abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:30:38 #1
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31212597
Game on, of juist niet

Vorig topic: Versierblunders deel 18
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef Frum het volgende:
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...

Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
Bij mij slaagt die wel altijd
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:32:23 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31212652
hehe frum
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:32:50 #3
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31212669
ik hoop dat mensen de tvp's tot een minimum beperken zodat je niet steeds daarvoor het topic opent.

en? issie subtiel?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_31212997
ja, hij is erg subtiel
pi_31216882
Eigenlijk hoor je zelf te beginnen Mukie
pi_31217099
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?

(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:53:30 #7
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31217263
Zit iemand je de hele in de kantine aan te staren, beetje lief lachen.. ben je afgeleid en let je eventjes niet op... weg..
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31217493
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef Mute_Me het volgende:
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?

(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
Ja duh
pi_31217594
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ja duh
balen
pi_31218248
Een willekeurige zaterdagavond samen met een vriendin in de kroeg.
Rond een uur of drie dus er zat al wel de nodige alcohol in.
Komt een mooie man langs.
Wij zaten aan een tafeltje vlak langs de bar.
Mooie man met mooie billen bestelt bier aan de bar....
Ik moest gewoon voelen aan die mooie billen...
Zijn reactie;
"Heej! Mijn portomonnee!"
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_31221284
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"

Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.

Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.

Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."

Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht

Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.
pi_31222134
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"

Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.

Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.

Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."

Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht

Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.
verbaasd me niks, gezien je eerder gestarte topic's
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:54:18 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31224594
* avotar lekker aan het carnavallen met maten... ziet leuk meisje ... doet gezellig.. drinkt een paar biertjes... praten honderduit... net toen hij voor de kill wilde gaan...
ja.. weet je, zegt ze.. ik vind die maat van je wel heel erg leuk.. kun je me voorstellen aan hem..
kreeg nog wel m'n wraak.. maat was strontlazerus.. zij met hem tongen.. hij nekken... over haar..

zal d'r leren...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:22:17 #14
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31228259
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
lang verhaal
het voordeel is... de voglende keer maak je die fout niet meer.. en dit zouden dignen moeten zijn die alleen maar goed zijn voor je ego, en dus ook voor je onzekerheid!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31228735
Veel plattelandsblunders toch met kermissen, bier, schuren, kotsen

Worden er in de grote steden geen blunders meer gemaakt?

Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:57:16 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31231026
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef rameijer het volgende:

Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?
Das puur persoonlijk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31231087
tvp
pi_31232080
RealZeus, ik had niet gewaarschuwd maar je direct voor je bek geslagen.

tvp
pi_31232185
ordinaire tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_31235278
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.

tvp
pi_31235529
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!

tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31235645
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
pi_31239335
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Zjakkie het volgende:
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.

tvp
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef partyyboyy het volgende:
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!

tvp
pi_31240242
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
Als je dat serieus overweegt moet je eerst haar broek laten zakken, dan sta je namelijk niet zo voor lul (check die woordspeling!) als je als enige daar zo bijstaat.

terugvindpost
pi_31245985
niet echt een versierblunder..

Ik had al een tijdje met een meisje en vlak voor de zomervakantie zei ze dat ze naar de dokter was geweest voor de pil (hint hint).
Zo'n ding heeft natuurlijk een tijdje nodig om te gaan werken (een maand zei ze) en we zouden apart op vakantie gaan en elkaar 4of 5 weken niet zien..
Ik had echt een leuke vakantie maar na die vakantie was ik niet meer zo verliefd en vond ik het stom om haar en mezelf te ontmaagden (je moet iemand wel echt super leuk vinden wil je dat doen denk ik).

na onze aparte vakantie zouden we nog samen 3 daagjes weg gaan, dat kon ik eigenlijk niet maken met de plannen in mn achterhoofd van het uitmaken maar schijterd als ik ben hield ik mn bek, op onze stekkie aangekomen kon ik het echter niet meer voor me houden en vertelde ik wat er was..

Mijn eerste kans op neuken was toen erg snel weg

dat heeft me nog een tijdje achtervolgd want we hadden zon ongeveer dezelfde vriendengroep en ik was de boeman in dit verhaal .
Kortom, heb nog steeds spijt van alles wat ik gedaan heb die zomer in 2004 (ex was echt een heel leuk meisje, ... achteraf) krijg wel nog steeds complimenten over het uiterlijk van mn ex en iedere meisje dat ik ontmoet word verteld hoe ik het uitmaak daar zijn echte vrienden voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')