abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8746467
Blijft een geweldig Topic.. moet echt doorgezet worden iemand nog wat meegemaakt

Versierblunders dl. 3

" Werkend brein! "
pi_8746518
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:08 schreef Rubend het volgende:

[..]

kben een jongen heh.... hetero en heb een vriendin...
dus vindt het eerlijk gezegd een beetje eng....

Ik ben ook een jongen Ook hetero, en heb ook een vriendin

Maar toch.. Om een vrouw op dr plaat te bonzen met jouw aars.. ben ik toch wel benieuwd naar t formaat

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_8747396
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:35 schreef Desdinova het volgende:

[..]

Maar toch.. Om een vrouw op dr plaat te bonzen met jouw aars.. ben ik toch wel benieuwd naar t formaat

haha ok die fiets zeg dat dan gelijk nah ik heb niet zo'n grote kont... eerder een kleine.. maar je kan toch aardig hard bonzen tegen iemand als je iets teveel op hebt en een beetje in een melige stemming bent en dan toch ook weer een beetje op de versiertoer

ok misunderstanding dus.. sorry

" Werkend brein! "
pi_8751789
Ok, nog niet zo heel lang geleden:

Was met een paar vrienden stappen. Zij hadden me opgehaald met de auto maar vonden het al snel niets meer aan en wilden weg, ik vond het nog wel erg gezellig, stond net met een bekend vrouwtje te praten. Nou, zij bood aan om mij naar huis te brengen, dus ik dacht, mooi geregeld! Dus vrienden naar huis, ik gezellige avond, veel bier, en toen de kroeg dicht ging ik met haar mee want zij zou mij immers naar huis brengen. Maar ze wilde me eerst wel even haar huisje laten zien. Naief als ik ben, heb ik niks door en bij elke kamer complimenteer ik netjes over de inrichting. Ben door alle drank ook behoorlijk niet meer bij de les en ga maar in de huiskamer op de bank zitten. Zij komt er gezellig bijzitten, ik lul maar wat in de rondte en voel ondertussen de drank toch wel behoorlijk op komen zetten. Op het moment dat zij even naar de wc moet, grijp ik mijn kans en loop naar de wasbak om te
Dus ik sta nog een beetje versuft bij de wasbak te kijjken als zij weer de kamer binnenkomt en kijkt me zo aan van: wat doe je bij de wasbak? Ik draai me naar haar om, begin weer wat slap te zeuren, terwijl ik ondertussen met mijn linkerhand het afvoerputje vrij probeer te maken om de rommel een beetje weg te spoelen.

Ze had wel door dat er iets niet goed zat en heeft me toen maar naar huis gebracht. En toen is ze nog geflitst ook!

Maar gelukkig is het zo'n lieve meid dat ik haar nog steeds onder ogen kan komen!

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_8752033
4 dagen in dezelfde tent gelegen met een lekker ding, niks gedaan
(maar toen was ik nog 16 en jong en onervaren, wel veel koekjes gegeten )
pi_8753314
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:06 schreef graspoeper het volgende:
4 dagen in dezelfde tent gelegen met een lekker ding, niks gedaan
(maar toen was ik nog 16 en jong en onervaren, wel veel koekjes gegeten )
Ik ken dat...heb je zat kansen, grijp je ze niet

Of:
Een meisje vind je leuk en ze zegt dat ook (vriend(inn)en van haar zeggen dat ook al) en zelf maar raar opkijken (kan een meisje gek op mij worden???), ze was dus echt gek op mij, pas erg laat greep ik me kans, was erg leuk, maar daarna heb ik haar tijdje niet meer gezien en nu heb ik wel weer redelijk veel contact mee, elke keer dat ik haar zie heb ik weer een kans (want ze scheint nog steeds gek op mij te zijn), maar grijp um steeds weer te laat (laatste paar minuten dat we elkaar zien). erg frustrerend.

Blunders kan je het niet noemen, ik heb die verder ook niet echt.

Drugs are good mkay?
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:52:26 #7
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_8754664
Elke avond moet ik vanuit het station met de bus naar huis toe. En sinds een aantal weken, zit en een aantal dagen per week dat zelfde leuke meisje in de bus. Maar ik ken haar, ze is namelijk een vriendin van mijn zus, en weet dus dat ze al een vriend heeft. Ik zeg wel netjes elke keer gedag en tot ziens bij het in en uit stappen. En tijdens de rit lachen we ook geregeld naar elkaar.

Ik vind het op zich best vreemd dat ze nooit iets zegt. Niet dat ik dat wel doe, maar zei staat toch best wel bekend als een grote kletskous. Dus gister dacht ik Och ga eens naast haar zitten, begin jij gewoon een gesprekje. Niet echt met de bedoeling haar te versieren, maar meer zo van te peilen of ze nog steeds met die jongen gaat. Ik ga naast haar zitten en zeg zo vanGa je naar huis toe? Ja je moet toch iets zeggen.
Zei: Ja
Ik: Maar ik dacht dat jij in plaastsnaam1 woont?
Zei: Nee joh, ik woon in plaatsnaam2 ik werk hier alleen maar
Ik: Ja dat weet ik, bij die en die winkel hè
Zei: Nee...? heb ik nooit gewerkt, ik werk bij Bakker Bart
Ik: Oh, ik dacht dat je iemand anders was, sorry
En de rest van de busrit was het stil. Alleen bij uitstappen elkaar weer vriendelijk aangekeken en gedacht gezegt tegen elkaar.
Blijkt ze dus iemand te zijn die ik helemaal niet ken. En het mooie was ook nog dat er was plaats genoeg in de bus en ik ga naast haar zitten, en het eerste wat ik vraag is. Ga je naar huis toe? Die moet ook gedacht hebben wat is dat dan voor een idioot?

Maar denk dat ik haar binnenkort wel weer in de bus zie, moet ik haar dan maar weer eens opnieuw aanspreken. Ik geloof namelijk dat ze mij wel leuk vind.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_8756074
Haha deel 4 alweer

*Kick*

La Résistance
pi_8757615
Ik was op een zaterdagavond met een aantal vrienden in onze stamkroeg. Enkele weken daarvoor moest ik daar werken en toen was me al een heel mooi blond meisje opgevallen. Afijn, de kroeg ging dicht en ik zat die keer dat ik moest werken bij de deur om lollies uit te delen (Dat is traditie op zaterdagavond )
Dus ik vraag aan haar hoe ze heet, zij zegt iets van: zusenzo, maar dat kun je toch niet onthouden. Dus ik van: echt wel, let maar op de volgende keer. Zij vroeg hoe ik heette, Roel dus.

Komt ik 'r 2 weken later weer tegen, dus ik: "Hallo ...., zie je wel dat ik je naam nog weet". Tijdje mee staan ouwehoeren, toen weer weggelopen. Nu zie ik 'r vorige week, ik denk "Dit is m'n kans", dus ik ernaartoe. "Hoi, nu ben ik wel je naam vergeten, maar ik denk, ik kom even met je praten". Zij lachen, ze wist mijn naam nog wel .

Nou ja, tijdje zitten ouwehoeren, drinken gehaald etc. Maar ik wist eigenlijk nog steeds niet hoe oud ze was, dus ik een beetje subtiele manier bedenken om d'r leeftijd in te schatten, dus ik begin op een gegeven moment over school/werk etc. kom ik erachter dat ze bij m'n broertje van 16 in de klas zit.

donderdag 27 februari 2003 @ 20:18:22 #10
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8758846
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:13 schreef Roellio het volgende:
Ik was op een zaterdagavond met een aantal vrienden in onze stamkroeg. Enkele weken daarvoor moest ik daar werken en toen was me al een heel mooi blond meisje opgevallen. Afijn, de kroeg ging dicht en ik zat die keer dat ik moest werken bij de deur om lollies uit te delen (Dat is traditie op zaterdagavond )
Dus ik vraag aan haar hoe ze heet, zij zegt iets van: zusenzo, maar dat kun je toch niet onthouden. Dus ik van: echt wel, let maar op de volgende keer. Zij vroeg hoe ik heette, Roel dus.

Komt ik 'r 2 weken later weer tegen, dus ik: "Hallo ...., zie je wel dat ik je naam nog weet". Tijdje mee staan ouwehoeren, toen weer weggelopen. Nu zie ik 'r vorige week, ik denk "Dit is m'n kans", dus ik ernaartoe. "Hoi, nu ben ik wel je naam vergeten, maar ik denk, ik kom even met je praten". Zij lachen, ze wist mijn naam nog wel .

Nou ja, tijdje zitten ouwehoeren, drinken gehaald etc. Maar ik wist eigenlijk nog steeds niet hoe oud ze was, dus ik een beetje subtiele manier bedenken om d'r leeftijd in te schatten, dus ik begin op een gegeven moment over school/werk etc. kom ik erachter dat ze bij m'n broertje van 16 in de klas zit.

Nouja, dat kan toch best? Tis maar 4 jaar...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 28 februari 2003 @ 10:29:10 #11
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8767881
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:13 schreef Roellio het volgende:
Dat kan toch zat? Als ze leuk is gewoon ervoor gaan. Mijn broer was ook 20 toen hij met een meisje van 16 kreeg. Zijn nu al 9 jaar bij elkaar!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 28 februari 2003 @ 12:10:50 #12
46735 FlyRacer
http://www.stacadak.nl
pi_8769728
Ik was vorige week dus in de kroeg... zie leuk meisje zei ziet mij weer... Even later zaten we al met ze 2-en bij een tafeltje..
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon ) Wordt ik opeens van me stoel afgetrokken staat een bekenden van mij er. BLIJF MET JE POTEN VAN ME VRIENDIN AF! en toen zag hij pas dat ik het was. Hij vet boos op mij van waarom deed je dat. Ik ja hoe moet ik dat weten! Ja weet je best... naja volgende dag nog ff gebelt en alles weer goed..
Nieuwe bedrijven waar ik bij werk!
www.stacadak.nl - Stacaravan Renovatie & Dakwerkzaamheden (Onderdeel van GeBo C.V.)
www.gebocv.nl - Aannemingsbedrijfs GeBo C.V.
www.sgrnl.nl - Stichting Gehandicapten Recreatie Nederland (Nieuwe stichting!)
pi_8770251
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 12:10 schreef FlyRacer het volgende:
Ik was vorige week dus in de kroeg... zie leuk meisje zei ziet mij weer... Even later zaten we al met ze 2-en bij een tafeltje..
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon )
Klinkt wel heeeel stom van dat meisje hoor.. maarja *checkt leeftijd* .. valt wat voor te zeggen
pi_8782694
nou niet echt een versierblunder meer een kansverneukblunder

Vorig jaar met carnaval stonden met een groepje in een kroeg en een meisje had tegen een vriend van me gezegd dat ze mij wel zag zitten. Dus hij zegt het tegen mij en ik wil er niks van weten.
Dan duwt ie me richting haar en net als ik denk ok nou loop ik zelf wel ga ik op m'n bek, 1.5 m van d'r af
Of ik was zat of de vloer was echt zo glad van het bier...

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8783015
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:52 schreef Frankieboy het volgende:
Elke avond moet ik vanuit het station met de bus naar huis toe. En sinds een aantal weken, zit en een aantal dagen per week dat zelfde leuke meisje in de bus. Maar ik ken haar, ze is namelijk een vriendin van mijn zus, en weet dus dat ze al een vriend heeft. Ik zeg wel netjes elke keer gedag en tot ziens bij het in en uit stappen. En tijdens de rit lachen we ook geregeld naar elkaar.

Ik vind het op zich best vreemd dat ze nooit iets zegt. Niet dat ik dat wel doe, maar zei staat toch best wel bekend als een grote kletskous. Dus gister dacht ik Och ga eens naast haar zitten, begin jij gewoon een gesprekje. Niet echt met de bedoeling haar te versieren, maar meer zo van te peilen of ze nog steeds met die jongen gaat. Ik ga naast haar zitten en zeg zo vanGa je naar huis toe? Ja je moet toch iets zeggen.
Zei: Ja
Ik: Maar ik dacht dat jij in plaastsnaam1 woont?
Zei: Nee joh, ik woon in plaatsnaam2 ik werk hier alleen maar
Ik: Ja dat weet ik, bij die en die winkel hè
Zei: Nee...? heb ik nooit gewerkt, ik werk bij Bakker Bart
Ik: Oh, ik dacht dat je iemand anders was, sorry
En de rest van de busrit was het stil. Alleen bij uitstappen elkaar weer vriendelijk aangekeken en gedacht gezegt tegen elkaar.
Blijkt ze dus iemand te zijn die ik helemaal niet ken. En het mooie was ook nog dat er was plaats genoeg in de bus en ik ga naast haar zitten, en het eerste wat ik vraag is. Ga je naar huis toe? Die moet ook gedacht hebben wat is dat dan voor een idioot?

Maar denk dat ik haar binnenkort wel weer in de bus zie, moet ik haar dan maar weer eens opnieuw aanspreken. Ik geloof namelijk dat ze mij wel leuk vind.

Dat is nou echt leuk! Moet je zeker opnieuw aanspreken. Succes!!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 11:37:44 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8790645
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 12:10 schreef FlyRacer het volgende:
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon ) Wordt ik opeens van me stoel afgetrokken staat een bekenden van mij er. BLIJF MET JE POTEN VAN ME VRIENDIN AF! en toen zag hij pas dat ik het was. Hij vet boos op mij van waarom deed je dat. Ik ja hoe moet ik dat weten! Ja weet je best... naja volgende dag nog ff gebelt en alles weer goed..
Fijne "vriendin"
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:12:49 #17
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8798619
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Fijne "vriendin"

haha, ja idd... (btw...tis zIJ en niet zei...als je het over een vrouwelijk persoon hebt... )
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_8825710
Ja het weekend is weer om...
Ik heb zelf geen moer meegemaakt..
Maar voor degenen bij wie dat wel zo is...

***KicK***

La Résistance
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2003 @ 01:52:39 #19
47213 ArmaniMania
pi_8827137
Tja morgen is ook nog een dag....
pi_8879133
als je de voorgaande topics ook al leest en hier een beetje begint in te lezen mag ik er trots op zijn dat ik dit keer het topic heb geopend
maar het heeft wel een schop nodig..

*KICK*

[Dit bericht is gewijzigd door Rubend op 05-03-2003 11:00]

" Werkend brein! "
pi_8885755
volgens mij had men vorig jaar met carnaval veel meer meegemaakt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:00:40 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8888249
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:35 schreef Fixxxer het volgende:
volgens mij had men vorig jaar met carnaval veel meer meegemaakt.
ja ik wacht ook met spanning af

Zijn er nog geen apres-skieers terug uit zwitserland ofzo?
Met leuke blunders

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:53:25 #23
35287 massiefje
*fokkerdefok*
pi_8933345
Even een ECHTE Massiefje blunder.....

Lig ik met een meisje in bed, lekker tv te kijken, beetje knuffelen, niets bijzonders nog. willen we gaan slapen, zegt ze ineens: maar ik wil je nog wel een nachtzoen geven hoor. Dus ik zeg, dat dat goed is. En ik ga met m'n gezicht naar voren, waarna ik bijna tegen haar aanbots......... Zij dacht aan een echte zoen, ik dacht een zoen op m'n wang.......... DUH!!!!!!!

We hebben het daarna nog wel ingehaald hoor

"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
pi_8937728
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:53 schreef massiefje het volgende:
Even een ECHTE Massiefje blunder.....

Lig ik met een meisje in bed, lekker tv te kijken, beetje knuffelen, niets bijzonders nog. willen we gaan slapen, zegt ze ineens: maar ik wil je nog wel een nachtzoen geven hoor. Dus ik zeg, dat dat goed is. En ik ga met m'n gezicht naar voren, waarna ik bijna tegen haar aanbots......... Zij dacht aan een echte zoen, ik dacht een zoen op m'n wang.......... DUH!!!!!!!

We hebben het daarna nog wel ingehaald hoor

Uiteraard, je licht al met haar in bed man je bent toch geen 14 meer of zo?
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  zaterdag 8 maart 2003 @ 01:52:31 #25
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8948793
Fixxer regel gejat:

nou niet echt een versierblunder meer een kansverneukblunder

Trueno en ik waren in de keuken en we waren wat geil, begint ze me opeens van achteren te duewn mar haar buikje. alleen waren we allebeu bloot en dat kletst nogaal, we waren te slap om nog iets te kunnen dan lachen.

en voor de rest eik niks.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')