quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
Zijn blunder, wat doe je.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?
probeeer het anders nuchter straks nog een keer..quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt![]()
Ja, dit is een vage post maarja, ik ben nu dus best wel boos opmezelf![]()
De keren dat ik dat heb gedaan of vrienden van me ... ontelbare zaak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt![]()
Ja, dit is een vage post maarja, ik ben nu dus best wel boos opmezelf![]()
Zoiets had ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'
En daar heb ik nog steeds spijt van![]()
Nou, het is wel hetzelfde, maar dan andersquote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.Ik ben nogal verlegen en stil en een van de mooiste meisjes van de klas zat achter m'n rug te zeggen dat stille jongens zo'n grote penis schijnen te hebben.
Maar ze mocht me niet, dus het verhaal is niet helemaal hetzelfde als jou.
TVP, zeker?quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Nou, het is wel hetzelfde, maar dan anders
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Verhaal...
Lmfao! die moet ik onthouden, ik wil die koppies wel eens zien an die vrouwen zo vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
gehe die ontbijtkoek is wel leuk....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Ik maak er altijd een sport van lekker kansloos te doen.
Laatst nam ik een ontbijtkoek mee, vroeg ik zo aan een meisje wil je ook een hapje, zegt ze nee iellll.
Dan niet, eet ik hem lekker zelf op.![]()
Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
(p.s. in het engels zijn dromedaris en kameel 1 woord, Camel dus.![]()
Daarna ga ik weer naar een meisje zeg ik: ik ben je aan het versieren wat vindt je ervan?
Zegt ze: Nou ik vindt er niks aan en toen liep ze weg.![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus voor mensen die een leuke openingszin willen die soms werkt:
Mijn vrienden konden geen leuke openingszin verzinnen dus heb jij nog een leuke.
Of:
Jij bent zeker het type dat met elke jongen meteen het bed in duikt.
Mogelijkheid 1: Nee
Mogelijkheid 2: Ze kijkt je aan van spoor jij wel helemaal.
Nou dan zeg je zo: Nou kijk ik ben toch heel slecht in bed dus dan hebben we dat ook weer gehad.
Als die zin gebruikt is er natuurlijk ook een kans dat door haar mannelijke vrienden in elkaar wordt geslagen maar daar moet je gewoon maar niet op hopen.
Voor de rest gewoon oogcontact en daarna schuren met die hap.
Mzzl,
Jeffrey
Goed idee!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
gehe die ontbijtkoek is wel leuk....
Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten" en dan een beschuit uit je broekzak halen
.
dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemtquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten" en dan een beschuit uit je broekzak halen
.
Met een plastic tasje vol met beschuit, boter, kaas, hagelslag, etc + smeermes midden in de disco.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef nexcro het volgende:
[..]
dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemt![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
Hehe of:quote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef ForumGek het volgende:
Moet je zeggen:
Eentje voor om 12 uur eentje voor om 4 uur en eentje om 8 uur!
was het dr vader of zijzelf?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
Nee man! Het moment dat ze ik hoorde dat ze toch wel kon is denk ik het meest kutte moment van me leven geweestquote:
Haha geweldig tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef Woutey het volgende:
oooooooh wat erg!!!
Godverdomme
Ik spreek af met een meisje om ergens wat te gaan drinken. Zegt ze later dat ze niet meer kan. Dus ik denk, dom smoesje. Voel me kut en bouw een dikke joint.
Ik dat ding op roken. Super knetter. Duurde ook nog geen vijf minuten.
"Heeej ik kan toch wel !! Zie ik je over een kwartiertje!! Tot zo, dikke kus!!"
OOOO NEEEE ik schreeuwde dat echt gewoon, ik had doppen jonge dat wil je niet weten. Roder dan de ongestelde poes van je moeder.
Toch maar gegaan, heb voordat ik weg ging nog snel een pakket vitaminepillen naar binnen geholpen snel een broodje gegeten en paar koppen koffie en in volle hoop naar de stad.
jeuj daar is ze, superleuk gesprek gehad. ze had niets door.niet echt een blunder, maar moet je maar eens voorstellen hoe je je op het begin voelt. Ik kon wel janken. Eerste echte date, en dan super stoned verschijnen. Kan niet mag niet en hoort niet.
Maar ben wel blij met het resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |