abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31570439
Nou maar eentje van mij dan:
Laatst in een disco zag leuk meisje staan naar toe gegaan gekletst gedanst samen wat gedronken. Maar ik was zo lam dat alles wat ze zei gelijk weer uit mijn vergiethoofd verdween. Maar daar heb ik wel vaker last van. Op een gegeven moment ging zij ff naar haar vrienden en ik ook we zouden elkaar zo weer zien. dat is echt zo fout Ik heb haar dus ook niet meer gezien die avond want het liep redelijk tegen het einde. Kutzooi ik moet toch echt leren eerder "toe te slaan"
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:29:07 #52
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_31575110
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Me784 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
22 jaar lang geen aandacht van die vrouwen
dacht ik altijd. Had het alleen niet door dat de aandacht er zeker was

Nu hoor ik alleen maar "jammer dat je niet vrijgezel bent"

Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:32:58 #53
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_31577272
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:

[..]

Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel
Hoe een vrouw werkt zulen wij nooit weten I guess...........

verkapte TVP
pi_31578716
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31580672
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:09 schreef innepin het volgende:
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:15:58 #56
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31582190
kip en ei?

Als je aantrekkelijker bent, krijg je meer sex?

ik wil die bron dus ook wel eens zien
Noise is all relative to the silence preceding it
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:30:26 #57
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31582485
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Het schijnt dat als je sexueel aktief bent je een bepaalde stof uitscheidt (aangemsaakt door het lichaam). Vrouwen zouden daardfoor aangetrokken raken. Heb ik eens gelezen. Vraag me ajb niet om de bron
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:47:35 #58
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31583863
ok, interessant, nu alleen nog sexueel actief definieren
pi_31584324
Shit ik stond gistere met m'n bek vol tanden.
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:29:37 #60
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31584651
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
pi_31585450
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:29 schreef Undergod het volgende:
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
Maar ik kwam maar op geen nieuwe zin
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:54:41 #62
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31586024
om te voorkomen dat dit geen slowchat word, nog eentje van mij.

Ik stond afgelopen zaterdag in mijn kroeg, komt er op eens een meisje naar me toe,

Zij: Zeg, waar ken je annemarieke van?
Ik: Hoe weet jij dat ik haar ken?
Zij: Nou, daar stond je een uur geleden mee te praten
Ik: En je hebt mij onthouden?

Wat er toen is gebeurt kan ik mij niet meer herinnereneen blunder an sich maar het kwam er op neer dat ze naar huis moest, en dat er dus niets gebeurt is. En hoe langer ik er nu over nadenk vind ik het meer en meer een blunder.
Ik weet alleen nog dat ze Ellen heet, maar ja, daar schiet je weinig mee op natuurlijk
pi_31593594
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
Ik maakte gister mee dat ik langs een meisje fietste, zoals normaal als een meisje leuk eruitziet kijk ik ff achteruit. Dat meisje ook . Dat meisje vlug omdraaien om vervolgens weer terug te kijken . Ik heb niet eens hoi gezegd Oftewel

tvp
pi_31596278
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:35:41 #65
65960 sanger
pi_31598064
pi_31600197
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
Dit is pas een blunder:

Ik wil het groentenmeisje mee uit vragen, deeltje 2
Nee joh, das een soap
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:09:13 #67
65960 sanger
pi_31600451
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nee joh, das een soap
Is dat niet hetzelfde?
pi_31600853
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer
pi_31601585
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:

[..]

Dit is zooo herkenbaar...

Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:24:37 #70
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31602043
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
en dan in het groentemeisje topic:
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ik fietste gister van huis naar de bus, en er zei zomaar een jongen "hoi" tegen mij, (hij keek ook heel blij) maar ik kende hem helemaal niet.
zo mooi altijd om de andere kant te horen.
pi_31602253
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Heerloos
pi_31604472
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:

[..]

Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...
Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendin
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31605229
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef Undergod het volgende:

[..]

en dan in het groentemeisje topic:
[..]

zo mooi altijd om de andere kant te horen.
Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:15:45 #74
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31605345
Ik zei ook niet dat het de andere kant van jou verhaal was.
Wat ik bedoelde is, is dat het leuk is om te zien hoe meisjes onze blunders ervaren.
pi_31605391
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
Zit jij nog op de bassischool ofzo
pi_31606100
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:15 schreef Undergod het volgende:
Ik zei ook niet dat het de andere kant van jou verhaal was.
Wat ik bedoelde is, is dat het leuk is om te zien hoe meisjes onze blunders ervaren.
Ten eerste: Zeg dat dan, je lijkt wel een vrouw om iets indirect te zeggen.
Ten tweede: Het is helemaal niet leuk om dat te zien, mannen lijden hieronder.
Ten derde: Er is geen derde
Ten viede: Het is wel zinvol om het in te zien hoe zij op ons reageren.
pi_31606114
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Zit jij nog op de bassischool ofzo
Ten vijfde: Nee, stomme huilie!
pi_31606297
Whahaha
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:08:07 #79
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31606438
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:52 schreef partyyboyy het volgende:

Ten eerste: Zeg dat dan, je lijkt wel een vrouw om iets indirect te zeggen.
Ten tweede: Het is helemaal niet leuk om dat te zien, mannen lijden hieronder.
Ten derde: Er is geen derde
Ten vierde: Het is wel zinvol om het in te zien hoe zij op ons reageren.
Waarom ben je zo geirriteerd?
Wat ik schreef was geen aanval op jou, het was een verduidelijking van mijn post omdat die kennelijk onduidelijk was.
pi_31606738
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef Undergod het volgende:

[..]

Waarom ben je zo geirriteerd?
Wat ik schreef was geen aanval op jou, het was een verduidelijking van mijn post omdat die kennelijk onduidelijk was.
Ik ben niet geirriteerd hoor.
Dat kwam dan blijkbaar verkeerd over.
pi_31607199
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd, vrouwen zijn van nature jaloers en willen juist datgene wat niet makkelijk bereikbaar is, m.a.w. de bezette jongen. Dit fenomeen gaat vanzelf over als je relatie langer duurt en ze weten dat je niet toehapt. Als je zou toehappen en je vriendin gaat inruilen kom je ook van een koude kermis thuis. Ze proberen je namelijk alleen maar uit de tent te lokken om zelf de bevestiging te krijgen dat ze zelfs moeilijke bereikbare jongens kunnen krijgen.
Vrouwen
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_31607321
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef slashme het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd, vrouwen zijn van nature jaloers en willen juist datgene wat niet makkelijk bereikbaar is, m.a.w. de bezette jongen. Dit fenomeen gaat vanzelf over als je relatie langer duurt en ze weten dat je niet toehapt. Als je zou toehappen en je vriendin gaat inruilen kom je ook van een koude kermis thuis. Ze proberen je namelijk alleen maar uit de tent te lokken om zelf de bevestiging te krijgen dat ze zelfs moeilijke bereikbare jongens kunnen krijgen.
Vrouwen
Amen.

Maar er zijn er zat die als je je vriendin dumpt ook nog een robbertje willen rummikubben hoor.
pi_31607415
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Amen.

Maar er zijn er zat die als je je vriendin dumpt ook nog een robbertje willen rummikubben hoor.
Agree,
Maar die kun je ook wel palen, mist je een beetje lekker weglult natuurlijk, zonder je vriendin te dumpen.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_31607482
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

Agree,
Maar die kun je ook wel palen, mist je een beetje lekker weglult natuurlijk, zonder je vriendin te dumpen.

Theoretisch gezien heb je gelijk, alleen ik heb toch het liefst mijn vriendin natuurlijk.

pi_31618187
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:27 schreef Blazkowich het volgende:

[..]

Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendin
Dan zal je zien dat alle vrouwen me ineens niet meer lief/knap vinden met al dat meuk, dan blijf ik weer achter als een kansloos persoon die alleen maar blunders ondergaat
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
pi_31626374
Donderdag met een meisje geweest. Vergeten telefoonnummer te vragen. Later er achter komen dat het toch wel een leuk meisje was. Ook een blunder toch??
pi_31626394
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef arco_corleone het volgende:
Donderdag met een meisje geweest. Vergeten telefoonnummer te vragen. Later er achter komen dat het toch wel een leuk meisje was. Ook een blunder toch??
Is meer onwetendheid
pi_31626545
geen versierblunder, maar miscommunicatie oid .

Ik was wezen stappen met wat mensen en die kwamen wat meiden tegen. Met 1 van die meiden kwam ik aan de praat en toen ik naar huis ging nam ik afscheid van iedereen, kom ik bij haar aan vroeg ik of ik dr mocht zoenen (3x op de wang, maar ik zei het meer voor de gein, zovan ik ga naar huis), zij heel blij; ja hoor . Dus ik haar kusjes op dr wang geven, zegt ze heel teleurgesteld "oh bedoel je dat ."

Ik was redelijk aangeschoten en pas toen ik buiten stond besefte ik wat er gebeurt was .

En ik maak voortaan NOOIT mee beloftes als ik aangeschoten ben . (want dan word je om 09:00 wakker gebeld door een meisje die zich afvraagt waar je blijft.. )
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:53:49 #89
22944 Breetai
....Relax....
pi_31628867
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef TDKa het volgende:
Dan zal je zien dat alle vrouwen me ineens niet meer lief/knap vinden met al dat meuk, dan blijf ik weer achter als een kansloos persoon die alleen maar blunders ondergaat
Telefoonnrs. heb je niks aan als je nog niet gezoend hebt. Of je wilt gewoon een vriendin erbij maar dan valt het niet onder versierblunders.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:55:23 #90
51748 H4ze
wait...what?
pi_31635802
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:40 schreef GF het volgende:

[..]

Als je drum and bass zei was het een blunder
Why?
*BURP*
pi_31640301
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:12 schreef Sport_Life het volgende:
... en toen ik naar huis ging nam ik afscheid van iedereen, kom ik bij haar aan vroeg ik of ik dr mocht zoenen (3x op de wang, maar ik zei het meer voor de gein, zovan ik ga naar huis), zij heel blij; ja hoor . Dus ik haar kusjes op dr wang geven, zegt ze heel teleurgesteld "oh bedoel je dat ."

Ik was redelijk aangeschoten en pas toen ik buiten stond besefte ik wat er gebeurt was .
Herkenbare situatie op vakantie ooit, precies hetzelfde. En dan vrolijk 3 zoenen geven en eigenlijk meer willen.

Ik vind het toch wel een blunder, er valt meer uit zulke situaties te halen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:49:22 #92
22944 Breetai
....Relax....
pi_31641284
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
Herkenbare situatie op vakantie ooit, precies hetzelfde. En dan vrolijk 3 zoenen geven en eigenlijk meer willen.

Ik vind het toch wel een blunder, er valt meer uit zulke situaties te halen.
Gewoon zeggen dat je weg gaat. Als ze je dan zo smekend aan zitten te kijken weet je dat je goed zit. Werkt best wel aardig.

Het heeft eventjes geduurd voordat ik de truuc doorhad en gisteravond had ik 'm ook kunnen gebruiken. Ik was eigenlijk al heel blij dat ik een meid was tegengekomen en bij d'r thuis was geweest. Al had dat een iets andere reden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31643996
-foute post-
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_31644081
hmm..in trein een interessante 1e jaars psychologie studente tegen gekomen..gesprekje aangeknoopt..verder dan het vragen over dr tentamens kwam ik niet helaas.. (mn hoofd stond er niet naar..)
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_31644227
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansen En ze was ook een stuk mooier als ik dacht

* Koentje3 vind vrouwen die goed dansen
pi_31724411
In de trein een leuke meid tegenkomen, ze zat signalen te geven, maar niet het lef gehad om d'r nummer te vragen. Baal d'r wel van, want ze was leuk
pi_31724455
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef Koentje3 het volgende:
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansen En ze was ook een stuk mooier als ik dacht

* Koentje3 vind vrouwen die goed dansen
Dat gaat bij mij nou juist altijd andersom.

...op een gegeven moment denk ik fok it, volgens mij is ze best knap. Lekker zoenen en dan 10 minuten later staat ze op het podium en denk ik kut... ze was toch niet zo lekker
Jupiler is goed
pi_31737770
Ik ontmoette op vakantie een mooi meisje, waar ik helemaal weg van was. Pas in de avond (laatste van mij die vakantie), raakte ik met haar aan de praat. De laatste 3kwartier zaten we samen ergens op een plekje te praten, helemaal alleen, dat had het moment moeten zijn voor op zijn minst een kus, maarehh ik met mn domme kop had me er helemaal niet op voorbereid dat ik haar nog zou leren kennen en durfte t niet omdat ik wist dat ik niet zo fris uit mijn mond rook... Toen maar met vrede afgesloten, en morge met haar afgesproken Dan hoop ik dat er nu wel iets van komt, moet denk k maar niet weer nix gebeure
pi_31737917
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Dat gaat bij mij nou juist altijd andersom.

...op een gegeven moment denk ik fok it, volgens mij is ze best knap. Lekker zoenen en dan 10 minuten later staat ze op het podium en denk ik kut... ze was toch niet zo lekker
Dit komt de meeste heren bekend voor denk ik.
pi_31738165
Gisteravond in Paradiso!

* Roellio is nogal kieskeurig Maar er zijn in die toko op woensdagavond echt zóveel mooie vrouwen, maargoed. We stonden met een groepje van m'n studie te dansen op 't podium achterin en ik spotte ergens halverwege de zaal een schattige dame!

Dus ik bier halen voor iedereen, zodat ik zonder uitleg richting mijn studiegenoten dat meisje even kon 'checken'. Ik langsgelopen en wat ik zag beviel me wel. Uiteindelijk kwamen we op de vorderingen van de avond, en ik verklaarde dat ik haar wel zag zitten.
Uiteindelijk genoeg moed verzameld om erop af te stappen, was ze ineens weg

Dus ik met mijn inmiddels aangeschoten kop bij de trap rondhangen waar de wc's zijn. Nou ja, na een sigaretje had ik de hoop opgegeven en ben weer de zaal ingegaan om verder te dansen, zag ik 'r na een kwartiertje met haar vriendinnen ineens weer staan.
Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en erop af!

Tijdje leuk staan babbelen, 't was écht een heel leuk meisje, vraag ik uiteindelijk of ze een keertje mee uit wil: "Haha, sorry. Je bent een leuke jongen, maar ik heb al een tijdje een vriend".

De hele avond zitten climaxen naar het 'ik heb een vriend'-moment. Minder!

De laatste rotschop voor m'n ego was toen een half uur voor sluitingstijd één of ander ranzig meisje met iets te strakke kleren voor haar postuur tegen me aan ging rijden, toen ben ik naar huis gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')