helaas heb ik geen blooper begaan laatste tijd. maar komt vast wel weer, maar deze geweldige topicreeks mag niet stoppen!
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 04-09-2003 18:10]
Ooit zat ik op school (wie niet?)
en opeens was er een meisje dat zomaar effe hulp vroeg om iets in Word ofzo te doen.
Ze wist schijnbaar dat ik er verstand van had, want het was anders wel een vreemde 'gok'.
Ik stond redelijk bekend als IT expert, vandaar maar ze moest dus van te voren al van andere hebben gehoord met wat voor smoes ze een gesprek kon beginnen. Dat probleempje stelde namelijk niks voor!
anyway, ik had haar gehlopen en zij blij.........wilde ze opeens weten wat me hobby's waren. Dus ik vertelde dat dat vooral PC's waren en zo........
naja, ik er een eind aan gebreid (ja, ik) kom ik haar later tegen in de kelder. Wil ze nog wat dingen weten. Ik was van plan om dus pleite te gaan, de school wat 'uit' zullen we zeggen maar ze hield mij aan.
Of ik nog wat vaker kon helpen of iets dergelijks......ja zei ik dat kan......en peerde hem vervolgens. Want als je naar huis mocht was ik als eerste weg.
anyway, naderhand.........kwam ik er achter dat ze me misschien wel leuk vond. Aangezien ze dus zo doorvroeg. Alleen ik dacht daar op dat moment helemaal niet aan. best wel stom. Maar het was ook examentijd en zo, dus ik kwam amper op school.
naderhand wilde ik toch nog wel een praatje maken, omdat ik besefte dat ik me behoorlijk lullig had gedragen.......maar ja, ik heb 'r toen niet meer gezien.
Was ooit op een verjaardag, en dat werd in de kroeg gevierd. Ik zat lekker met wat andere vrienden te feesten, probeert een meisje dat ook op die verjaardag was bier over me heen te gooien (hoe&waarom laten we even in t midden ). Dat mislukte, en ze raakte een vriend van mij.
Om een lang verhaal kort te maken, daardoor vond mijn vriend haar een bitch, ik vond dat wel een logische mening, en besteede er geen aandacht meer aan. Ze heeft een jaar lang aandacht lopen trekken (zat bij mij op school), en ik had daar dus helemaal geen zin in, ze was immers irritant
En je raadt het al, ongeveer een jaar na het bier-incident stond ik op een schoolfeest, dronk veel en verveelde me, en ben eens gaan kijken wie dat vervelende meisje nouw eigenlijk was. Sindsdien (al bijna een jaar nu) relatie mee .
Mijn tip dus ook: luister niet naar vrienden als t om vrouwen gaat!
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:21 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ja, ik heb er wel 1 tjenaja, ik er een eind aan gebreid (ja, ik) kom ik haar later tegen in de kelder. Wil ze nog wat dingen weten. Ik was van plan om dus pleite te gaan, de school wat 'uit' zullen we zeggen maar ze hield mij aan.
Of ik nog wat vaker kon helpen of iets dergelijks......ja zei ik dat kan......en peerde hem vervolgens. Want als je naar huis mocht was ik als eerste weg.
quote:
[..] wilde ze opeens weten wat me hobby's waren. Dus ik vertelde dat dat vooral PC's waren en zo........
quote:Je leest alle 8 de versierblunder topics door, en al die manieren die daar in staan die zijn dus niet goed. Alle andere zijn of geschikt of geschikt voor in dit topic
Op vrijdag 5 september 2003 13:11 schreef robbedoes het volgende:
Wat is nu de geschikte geledenheid om een meid aan te spreken? kroeg/disco/feest/verjaardag/... en hoe zou je haar aandacht willen trekken?
quote:Ben je al terug nuchter ?
Op donderdag 4 september 2003 21:53 schreef dunc het volgende:
Mja, ik zal er ook eens aan moeten geloven...En je raadt het al, ongeveer een jaar na het bier-incident stond ik op een schoolfeest, dronk veel en verveelde me, en ben eens gaan kijken wie dat vervelende meisje nouw eigenlijk was. Sindsdien (al bijna een jaar nu) relatie mee
.
Mijn tip dus ook: luister niet naar vrienden als t om vrouwen gaat!
quote:Dat noemen wij een win-win situatie
Op vrijdag 5 september 2003 13:37 schreef MarcellicA het volgende:
Alle andere zijn of geschikt of geschikt voor in dit topic
P.S. ondanks dat we je uiteraard gelukkig zien, geven we toch de voorkeur aan nieuwe aanwinsten in dit topic .
Zo'n kaartjesuitdeelster (propper vind ik een kutwoord ja), komt naar me toe... beetje dansen en een beetje kussen. Moest ze nog wat doen voor haar baas (was bezig met vrijgezelle mensen aan het koppelen ofzo), ze vraagt ofdat ik meega. Zeg ik:"nee, hoelaat ben je klaar met het koppelen"? Zegt ze:" over 10 minuten ofzo." Dus we hadden afgesproken over 10 minuten.
Ben na 20 minuten in de disco gaan zoeken, was ze al weg ofzo, kon d'r niet meer vinden KUT kan me nu nog wel voor mijn hoofd slaan.
quote:ik dacht dat dat de blunder was ..
anyway, ik had haar gehlopen en zij blij.........wilde ze opeens weten wat me hobby's waren. Dus ik vertelde dat dat vooral PC's waren en zo........
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 14:33 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
ik dacht dat dat de blunder was ..
Ik tegen mooi meisje: hoi
Zij: jezus wat ben jij lelijk zeg!
(ik stiekem bijna in tranen natuurlijk)
Ik: nou dan passen we mooi bij elkaar!
Zij: ja als Belle en het beest zeker!
Ik: nee, als Suske en Wiske.
Zij: Waar slaat dat nou weer op!!
Ik: Nou gewoon, Wiske heeft ook totaal geen tieten
Zij: .....
Ik liep nog trots weg ook
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 01:11 schreef Robino het volgende:
Ik kan me uit een heeeeel grijs verleden nog de volgende situatie herinneren:Ik tegen mooi meisje: hoi
Zij: .....Ik liep nog trots weg ook
quote:
Ik kan me uit een heeeeel grijs verleden nog de volgende situatie herinneren:Ik tegen mooi meisje: hoi
quote:Ach je hebt tenminste het gevoel dat je leeft
Op zaterdag 6 september 2003 01:14 schreef koeskoes het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Geniaal dude. Echt.
quote:Ik hoop dat één of andere debiel een pan kokend water over d'r poppenhoofdje pleurt.
Op zaterdag 6 september 2003 01:11 schreef Robino het volgende:Zij: jezus wat ben jij lelijk zeg!
quote:
quote:
quote:Zo adrem wenst een ieder zich in zo'n situatie.
quote:Ach als je boos wordt krijg je meer inspiratie, lijkt het wel
Op zaterdag 6 september 2003 01:34 schreef ArtyShock het volgende:[..]
Zo adrem wenst een ieder zich in zo'n situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |