quote:nee, dat zijn geslachtsdeelblunders
op vrijdag 9 januari 2004 22:53 schreef party_p het volgende:
hoort dit niet in seksualiteit
quote:lees nou eerst eens de start post door
op vrijdag 9 januari 2004 22:59 schreef roellio het volgende:
je vergeet de linkjes naar vorige topics !!!
maar goed ik wel iets van een blunder die ik ook al een keer in een aparte topic heb gezet
ik was dus een tijd geleden eff in een kroeg op vrijdagmiddag en na een tijdje zegt die dj zoiets van: dansen op de bar mensen, kom op!!! komt er dus een ongelofelijk mooi knap lekker meisje de bar op +o. na een tijdje keek ik eff naar der en dat zag ze en toen stak meteen haar hand uit naar me om ook op de bar te komen. maar ik was weer te scheiterig en schudde nee met mn domme kop. ze bleef der hand uitsteken en gebaren maken dat ik moest komen en toen heb ik gezegt dat ik zaterdag avond met er op de bar zou komen dansen. ik had nog geen druppel alcohol op dus durfde ik die bar niet op
stom stom stom
dit was nu een maand geleden en ik heb haar nooit meer gezien
hier zijn de linkjes naar de vorige topics
quote:
op vrijdag 9 januari 2004 23:28 schreef aurelium het volgende:
versierblunders
versierblunders dl. 2
versierblunders dl. 3
versierblunders deel 4!!
versierblunders deel 5!
versierblunders deel 6
versierblunders deel 7 (gelukkige blunders?¿)
versierblunders deel 8
versierblunders deel 9hier zijn de linkjes naar de vorige topics
quote:hmmm... ik denk dat je mazzel heb dat je het nie gedaan heb hoor, het klinkt meer alsof het zon geroutineerd bardans meisje was die dat aan iedere nuchter uitziende "sul" (no offence) had gevraagd..
op vrijdag 9 januari 2004 23:10 schreef aurelium het volgende:[..]
lees nou eerst eens de start post door
maar goed ik wel iets van een blunder die ik ook al een keer in een aparte topic heb gezet
ik was dus een tijd geleden eff in een kroeg op vrijdagmiddag en na een tijdje zegt die dj zoiets van: dansen op de bar mensen, kom op!!! komt er dus een ongelofelijk mooi knap lekker meisje de bar op +o. na een tijdje keek ik eff naar der en dat zag ze en toen stak meteen haar hand uit naar me om ook op de bar te komen. maar ik was weer te scheiterig en schudde nee met mn domme kop. ze bleef der hand uitsteken en gebaren maken dat ik moest komen en toen heb ik gezegt dat ik zaterdag avond met er op de bar zou komen dansen. ik had nog geen druppel alcohol op dus durfde ik die bar niet op
stom stom stom
![]()
dit was nu een maand geleden en ik heb haar nooit meer gezien
quote:wie weet... wie weet
op zaterdag 10 januari 2004 15:26 schreef untouchables het volgende:[..]
hmmm... ik denk dat je mazzel heb dat je het nie gedaan heb hoor, het klinkt meer alsof het zon geroutineerd bardans meisje was die dat aan iedere nuchter uitziende "sul" (no offence) had gevraagd..
quote:oh jé :s ook_gek gaat weer op stap...nu niet van die stomme dingen zeggen he
op zaterdag 10 januari 2004 15:48 schreef ook_gek het volgende:
ik ga vanavond op stap
quote:ik ben gelukkig de mario vandaag
op zaterdag 10 januari 2004 16:55 schreef silentchaos het volgende:[..]
oh jé :s ook_gek gaat weer op stap...nu niet van die stomme dingen zeggen he
en hopen dat je laura tegenkomt
ik ga vanavond ook op stap maar ik ben de bob, dus dan doe ik nooit achtelijke dingen(dat is niet geheel waar
)
tvp
quote:ja.
op zaterdag 10 januari 2004 17:07 schreef mrabagnale het volgende:
ik blunder eigelijk nooit omdat ik nooit versier of versier wordt. is dat ook een blunder?
quote:zeer zeker
op zaterdag 10 januari 2004 17:07 schreef mrabagnale het volgende:
ik blunder eigelijk nooit omdat ik nooit versier of versier wordt. is dat ook een blunder?
vanavond ga ik weer eens stappen in groningen, ik hoop natuurlijk dat ik niet blunder. maar mocht het wel gebeuren dan zal ik het jullie mededelen.
quote:bedankt voor de linkje
op vrijdag 9 januari 2004 23:28 schreef aurelium het volgende:
versierblunders
versierblunders dl. 2
versierblunders dl. 3
versierblunders deel 4!!
versierblunders deel 5!
versierblunders deel 6
versierblunders deel 7 (gelukkige blunders?¿)
versierblunders deel 8
versierblunders deel 9hier zijn de linkjes naar de vorige topics
ik heb gister geen blunders gemaakt komt ondermeer omdat ik 100% nugter was
en ik geen zin had om een 15 jarig breezah sletje te pakke
quote:ik ga naar de westwood dus wie weet
op zaterdag 10 januari 2004 16:55 schreef silentchaos het volgende:[..]
oh jé :s ook_gek gaat weer op stap...nu niet van die stomme dingen zeggen he
en hopen dat je laura tegenkomt
ik ga vanavond ook op stap maar ik ben de bob, dus dan doe ik nooit achtelijke dingen(dat is niet geheel waar
)
[dit bericht is gewijzigd door mod op 10-01-2004 17:36]
quote:ik ook
op zaterdag 10 januari 2004 17:40 schreef blackviper het volgende:
vanavond stappen!ff kijken of ik jullie medefokers kan verblijden met een paar mooie blunders..:d ik zla er voor gaan
quote:er staat wel een hoge druk op ook_gek....misschien kan hij niet presteren onder druk
op zaterdag 10 januari 2004 17:49 schreef southernsun het volgende:
vanavond idd weer op stap, maar ik ga niet op de versiertoer. misschien dat dat meer succes heeft
*kijkt uit naar morgen om ook_gek zn verhaal te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |