abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119377953
Naar aanleiding van dit topic: KLB / Slechte, domste, irritantse date ooit

Vroeg me af wat jullie slechtste date-ervaring ooit is.

TS begint: Ik was 14 en had een vriendje, we hadden een keertje gezoend maar dat vond ik afschuwelijk ;( en toen gingen we dus weer afspreken, we wisten niet dat we moesten doen dus besloten te gaan fietsen en dan wel te zien waar we heen gingen. Uiteindelijk hebben we een hele middag random rondjes gefietst en nooit ergens gestopt omdat ik niet weer wilde zoenen :')

Heel lang geleden, ik weet het, zal nog even nadenken of ik nog iets recenters weet.. Maar ben erg benieuwd naar die van jullie!
  maandag 19 november 2012 @ 11:35:18 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119378010
Inb4 date met een jonge die wou poelen en naar de bioscoop!
  maandag 19 november 2012 @ 11:36:17 #3
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119378046
Leuk topic!
Ik zal eens even nadenken of ik een erge date heb gehad.
Heb er genoeg gehad, maar volgens mij waren daar geen erge bij :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119378049
M'n ex zou me mee uit nemen maar het werd de Burger King :')
pi_119378092
Geen, alleen maar leuke dates gehad.

Oh bij een gezamelijk evenement met collega's waarbij een leuk meisje zat en die 99% van de gerechten niet lustte, zware afknapper.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 19 november 2012 @ 11:39:34 #6
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378133
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO :').
To doom or not to doom
pi_119378154
quote:
2 euro menu _O_ ahaha
  maandag 19 november 2012 @ 11:40:38 #8
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119378156
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO :').
afknapper; geen kfc
pi_119378253
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date is :')
  maandag 19 november 2012 @ 11:46:07 #10
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378301
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date is :')
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetje :') toen.
To doom or not to doom
pi_119378329
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetje :') toen.
Jezus :') En dat was je eerste date?
  maandag 19 november 2012 @ 11:48:36 #12
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378376
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Jezus :') En dat was je eerste date?
Nee gelukkig niet, anders was ik wss weggelopen :').
To doom or not to doom
  maandag 19 november 2012 @ 11:49:15 #13
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_119378391
Ik had een date met een mooie half-italiaanse toen ik 15 was. We zouden samen naar het schoolgala gaan en toen het moment daar was, werd ik door mijn moeder het huis uitgeschopt. Ik ben wel naar haar toe gegaan(heb me er echt naar toe moeten slepen) en ik kon het gewoon niet. Had wel erg medelijden met haar maar ik was niet te pruimen :') Nog steeds spijt van, zo`n mooie meid gworden :'(
Zet heel Fok! blauw.
pi_119378394
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:

[..]

:D _O-

Is het nog wat geworden?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 19 november 2012 @ 11:49:37 #15
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_119378399
Biosje gepakt, haar meegenomen achter op m'n scooter en zo, toen gingen we naar mijn huis woonde toen nog bij m'n ouders om film te kijken en etc jwz maar eerst nog ff een lekkere pizza halen, ik pinnen, BAM onvoldoende saldo ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 19 november 2012 @ 11:52:43 #16
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378469
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:49 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

:D _O-

Is het nog wat geworden?
Nee niet echt, niet zozeer door dit incident maarja, zo gaan die dingen.
To doom or not to doom
pi_119378689
Met een meid gedate die steeds met haar telefoon zat te pielen en dat terwijl er ook nog bijna geen interactie tussen ons plaats vond.

Na herhaaldelijk haar te hebben gewaarschuwd heb ik de drankjes betaald en haar achter gelaten in het café.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_119378778
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos. :') En ze was de hele nacht aan het zeiken. :')
  maandag 19 november 2012 @ 12:09:49 #19
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378974
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos. :') En ze was de hele nacht aan het zeiken. :')

:P
To doom or not to doom
pi_119379209
was de derde date, hij kwam bij mij eten.

Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen. :') En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.

Die date heeft niet lang geduurt ;)
pi_119379258
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen. :') En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.

:') baas boven baas
'Als' is einde discussie.
pi_119379259
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Kansloos. Ik zou mij niet eens kunnen bezighouden met met gamen, ik kan niet afblijven van lekkere vrouwen in de keuken. :9~
pi_119379582
Mijn laatste date was dan misschien wel de slechtste. Begon goed, en we hadden ergens wat gedronken. Was een vriendin van vroeger die ik weer tegenkwam en we besloten na een paar weken contact er een date van te maken.

Uiteindelijk bij mij thuis geëindigd en wat gezoend. Ze had een hondje thuis zitten en die moest er maar eens uit. Ze wou zelf eigenlijk ook niet gaan en ze stelde voor die avond terug te komen en bij mij te eten. Dus ik op naar de supermarkt en allerlei lekkere dingetjes in huis gehaald.

Niet veel later belde ze op dat ze toch niet meer kon komen en dat ze naar haar gevoel moest luisteren omdat ze nog van alles te doen had en de dag erop weer vroeg moest werken. Toen begon het speciale gevoel van de date al weg te ebben.

Ze zou mij de dag erop bellen. Niks meer gehoord totdat er whatsappjes binnenkwamen met excuus en dat ze het toch wel leuk vond ditdat. Maar aangezien mijn gevoel al 180 graden was gedraaid heb ik haar compleet genegeerd. Gewoon omdat ik er geen zin meer in had en al precies wist hoe dit zou gaan lopen als we een relatie zouden krijgen. Dat twijfelachtige en onzekere gedoe kan ik niks mee. Niet veel later gooide ze mij uit haar Facebook en was voor mij het verhaal wel klaar.
pi_119380784
Mijn slechtste date is alweer een hele poos geleden. Ik was 16 en het meisje waar ik mee ging was net 15 geworden. Ze had mij uitgenodigd om naar Locomotion 15+ te gaan, dat was een leuk feest voor die tijd.

Het begon al slecht. We zouden daar afspreken en zo gezegd zo gedaan stond ik op de afgesproken tijd van 21:00 daar te wachten toen ik een sms kreeg dat ze later zou komen. No big deal als ze wat later komt, maar ondertussen was het al 21:45 voordat ze kwam opdagen en werd gebracht door haar stiefvader. Stapt ze uit, stapt achter haar ook nog een andere vriendin uit. Ze mocht uiteindelijk toch niet alleen naar dat feest dus had ze maar snel een vriendin geregeld die mee zou gaan, bah.

Het was nog niet verpest, want binnen stond bier op mij te wachten. De 15+ feesten waren ontzettend populair dus er stond een flinke rij. Alsof ik het nog niet koud genoeg had na 3 kwartier te hebben gewacht moest ik ook nog eens een dik kwartier in de rij staan om naar binnen te komen.

In dat kwartier alleen maar geroddel aan moeten horen van die twee. Ik vond mijzelf wel zielig toen.
Eindelijk bij de kassa. 'Drie kaartjes mevrouw.' want ja, die twee hadden ook nog eens geen geld bij zich. Nu ik er over nadenk, had ik het feest toen al moeten afblazen maar dit werd al voor mij gedaan. 'Mag ik jullie ID zien?' vroeg de vrouw achter de balie. Ik kon mijn ID afgeven, die had ik immers bij mij zoals ik die altijd bij mij heb. Maar de twee dames die achter mij stonden, die konden dat niet. Ze waren hun ID vergeten. :')

Ze zou haar stiefvader wel even vragen of die haar ID wilde komen brengen. Zij bellen en ja, hij zou komen. Nou, ondertussen was het al 23:00 voordat hij op kwam dagen. Hij had immers geen haast.

De twee meisjes lopen naar zijn auto toe terwijl ik weer in de rij zou gaan staan en zij daar na het pakken van hun ID erbij zouden komen staan. Forever alone tussen de andere mensen die nog naar binnen wilde, stond ik daar te wachten tot de twee anderen weer terug zouden komen maar ze kwamen maar niet. Ik werd ongeduldig en ben de rij uitgestapt om ze te gaan zoeken. Nergens waren ze te bekennen en iets later kreeg ik een sms van mijn date. "Sorry maar ik mag niet meer gaan. Ik zit nu in de auto naar huis."

Ik heb niets meer van mij laten horen en ben naar huis gegaan.
pi_119381000
quote:
:'). En hij: niet meer dan 5 euro bestellen, want anders heb ik niet genoeg geld. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119381025
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn slechtste date is alweer een hele poos geleden. Ik was 16 en het meisje waar ik mee ging was net 15 geworden. Ze had mij uitgenodigd om naar Locomotion 15+ te gaan, dat was een leuk feest voor die tijd.

Het begon al slecht. We zouden daar afspreken en zo gezegd zo gedaan stond ik op de afgesproken tijd van 21:00 daar te wachten toen ik een sms kreeg dat ze later zou komen. No big deal als ze wat later komt, maar ondertussen was het al 21:45 voordat ze kwam opdagen en werd gebracht door haar stiefvader. Stapt ze uit, stapt achter haar ook nog een andere vriendin uit. Ze mocht uiteindelijk toch niet alleen naar dat feest dus had ze maar snel een vriendin geregeld die mee zou gaan, bah.

Het was nog niet verpest, want binnen stond bier op mij te wachten. De 15+ feesten waren ontzettend populair dus er stond een flinke rij. Alsof ik het nog niet koud genoeg had na 3 kwartier te hebben gewacht moest ik ook nog eens een dik kwartier in de rij staan om naar binnen te komen.

In dat kwartier alleen maar geroddel aan moeten horen van die twee. Ik vond mijzelf wel zielig toen.
Eindelijk bij de kassa. 'Drie kaartjes mevrouw.' want ja, die twee hadden ook nog eens geen geld bij zich. Nu ik er over nadenk, had ik het feest toen al moeten afblazen maar dit werd al voor mij gedaan. 'Mag ik jullie ID zien?' vroeg de vrouw achter de balie. Ik kon mijn ID afgeven, die had ik immers bij mij zoals ik die altijd bij mij heb. Maar de twee dames die achter mij stonden, die konden dat niet. Ze waren hun ID vergeten. :')

Ze zou haar stiefvader wel even vragen of die haar ID wilde komen brengen. Zij bellen en ja, hij zou komen. Nou, ondertussen was het al 23:00 voordat hij op kwam dagen. Hij had immers geen haast.

De twee meisjes lopen naar zijn auto toe terwijl ik weer in de rij zou gaan staan en zij daar na het pakken van hun ID erbij zouden komen staan. Forever alone tussen de andere mensen die nog naar binnen wilde, stond ik daar te wachten tot de twee anderen weer terug zouden komen maar ze kwamen maar niet. Ik werd ongeduldig en ben de rij uitgestapt om ze te gaan zoeken. Nergens waren ze te bekennen en iets later kreeg ik een sms van mijn date. "Sorry maar ik mag niet meer gaan. Ik zit nu in de auto naar huis."

Ik heb niets meer van mij laten horen en ben naar huis gegaan.
Wat een kankerwijf, echt oprecht :') Zou d'r zo hard uitschelden.
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Het spijt me.
pi_119381088
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). En hij: niet meer dan 5 euro bestellen, want anders heb ik niet genoeg geld. :@
Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.

Toen ben ik heel boos geworden waar zijn ouders bijstonden en hem een preek gegeven dat ie eens een keer niet zo egoïstisch moest doen :@. Toch paëlla gegeten hehe :9
pi_119381094
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat een kankerwijf, echt oprecht :') Zou d'r zo hard uitschelden.
Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden. :')
Toen was ze wel lief. Ze had ervan geleerd.
pi_119381109
Ik had voetbal afgezegd (Jupiler League) en toen kwam ze om half 8 aan, wilde ze per se om 8uur Goeden Tijden zien. Ben ik naar het stadion gelopen en pas na de wedstrijd terug gekomen :')
pi_119383569
Na eventjes denken ben ik toch bij deze date gekomen.

Ik had met een meisje van 16 afgesproken (was zelf 17). we zouden bij haar thuis met zun 2tjes film gaan kijken. nou romanticus die ik ben had ik voor haar een fles zoete witte wijn gehaald die ze zeker lekker zou vinden. kom ik om 7 uur bij haar thuis aan en wie zit er op de bank... haar ouders en vervelende broertje... bedoelde ze met gezellig film kijken dat haar hele gezinneke erbij zou zijn. en de fles wijn die heeft haar moeder 3/4 leeg gezopen.

moest na de film meteen weg van haar vader ook nog eens.
pi_119383855
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Het spijt me.
:D
pi_119383874
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.

Toen ben ik heel boos geworden waar zijn ouders bijstonden en hem een preek gegeven dat ie eens een keer niet zo egoïstisch moest doen :@. Toch paëlla gegeten hehe :9
_O- _O_
Ik werd altijd heel boos als een vriendin me voor mijn ouders een preek wilde geven. _O-
Ging ik gelijk helemaal los. :')
  maandag 19 november 2012 @ 15:13:45 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119385408
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag :)
Top dat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 19 november 2012 @ 15:14:59 #34
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119385462
Een meid die niets wilde drinken, die geen zin in een ijsje had. Oh en die in het begin zei dat ze maar 20 minuten gehad. Ze zei niets en liep wat achter me aan als een poedel, toen heb ik gezegd dat ik naar huis ging ze keek er dom van op.

Vrouwen! :+

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag :)
Top dat.
Wauw.
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119385614
quote:
Top dat.
Ze vond je duidelijk heel erg leuk :+
pi_119385662
quote:
Top dat.
_O-
Ik heb het een keer uitgemaakt omdat ik geen vriendin mee mocht nemen naar haar verjaardag. _O-
(Maar ik was 13, en het was een uur fietsen oid, daar had ik helemaal geen zin in in mn eentje.)
  maandag 19 november 2012 @ 15:22:32 #37
64831 2NutZ
pi_119385771
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Ik heb het een keer uitgemaakt omdat ik geen vriendin mee mocht nemen naar haar verjaardag. _O-
(Maar ik was 13, en het was een uur fietsen oid, daar had ik helemaal geen zin in in mn eentje.)
13 :') heeft weinig met vriend/vriendin te maken :P
Dit van mij was een paar jaar terug :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119385827
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

13 :') heeft weinig met vriend/vriendin te maken :P
Dit van mij was een paar jaar terug :')
_O-
Bij mij was het idd vurkering ipv een echte relatie. dus dat is wel anders.
  maandag 19 november 2012 @ 15:26:00 #39
64831 2NutZ
pi_119385921
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Bij mij was het idd vurkering ipv een echte relatie. dus dat is wel anders.
Ja precies :D
In mijn geval was het wellicht gewoon de druppel maar ik was wel in shock :')
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 15:30:28 #40
42184 crew  DaMart
pi_119386121
Een jaar of 6 geleden had ik met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. We hadden elkaar op internet al een paar keer gesproken en daar klikte het wel. In het echt bleek ze echter een stuk minder spraakzaam.

Nadat ik eerst een kwartier lang de verhalen over haar borstoperatie moest aanhoren op die eerste date, had ze vervolgens niets meer te melden. Zelfs op open vragen als 'Wat voor muziek luister je zoal?' kreeg ik antwoorden van maximaal 2 woorden terug.

Vervolgens heeft zij een half uur naar de musjes in het zand zitten staren en verlegde ik mijn aandacht naar een groep meiden die verderop aan het volleyballen waren op het strand, voordat ik voorstelde om maar gewoon afscheid te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 19-11-2012 15:41:43 ]
pi_119386612
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja precies :D
In mijn geval was het wellicht gewoon de druppel maar ik was wel in shock :')
Kan ik me voorstellen ja. _O-
pi_119386732
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of 6 geleden had ik met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. We hadden elkaar op internet al een paar keer gesproken en daar klikte het wel. In het echt bleek ze echter een stuk minder spraakzaam.

Nadat ik eerst een kwartier lang de verhalen over haar borstoperatie moest aanhoren op die eerste date, had ze vervolgens niets meer te melden. Zelfs op open vragen als 'Wat voor muziek luister je zoal?' kreeg ik antwoorden van maximaal 2 woorden terug.

Vervolgens heeft zij een half uur naar de musjes in het zand zitten staren en verlegde ik mijn aandacht naar een groep meiden die verderop aan het volleyballen waren op het strand, voordat ik voorstelde om maar gewoon afscheid te nemen.
En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 16:00:01 #43
42184 crew  DaMart
pi_119387474
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:

[..]

En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?
Niet echt. Ik was zo teleurgesteld over mijn date, dat ik daar op dat moment helemaal niet aan dacht :D.
pi_119389370
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date :')
Het kutte was dat die date 80km van huis was :N
pi_119390273
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date :')
_O- _O- _O-
pi_119390340
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Ture story?
pi_119390376
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ture story?
Ja ik lul echt niet :N
Had wel eens toen ik wappie was gezoend met haar, daarna dus die date.
Wist niet hoe snel ik van d'r af moest komen.
pi_119390753
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja ik lul echt niet :N
Had wel eens toen ik wappie was gezoend met haar, daarna dus die date.
Wist niet hoe snel ik van d'r af moest komen.
_O- _O_

Ook wel een nare.
1e date, was leuk, lazerus geworden, neuken, maar ze woonde nog thuis.
Doggystyle, zit met mn zweterige reet naar de deur.
Komt haar vader binnen. Kijkt naar mijn reet, zegt: "euh, ik dacht dat jullie vergeten waren het licht uit te doen" klikt het licht uit en loopt weg. _O-
Ik schrok me kapot. :') Maar maakte voor de date eigenlijk verder weinig uit, die was wel een succes. _O-
  maandag 19 november 2012 @ 17:28:43 #49
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_119391578
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.

We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te maken :D Dus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.

Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebben :') Maar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens. :')

Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld. :') Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee. :')

Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder. :D Maar ja, de manier waarop enzo.
pi_119392536
Nooit echt verschrikkelijk (ongemakkelijke) dates gehad, maar een jaartje of 1,5 terug had ik wel een meisje dat opeens geïnteresseerd was, af wilde spreken enzo en ze was best geyl dus dat wilde ik wel..

Maar zodra we iets gingen doen was ze echt boring as phuck. De grootste verhalen op whatsapp, maar tijdens die paar dates zat ze alleen maar een beetje onzeker te lachen en toonde ze echt 0,0 karakter..

Dan slaat de vermoeidheid wel gauw toe moet ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')