abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11035306
Hier verder
Lambo of Rekt
pi_11035646
Is dat iets om trots op de zijn als je zo'n nieuw deel opent ofzo? Zo lijkt het namelijk altijd als ik dat zie zegmaar...
pi_11035673
Inderdaad, en neem meteen dan even de moeite om een linkje naar het vorige deel te plaatsten.
pi_11035739
Linkje naar vorig topic

heb zelf geen blunders, omdat ik niet durf te versieren , maar ben wel benieuwd naar de blunders van anderen

pi_11035898
mwah niet echt blunder maar misschien toch het vermelden waard.
Ik was met een stel vrienden op stap en ik was ze op een gegeven moment kwijt. Sta ik daar een beetje om me heen te kijken, al zoekend naar mijn vrienden, komt er een meid naar me toen; "Ben je iedereen kwijt?"
Ik: "Jah, ze moeten hier ergens rondlopen"
zij: "Had ik zonet ook, zal ik je helpen zoeken?"
Ik: "Oh wacht ik zie ze al!"
En toen liep ik dus weg... 't drong me pas door na 5 minuten ofzo... later zag ik haar weer lopen en het was me een lekker ding zeg... maarja... stom

[Dit bericht is gewijzigd door Afstandsbediening op 11-06-2003 15:54]

You're next!
pi_11035918
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:46 schreef Neilza het volgende:
Is dat iets om trots op de zijn als je zo'n nieuw deel opent ofzo? Zo lijkt het namelijk altijd als ik dat zie zegmaar...
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:47 schreef JeroenMeloen het volgende:
Inderdaad, en neem meteen dan even de moeite om een linkje naar het vorige deel te plaatsten.

Dat jullie dat zo zien kan ik misschien begrijpen... met onder de 600 posts... als je aan de 6000 posts zit heb je dat gevoel niet zo.. dat je je trots voelt om een nieuw topic te openen.
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juni 2003 @ 15:59:50 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11036089
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef EggsTC het volgende:

Dat jullie dat zo zien kan ik misschien begrijpen... met onder de 600 posts... als je aan de 6000 posts zit heb je dat gevoel niet zo.. dat je je trots voelt om een nieuw topic te openen.
Lul niet zo slap en geef voortaan netjes de links, als je niks te melden hebt, dan hoef je geen topic te openen.

versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!

pi_11036104
ik had een keertje niet door dat een meisje met me naar bed wilde toen ze vroeg of ik condooms bij me had

of is dat geen blunder? probeer ook maar wat

woensdag 11 juni 2003 @ 16:00:59 #9
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11036122
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Afstandsbediening het volgende:
Ik was met een stel vrienden op stap en ik was ze op een gegeven moment kwijt. Sta ik daar een beetje om me heen te kijken, al zoekend naar mijn vrienden, komt er een meid naar me toen; "Ben je iedereen kwijt?"
En toen liep ik dus weg... 't drong me pas door na 5 minuten ofzo... later zag ik haar weer lopen en het was me een lekker ding zeg... maarja... stom
dat is wel heel dom jah
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_11036147
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Lul niet zo slap en geef voortaan netjes de links, als je niks te melden hebt, dan hoef je geen topic te openen.

versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!

Ja meneer
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:32:49 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_11037085
quote:
Briljant
Zou ook iets voor mij zijn
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:24:59 #12
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_11039385
Op een examenfeestje een keer... Kwam een leuke meid tegen, een beetje praten. Zegt ze ik ken jou ergens van, ik had zoiets van ja het zal wel. Na een avond kleffen en fozen zegt ze, nu weet ik het weer jij hebt met de vriendin van m'n zus...

Ehhh waar is dat geweldige sexblunder topic gebleven???

[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 11-06-2003 18:30]

don't you know my tears will cause an inferno
pi_11039506
enkele voorbeelden uit mn leven;
- meisje ondergekotst omdat ze niet van me af wilde gaan toen ze bovenop zat
- altijd met een meisje sex voor de buch kijken, regent het zegt ze; blijf je hier slapen.................................Ik zeg nee ik ga nog ff een pilsje in de stad drinken
- in een kroeg de psycholoog uithangen over lichaamstaal ( je been wijst naar mij dus je mag me etc etc) komt ze steeds dichterbij zitten, zie ik een ander grietje en ga naast haar zitten en damn die anders was weg
etc
etc
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:40:22 #14
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_11039686
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:49 schreef addie het volgende:
Linkje naar vorig topic

heb zelf geen blunders, omdat ik niet durf te versieren , maar ben wel benieuwd naar de blunders van anderen

bij mij is het nog erger. Ik durf niet te versieren en als ik versierd word, dan komen de blunders
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_11039810
we kunnen ook onderscheid maken tussen zatte en nuchtere blunders
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:08:10 #16
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11040052
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:24 schreef Wizard_of_life het volgende:

Ehhh waar is dat geweldige sexblunder topic gebleven???

Hier

Klik

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:38:07 #17
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11042110
Zo, na meer dan een jaar maar weer es posten hier, ff een nieuwe avatar en hij kan weer.

Niet echt een blunder, maar wel leuke anekdote: met een vriend die ik al een tijdje niet meer gezien had, besloot ik een paar biertjes te gaan drinken. Om twaalf uur ging die tent al dicht, dus maar ff rondlopen, op zoek naar wat anders. Hoorden we muziek, dus wij gaan checken..... was er ergens studentenavond, dus veel vrouwvolk en bier voor ¤0,50. Ff mezelf naar binnen gebluft (want: tijdelijk geen collegekaart) en aldaar dansen en bierdrinken etc.

Op een gegeven moment mezelf strategisch geplaatst op de dansvloer, en maar ingegaan op de avanches van een leuke blonde meid. Beetje met d'r dansen, zoenen, etc. Na een half uurtje klef doen ofzow brult ze iets in m'n oor, maar mede dankzij de drank en harde muziek versta ik et ook na de 3de keer nog niet. Naja, lekker boeiend, dansen en zoenen met die hap. Op een gegeven moment wil d'r vriendin (al voorzien van vriend) weg, dus ik word mee de dansvloer afgesleurd. Begint ze ineens in het Engels tegen me te praten..... ja DUH dat ik 'r niet verstond. En ik wist dus niks, geen naam, afkomst, studie, helemaal niets.

Weekje later was ik daar weer, zij ook, maar ze was echt kansloos dronken. Stond op een gegeven moment in een hoek van de dansvloer te nekken, dus ik passte maar ff. Die vriend van me nog wel gaan vragen later waar ze dan vandaan kwam: "the United States"..... mmmkay, hebben we dat ook es gehad.

drie keer rechts is ook links
pi_11042818
quote:
deze is helemaal niet moeilijk

* -PassY- denkt soms erg traag

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_11043127
Hehe... verhaal is langer, maar ik kort em ff in...
Ik was op vakantie en op zoek naar een leuke meid voor een leuke tijd.
Opeens zie ik daar een geweldige meid die er nog goed uitzag ook (en Nederlands was ;-)) . Ik er dus op af en ja hoor... na een tijdje heb ik haar versierd...
Ik had al een tijdje met haar gepraat en uit het gesprek en haar rondingen ;-) haalde ik dat ze waarschijnlijk een jaartje of 17 zou zijn, ik was toen 19. Ik heb een tijdje met haar gezoend en dergelijke en 't was een leuke avond totdat...
Later die avond vertelde een goede vriend van me dat ze niet zo oud was als ik dacht... ze was namelijk 14! *slik* Volgende keer toch maar weer de leeftijd vragen
Order leads to chaos
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:24:53 #20
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11043157
quote:
Had een vriend van me pas ook, komt er een wel leuk meisje op em af:
zij "heb jij misschien een jongen met een rode trui gezien, met een tasje om z'n nek.... dat tasje is van mij namelijk"
vriend (met ook een rode trui) "ehr, nee"
zij "oh, oke"
Komt ze even later weer terug, nog steeds zonder tasje. Toonde wel interesse in die vriend van me, dus:
zij *hint hint* "ik heb em nog steeds niet gevonden"
vriend "blijven zoeken dan!"
Ok, einde conversatie.

Ook slecht zijn dwanggedachtes als je gedronken hebt. Ik was op stap met een paar maten, en moest ff pissen (pff, al dat bier). Dus ik worstel door de mensenmassa *ik ga plassen, ik ga plassen*.... staat er een leuk meisje voor me: "he, ik jij gaat met mij dansen" en sleurt me mee. Ok, dansen dan dus maar..... ik met 'r dansen. Owja, ik ging naar de plee..... *ik ga plassen, ik ga plassen*, dus zonder iets te zeggen verder gelopen naar de wc. Toen begon het me wel wat te dagen, maar toen ik terugkwam was zij natuurlijk allang weg.

pi_11044725
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:23 schreef -chaos- het volgende:
Hehe... verhaal is langer, maar ik kort em ff in...
Ik was op vakantie en op zoek naar een leuke meid voor een leuke tijd.
Opeens zie ik daar een geweldige meid die er nog goed uitzag ook (en Nederlands was ;-)) . Ik er dus op af en ja hoor... na een tijdje heb ik haar versierd...
Ik had al een tijdje met haar gepraat en uit het gesprek en haar rondingen ;-) haalde ik dat ze waarschijnlijk een jaartje of 17 zou zijn, ik was toen 19. Ik heb een tijdje met haar gezoend en dergelijke en 't was een leuke avond totdat...
Later die avond vertelde een goede vriend van me dat ze niet zo oud was als ik dacht... ze was namelijk 14! *slik* Volgende keer toch maar weer de leeftijd vragen
In dat geval zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben. Een meisje van 17 kan zich gedragen als een klein kind en ook andersom.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  Redactie Games woensdag 11 juni 2003 @ 22:27:06 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11044977
quote:
Dit komt me allemaal maar al te bekend voor alleen ik had m'n vrienden nog niet gevonden, maar ondertussen wel de zaal en haar achter gelaten.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 11 juni 2003 @ 22:31:54 #23
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11045116
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:18 schreef apophis4u het volgende:

[..]

In dat geval zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben. Een meisje van 17 kan zich gedragen als een klein kind en ook andersom.

Precies, dat boeit eigenlijk nog meer dan de feitelijke leeftijd..... en als ze er dan ook nog es ouder uitziet.
pi_11048863
Hmm ach volgens mij heb ik sommige dingen echt nooit door...en omdat ik er niet bij nadenk vergeet ik ook wat er is gebeurd :| go ik
pi_11049036
Wilde afgelopen een meiske pakken die alleen stond bij de automaat, en ik met mijn dronken kop zou haar wel ff pakken (iedereen zat me op te jutte) en toen stond ik dus bij haar, en opeens pakte ze me bij mijn kruis STRAK vast en zegt ze, sorry vriend maar je bent wat te jong voor me en liep ze weg. Bleek dat ze 27 was, maar geil dat ze was!
Fighting for your believe is the ultimate thing you can do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')