22 jaar lang geen aandacht van die vrouwenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Me784 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
Hoe een vrouw werkt zulen wij nooit weten I guess...........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:
[..]
22 jaar lang geen aandacht van die vrouwen![]()
dacht ik altijd. Had het alleen niet door dat de aandacht er zeker was![]()
Nu hoor ik alleen maar "jammer dat je niet vrijgezel bent"
Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel![]()
Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:09 schreef innepin het volgende:
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
Het schijnt dat als je sexueel aktief bent je een bepaalde stof uitscheidt (aangemsaakt door het lichaam). Vrouwen zouden daardfoor aangetrokken raken. Heb ik eens gelezen. Vraag me ajb niet om de bronquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Maar ik kwam maar op geen nieuwe zinquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:29 schreef Undergod het volgende:
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
Ik maakte gister mee dat ik langs een meisje fietste, zoals normaal als een meisje leuk eruitziet kijk ik ff achteruit. Dat meisje ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
Shit ik stond gistere met m'n bek vol tanden.
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
Nee joh, das een soapquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
Dit is pas een blunder:
Ik wil het groentenmeisje mee uit vragen, deeltje 2
Is dat niet hetzelfde?quote:
Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
Dit is zooo herkenbaar...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:
[..]
22 jaar lang geen aandacht van die vrouwen![]()
dacht ik altijd. Had het alleen niet door dat de aandacht er zeker was![]()
Nu hoor ik alleen maar "jammer dat je niet vrijgezel bent"
Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel![]()
en dan in het groentemeisje topic:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
Shit ik stond gistere met m'n bek vol tanden.
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:08 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik fietste gister van huis naar de bus, en er zei zomaar een jongen "hoi" tegen mij, (hij keek ook heel blij) maar ik kende hem helemaal niet.![]()
![]()
Heerloosquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:
[..]
Dit is zooo herkenbaar...![]()
Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...![]()
Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef Undergod het volgende:
[..]
en dan in het groentemeisje topic:
[..]
![]()
zo mooi altijd om de andere kant te horen.
Zit jij nog op de bassischool ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,![]()
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
Ten eerste: Zeg dat dan, je lijkt wel een vrouw om iets indirect te zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:15 schreef Undergod het volgende:
Ik zei ook niet dat het de andere kant van jou verhaal was.
Wat ik bedoelde is, is dat het leuk is om te zien hoe meisjes onze blunders ervaren.
Ten vijfde: Nee, stomme huilie!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zit jij nog op de bassischool ofzo
Waarom ben je zo geirriteerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:52 schreef partyyboyy het volgende:
Ten eerste: Zeg dat dan, je lijkt wel een vrouw om iets indirect te zeggen.
Ten tweede: Het is helemaal niet leuk om dat te zien, mannen lijden hieronder.
Ten derde: Er is geen derde
Ten vierde: Het is wel zinvol om het in te zien hoe zij op ons reageren.
Ik ben niet geirriteerd hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef Undergod het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geirriteerd?
Wat ik schreef was geen aanval op jou, het was een verduidelijking van mijn post omdat die kennelijk onduidelijk was.
Dat is niet zo vreemd, vrouwen zijn van nature jaloers en willen juist datgene wat niet makkelijk bereikbaar is, m.a.w. de bezette jongen. Dit fenomeen gaat vanzelf over als je relatie langer duurt en ze weten dat je niet toehapt. Als je zou toehappen en je vriendin gaat inruilen kom je ook van een koude kermis thuis. Ze proberen je namelijk alleen maar uit de tent te lokken om zelf de bevestiging te krijgen dat ze zelfs moeilijke bereikbare jongens kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:
[..]
Dit is zooo herkenbaar...![]()
Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...![]()
Amen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef slashme het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, vrouwen zijn van nature jaloers en willen juist datgene wat niet makkelijk bereikbaar is, m.a.w. de bezette jongen. Dit fenomeen gaat vanzelf over als je relatie langer duurt en ze weten dat je niet toehapt. Als je zou toehappen en je vriendin gaat inruilen kom je ook van een koude kermis thuis. Ze proberen je namelijk alleen maar uit de tent te lokken om zelf de bevestiging te krijgen dat ze zelfs moeilijke bereikbare jongens kunnen krijgen.
Vrouwen![]()
Agree,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Amen.![]()
Maar er zijn er zat die als je je vriendin dumpt ook nog een robbertje willen rummikubben hoor.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:57 schreef slashme het volgende:
[..]
Agree,
Maar die kun je ook wel palen, mist je een beetje lekker weglult natuurlijk, zonder je vriendin te dumpen.
Dan zal je zien dat alle vrouwen me ineens niet meer lief/knap vinden met al dat meuk, dan blijf ik weer achter als een kansloos persoon die alleen maar blunders ondergaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:27 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendin![]()
Is meer onwetendheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef arco_corleone het volgende:
Donderdag met een meisje geweest. Vergeten telefoonnummer te vragen. Later er achter komen dat het toch wel een leuk meisje was. Ook een blunder toch??
Telefoonnrs. heb je niks aan als je nog niet gezoend hebt. Of je wilt gewoon een vriendin erbij maar dan valt het niet onder versierblunders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef TDKa het volgende:
Dan zal je zien dat alle vrouwen me ineens niet meer lief/knap vinden met al dat meuk, dan blijf ik weer achter als een kansloos persoon die alleen maar blunders ondergaat![]()
Why?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:40 schreef GF het volgende:
[..]
Als je drum and bass zei was het een blunder![]()
Herkenbare situatie op vakantie ooit, precies hetzelfde. En dan vrolijk 3 zoenen geven en eigenlijk meer willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:12 schreef Sport_Life het volgende:
... en toen ik naar huis ging nam ik afscheid van iedereen, kom ik bij haar aan vroeg ik of ik dr mocht zoenen (3x op de wang, maar ik zei het meer voor de gein, zovan ik ga naar huis), zij heel blij; ja hoor. Dus ik haar kusjes op dr wang geven, zegt ze heel teleurgesteld "oh bedoel je dat
."
Ik was redelijk aangeschoten en pas toen ik buiten stond besefte ik wat er gebeurt was.
Gewoon zeggen dat je weg gaat. Als ze je dan zo smekend aan zitten te kijken weet je dat je goed zit. Werkt best wel aardig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
Herkenbare situatie op vakantie ooit, precies hetzelfde. En dan vrolijk 3 zoenen geven en eigenlijk meer willen.![]()
Ik vind het toch wel een blunder, er valt meer uit zulke situaties te halen.![]()
Dat gaat bij mij nou juist altijd andersom.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef Koentje3 het volgende:
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansenEn ze was ook een stuk mooier als ik dacht
![]()
* Koentje3 vind vrouwen die goed dansen![]()
![]()
Dit komt de meeste heren bekend voor denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij nou juist altijd andersom.
...op een gegeven moment denk ik fok it, volgens mij is ze best knap. Lekker zoenen en dan 10 minuten later staat ze op het podium en denk ik kut... ze was toch niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |