heb zelf geen blunders, omdat ik niet durf te versieren , maar ben wel benieuwd naar de blunders van anderen
[Dit bericht is gewijzigd door Afstandsbediening op 11-06-2003 15:54]
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:46 schreef Neilza het volgende:
Is dat iets om trots op de zijn als je zo'n nieuw deel opent ofzo? Zo lijkt het namelijk altijd als ik dat zie zegmaar...
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:47 schreef JeroenMeloen het volgende:
Inderdaad, en neem meteen dan even de moeite om een linkje naar het vorige deel te plaatsten.
quote:Lul niet zo slap en geef voortaan netjes de links, als je niks te melden hebt, dan hoef je geen topic te openen.
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef EggsTC het volgende:![]()
Dat jullie dat zo zien kan ik misschien begrijpen... met onder de 600 posts... als je aan de 6000 posts zit heb je dat gevoel niet zo.. dat je je trots voelt om een nieuw topic te openen.
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
of is dat geen blunder? probeer ook maar wat
quote:dat is wel heel dom jah
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Afstandsbediening het volgende:
mwah niet echt blunder maar misschien toch het vermelden waard.
Ik was met een stel vrienden op stap en ik was ze op een gegeven moment kwijt. Sta ik daar een beetje om me heen te kijken, al zoekend naar mijn vrienden, komt er een meid naar me toen; "Ben je iedereen kwijt?"
Ik: "Jah, ze moeten hier ergens rondlopen"
zij: "Had ik zonet ook, zal ik je helpen zoeken?"
Ik: "Oh wacht ik zie ze al!"
En toen liep ik dus weg... 't drong me pas door na 5 minuten ofzo... later zag ik haar weer lopen en het was me een lekker ding zeg... maarja... stom
quote:Ja meneer
Op woensdag 11 juni 2003 15:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
Lul niet zo slap en geef voortaan netjes de links, als je niks te melden hebt, dan hoef je geen topic te openen.
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
quote:Briljant
Ik was met een stel vrienden op stap en ik was ze op een gegeven moment kwijt. Sta ik daar een beetje om me heen te kijken, al zoekend naar mijn vrienden, komt er een meid naar me toen; "Ben je iedereen kwijt?"
En toen liep ik dus weg... 't drong me pas door na 5 minuten ofzo... later zag ik haar weer lopen en het was me een lekker ding zeg... maarja... stom
Ehhh waar is dat geweldige sexblunder topic gebleven???
[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 11-06-2003 18:30]
quote:bij mij is het nog erger. Ik durf niet te versieren en als ik versierd word, dan komen de blunders
Op woensdag 11 juni 2003 15:49 schreef addie het volgende:
Linkje naar vorig topicheb zelf geen blunders, omdat ik niet durf te versieren
, maar ben wel benieuwd naar de blunders van anderen
quote:Hier
Op woensdag 11 juni 2003 18:24 schreef Wizard_of_life het volgende:Ehhh waar is dat geweldige sexblunder topic gebleven???
Niet echt een blunder, maar wel leuke anekdote: met een vriend die ik al een tijdje niet meer gezien had, besloot ik een paar biertjes te gaan drinken. Om twaalf uur ging die tent al dicht, dus maar ff rondlopen, op zoek naar wat anders. Hoorden we muziek, dus wij gaan checken..... was er ergens studentenavond, dus veel vrouwvolk en bier voor ¤0,50. Ff mezelf naar binnen gebluft (want: tijdelijk geen collegekaart) en aldaar dansen en bierdrinken etc.
Op een gegeven moment mezelf strategisch geplaatst op de dansvloer, en maar ingegaan op de avanches van een leuke blonde meid. Beetje met d'r dansen, zoenen, etc. Na een half uurtje klef doen ofzow brult ze iets in m'n oor, maar mede dankzij de drank en harde muziek versta ik et ook na de 3de keer nog niet. Naja, lekker boeiend, dansen en zoenen met die hap. Op een gegeven moment wil d'r vriendin (al voorzien van vriend) weg, dus ik word mee de dansvloer afgesleurd. Begint ze ineens in het Engels tegen me te praten..... ja DUH dat ik 'r niet verstond.
En ik wist dus niks, geen naam, afkomst, studie, helemaal niets.
Weekje later was ik daar weer, zij ook, maar ze was echt kansloos dronken. Stond op een gegeven moment in een hoek van de dansvloer te nekken, dus ik passte maar ff. Die vriend van me nog wel gaan vragen later waar ze dan vandaan kwam: "the United States"..... mmmkay, hebben we dat ook es gehad.
quote:deze is helemaal niet moeilijk
* -PassY- denkt soms erg traag
quote:Had een vriend van me pas ook, komt er een wel leuk meisje op em af:
Ook slecht zijn dwanggedachtes als je gedronken hebt. Ik was op stap met een paar maten, en moest ff pissen (pff, al dat bier). Dus ik worstel door de mensenmassa *ik ga plassen, ik ga plassen*.... staat er een leuk meisje voor me: "he, ik jij gaat met mij dansen" en sleurt me mee. Ok, dansen dan dus maar..... ik met 'r dansen. Owja, ik ging naar de plee..... *ik ga plassen, ik ga plassen*, dus zonder iets te zeggen verder gelopen naar de wc. Toen begon het me wel wat te dagen, maar toen ik terugkwam was zij natuurlijk allang weg.
quote:In dat geval zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben. Een meisje van 17 kan zich gedragen als een klein kind en ook andersom.
Op woensdag 11 juni 2003 21:23 schreef -chaos- het volgende:
Hehe... verhaal is langer, maar ik kort em ff in...
Ik was op vakantie en op zoek naar een leuke meid voor een leuke tijd.
Opeens zie ik daar een geweldige meid die er nog goed uitzag ook (en Nederlands was ;-)). Ik er dus op af en ja hoor... na een tijdje heb ik haar versierd...
Ik had al een tijdje met haar gepraat en uit het gesprek en haar rondingen ;-) haalde ik dat ze waarschijnlijk een jaartje of 17 zou zijn, ik was toen 19. Ik heb een tijdje met haar gezoend en dergelijke en 't was een leuke avondtotdat...
Later die avond vertelde een goede vriend van me dat ze niet zo oud was als ik dacht... ze was namelijk 14! *slik* Volgende keer toch maar weer de leeftijd vragen
quote:Dit komt me allemaal maar al te bekend voor
quote:Precies, dat boeit eigenlijk nog meer dan de feitelijke leeftijd..... en als ze er dan ook nog es ouder uitziet.
Op woensdag 11 juni 2003 22:18 schreef apophis4u het volgende:[..]
In dat geval zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben. Een meisje van 17 kan zich gedragen als een klein kind en ook andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |