abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31738532
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.

Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
pi_31738793
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een ongeluk komt nooit alleen en ik denk dat ze alleen voor jou een vriend had. Je had moeten zeggen: En? Wat heeft je vriend daarmee te maken?
Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31740787
@Roellio
Je hebt het tenminste geprobeerd, de meesten hier durven nix en komen dan hier janken
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:48:58 #105
51748 H4ze
wait...what?
pi_31743644
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.

Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Shit happens man...maar goed. Pakhuis Wilhelmina kom ik ook 1 keer in de 2 maanden (Ichi One), altijd mooie dames daarzo. Hopelijk a.s. zaterdag ook voor jou
*BURP*
pi_31748275
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
* Tranceptor slaat opmerking op in lange termijngeheugen
pi_31748398
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef DuranK het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer
al die jaren geheugenverlies gehad?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:21:15 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_31749561
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_31749921
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).

Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.
pi_31753429
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

zij: 22gewaardeerd!
Had ik ook een keer, schatte haar al wat jong (16/17.. ken NET) en na wat subtiele pogingen om achter haar leeftijd te komen kwam ik er eindelijk achter... 14 . Overigens was ik toen 19..

Toen maar heel snel weg gegaan .

[ Bericht 6% gewijzigd door Sport_Life op 28-10-2005 14:30:30 ]
pi_31769181
wooow, jah ik ben in de afgelopen vakantie ook wat mooie meisjes tegen gekomen die toch echt al 16 leken. Maar nee waren ze weer 14 jah, maarja ik ben 16, kan er net genoegen mee nemen. Ligt een beetje aan t meisje hoe ze is.
pi_31778102
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'

zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:58:00 #113
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31779433
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31779481
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:

Sukkel! .
pi_31779765
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
Nee. Maar dat was wel een leuke toevoeging geweest, op zich

Al hoewel Hennie Huisman wel thuis mag blijven.
pi_31790772
nieuwe nacht, nieuwe kansen

Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31796091
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Mute_Me het volgende:
nieuwe nacht, nieuwe kansen

Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
De volgende morgen:

"Gister ontmoette ik een meisje, ze kwam heupwiegend op me af, draaide al tijden om me heen, waar ik duizelig van werd, en ik kotste toen al het bier dat ik gezopen had over haar heen.

Ik had verwacht dat ze het net als mn ex wel kinky gevonden had."

Ik ben melig.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:55:01 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31796355
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.

Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja ) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachten De leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
pi_31797542
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.
Ja maar je was toch aan het werk?

Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:39:20 #120
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31797660
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja maar je was toch aan het werk?

Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen
Ik was aan het roken. Dat is geen werk. En het telefoontje was ook niet werk-gerelateerd. En achteraf ook nog eens heel erg on-boeiend
pi_31798549
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:

Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja ) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachten De leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:18:31 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31798634
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
Weer eens wat anders dan een TVP toch?
pi_31799448
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..

tvp
Power perceived is power achieved.
pi_31802726
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..

tvp
Overkomt jou dat nou ook zo vaak?

Vrouwen.
pi_31807576
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).

Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.
wtf ?
Je bent homo geworden?
pi_31813263
Ik laatst in de brasserie ergens. Ik had 1 biertje op, dus ik ga naar de bar om er nog 1 te halen, ergens een vrijdag avond. Dus ik kom terug, zit er een best charmante dame op mijn plek. Dus om subtiel aan te geven dat het mijn plek was vroeg ik mn bierviltje terug anyway we raakten aan de praat maar ze moest der trein gaan halen. Dus ik vraag of ze een keer wil bellen oid als ze zin heeft om iets te gaan doen. Dus ik klad snel mn telnr en emailaddr op een bonnetje en zij rent om der trein te halen. 2 minuten later bedacht ik me dat ik haar nr niet eens heb dus het initiatief aan haar overlaat. Niks meer van gehoord

Vrouwen + initiatief = no-go.
Lambo of Rekt
pi_31813399
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:

tvp
of ze willen geen bier halen tis altijd wat
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_31818177
Mijn avond is goed verlopen, geen blunders gemaakt maar wel een blunder veroozaakt

Er kwamen 4 vrienden (2 meisjes, 2 jongens)om uit te gaan en daarna bleven ze bij mij slapen.
Wij naar die toko toe en na een tijdje komt er een jongen op een van de vriendinnetjes af en neem thaar mee naar een bankje.
Der vriendin ging haar redden van die engerd een trok haar mee naar de wc (voor ons had hij dus al 1 blunder te pakken).

Even later komt die engerd weer en neemt haar weer mee (vraag me niet waarom ze mee ging) en dit keer was het tijd voor serieuse actie! ik met iedereen die ik kende (15 man oid) om hun heen gaan staan en meeluisteren. die kerel wist niet hoe snel hij weg moest zijn
Hij was echt een engerd dus wij vonden deze actie wel gerechtvaardigt.

Ik ben voor het eert in mn leven aan een langdurig versiertraject begonnen want dit meisje is té leuk om iets overhaast mee te doen .
Moet alles wel heel subtiel aanpakken want vrijwel alle vriendinnen van haar heb ik al eens gezoend , maar dat heb ik er voor over.

Komt meteen weer wat grappigs boven.
Gister was er een jongen die met datzelfde meisje als het vorige verhaal wou dansen.
Nou ziet hij er al een beetje nerdachtig uit, maah hey dat mag natuurlijk niks uitmaken .
Hij loopt op haar af en probeert dus te dansen (wat hij niet kon) dus zij doet het iets rustiger aan en gaat aerobic oefeningen doen. Wat er toen gebeurde was echt het grappigste dat ik ooit tijdens uitgaan gezien heb! hij deed echt precies hetzelfde at zij deed!!! je kon mij echt opvegen! na een tijdje hadden meer mensen eht door en die gingen achter die jongen hetzelfde doen! Hij had helemaal niet door dat er 20 man precies hetzelfde stond te doen!!
pi_31819463
Wat lachte die dame vrijdagavond tegenover me in de metro lievv Nadat ik uitstapte bij Blaak kwam bleef het bij een grote glimlach terug en 'hoi'

Die OV-Ontmoetingen site werkt bij het invoeren ook niet dit weekend

Meisje van ong. 19 jaar, bruin haar, bruine ogen, paars truitje. Stapte bij Kralingse Zoom om 20.32 in. Iemand?
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:09:36 #130
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31832814
Ik had dit weekend ook een blunder,

Had redelijk wat gedronken en best lang gepraat met een leuk meisje. OP een gegeven moment ging ik naar huis doe ik zei: Doei tegen haar en zwaaide, zij zei: Zwaaien? Ik wil zoenen, dus ik geef haar 3 kusjes op de wang en liep weg. Zij keek echt teleurgesteld en 2 uur achteraf in me bed besefte ik wat ik had gedaan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31838202
Ik heb afgelopen Zaterdag hard gelachen.

Ik kwam op mijn werk (en werk moet je in dit geval niet zien als een baan met een vast contract waar ik de komende 20 jaar nog zit), en ik ben echt nieuwsgierig als de pest wat dat betreft.

Ik heb een groot aantal vrienden op mijn werk (werk er nu toch al bijna 3 jaar, en ik heb er gewoon een leuke tijd), en ga met wat meisjes om, puur vriendschappelijk, gewoon wat slap geouwehoer.

Een meisje stond echter de hele tijd te fluisteren met een klant, en de klant keek continue mijn kant op.

Ik loop dus op de klant af, geef haar een zoen op haar wang en zeg tegen mijn collega 'je weet toch dat ik bezet ben'.

Bleek het haar zus te zijn waar ze haar onvrede mee deelde nadat ik 10 minuten ervoor ijsblokjes in haar shirt had gegooid aan de achterkant, een hand vol, en haar shirt zit altijd in haar broek dus ze kreeg ze er niet snel uit .

Was wel grappig. Ik ben bezet dus zou sowieso nooit wat doen met zo een meisje, maar het was dus best wel een blunder opzich.

Ook was ik ooit iemand aan het helpen op mn werk, vraagt die klant om mn telefoonnummer. Geef ik het telefoonnummer van waar ik werk "voor verdere inlichting". Pas een uur later had ik in de gaten waarom ze zo verontwaardigd keek
Kutkloon.
pi_31838679
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs .

K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees ). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg .

Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
pi_31840637
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Sport_Life het volgende:
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs .

K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees ). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg .

Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.

Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BiMeWet op 31-10-2005 16:35:30 ]
Kutkloon.
pi_31841697
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.

Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.
Greenday is toch echt wel goed bekend, iedereen die ik ken weet wie het zijn, misschien minder bekend dan nivana..
Nivrana aanvragen wanneer je uit 1985 komt ljjkt mij niet echt raar?
pi_31842347
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Green Day over een half jaar toch wear onbekend?? Onder welke steen kom jij vandaan . Daarnaast hebben ze in de top10 gestaan of iets in die buurt) en als je als DJ een band niet kent die in de top 10 heeft gestaan vind ik dat zeer zwak ja.

En leg me ook eens uit waarom het raar zou zijn om Nirvana goede muziek te vinden als je van ' 85 bent . Het verbaast mij juist dat "de jeugd van tegenwoordig" (waar ik klaarblijkelijk niet meer bij hoor gezien mijn muzieksmaak) volgens mij nog nooit van Nirvana gehoord heeft uberhaupt . (iig leek het alsof dat meisje er echt nog nooit van gehoord had).
pi_31842516
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
pi_31844405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
soms denk ik pedofolie
pi_31845014
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31845039
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

soms denk ik pedofilie
Ow dan zet ik even een tvp neer.
pi_31845060
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Beach het volgende:
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
pi_31845088
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af
pi_31845188
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af
Zou jij ook doen als je hen was! Je moet ook altijd bedenken wat nu het ergste is dat je kan overkomen. Misschien is dat de afwijzing an sich of 1 avondje getreiterd worden ermee. Aan de andere kant, als het je lukt, heb je het wel voor elkaar.
pi_31845239
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat
pi_31845746
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:06 schreef Beach het volgende:
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat
Wie is dat?
pi_31845828
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wie is dat?
Jij
pi_31845911
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Jij
Wie heeft je dat verteld?
pi_31848578
mmm, ik heb ooit zo half wat gehad met een meisje. ook hele erge ruzie maar nu weer contact.
er is altijd iets tussen ons geweest wat anders was dan normaal.

van weekend heb ik haar snachts om 5 uur uit bed gebeld, mee gepraat en zelfs koeien nagedaan (zij kom uit de stad en het gesprek ging opeens over koeien, helaas weten nu ook mijn vrienden dat ik koeien heb zitten imiteren).

zonet weer beetje msn-en. gesprek ging a la "the one that got away"
wil ik een vriend sms-en die jarig is: "wat doe je oud bokje"
krijg ik via msn van haar: "wat doe je oud bokje?"
eerst dacht ik nog dat die vriend onder haar naam zat te chatten en me voor lapje hield.
later begreep ik dat ik zo aan der dacht dat ik zelfs met sms-en haar naam invulde...

nouja, weet ze meteen waar ik aan dacht
Islam=facisme
pi_31850137
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...
(en het was juist zo gezellig, en hij had haar zo verschikkelijk belazerd)

Ze wilde de strijd aangaan met haar rivale om die jongen.
Zeg ik lekker bot "maar dat win je toch nooit van haar"?

Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
I do not have a psychiatrist and I do not want one, for the simple reason that if he listened to me long enough, he might become disturbed.
pi_31851171
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...

Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
Je hebt gelijk. Ze doet het alleen uit wijvennijd ook nog en jij loopt seks mis. Nog veel harder aanpakken.
pi_31854383
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:

Hij is wel lekker

Mij niet, krijg je hem ook niet
pi_31854487
Afgelopen weekend, in een Belgische discotheek. Ik en twee vrienden staan wat te drinken aan de bar en een beetje rond te kijken. Op een meter of 6 van ons vandaan staan twee knappe meiden. Dus ik zeg tegen de vriend die naast me staat: joh daar staan toch twee best knappe vrouwen! "Waar?" vraagt hij, waarop ik met m'n zatte kop m'n arm uitsteek en ze duidelijk aanwijs. Alleen keken ze toevallig net op dat moment onze kant op. 5 seconden later waren ze weg Ach, het scheelt een wat directer blauwtje
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:18:55 #152
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31857043
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef johnwoo het volgende:
Afgelopen weekend, in een Belgische discotheek. Ik en twee vrienden staan wat te drinken aan de bar en een beetje rond te kijken. Op een meter of 6 van ons vandaan staan twee knappe meiden. Dus ik zeg tegen de vriend die naast me staat: joh daar staan toch twee best knappe vrouwen! "Waar?" vraagt hij, waarop ik met m'n zatte kop m'n arm uitsteek en ze duidelijk aanwijs. Alleen keken ze toevallig net op dat moment onze kant op. 5 seconden later waren ze weg Ach, het scheelt een wat directer blauwtje
Naar welke discotheek was je geweest?
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:21:09 #153
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31857054
Mijn gehele repetior.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:30:41 #154
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31857105
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef johnwoo het volgende:
Die renden naar de mannen WC's om tochtig op jullie te gaan staan wachten!
Prutsers
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31857440
Godver...

Sta ik tegen zo'n lekkere Antiliaanse te praten...

Omarmt ze me ed...
Met haar mond dicht tegen mijn mond...

Gaat ze even op een podium dansen...

Laat ze zich inpakken door een andere gast..

Nog omkijken naar me van "Red je me?" ..

Ik was te lam (bier) om iets te doen...ik dacht nog: die laat die gozer barsten en komt naar me toe. Natuurlijk niet ze ging met een laatste blik op mij werpend van "Waar blijf je nu?" met die gozer uit het zicht...

Kutwijven!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31868776
Na een 9 maanden relatie weer vrijgezel.

En ik moet zeggen...Ik ken er geen ruk meer van

3 weken terug samen met een vriend uitgweest in zo'n breezah discotheek. (Bij gebrek aan beter)
De hele avond viel me al zo'n blond meisje op die toch goed kon dansen. Dus die vriend en ik beetje dansen en ik ondertussen beetje die blonde te checken. Na een tijdje komt ze naar me toe. En vraagt waarom ik kijk. Ik was toen al redelijk aangschoten. Maar ik helemaal happy dat ik toch nog goed in de markt lig. Heb het hele gesprek niet onthouden. Enige wat ik nog weet en hoorde is: " Ja mijn vriend draaide net een uur geleden" Toen ben ik maar ergens anders gaan dansen.

Vorige week dan maar uitgeweest in de kroegen samen met mijn broertje zijn vriendin die dan ook weer haar vriendinnen bij had (en die waren niet echt moeders mooiste) en nog een vriend van mijn broertje. Nou ja leuk en gezellig. Die vriendinnen waren best gezellig. maar toen kwamen we nog meer bekende tegen (vrouwen) Met 1 van die meiden (mooie blondine) ben ik een gesprek begonnen, maar plots moest ze mee met iemand anders. Dus ik balen, maar lekker door dansen op de muziek. Komt er zo'n grietje (niet echt knap , maar enorme tieten) naar met toe. En echt zo'n grietje dat denkt dat ze knap is en alles kan krijgen (wat ik zóóó haat) danst met mij, ik erin meegaan , wil ze me bijna zoenen. Ik dacht...nee dank je. Achteraf denk je ook van, wat maakt het uit. maar was al te laat.

Ik naar een andere cafe de kelder (disco) ingedoken. Stond dat blonde meisje erweer. Ik weer gezellig praten. Begon ze ook nog over pijpen (hoe we erop kwamen weet ik niet) maar toen weer moest ze mee met een vriendin. En ik met mijn stomme kop ook niet haar nummer vragen

Toen had ik gehad en heb nog wat biertjes gepakt. Kwam ik een meisje tegen die ik al een tijdje leuk vond. Maar een druk leven heeft. Dus ook daarmee ff gepraat (wat bier al niet kan doen) haar nummer gekregen (had alleen haar MSN) maar blijkbaar geen goeie indruk achter gelaten. Ze smst niet eens terug....denk dat ik bij meisjes die ik echt leuk vind het toch subtieler aan moet pakken en niet met een bezopen kop moet aanspreken. Want ik weet ook totaal niet meer wat ik allemaal met haar besproken heb.

Volgende week 1 of andere apres ski party. Dus ik denk dat ik hier nog wel terug kom
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:15:27 #157
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_31869534
mn eerste input dan maar in dit topic,
Toen ik nog een jaar of 15 was (de tijd waar alles nog spannend was) zat ik op een vrij intensieve sport. In dezelfde groep zat een meisje die ik best leuk vond, en ze zag er ook nog leuk uit!
aan het eind van de les moesten er altijd 2 mensen helpen met opruimen. Dus wij op een gegeven moment in het opberghok.

Zij "Zo het was weer zwaar"
ik "zeker, ik zweet me gek en dan moeten we in dit muffe hok ook nog opruimen"
zij: "Ja ik ook moet je maar eens voelen"
waarbij ze haar truitje lichtelijk omhoog deed met de hint van stop je handjes er maar onder
ik: "nee dank je"

WAAROM WAAROM!!!! waarom dacht ik op dat moment dat ik het niet lekker vond om in haar zweet te roeren terwijl ze toch echt wel wat anders bedoelde
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_31874861
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef papierclipje het volgende:
[..]
WAAROM WAAROM!!!! waarom dacht ik op dat moment dat ik het niet lekker vond om in haar zweet te roeren terwijl ze toch echt wel wat anders bedoelde
Daar kan je je idd nog járen boos om maken

Nog 1tje van mij:
1e klas middelbare school vond ik een klasgenootje (A.) wel erg leuk. We hadden altijd veel lol tijdens de tekenles (ik zat achter haar, en zij steeds achterom).
Op een dag in de fietsenkelder roept een vriendinnetje van haar waar zij bijstaat naar mij: "Hey Observant, A. is verliefd op je!". (A. werd rood)
Mijn reactie: "'t zal wel" en ben weggefietst...

Sindsdien deed ze nooit meer zo leuk tegen me in de tekenles.........

Gelukkig voor mijn geweten heeft ze sindsdien alleen maar lelijke sukkels als vriendjes gehad, en is ze gigantisch dik geworden. Niet meer zo aantrekkelijk als toen... Maar soms toch wel spijt
I do not have a psychiatrist and I do not want one, for the simple reason that if he listened to me long enough, he might become disturbed.
pi_31875120
Vorige week een leuke meid tegengekomen in de trein. Ze zat tijdens het praten met haar vriendinnen telkens naar me te kijken. Heb nog een bonnetje van haar gekregen van het bowlingcentrum waar ze daarvoor waren geweest.
Met m'n laffe kop geen telefoonnummer durven vragen, ondanks dat de hints (geloof ik) wel duidelijk waren
pi_31876656
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef papierclipje het volgende:
...

Zij "Zo het was weer zwaar"
ik "zeker, ik zweet me gek en dan moeten we in dit muffe hok ook nog opruimen"
zij: "Ja ik ook moet je maar eens voelen"
waarbij ze haar truitje lichtelijk omhoog deed met de hint van stop je handjes er maar onder
ik: "nee dank je"

Mijn god, dat is wel erg ja, kan je jezelf nog heel lang kwaad om maken...
Is wel herkenbaar, ik zeg ook vaak iets voordat ik even heb nagedacht...
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:23:43 #161
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31876674
Ben wel benieuwd waarom je dan een bonnetje van een bowlingcentrum krijgt eigenlijk?
Het is iig een zaak die uitgelegd mag worden mijns inziens.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_31876776
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Undergod het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je dan een bonnetje van een bowlingcentrum krijgt eigenlijk?
Bellen en de reservering uitchecken
pi_31883034
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
pi_31884572
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
  woensdag 2 november 2005 @ 00:12:44 #165
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_31884864
quote:
Ok ik moest hier wel even hard om lachen

Droogste opmerking ooit!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_31889213
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Undergod het volgende:
Ze waren nogal luid aan het praten en die ene meid riep dat er vast niemand geïnteresseerd was in dat bonnetje. Toen heb ik gezegd dat ik wel 's wilde kijken.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Bellen en de reservering uitchecken
We zijn er al langs geweest, maar ze hebben niet gereserveerd...
  woensdag 2 november 2005 @ 10:04:14 #167
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31889734
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:32 schreef Observant het volgende:

[..]

Daar kan je je idd nog járen boos om maken

Nog 1tje van mij:
1e klas middelbare school vond ik een klasgenootje (A.) wel erg leuk. We hadden altijd veel lol tijdens de tekenles (ik zat achter haar, en zij steeds achterom).
Op een dag in de fietsenkelder roept een vriendinnetje van haar waar zij bijstaat naar mij: "Hey Observant, A. is verliefd op je!". (A. werd rood)
Mijn reactie: "'t zal wel" en ben weggefietst...

Sindsdien deed ze nooit meer zo leuk tegen me in de tekenles.........

Gelukkig voor mijn geweten heeft ze sindsdien alleen maar lelijke sukkels als vriendjes gehad, en is ze gigantisch dik geworden. Niet meer zo aantrekkelijk als toen... Maar soms toch wel spijt
whehe doet me denken aan de brugklas. daar zat op zich best n knappe meid L ook bij.
ik zat wat huiswerk te maken(overschrijven ) toen ik ineens op mn rug werd getikt. Vraagt n vriendin van L die naast haar zit "hey wil je wat met L" mn reactie toen was ook zoiets als jouw.

maja toen was ik nog helemaal niet bezig met de liefde en ik kon me niet voorstellen dat ze het serieus bedoelde omdat ze t zo direct vroeg
  woensdag 2 november 2005 @ 11:55:15 #168
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_31892474
meer een versier blunder van iemand anders bij mij.
deze keer iets later (ik was al van sport af na mn eerdere blunder )
op het schoolplein de bel gaat, ik rebels blijven zitten om vervolgens 5 minuten te laat in de les te komen net voor de 2e bel (kreeg je geen straf)
dus ik loop, samen met een meisje die ik helemaaaal niet leuk vond maar wel gewoon goed mee kon opschieten, terug om de jas op te hangen. Gaat ze ineens dichtbij staan en stotterd half:

zij: "ik vind je leuk"
ik: "ik vind je ook aardig"
zij: "ja maar ik vind je echt leuk"
ik: "ja"
zij wordt rood "ik bedoel echt echt echt heeel leuk"
ik "ja leuk"
blijven elkaar even droog aankijken
zij loopt half huilend weg.
ik 5 minuten later denken "ow bedoeld ze het zo... o dan was ik wel heel hard/gemeen bezig"

daarna heb ik haar niet vaak gezien achteraf voelde ik me best schuldig door die botte reactie
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_31894063
Vrij lullig inderdaad...
pi_31894354
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef Koentje3 het volgende:
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min bier later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansen En ze was ook een stuk mooier als ik dacht

* Koentje3 vind vrouwen die goed dansen
Verder vind ik vrouwen die goed kunnen dansen ook
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_31894805
Lang verhaal zo kort mogelijk:

In Thailand een bijzonder mooie Franse griet ontmoet...dezelfde avond samen gaan stappen en we hadden lol en alles ging goed...ze mompelde wel iets over vriendje en klootzak enzo maar het gesprek nam een andere wending...zelfde avond behoorlijk aangeschoten samen naar m'n hotelkamer....ik zag het al helemaal zitten natuurlijk...toen zo stom geweest om te vragen wat er nou aan de hand was met haar vriendje...begon ze me toch een verhaal op te hangen over dat haar vriendje vreemd was gegaan en dat ze ontzettend kwaad was, dat hij wist dat ze vroeger door haar pa was misbruikt en dat ze dood wilde...ze trok haar kleren uit en pakte haar digi camcorder en wilde een pornofilmpje maken en opsturen naar die "fucking bastard" (ex dus)...leek me niet zo'n goed idee...en dus ook niet gedaan want ik had erg met haar te doen...

Rest van de nacht tot 's morgens 09:00 lag ze te huilen in m'n bed en zat ik haar te troosten

De volgende dag lag er een briefje bij de receptie dat ze me heel lief vond en me veel plezier wenste op de Bahama's...(had haar verteld dat ik over 2 dagen naar Birma ging)
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_31894850
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef papierclipje het volgende:
meer een versier blunder van iemand anders bij mij.
deze keer iets later (ik was al van sport af na mn eerdere blunder )
op het schoolplein de bel gaat, ik rebels blijven zitten om vervolgens 5 minuten te laat in de les te komen net voor de 2e bel (kreeg je geen straf)
dus ik loop, samen met een meisje die ik helemaaaal niet leuk vond maar wel gewoon goed mee kon opschieten, terug om de jas op te hangen. Gaat ze ineens dichtbij staan en stotterd half:

zij: "ik vind je leuk"
ik: "ik vind je ook aardig"
zij: "ja maar ik vind je echt leuk"
ik: "ja"
zij wordt rood "ik bedoel echt echt echt heeel leuk"
ik "ja leuk"
blijven elkaar even droog aankijken
zij loopt half huilend weg.
ik 5 minuten later denken "ow bedoeld ze het zo... o dan was ik wel heel hard/gemeen bezig"

daarna heb ik haar niet vaak gezien achteraf voelde ik me best schuldig door die botte reactie
Ik beeld me het al helemaal in

Dat meisje heeft waarschijnlijk 3 maanden lang moed in moeten praten om dat te durfen zeggen, en dan kom jij met zo'n reactie
pi_31897533
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh ' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'

En daar heb ik nog steeds spijt van
  woensdag 2 november 2005 @ 15:45:23 #174
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31898988
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh ' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'

reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31902718
ja en dan hebben ze meestal al lang een vriend ofzo:P zit ook een beetje in die tijd dat ik besef dat ik heel wat kansen heb gemist
  woensdag 2 november 2005 @ 22:14:36 #176
11102 knep
Mountainfreak
pi_31911864
quote:
  woensdag 2 november 2005 @ 23:11:48 #177
91306 GF
Kingwood
pi_31914235
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?
Zijn blunder, wat doe je.
Unspoken words were understood
pi_31950516
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt

Ja, dit is een vage post maarja, ik ben nu dus best wel boos opmezelf
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:14:15 #179
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31950947
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt

probeeer het anders nuchter straks nog een keer..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31951001
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:

De keren dat ik dat heb gedaan of vrienden van me ... ontelbare zaak.

Lomp doen is een kunst.

het leuke is vooral dat vrouwen er heel wat achter zoeken vaak
pi_32060568
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:

Zoiets had ik ook. Ik ben nogal verlegen en stil en een van de mooiste meisjes van de klas zat achter m'n rug te zeggen dat stille jongens zo'n grote penis schijnen te hebben.

Maar ze mocht me niet, dus het verhaal is niet helemaal hetzelfde als jou.
  maandag 7 november 2005 @ 18:41:02 #182
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32064021
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook. Ik ben nogal verlegen en stil en een van de mooiste meisjes van de klas zat achter m'n rug te zeggen dat stille jongens zo'n grote penis schijnen te hebben.

Maar ze mocht me niet, dus het verhaal is niet helemaal hetzelfde als jou.
Nou, het is wel hetzelfde, maar dan anders
Zo niet, dan toch...
pi_32069639
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Nou, het is wel hetzelfde, maar dan anders
TVP, zeker?
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:49:11 #184
121738 The_Prophecy
Of The Harder Styles
pi_32090082
Ik maak er altijd een sport van lekker kansloos te doen.

Laatst nam ik een ontbijtkoek mee, vroeg ik zo aan een meisje wil je ook een hapje, zegt ze nee iellll.
Dan niet, eet ik hem lekker zelf op.

Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
(p.s. in het engels zijn dromedaris en kameel 1 woord, Camel dus.

Daarna ga ik weer naar een meisje zeg ik: ik ben je aan het versieren wat vindt je ervan?
Zegt ze: Nou ik vindt er niks aan en toen liep ze weg.

Maar ff serieus voor mensen die een leuke openingszin willen die soms werkt:

Mijn vrienden konden geen leuke openingszin verzinnen dus heb jij nog een leuke.
Of:
Jij bent zeker het type dat met elke jongen meteen het bed in duikt.
Mogelijkheid 1: Nee
Mogelijkheid 2: Ze kijkt je aan van spoor jij wel helemaal.
Nou dan zeg je zo: Nou kijk ik ben toch heel slecht in bed dus dan hebben we dat ook weer gehad .
Als die zin gebruikt is er natuurlijk ook een kans dat door haar mannelijke vrienden in elkaar wordt geslagen maar daar moet je gewoon maar niet op hopen.

Voor de rest gewoon oogcontact en daarna schuren met die hap.

Mzzl,
Jeffrey
Nogeenkeer en Nogeenkeer zaten in een bootje, bootje viel om, Nogeenkeer viel eruit, wie bleef er over?
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:02:50 #185
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32090465
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Verhaal...
Hier heb ik 3 lettergrepen voor: GE - WEL - DIG !

Dit is wel een TVP
Zo niet, dan toch...
pi_32092579
quote:

Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
Lmfao! die moet ik onthouden, ik wil die koppies wel eens zien an die vrouwen zo van
pi_32093092
quote:
Ik maak er altijd een sport van lekker kansloos te doen.

Laatst nam ik een ontbijtkoek mee, vroeg ik zo aan een meisje wil je ook een hapje, zegt ze nee iellll.
Dan niet, eet ik hem lekker zelf op.

(p.s. in het engels zijn dromedaris en kameel 1 woord, Camel dus.

Daarna ga ik weer naar een meisje zeg ik: ik ben je aan het versieren wat vindt je ervan?
Zegt ze: Nou ik vindt er niks aan en toen liep ze weg.

Maar ff serieus voor mensen die een leuke openingszin willen die soms werkt:

Mijn vrienden konden geen leuke openingszin verzinnen dus heb jij nog een leuke.
Of:
Jij bent zeker het type dat met elke jongen meteen het bed in duikt.
Mogelijkheid 1: Nee
Mogelijkheid 2: Ze kijkt je aan van spoor jij wel helemaal.
Nou dan zeg je zo: Nou kijk ik ben toch heel slecht in bed dus dan hebben we dat ook weer gehad .
Als die zin gebruikt is er natuurlijk ook een kans dat door haar mannelijke vrienden in elkaar wordt geslagen maar daar moet je gewoon maar niet op hopen.

Voor de rest gewoon oogcontact en daarna schuren met die hap.

Mzzl,
Jeffrey
gehe die ontbijtkoek is wel leuk....

Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten " en dan een beschuit uit je broekzak halen .
pi_32093319
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

gehe die ontbijtkoek is wel leuk....

Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten " en dan een beschuit uit je broekzak halen .
Goed idee! En dan ook gelijk een pakje boter + beleg.
pi_32093865
Volgende keer geen muntjes meenemen, maar een winkelwagentje vol boodschappen .
pi_32094609
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemt
pi_32095505
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef nexcro het volgende:

[..]

dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemt
Met een plastic tasje vol met beschuit, boter, kaas, hagelslag, etc + smeermes midden in de disco.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:20:20 #192
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32099145
quote:

Geweldig!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:54:15 #193
130728 Chefftalent
Soms heb je het, soms niet!
pi_32112849
*geniet van dit soort topics*
Liever een gat in je hand, dan een hand in je gat!
pi_32117699
Moet je zeggen:

Eentje voor om 12 uur eentje voor om 4 uur en eentje om 8 uur !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 15:02:27 #195
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32118254
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef ForumGek het volgende:
Moet je zeggen:

Eentje voor om 12 uur eentje voor om 4 uur en eentje om 8 uur !
Hehe of:

'Ja sorry, ik kan niet te lang blijven. Heb er dalijk ook nog 2 die ik moet afwerken.'
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:31:04 #196
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_32184200
quote:
was het dr vader of zijzelf?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_32186357
oooooooh wat erg!!!

Godverdomme

Ik spreek af met een meisje om ergens wat te gaan drinken. Zegt ze later dat ze niet meer kan. Dus ik denk, dom smoesje. Voel me kut en bouw een dikke joint.

Ik dat ding op roken. Super knetter. Duurde ook nog geen vijf minuten.

"Heeej ik kan toch wel !! Zie ik je over een kwartiertje!! Tot zo, dikke kus!!"

OOOO NEEEE ik schreeuwde dat echt gewoon, ik had doppen jonge dat wil je niet weten. Roder dan de ongestelde poes van je moeder.

Toch maar gegaan, heb voordat ik weg ging nog snel een pakket vitaminepillen naar binnen geholpen snel een broodje gegeten en paar koppen koffie en in volle hoop naar de stad.

jeuj daar is ze, superleuk gesprek gehad. ze had niets door. niet echt een blunder, maar moet je maar eens voorstellen hoe je je op het begin voelt. Ik kon wel janken. Eerste echte date, en dan super stoned verschijnen. Kan niet mag niet en hoort niet.

Maar ben wel blij met het resultaat.
pi_32186607
!
grappig .
pi_32186906
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
!
grappig .
Nee man! Het moment dat ze ik hoorde dat ze toch wel kon is denk ik het meest kutte moment van me leven geweest

Ik had meteen al zoiets van KUTTT!!! moet IK weer hebben.
pfff
pi_32187190
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef Woutey het volgende:
oooooooh wat erg!!!

Godverdomme

Ik spreek af met een meisje om ergens wat te gaan drinken. Zegt ze later dat ze niet meer kan. Dus ik denk, dom smoesje. Voel me kut en bouw een dikke joint.

Ik dat ding op roken. Super knetter. Duurde ook nog geen vijf minuten.

"Heeej ik kan toch wel !! Zie ik je over een kwartiertje!! Tot zo, dikke kus!!"

OOOO NEEEE ik schreeuwde dat echt gewoon, ik had doppen jonge dat wil je niet weten. Roder dan de ongestelde poes van je moeder.

Toch maar gegaan, heb voordat ik weg ging nog snel een pakket vitaminepillen naar binnen geholpen snel een broodje gegeten en paar koppen koffie en in volle hoop naar de stad.

jeuj daar is ze, superleuk gesprek gehad. ze had niets door. niet echt een blunder, maar moet je maar eens voorstellen hoe je je op het begin voelt. Ik kon wel janken. Eerste echte date, en dan super stoned verschijnen. Kan niet mag niet en hoort niet.

Maar ben wel blij met het resultaat.
Haha geweldig toch Voor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_32187589
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef bierglas het volgende:

[..]

Haha geweldig toch Voor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
het leuke is dat ze roken en drugs zwaar haat, en ik allebei doe.
maarjah scheit het is goed gegaan daar gaat het om, maar nooit weer voordat ik het definitief weet. pff sta nog te shaken.

ik zat te wachten op mijn fietsje jonge, achterop zitten. ik kon niet eens meer mensen herkennen en ik ben omgeflikkerd. Toen ze er aan kwam ben ik weer oke gaan doen door de adrenaline die door mn kop gespoten werd. Maar jezus als ik nu denk dat ik dat nu weer moest doen dan hang ik mezelf nog liever op aan mn ballen dan dat ik stoned een date heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Woutey op 11-11-2005 19:53:44 ]
pi_32192469
Als iemand roken en drugs haat, dan is dat waarschijnlijk omdat ze er niks vanaf weet. En dan kan ze dus ook de symptomen niet goed herkennen

mijn vriend en ik waren trouwens allebei stoned toen we voor het eerst zoenden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')