Bij mij slaagt die wel altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef Frum het volgende:
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...
Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
Ja duhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef Mute_Me het volgende:
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?
(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
balenquote:
verbaasd me niks, gezien je eerder gestarte topic'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"
Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."![]()
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.
Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."
En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.
Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."
Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht![]()
Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.![]()
het voordeel is... de voglende keer maak je die fout niet meer.. en dit zouden dignen moeten zijn die alleen maar goed zijn voor je ego, en dus ook voor je onzekerheid!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
lang verhaal
Das puur persoonlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef rameijer het volgende:
Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Zjakkie het volgende:
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.
tvp
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef partyyboyy het volgende:
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!
tvp
Als je dat serieus overweegt moet je eerst haar broek laten zakken, dan sta je namelijk niet zo voor lul (check die woordspeling!) als je als enige daar zo bijstaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |