekend ook een blunder,

Had redelijk wat gedronken en best lang gepraat met een leuk meisje. OP een gegeven moment ging ik naar huis doe ik zei: Doei tegen haar en zwaaide, zij zei: Zwaaien? Ik wil zoenen, dus ik geef haar 3 kusjes op de wang en liep weg. Zij keek echt teleurgesteld en 2 uur achteraf in me bed besefte ik wat ik had gedaan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31838202
Ik heb afgelopen Zaterdag hard gelachen.

Ik kwam op mijn werk (en werk moet je in dit geval niet zien als een baan met een vast contract waar ik de komende 20 jaar nog zit), en ik ben echt nieuwsgierig als de pest wat dat betreft.

Ik heb een groot aantal vrienden op mijn werk (werk er nu toch al bijna 3 jaar, en ik heb er gewoon een leuke tijd), en ga met wat meisjes om, puur vriendschappelijk, gewoon wat slap geouwehoer.

Een meisje stond echter de hele tijd te fluisteren met een klant, en de klant keek continue mijn kant op.

Ik loop dus op de klant af, geef haar een zoen op haar wang en zeg tegen mijn collega 'je weet toch dat ik bezet ben'.

Bleek het haar zus te zijn waar ze haar onvrede mee deelde nadat ik 10 minuten ervoor ijsblokjes in haar shirt had gegooid aan de achterkant, een hand vol, en haar shirt zit altijd in haar broek dus ze kreeg ze er niet snel uit .

Was wel grappig. Ik ben bezet dus zou sowieso nooit wat doen met zo een meisje, maar het was dus best wel een blunder opzich.

Ook was ik ooit iemand aan het helpen op mn werk, vraagt die klant om mn telefoonnummer. Geef ik het telefoonnummer van waar ik werk "voor verdere inlichting". Pas een uur later had ik in de gaten waarom ze zo verontwaardigd keek
Kutkloon.
pi_31838679
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs .

K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees ). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg .

Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
pi_31840637
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Sport_Life het volgende:
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs .

K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees ). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg .

Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.

Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BiMeWet op 31-10-2005 16:35:30 ]
Kutkloon.
pi_31841697
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.

Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.
Greenday is toch echt wel goed bekend, iedereen die ik ken weet wie het zijn, misschien minder bekend dan nivana..
Nivrana aanvragen wanneer je uit 1985 komt ljjkt mij niet echt raar?
pi_31842347
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Green Day over een half jaar toch wear onbekend?? Onder welke steen kom jij vandaan . Daarnaast hebben ze in de top10 gestaan of iets in die buurt) en als je als DJ een band niet kent die in de top 10 heeft gestaan vind ik dat zeer zwak ja.

En leg me ook eens uit waarom het raar zou zijn om Nirvana goede muziek te vinden als je van ' 85 bent . Het verbaast mij juist dat "de jeugd van tegenwoordig" (waar ik klaarblijkelijk niet meer bij hoor gezien mijn muzieksmaak) volgens mij nog nooit van Nirvana gehoord heeft uberhaupt . (iig leek het alsof dat meisje er echt nog nooit van gehoord had).
pi_31842516
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
pi_31844405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
soms denk ik pedofolie
pi_31845014
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31845039
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

soms denk ik pedofilie
Ow dan zet ik even een tvp neer.
pi_31845060
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Beach het volgende:
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
pi_31845088
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af
pi_31845188
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af
Zou jij ook doen als je hen was! Je moet ook altijd bedenken wat nu het ergste is dat je kan overkomen. Misschien is dat de afwijzing an sich of 1 avondje getreiterd worden ermee. Aan de andere kant, als het je lukt, heb je het wel voor elkaar.
pi_31845239
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat
pi_31845746
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:06 schreef Beach het volgende:
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat
Wie is dat?
pi_31845828
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wie is dat?
Jij
pi_31845911
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Jij
Wie heeft je dat verteld?
pi_31848578
mmm, ik heb ooit zo half wat gehad met een meisje. ook hele erge ruzie maar nu weer contact.
er is altijd iets tussen ons geweest wat anders was dan normaal.

van weekend heb ik haar snachts om 5 uur uit bed gebeld, mee gepraat en zelfs koeien nagedaan (zij kom uit de stad en het gesprek ging opeens over koeien, helaas weten nu ook mijn vrienden dat ik koeien heb zitten imiteren).

zonet weer beetje msn-en. gesprek ging a la "the one that got away"
wil ik een vriend sms-en die jarig is: "wat doe je oud bokje"
krijg ik via msn van haar: "wat doe je oud bokje?"
eerst dacht ik nog dat die vriend onder haar naam zat te chatten en me voor lapje hield.
later begreep ik dat ik zo aan der dacht dat ik zelfs met sms-en haar naam invulde...

nouja, weet ze meteen waar ik aan dacht
Islam=facisme
pi_31850137
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...
(en het was juist zo gezellig, en hij had haar zo verschikkelijk belazerd)

Ze wilde de strijd aangaan met haar rivale om die jongen.
Zeg ik lekker bot "maar dat win je toch nooit van haar"?

Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
I do not have a psychiatrist and I do not want one, for the simple reason that if he listened to me long enough, he might become disturbed.
pi_31851171
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...

Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
Je hebt gelijk. Ze doet het alleen uit wijvennijd ook nog en jij loopt seks mis. Nog veel harder aanpakken.
pi_31854383
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:

Hij is wel lekker

Mij niet, krijg je hem ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')