Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een ongeluk komt nooit alleen en ik denk dat ze alleen voor jou een vriend had. Je had moeten zeggen: En? Wat heeft je vriend daarmee te maken?![]()
Shit happens man...maar goed. Pakhuis Wilhelmina kom ik ook 1 keer in de 2 maanden (Ichi One), altijd mooie dames daarzo. Hopelijk a.s. zaterdag ook voor jouquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.
Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
* Tranceptor slaat opmerking op in lange termijngeheugenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
al die jaren geheugenverlies gehad?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer![]()
Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat is zeer matig..
Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.
Best bitter..![]()
Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
Had ik ook een keer, schatte haar al wat jong (16/17.. ken NET) en na wat subtiele pogingen om achter haar leeftijd te komen kwam ik er eindelijk achter... 14quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22gewaardeerd!
Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.
Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'
Sukkel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.
Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'
Nee. Maar dat was wel een leuke toevoeging geweest, op zichquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
De volgende morgen:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Mute_Me het volgende:
nieuwe nacht, nieuwe kansen
Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
Ja maar je was toch aan het werk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.
Ik was aan het roken. Dat is geen werk. En het telefoontje was ook niet werk-gerelateerd. En achteraf ook nog eens heel erg on-boeiendquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja maar je was toch aan het werk?
Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen![]()
Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.
Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachtenDe leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
Weer eens wat anders dan een TVP toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
Overkomt jou dat nou ook zo vaak?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..
tvp
wtf ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).![]()
Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.![]()
of ze willen geen bier halenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..
tvp
Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Sport_Life het volgende:
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs.
K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg
.
Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
Greenday is toch echt wel goed bekend, iedereen die ik ken weet wie het zijn, misschien minder bekend dan nivana..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.
Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.
Green Day over een half jaar toch wear onbekend?? Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.
Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.
soms denk ik pedofoliequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laatquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Beach het volgende:
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen![]()
![]()
![]()
Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze afquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
Zou jij ook doen als je hen was! Je moet ook altijd bedenken wat nu het ergste is dat je kan overkomen. Misschien is dat de afwijzing an sich of 1 avondje getreiterd worden ermee. Aan de andere kant, als het je lukt, heb je het wel voor elkaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af![]()
Wie is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:06 schreef Beach het volgende:
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat![]()
Je hebt gelijk. Ze doet het alleen uit wijvennijd ook nog en jij loopt seks mis. Nog veel harder aanpakken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...
(en het was juist zo gezellig, en hij had haar zo verschikkelijk belazerd)
Ze wilde de strijd aangaan met haar rivale om die jongen.
Zeg ik lekker bot "maar dat win je toch nooit van haar"?
Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
Hij is wel lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...
(en het was juist zo gezellig, en hij had haar zo verschikkelijk belazerd)
Ze wilde de strijd aangaan met haar rivale om die jongen.
Zeg ik lekker bot "maar dat win je toch nooit van haar"?
Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
Naar welke discotheek was je geweest?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef johnwoo het volgende:
Afgelopen weekend, in een Belgische discotheek. Ik en twee vrienden staan wat te drinken aan de bar en een beetje rond te kijken. Op een meter of 6 van ons vandaan staan twee knappe meiden. Dus ik zeg tegen de vriend die naast me staat: joh daar staan toch twee best knappe vrouwen! "Waar?" vraagt hij, waarop ik met m'n zatte kop m'n arm uitsteek en ze duidelijk aanwijs. Alleen keken ze toevallig net op dat moment onze kant op. 5 seconden later waren ze wegAch, het scheelt een wat directer blauwtje
Die renden naar de mannen WC's om tochtig op jullie te gaan staan wachten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef johnwoo het volgende:
Afgelopen weekend, in een Belgische discotheek. Ik en twee vrienden staan wat te drinken aan de bar en een beetje rond te kijken. Op een meter of 6 van ons vandaan staan twee knappe meiden. Dus ik zeg tegen de vriend die naast me staat: joh daar staan toch twee best knappe vrouwen! "Waar?" vraagt hij, waarop ik met m'n zatte kop m'n arm uitsteek en ze duidelijk aanwijs. Alleen keken ze toevallig net op dat moment onze kant op. 5 seconden later waren ze wegAch, het scheelt een wat directer blauwtje
Daar kan je je idd nog járen boos om makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef papierclipje het volgende:
[..]
WAAROM WAAROM!!!!waarom dacht ik op dat moment dat ik het niet lekker vond om in haar zweet te roeren terwijl ze toch echt wel wat anders bedoelde
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef papierclipje het volgende:
...
Zij "Zo het was weer zwaar"
ik "zeker, ik zweet me gek en dan moeten we in dit muffe hok ook nog opruimen"
zij: "Ja ik ook moet je maar eens voelen"
waarbij ze haar truitje lichtelijk omhoog deed met de hint van stop je handjes er maar onder
ik: "nee dank je"
WAAROM WAAROM!!!!waarom dacht ik op dat moment dat ik het niet lekker vond om in haar zweet te roeren terwijl ze toch echt wel wat anders bedoelde
Bellen en de reservering uitcheckenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Undergod het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je dan een bonnetje van een bowlingcentrum krijgt eigenlijk?
Het is iig een zaak die uitgelegd mag worden mijns inziens.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
Ok ik moest hier wel even hard om lachenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
Ze waren nogal luid aan het praten en die ene meid riep dat er vast niemand geïnteresseerd was in dat bonnetje. Toen heb ik gezegd dat ik wel 's wilde kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Undergod het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je dan een bonnetje van een bowlingcentrum krijgt eigenlijk?
Het is iig een zaak die uitgelegd mag worden mijns inziens.
We zijn er al langs geweest, maar ze hebben niet gereserveerd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Bellen en de reservering uitchecken![]()
whehe doet me denken aan de brugklas. daar zat op zich best n knappe meid L ook bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:32 schreef Observant het volgende:
[..]
Daar kan je je idd nog járen boos om maken
Nog 1tje van mij:
1e klas middelbare school vond ik een klasgenootje (A.) wel erg leuk. We hadden altijd veel lol tijdens de tekenles (ik zat achter haar, en zij steeds achterom).
Op een dag in de fietsenkelder roept een vriendinnetje van haar waar zij bijstaat naar mij: "Hey Observant, A. is verliefd op je!". (A. werd rood)
Mijn reactie: "'t zal wel" en ben weggefietst...
Sindsdien deed ze nooit meer zo leuk tegen me in de tekenles.........
Gelukkig voor mijn geweten heeft ze sindsdien alleen maar lelijke sukkels als vriendjes gehad, en is ze gigantisch dik geworden. Niet meer zo aantrekkelijk als toen... Maar soms toch wel spijt
Verder vind ik vrouwen die goed kunnen dansen ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef Koentje3 het volgende:
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min bier later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansenEn ze was ook een stuk mooier als ik dacht
![]()
* Koentje3 vind vrouwen die goed dansen![]()
![]()
Ik beeld me het al helemaal inquote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef papierclipje het volgende:
meer een versier blunder van iemand anders bij mij.
deze keer iets later (ik was al van sport af na mn eerdere blunder)
op het schoolplein de bel gaat, ik rebels blijven zitten om vervolgens 5 minuten te laat in de les te komen net voor de 2e bel (kreeg je geen straf)
dus ik loop, samen met een meisje die ik helemaaaal niet leuk vond maar wel gewoon goed mee kon opschieten, terug om de jas op te hangen. Gaat ze ineens dichtbij staan en stotterd half:
zij: "ik vind je leuk"
ik: "ik vind je ook aardig"
zij: "ja maar ik vind je echt leuk"
ik: "ja"
zij wordt rood "ik bedoel echt echt echt heeel leuk"
ik "ja leuk"
blijven elkaar even droog aankijken
zij loopt half huilend weg.
ik 5 minuten later denken "ow bedoeld ze het zo... o dan was ik wel heel hard/gemeen bezig"
daarna heb ik haar niet vaak gezien achteraf voelde ik me best schuldig door die botte reactie
![]()
reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'
En daar heb ik nog steeds spijt van![]()
Zijn blunder, wat doe je.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?
probeeer het anders nuchter straks nog een keer..quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt![]()
Ja, dit is een vage post maarja, ik ben nu dus best wel boos opmezelf![]()
De keren dat ik dat heb gedaan of vrienden van me ... ontelbare zaak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt![]()
Ja, dit is een vage post maarja, ik ben nu dus best wel boos opmezelf![]()
Zoiets had ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'
En daar heb ik nog steeds spijt van![]()
Nou, het is wel hetzelfde, maar dan andersquote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.Ik ben nogal verlegen en stil en een van de mooiste meisjes van de klas zat achter m'n rug te zeggen dat stille jongens zo'n grote penis schijnen te hebben.
Maar ze mocht me niet, dus het verhaal is niet helemaal hetzelfde als jou.
TVP, zeker?quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Nou, het is wel hetzelfde, maar dan anders
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Verhaal...
Lmfao! die moet ik onthouden, ik wil die koppies wel eens zien an die vrouwen zo vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
gehe die ontbijtkoek is wel leuk....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Ik maak er altijd een sport van lekker kansloos te doen.
Laatst nam ik een ontbijtkoek mee, vroeg ik zo aan een meisje wil je ook een hapje, zegt ze nee iellll.
Dan niet, eet ik hem lekker zelf op.![]()
Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
(p.s. in het engels zijn dromedaris en kameel 1 woord, Camel dus.![]()
Daarna ga ik weer naar een meisje zeg ik: ik ben je aan het versieren wat vindt je ervan?
Zegt ze: Nou ik vindt er niks aan en toen liep ze weg.![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus voor mensen die een leuke openingszin willen die soms werkt:
Mijn vrienden konden geen leuke openingszin verzinnen dus heb jij nog een leuke.
Of:
Jij bent zeker het type dat met elke jongen meteen het bed in duikt.
Mogelijkheid 1: Nee
Mogelijkheid 2: Ze kijkt je aan van spoor jij wel helemaal.
Nou dan zeg je zo: Nou kijk ik ben toch heel slecht in bed dus dan hebben we dat ook weer gehad.
Als die zin gebruikt is er natuurlijk ook een kans dat door haar mannelijke vrienden in elkaar wordt geslagen maar daar moet je gewoon maar niet op hopen.
Voor de rest gewoon oogcontact en daarna schuren met die hap.
Mzzl,
Jeffrey
Goed idee!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
gehe die ontbijtkoek is wel leuk....
Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten" en dan een beschuit uit je broekzak halen
.
dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemtquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten" en dan een beschuit uit je broekzak halen
.
Met een plastic tasje vol met beschuit, boter, kaas, hagelslag, etc + smeermes midden in de disco.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef nexcro het volgende:
[..]
dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemt![]()
Hehe of:quote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef ForumGek het volgende:
Moet je zeggen:
Eentje voor om 12 uur eentje voor om 4 uur en eentje om 8 uur!
was het dr vader of zijzelf?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
Nee man! Het moment dat ze ik hoorde dat ze toch wel kon is denk ik het meest kutte moment van me leven geweestquote:
Haha geweldig tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef Woutey het volgende:
oooooooh wat erg!!!
Godverdomme
Ik spreek af met een meisje om ergens wat te gaan drinken. Zegt ze later dat ze niet meer kan. Dus ik denk, dom smoesje. Voel me kut en bouw een dikke joint.
Ik dat ding op roken. Super knetter. Duurde ook nog geen vijf minuten.
"Heeej ik kan toch wel !! Zie ik je over een kwartiertje!! Tot zo, dikke kus!!"
OOOO NEEEE ik schreeuwde dat echt gewoon, ik had doppen jonge dat wil je niet weten. Roder dan de ongestelde poes van je moeder.
Toch maar gegaan, heb voordat ik weg ging nog snel een pakket vitaminepillen naar binnen geholpen snel een broodje gegeten en paar koppen koffie en in volle hoop naar de stad.
jeuj daar is ze, superleuk gesprek gehad. ze had niets door.niet echt een blunder, maar moet je maar eens voorstellen hoe je je op het begin voelt. Ik kon wel janken. Eerste echte date, en dan super stoned verschijnen. Kan niet mag niet en hoort niet.
Maar ben wel blij met het resultaat.
het leuke is dat ze roken en drugs zwaar haat, en ik allebei doe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef bierglas het volgende:
[..]
Haha geweldig tochVoor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |