abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:30:38 #1
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31212597
Game on, of juist niet

Vorig topic: Versierblunders deel 18
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef Frum het volgende:
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...

Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
Bij mij slaagt die wel altijd
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:32:23 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31212652
hehe frum
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:32:50 #3
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31212669
ik hoop dat mensen de tvp's tot een minimum beperken zodat je niet steeds daarvoor het topic opent.

en? issie subtiel?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_31212997
ja, hij is erg subtiel
pi_31216882
Eigenlijk hoor je zelf te beginnen Mukie
pi_31217099
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?

(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:53:30 #7
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31217263
Zit iemand je de hele in de kantine aan te staren, beetje lief lachen.. ben je afgeleid en let je eventjes niet op... weg..
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31217493
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef Mute_Me het volgende:
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?

(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
Ja duh
pi_31217594
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ja duh
balen
pi_31218248
Een willekeurige zaterdagavond samen met een vriendin in de kroeg.
Rond een uur of drie dus er zat al wel de nodige alcohol in.
Komt een mooie man langs.
Wij zaten aan een tafeltje vlak langs de bar.
Mooie man met mooie billen bestelt bier aan de bar....
Ik moest gewoon voelen aan die mooie billen...
Zijn reactie;
"Heej! Mijn portomonnee!"
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_31221284
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"

Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.

Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.

Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."

Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht

Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.
pi_31222134
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"

Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.

Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.

Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."

Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht

Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.
verbaasd me niks, gezien je eerder gestarte topic's
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:54:18 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31224594
* avotar lekker aan het carnavallen met maten... ziet leuk meisje ... doet gezellig.. drinkt een paar biertjes... praten honderduit... net toen hij voor de kill wilde gaan...
ja.. weet je, zegt ze.. ik vind die maat van je wel heel erg leuk.. kun je me voorstellen aan hem..
kreeg nog wel m'n wraak.. maat was strontlazerus.. zij met hem tongen.. hij nekken... over haar..

zal d'r leren...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:22:17 #14
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31228259
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
lang verhaal
het voordeel is... de voglende keer maak je die fout niet meer.. en dit zouden dignen moeten zijn die alleen maar goed zijn voor je ego, en dus ook voor je onzekerheid!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31228735
Veel plattelandsblunders toch met kermissen, bier, schuren, kotsen

Worden er in de grote steden geen blunders meer gemaakt?

Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:57:16 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31231026
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef rameijer het volgende:

Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?
Das puur persoonlijk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31231087
tvp
pi_31232080
RealZeus, ik had niet gewaarschuwd maar je direct voor je bek geslagen.

tvp
pi_31232185
ordinaire tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_31235278
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.

tvp
pi_31235529
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!

tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31235645
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
pi_31239335
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Zjakkie het volgende:
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.

tvp
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef partyyboyy het volgende:
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!

tvp
pi_31240242
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
Als je dat serieus overweegt moet je eerst haar broek laten zakken, dan sta je namelijk niet zo voor lul (check die woordspeling!) als je als enige daar zo bijstaat.

terugvindpost
pi_31245985
niet echt een versierblunder..

Ik had al een tijdje met een meisje en vlak voor de zomervakantie zei ze dat ze naar de dokter was geweest voor de pil (hint hint).
Zo'n ding heeft natuurlijk een tijdje nodig om te gaan werken (een maand zei ze) en we zouden apart op vakantie gaan en elkaar 4of 5 weken niet zien..
Ik had echt een leuke vakantie maar na die vakantie was ik niet meer zo verliefd en vond ik het stom om haar en mezelf te ontmaagden (je moet iemand wel echt super leuk vinden wil je dat doen denk ik).

na onze aparte vakantie zouden we nog samen 3 daagjes weg gaan, dat kon ik eigenlijk niet maken met de plannen in mn achterhoofd van het uitmaken maar schijterd als ik ben hield ik mn bek, op onze stekkie aangekomen kon ik het echter niet meer voor me houden en vertelde ik wat er was..

Mijn eerste kans op neuken was toen erg snel weg

dat heeft me nog een tijdje achtervolgd want we hadden zon ongeveer dezelfde vriendengroep en ik was de boeman in dit verhaal .
Kortom, heb nog steeds spijt van alles wat ik gedaan heb die zomer in 2004 (ex was echt een heel leuk meisje, ... achteraf) krijg wel nog steeds complimenten over het uiterlijk van mn ex en iedere meisje dat ik ontmoet word verteld hoe ik het uitmaak daar zijn echte vrienden voor
pi_31265921
geen versierblunders (ben immers nog steeds bezet) maar een vriendin van me en ik zaten vandaag in de trein (met nog wat andere vrienden trouwens) en ze zat te kijken naar een of andere jongen, en was helemaal blij toen hij zwaaide vanuit de trein nadat ze was uitgestapt:') helaas had ze geen nummer of naam van hem
[sub]als dit geen subtiele TVP meer is, dan weet ik het ook niet.[\sub]
pi_31266866
ik kan hier een verhaal gaan hangen over dat ik bezet ben enzo en daarom geen blunders maak... maar doe maar gewoon tvp
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:47:11 #28
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31280605
Ik stond gister buiten te praten met een vriend van mij en 2 engelse meisjes, het ene meisje ging naar huis en mijn vriend werd afgeleid.
Dus toen was ik nog alleen met een engels meisje, ik een beetje brabbelen met een iers accent, zegt ze dat ze terug gaat naar haar vriendinnen.
Dus terwijl ze bijna wegloopt pak ik haar hand, zij komt terug gelopen en we zoenen eventjes.
Zegt ze na een paar minuten: "Ik moet nu echt gaan, ik heb over een paar minuten een date"
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:45:05 #29
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31283240
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Undergod het volgende:
Ik stond gister buiten te praten met een vriend van mij en 2 engelse meisjes, het ene meisje ging naar huis en mijn vriend werd afgeleid.
Dus toen was ik nog alleen met een engels meisje, ik een beetje brabbelen met een iers accent, zegt ze dat ze terug gaat naar haar vriendinnen.
Dus terwijl ze bijna wegloopt pak ik haar hand, zij komt terug gelopen en we zoenen eventjes.
Zegt ze na een paar minuten: "Ik moet nu echt gaan, ik heb over een paar minuten een date"
Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_31283890
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Undergod het volgende:
Dat moet je niet als blunder zien, juist gaaf dat ondanks zij die date had en het dus eigenlijk niet kon maken jij haar tot een zoentje verleid hebt!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31284812
Een tijdje terug:

Ik sta in een voor mij erg bekende kroeg toen ik mijn niet-te-versmaden-oud-onderbuurvrouw tegen kwam. De avond vorderde, meer drank, meer gespreksstof, leuk leuk leuk.

Totdat we het over vroeg opstaan hadden en ze zei: "eigenlijk ben ik helemaal niet aardig"'
Waarop ik zei: "Nee dat blijkt "

WAAAAARRRROOOOMMMMMMMMMMMMMM zei ik dat??!!??

Affijn, ze ging maar naar huis, en ik heb op de wc nog even mijn hoofd tegen de muur aan geslagen...

En wat is mis met TS begint..??

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31285588
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
Hahaha, dat had ik laatst ook was een donderdag in de stad, komt er een redelijk mooi meisje naar me toelopen, tijdje gepraat enzo, blablabla, werd steeds knusser, maar toen vroeg ze: hoe oud ben je eigenlijk? ik zeg vol overgave: 19 ... Nou dat geloofde ze wel, maar ze was zelf alleen 22... Die was ook snel gevlogen

ik ben 17
pi_31286508
meisje is een jaar of 30-35

jongen tegen meisje: zooo heej mooie kont.
meisje: ja wacht maar totdat je me in string ziet (in de zin van: verlebberde kont)

ik vond hem wel grappig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:22:09 #34
91306 GF
Kingwood
pi_31287374
Ja, en dus.. Deel 19 alweer.. Zozo..
Unspoken words were understood
pi_31289267
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef GF het volgende:
Ja, en dus.. Deel 19 alweer.. Zozo..
ja schiet hard op met al die tvp's
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:07:43 #36
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31306146
Als iedereen met die tvp's (die dus kennelijk ook bezig zijn met versieren getrouwd of niet ook een blunder plaatst, dat zou het topic een stuk leuker maken.
pi_31307460
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef Undergod het volgende:
Als iedereen met die tvp's (die dus kennelijk ook bezig zijn met versieren getrouwd of niet ook een blunder plaatst, dat zou het topic een stuk leuker maken.
Gisteravond helaas alweer geen blunder gemaakt, maar weer gescoort!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31311356
Kleintje dan van mij...

Gisteravond was ik op een feestje waar op een gegeven moment een meisje naar me toe kwam... Heel gezellig gekletst en gedanst enzo, maar op een gegeven moment moest ik echt een boer laten... Ik kon er niets aan doen, en ze heeft 't ook niet gemerkt maar ik had die avond een maaltijd met flink wat knoflook gegeten... Ik geloof dat we daarna nog 5 minuten hebben staan kletsen, en needless to say is er ook niet geregeld
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31312164
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef Nies het volgende:
Een willekeurige zaterdagavond samen met een vriendin in de kroeg.
Rond een uur of drie dus er zat al wel de nodige alcohol in.
Komt een mooie man langs.
Wij zaten aan een tafeltje vlak langs de bar.
Mooie man met mooie billen bestelt bier aan de bar....
Ik moest gewoon voelen aan die mooie billen...
Zijn reactie;
"Heej! Mijn portomonnee!"
Dat is aanranding.
enkel in biertopics...
pi_31314310
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef W1ZZ het volgende:
Kleintje dan van mij...

Gisteravond was ik op een feestje waar op een gegeven moment een meisje naar me toe kwam... Heel gezellig gekletst en gedanst enzo, maar op een gegeven moment moest ik echt een boer laten... Ik kon er niets aan doen, en ze heeft 't ook niet gemerkt maar ik had die avond een maaltijd met flink wat knoflook gegeten... Ik geloof dat we daarna nog 5 minuten hebben staan kletsen, en needless to say is er ook niet geregeld
pi_31314605
Euh, ik vind het een blunder van me zelf dat ik ben weg gelopen van een gesprek met 3 meisjes waar van 2 erg leuk en zo.

woensdag 12 oktober 2005 @ 00:58:58 #42
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_31373764
Niet echt een blunder ofzo , meer een KUThandicap van mij ..
Ik op de uni, ga naar practica, was te laat, en toevallig was een meisje ook te laat en ze zat dus te zoeken naar die practica, en ik dus ook. Dus zij vraagt me of ik ook die practicum deed, dus ik zei ja. Even later lokaal gevonden en dus samen aan 1 microscoop gehangen ( in duo's werken) Na afloop gebabbeld enzo we zouden eigenlijk eten maar ik werd dus gebeld en het was dringend , dus had haar gezegd de volgende dag wel te gaan eten. Nu ben ik bijziend en heb ik dus een bril, maar ik draag die bril bijna niet tenzij echt nodig. De volgende dag loop ik dus door de uni, blijkt dat meisje toevallig langs me te lopen , en naar me te zwaaien. Maar ik was gewoon zo teringblind dat ik gewoon doorliep , en nu hebik toch maar overwogen lenzen te gaan halen.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  woensdag 12 oktober 2005 @ 05:59:41 #43
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31375858
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Koentje3 het volgende:
ik ben 17
Zo zie je er ook uit. Dus die kutsmoes van je 19 jaar oud werkt sowieso al niet natuurlijk.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31559138
Dat is hier al veel te lang stil, dus maar eentje van mij...

Ik was een week of twee geleden met een maat van me gaan stappen, kijken of er iets leuks te versieren viel.
In het zoveelste café sta ik een beetje rond te kijken of er nog wat rondloopt wat ook benaderbaar is.
Recht voor me staat een meid met een vriendin te praten, zag er wel redelijk uit maar ik had er verder nog niet veel op gelet.
Opeens zie ik dat ze naar me staat te wijzen, of naar mijn ketting in ieder geval, en kijkt nogal verwachtingsvol naar me.
Voordat ik er bij nadenk stap ik er opaf, pak haar hand vast en stel me voor.
Stomme was dus, het enige wat ik op dat moment dacht was iets van 'ja, wat wil je nou?'
Op dat moment zegt haar vriendin weer wat, was haar aandacht weg en ben ik maar doorgelopen, niet begrijpend waarom ze nou mijn aandacht trok...
Het drong pas ietsje later door dat ik misschien wel wat had kunnen zeggen om daar achter te komen..
Nouja, k zal het er maar op steken dat mijn reactievermogen wat verminderd was
pi_31562771
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_31563009
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Me784 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
Krijg je een kick als je jezelf pijnigt ofzo?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:05:18 #47
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31564034
quote:
idem hier, mijn god wat irriterend!
pi_31569400
Okay okay, niet echt een versierblunder maar toch...

Ik zei net op MSN tegen een meisje dat ik van "Drum and ass" hield
pi_31569618
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Okay okay, niet echt een versierblunder maar toch...

Ik zei net op MSN tegen een meisje dat ik van "Drum and ass" hield
Als je drum and bass zei was het een blunder
Unspoken words were understood
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:57:24 #50
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31570084
ach zo zijn er op msn wel meerdere woordfoutjes te maken

mijn laatste blunder dateert nog steeds van vakantie. eerst achter een mooie meid aan die bezet bleek. toen maar achter dr vriendin aan wordt niet zo gewaardeerd meestal en ook nu niet echt.
verder de laatste tijd niet op de versiertoer geweest. hier en daar af en toe meer gewoon n kort praatje gemaakt
pi_31570439
Nou maar eentje van mij dan:
Laatst in een disco zag leuk meisje staan naar toe gegaan gekletst gedanst samen wat gedronken. Maar ik was zo lam dat alles wat ze zei gelijk weer uit mijn vergiethoofd verdween. Maar daar heb ik wel vaker last van. Op een gegeven moment ging zij ff naar haar vrienden en ik ook we zouden elkaar zo weer zien. dat is echt zo fout Ik heb haar dus ook niet meer gezien die avond want het liep redelijk tegen het einde. Kutzooi ik moet toch echt leren eerder "toe te slaan"
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:29:07 #52
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_31575110
quote:
22 jaar lang geen aandacht van die vrouwen
dacht ik altijd. Had het alleen niet door dat de aandacht er zeker was

Nu hoor ik alleen maar "jammer dat je niet vrijgezel bent"

Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:32:58 #53
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_31577272
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:

[..]

Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel
Hoe een vrouw werkt zulen wij nooit weten I guess...........

verkapte TVP
pi_31578716
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31580672
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:09 schreef innepin het volgende:
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:15:58 #56
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31582190
kip en ei?

Als je aantrekkelijker bent, krijg je meer sex?

ik wil die bron dus ook wel eens zien
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:30:26 #57
65960 sanger
pi_31582485
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Het schijnt dat als je sexueel aktief bent je een bepaalde stof uitscheidt (aangemsaakt door het lichaam). Vrouwen zouden daardfoor aangetrokken raken. Heb ik eens gelezen. Vraag me ajb niet om de bron
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:47:35 #58
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31583863
ok, interessant, nu alleen nog sexueel actief definieren
pi_31584324
Shit ik stond gistere met m'n bek vol tanden.
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:29:37 #60
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31584651
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
pi_31585450
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:29 schreef Undergod het volgende:
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
Maar ik kwam maar op geen nieuwe zin
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:54:41 #62
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31586024
om te voorkomen dat dit geen slowchat word, nog eentje van mij.

Ik stond afgelopen zaterdag in mijn kroeg, komt er op eens een meisje naar me toe,

Zij: Zeg, waar ken je annemarieke van?
Ik: Hoe weet jij dat ik haar ken?
Zij: Nou, daar stond je een uur geleden mee te praten
Ik: En je hebt mij onthouden?

Wat er toen is gebeurt kan ik mij niet meer herinnereneen blunder an sich maar het kwam er op neer dat ze naar huis moest, en dat er dus niets gebeurt is. En hoe langer ik er nu over nadenk vind ik het meer en meer een blunder.
Ik weet alleen nog dat ze Ellen heet, maar ja, daar schiet je weinig mee op natuurlijk
pi_31593594
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
Ik maakte gister mee dat ik langs een meisje fietste, zoals normaal als een meisje leuk eruitziet kijk ik ff achteruit. Dat meisje ook . Dat meisje vlug omdraaien om vervolgens weer terug te kijken . Ik heb niet eens hoi gezegd Oftewel

tvp
pi_31596278
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:35:41 #65
65960 sanger
pi_31598064
pi_31600197
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
Dit is pas een blunder:

Ik wil het groentenmeisje mee uit vragen, deeltje 2
Nee joh, das een soap
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:09:13 #67
65960 sanger
pi_31600451
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nee joh, das een soap
Is dat niet hetzelfde?
pi_31600853
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer
pi_31601585
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:

[..]

Dit is zooo herkenbaar...

Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:24:37 #70
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31602043
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
en dan in het groentemeisje topic:
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ik fietste gister van huis naar de bus, en er zei zomaar een jongen "hoi" tegen mij, (hij keek ook heel blij) maar ik kende hem helemaal niet.
zo mooi altijd om de andere kant te horen.
pi_31602253
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Heerloos
pi_31604472
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:

[..]

Dit is zooo herkenbaar...

Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...
Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendin
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31605229
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef Undergod het volgende:

[..]

en dan in het groentemeisje topic:
[..]

zo mooi altijd om de andere kant te horen.
Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:15:45 #74
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31605345
Ik zei ook niet dat het de andere kant van jou verhaal was.
Wat ik bedoelde is, is dat het leuk is om te zien hoe meisjes onze blunders ervaren.
pi_31605391
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
Zit jij nog op de bassischool ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')