Ja Whisko, geef haar je visitekaartje. Achterop schrijf je of:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:16 schreef partyyboyy het volgende:
Anders geef haar gewoon de link naar dit topic! Dan weet ze genoeg.![]()
Stiekum hoopte ik erop dat ze het weet en hem expres negeert. Dat ze zorgt dat ze steeds iemand aan het helpen isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:29 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vraag mij trouwens af of het bewuste meisje ook toevallig een fokker is die dit topic loopt te volgen.
Ik zie het al helemaal voor mij als whisko dan eindelijk aankondigt om iets te gaan doen en het de dag daarop ten uitvoer brengt, dat hij een reactie krijgt van: "Zo, dus jij bent Whisko?"
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:29 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vraag mij trouwens af of het bewuste meisje ook toevallig een fokker is die dit topic loopt te volgen.
Ik zie het al helemaal voor mij als whisko dan eindelijk aankondigt om iets te gaan doen en het de dag daarop ten uitvoer brengt, dat hij een reactie krijgt van: "Zo, dus jij bent Whisko?"
Er is nog iemand die het betreffende groetemeisje kent toch? Misschien wilt die zo vriendelijk zijn om haar in te lichtten.quote:
Inderdaad!quote:
TS gaat 2 weken niet reageren en hoopt dat het topic afsterftquote:
Oehhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef Donkey_ het volgende:
miss. is deze al langsgekomen
Voor 2 personen aan groenten bestellen en dan zegge:
Ooo, nu heb ik teveel besteld, stom van me.. heb je anders zin om mee te eten?
weet of het een goed idee maar kwam zomaar in me op, en zo geef je haar niet het gevoel dat je hier al 3 weken op aant rukken bent![]()
Beetje onder mijn naam postenquote:
Die kans zit er op vakantie toch altijd in?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:04 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Beetje onder mijn naam postenMaar ik heb wel lekker een roggel in je broodje gelegd
ontopic: is die kerel op vakantie! Zul je zien, slaat ie daar een andere meid aan de haak en is hij zijn schone groentevrouwtje helemaal vergeten
Ik fietste gister van huis naar de bus, en er zei zomaar een jongen "hoi" tegen mij, (hij keek ook heel blij) maar ik kende hem helemaal niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:02 schreef partyyboyy het volgende:
Shit ik stond vandaag ook met m'n bek vol tanden.
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
Hij's toch op vakantie?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het is donderdag....morgen is het vrijdagNieuwe dag nieuwe kansen!!!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:08 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik fietste gister van huis naar de bus, en er zei zomaar een jongen "hoi" tegen mij, (hij keek ook heel blij) maar ik kende hem helemaal niet.![]()
![]()
quote:[b]Op donderdag 20 oktober 2005 10:08 schreef Panthera1984 het volgende:[/b
Hij's toch op vakantie?
oh ja, dit is een tvp
Dan moeten we wel 3 topiques volsposten met tips en dergelijke... anders krijgen we een mooi glimmend slotje omdat we te veel offtopic lullenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ej ik vind dat we wel moeten toewerken naar deeltje 5 hoor leuke verrassing voor als tie thuis komt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |