abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31265921
geen versierblunders (ben immers nog steeds bezet) maar een vriendin van me en ik zaten vandaag in de trein (met nog wat andere vrienden trouwens) en ze zat te kijken naar een of andere jongen, en was helemaal blij toen hij zwaaide vanuit de trein nadat ze was uitgestapt:') helaas had ze geen nummer of naam van hem
[sub]als dit geen subtiele TVP meer is, dan weet ik het ook niet.[\sub]
pi_31266866
ik kan hier een verhaal gaan hangen over dat ik bezet ben enzo en daarom geen blunders maak... maar doe maar gewoon tvp
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:47:11 #28
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31280605
Ik stond gister buiten te praten met een vriend van mij en 2 engelse meisjes, het ene meisje ging naar huis en mijn vriend werd afgeleid.
Dus toen was ik nog alleen met een engels meisje, ik een beetje brabbelen met een iers accent, zegt ze dat ze terug gaat naar haar vriendinnen.
Dus terwijl ze bijna wegloopt pak ik haar hand, zij komt terug gelopen en we zoenen eventjes.
Zegt ze na een paar minuten: "Ik moet nu echt gaan, ik heb over een paar minuten een date"
Noise is all relative to the silence preceding it
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:45:05 #29
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31283240
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Undergod het volgende:
Ik stond gister buiten te praten met een vriend van mij en 2 engelse meisjes, het ene meisje ging naar huis en mijn vriend werd afgeleid.
Dus toen was ik nog alleen met een engels meisje, ik een beetje brabbelen met een iers accent, zegt ze dat ze terug gaat naar haar vriendinnen.
Dus terwijl ze bijna wegloopt pak ik haar hand, zij komt terug gelopen en we zoenen eventjes.
Zegt ze na een paar minuten: "Ik moet nu echt gaan, ik heb over een paar minuten een date"
Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_31283890
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Undergod het volgende:
Dat moet je niet als blunder zien, juist gaaf dat ondanks zij die date had en het dus eigenlijk niet kon maken jij haar tot een zoentje verleid hebt!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31284812
Een tijdje terug:

Ik sta in een voor mij erg bekende kroeg toen ik mijn niet-te-versmaden-oud-onderbuurvrouw tegen kwam. De avond vorderde, meer drank, meer gespreksstof, leuk leuk leuk.

Totdat we het over vroeg opstaan hadden en ze zei: "eigenlijk ben ik helemaal niet aardig"'
Waarop ik zei: "Nee dat blijkt "

WAAAAARRRROOOOMMMMMMMMMMMMMM zei ik dat??!!??

Affijn, ze ging maar naar huis, en ik heb op de wc nog even mijn hoofd tegen de muur aan geslagen...

En wat is mis met TS begint..??

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31285588
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
Hahaha, dat had ik laatst ook was een donderdag in de stad, komt er een redelijk mooi meisje naar me toelopen, tijdje gepraat enzo, blablabla, werd steeds knusser, maar toen vroeg ze: hoe oud ben je eigenlijk? ik zeg vol overgave: 19 ... Nou dat geloofde ze wel, maar ze was zelf alleen 22... Die was ook snel gevlogen

ik ben 17
pi_31286508
meisje is een jaar of 30-35

jongen tegen meisje: zooo heej mooie kont.
meisje: ja wacht maar totdat je me in string ziet (in de zin van: verlebberde kont)

ik vond hem wel grappig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:22:09 #34
91306 GF
Kingwood
pi_31287374
Ja, en dus.. Deel 19 alweer.. Zozo..
Unspoken words were understood
pi_31289267
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef GF het volgende:
Ja, en dus.. Deel 19 alweer.. Zozo..
ja schiet hard op met al die tvp's
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:07:43 #36
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31306146
Als iedereen met die tvp's (die dus kennelijk ook bezig zijn met versieren getrouwd of niet ook een blunder plaatst, dat zou het topic een stuk leuker maken.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_31307460
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef Undergod het volgende:
Als iedereen met die tvp's (die dus kennelijk ook bezig zijn met versieren getrouwd of niet ook een blunder plaatst, dat zou het topic een stuk leuker maken.
Gisteravond helaas alweer geen blunder gemaakt, maar weer gescoort!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31311356
Kleintje dan van mij...

Gisteravond was ik op een feestje waar op een gegeven moment een meisje naar me toe kwam... Heel gezellig gekletst en gedanst enzo, maar op een gegeven moment moest ik echt een boer laten... Ik kon er niets aan doen, en ze heeft 't ook niet gemerkt maar ik had die avond een maaltijd met flink wat knoflook gegeten... Ik geloof dat we daarna nog 5 minuten hebben staan kletsen, en needless to say is er ook niet geregeld
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31312164
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef Nies het volgende:
Een willekeurige zaterdagavond samen met een vriendin in de kroeg.
Rond een uur of drie dus er zat al wel de nodige alcohol in.
Komt een mooie man langs.
Wij zaten aan een tafeltje vlak langs de bar.
Mooie man met mooie billen bestelt bier aan de bar....
Ik moest gewoon voelen aan die mooie billen...
Zijn reactie;
"Heej! Mijn portomonnee!"
Dat is aanranding.
enkel in biertopics...
pi_31314310
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef W1ZZ het volgende:
Kleintje dan van mij...

Gisteravond was ik op een feestje waar op een gegeven moment een meisje naar me toe kwam... Heel gezellig gekletst en gedanst enzo, maar op een gegeven moment moest ik echt een boer laten... Ik kon er niets aan doen, en ze heeft 't ook niet gemerkt maar ik had die avond een maaltijd met flink wat knoflook gegeten... Ik geloof dat we daarna nog 5 minuten hebben staan kletsen, en needless to say is er ook niet geregeld
pi_31314605
Euh, ik vind het een blunder van me zelf dat ik ben weg gelopen van een gesprek met 3 meisjes waar van 2 erg leuk en zo.

woensdag 12 oktober 2005 @ 00:58:58 #42
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_31373764
Niet echt een blunder ofzo , meer een KUThandicap van mij ..
Ik op de uni, ga naar practica, was te laat, en toevallig was een meisje ook te laat en ze zat dus te zoeken naar die practica, en ik dus ook. Dus zij vraagt me of ik ook die practicum deed, dus ik zei ja. Even later lokaal gevonden en dus samen aan 1 microscoop gehangen ( in duo's werken) Na afloop gebabbeld enzo we zouden eigenlijk eten maar ik werd dus gebeld en het was dringend , dus had haar gezegd de volgende dag wel te gaan eten. Nu ben ik bijziend en heb ik dus een bril, maar ik draag die bril bijna niet tenzij echt nodig. De volgende dag loop ik dus door de uni, blijkt dat meisje toevallig langs me te lopen , en naar me te zwaaien. Maar ik was gewoon zo teringblind dat ik gewoon doorliep , en nu hebik toch maar overwogen lenzen te gaan halen.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  woensdag 12 oktober 2005 @ 05:59:41 #43
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31375858
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Koentje3 het volgende:
ik ben 17
Zo zie je er ook uit. Dus die kutsmoes van je 19 jaar oud werkt sowieso al niet natuurlijk.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31559138
Dat is hier al veel te lang stil, dus maar eentje van mij...

Ik was een week of twee geleden met een maat van me gaan stappen, kijken of er iets leuks te versieren viel.
In het zoveelste café sta ik een beetje rond te kijken of er nog wat rondloopt wat ook benaderbaar is.
Recht voor me staat een meid met een vriendin te praten, zag er wel redelijk uit maar ik had er verder nog niet veel op gelet.
Opeens zie ik dat ze naar me staat te wijzen, of naar mijn ketting in ieder geval, en kijkt nogal verwachtingsvol naar me.
Voordat ik er bij nadenk stap ik er opaf, pak haar hand vast en stel me voor.
Stomme was dus, het enige wat ik op dat moment dacht was iets van 'ja, wat wil je nou?'
Op dat moment zegt haar vriendin weer wat, was haar aandacht weg en ben ik maar doorgelopen, niet begrijpend waarom ze nou mijn aandacht trok...
Het drong pas ietsje later door dat ik misschien wel wat had kunnen zeggen om daar achter te komen..
Nouja, k zal het er maar op steken dat mijn reactievermogen wat verminderd was
pi_31562771
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_31563009
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Me784 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
Krijg je een kick als je jezelf pijnigt ofzo?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:05:18 #47
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31564034
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Me784 het volgende:
idem hier, mijn god wat irriterend!
pi_31569400
Okay okay, niet echt een versierblunder maar toch...

Ik zei net op MSN tegen een meisje dat ik van "Drum and ass" hield
pi_31569618
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Okay okay, niet echt een versierblunder maar toch...

Ik zei net op MSN tegen een meisje dat ik van "Drum and ass" hield
Als je drum and bass zei was het een blunder
Unspoken words were understood
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:57:24 #50
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31570084
ach zo zijn er op msn wel meerdere woordfoutjes te maken

mijn laatste blunder dateert nog steeds van vakantie. eerst achter een mooie meid aan die bezet bleek. toen maar achter dr vriendin aan wordt niet zo gewaardeerd meestal en ook nu niet echt.
verder de laatste tijd niet op de versiertoer geweest. hier en daar af en toe meer gewoon n kort praatje gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')