Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBOquote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n ex zou me mee uit nemen maar het werd de Burger King
2 euro menuquote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
afknapper; geen kfcquote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO.
Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date isquote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO.
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetjequote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date is
Jezusquote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetjetoen.
Nee gelukkig niet, anders was ik wss weggelopenquote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JezusEn dat was je eerste date?
quote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetjetoen.
Nee niet echt, niet zozeer door dit incident maarja, zo gaan die dingen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos.En ze was de hele nacht aan het zeiken.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
was de derde date, hij kwam bij mij eten.
Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen.En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.
Die date heeft niet lang geduurt
Kansloos. Ik zou mij niet eens kunnen bezighouden met met gamen, ik kan niet afblijven van lekkere vrouwen in de keuken.quote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
was de derde date, hij kwam bij mij eten.
Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen.En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.
Die date heeft niet lang geduurt
quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een kankerwijf, echt oprechtquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn slechtste date is alweer een hele poos geleden. Ik was 16 en het meisje waar ik mee ging was net 15 geworden. Ze had mij uitgenodigd om naar Locomotion 15+ te gaan, dat was een leuk feest voor die tijd.
Het begon al slecht. We zouden daar afspreken en zo gezegd zo gedaan stond ik op de afgesproken tijd van 21:00 daar te wachten toen ik een sms kreeg dat ze later zou komen. No big deal als ze wat later komt, maar ondertussen was het al 21:45 voordat ze kwam opdagen en werd gebracht door haar stiefvader. Stapt ze uit, stapt achter haar ook nog een andere vriendin uit. Ze mocht uiteindelijk toch niet alleen naar dat feest dus had ze maar snel een vriendin geregeld die mee zou gaan, bah.
Het was nog niet verpest, want binnen stond bier op mij te wachten. De 15+ feesten waren ontzettend populair dus er stond een flinke rij. Alsof ik het nog niet koud genoeg had na 3 kwartier te hebben gewacht moest ik ook nog eens een dik kwartier in de rij staan om naar binnen te komen.
In dat kwartier alleen maar geroddel aan moeten horen van die twee. Ik vond mijzelf wel zielig toen.
Eindelijk bij de kassa. 'Drie kaartjes mevrouw.' want ja, die twee hadden ook nog eens geen geld bij zich. Nu ik er over nadenk, had ik het feest toen al moeten afblazen maar dit werd al voor mij gedaan. 'Mag ik jullie ID zien?' vroeg de vrouw achter de balie. Ik kon mijn ID afgeven, die had ik immers bij mij zoals ik die altijd bij mij heb. Maar de twee dames die achter mij stonden, die konden dat niet. Ze waren hun ID vergeten.![]()
Ze zou haar stiefvader wel even vragen of die haar ID wilde komen brengen. Zij bellen en ja, hij zou komen. Nou, ondertussen was het al 23:00 voordat hij op kwam dagen. Hij had immers geen haast.
De twee meisjes lopen naar zijn auto toe terwijl ik weer in de rij zou gaan staan en zij daar na het pakken van hun ID erbij zouden komen staan. Forever alone tussen de andere mensen die nog naar binnen wilde, stond ik daar te wachten tot de twee anderen weer terug zouden komen maar ze kwamen maar niet. Ik werd ongeduldig en ben de rij uitgestapt om ze te gaan zoeken. Nergens waren ze te bekennen en iets later kreeg ik een sms van mijn date. "Sorry maar ik mag niet meer gaan. Ik zit nu in de auto naar huis."
Ik heb niets meer van mij laten horen en ben naar huis gegaan.
Het spijt me.quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos.En ze was de hele nacht aan het zeiken.
Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]. En hij: niet meer dan 5 euro bestellen, want anders heb ik niet genoeg geld.
Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden.quote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kankerwijf, echt oprechtZou d'r zo hard uitschelden.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.
Toen ben ik heel boos geworden waar zijn ouders bijstonden en hem een preek gegeven dat ie eens een keer niet zo egoïstisch moest doen. Toch paëlla gegeten hehe
Wauw.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag
Top dat.
Ze vond je duidelijk heel erg leukquote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag
Top dat.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Top dat.
13quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het een keer uitgemaakt omdat ik geen vriendin mee mocht nemen naar haar verjaardag.
(Maar ik was 13, en het was een uur fietsen oid, daar had ik helemaal geen zin in in mn eentje.)
quote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
13heeft weinig met vriend/vriendin te maken
Dit van mij was een paar jaar terug
Ja preciesquote:Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was het idd vurkering ipv een echte relatie. dus dat is wel anders.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies![]()
In mijn geval was het wellicht gewoon de druppel maar ik was wel in shock
En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of 6 geleden had ik met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. We hadden elkaar op internet al een paar keer gesproken en daar klikte het wel. In het echt bleek ze echter een stuk minder spraakzaam.
Nadat ik eerst een kwartier lang de verhalen over haar borstoperatie moest aanhoren op die eerste date, had ze vervolgens niets meer te melden. Zelfs op open vragen als 'Wat voor muziek luister je zoal?' kreeg ik antwoorden van maximaal 2 woorden terug.
Vervolgens heeft zij een half uur naar de musjes in het zand zitten staren en verlegde ik mijn aandacht naar een groep meiden die verderop aan het volleyballen waren op het strand, voordat ik voorstelde om maar gewoon afscheid te nemen.
Niet echt. Ik was zo teleurgesteld over mijn date, dat ik daar op dat moment helemaal niet aan dachtquote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?
quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date
Het kutte was dat die date 80km van huis was
Ture story?quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date
Het kutte was dat die date 80km van huis was
Ja ik lul echt nietquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik lul echt niet
Had wel eens toen ik wappie was gezoend met haar, daarna dus die date.
Wist niet hoe snel ik van d'r af moest komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |