Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBOquote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n ex zou me mee uit nemen maar het werd de Burger King
2 euro menuquote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
afknapper; geen kfcquote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO.
Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date isquote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO.
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetjequote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date is
Jezusquote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetjetoen.
Nee gelukkig niet, anders was ik wss weggelopenquote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JezusEn dat was je eerste date?
quote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetjetoen.
Nee niet echt, niet zozeer door dit incident maarja, zo gaan die dingen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos.En ze was de hele nacht aan het zeiken.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
was de derde date, hij kwam bij mij eten.
Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen.En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.
Die date heeft niet lang geduurt
Kansloos. Ik zou mij niet eens kunnen bezighouden met met gamen, ik kan niet afblijven van lekkere vrouwen in de keuken.quote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
was de derde date, hij kwam bij mij eten.
Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen.En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.
Die date heeft niet lang geduurt
quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een kankerwijf, echt oprechtquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn slechtste date is alweer een hele poos geleden. Ik was 16 en het meisje waar ik mee ging was net 15 geworden. Ze had mij uitgenodigd om naar Locomotion 15+ te gaan, dat was een leuk feest voor die tijd.
Het begon al slecht. We zouden daar afspreken en zo gezegd zo gedaan stond ik op de afgesproken tijd van 21:00 daar te wachten toen ik een sms kreeg dat ze later zou komen. No big deal als ze wat later komt, maar ondertussen was het al 21:45 voordat ze kwam opdagen en werd gebracht door haar stiefvader. Stapt ze uit, stapt achter haar ook nog een andere vriendin uit. Ze mocht uiteindelijk toch niet alleen naar dat feest dus had ze maar snel een vriendin geregeld die mee zou gaan, bah.
Het was nog niet verpest, want binnen stond bier op mij te wachten. De 15+ feesten waren ontzettend populair dus er stond een flinke rij. Alsof ik het nog niet koud genoeg had na 3 kwartier te hebben gewacht moest ik ook nog eens een dik kwartier in de rij staan om naar binnen te komen.
In dat kwartier alleen maar geroddel aan moeten horen van die twee. Ik vond mijzelf wel zielig toen.
Eindelijk bij de kassa. 'Drie kaartjes mevrouw.' want ja, die twee hadden ook nog eens geen geld bij zich. Nu ik er over nadenk, had ik het feest toen al moeten afblazen maar dit werd al voor mij gedaan. 'Mag ik jullie ID zien?' vroeg de vrouw achter de balie. Ik kon mijn ID afgeven, die had ik immers bij mij zoals ik die altijd bij mij heb. Maar de twee dames die achter mij stonden, die konden dat niet. Ze waren hun ID vergeten.![]()
Ze zou haar stiefvader wel even vragen of die haar ID wilde komen brengen. Zij bellen en ja, hij zou komen. Nou, ondertussen was het al 23:00 voordat hij op kwam dagen. Hij had immers geen haast.
De twee meisjes lopen naar zijn auto toe terwijl ik weer in de rij zou gaan staan en zij daar na het pakken van hun ID erbij zouden komen staan. Forever alone tussen de andere mensen die nog naar binnen wilde, stond ik daar te wachten tot de twee anderen weer terug zouden komen maar ze kwamen maar niet. Ik werd ongeduldig en ben de rij uitgestapt om ze te gaan zoeken. Nergens waren ze te bekennen en iets later kreeg ik een sms van mijn date. "Sorry maar ik mag niet meer gaan. Ik zit nu in de auto naar huis."
Ik heb niets meer van mij laten horen en ben naar huis gegaan.
Het spijt me.quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos.En ze was de hele nacht aan het zeiken.
Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]. En hij: niet meer dan 5 euro bestellen, want anders heb ik niet genoeg geld.
Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden.quote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kankerwijf, echt oprechtZou d'r zo hard uitschelden.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.
Toen ben ik heel boos geworden waar zijn ouders bijstonden en hem een preek gegeven dat ie eens een keer niet zo egoïstisch moest doen. Toch paëlla gegeten hehe
Wauw.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag
Top dat.
Ze vond je duidelijk heel erg leukquote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag
Top dat.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Top dat.
13quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het een keer uitgemaakt omdat ik geen vriendin mee mocht nemen naar haar verjaardag.
(Maar ik was 13, en het was een uur fietsen oid, daar had ik helemaal geen zin in in mn eentje.)
quote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
13heeft weinig met vriend/vriendin te maken
Dit van mij was een paar jaar terug
Ja preciesquote:Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was het idd vurkering ipv een echte relatie. dus dat is wel anders.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies![]()
In mijn geval was het wellicht gewoon de druppel maar ik was wel in shock
En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of 6 geleden had ik met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. We hadden elkaar op internet al een paar keer gesproken en daar klikte het wel. In het echt bleek ze echter een stuk minder spraakzaam.
Nadat ik eerst een kwartier lang de verhalen over haar borstoperatie moest aanhoren op die eerste date, had ze vervolgens niets meer te melden. Zelfs op open vragen als 'Wat voor muziek luister je zoal?' kreeg ik antwoorden van maximaal 2 woorden terug.
Vervolgens heeft zij een half uur naar de musjes in het zand zitten staren en verlegde ik mijn aandacht naar een groep meiden die verderop aan het volleyballen waren op het strand, voordat ik voorstelde om maar gewoon afscheid te nemen.
Niet echt. Ik was zo teleurgesteld over mijn date, dat ik daar op dat moment helemaal niet aan dachtquote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?
quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date
Het kutte was dat die date 80km van huis was
Ture story?quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date
Het kutte was dat die date 80km van huis was
Ja ik lul echt nietquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik lul echt niet
Had wel eens toen ik wappie was gezoend met haar, daarna dus die date.
Wist niet hoe snel ik van d'r af moest komen.
Dit zijn altijd van die voorbeeldjes dat het triest is als het om een ex gaat, maar als het in je huidige relatie gebeurt dat je uiteten zou gaan maar uiteindelijk bij de mac belandt, dan zit je er samen om te giechelen en is het opeens grappig.quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat verwacht je ook van een Fries.quote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.
We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te makenDus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.
Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebbenMaar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens.
Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld.Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee.
Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.
Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder.Maar ja, de manier waarop enzo.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden.![]()
Toen was ze wel lief. Ze had ervan geleerd.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.
We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te makenDus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.
Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebbenMaar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens.
Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld.Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee.
Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.
Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder.Maar ja, de manier waarop enzo.
En ik woon en de boerenbuurt van NLquote:Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja, goed punt. Noord-Hollandse meisjes zijn toch leuker.
Waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef blow... het volgende:
[..]zoiets had ik niet van jou verwacht
want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
Ik was 18, hij 28, kende hem via via en hij zeurde op msn voor een date.
Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in..."Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen.
Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had?quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in..."Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen.
Je hebt een FOK!ker gedate.quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
Ik wist niet hoe ik dat moest zeggen tegen hem.quote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?
Zou me niks verbazen.quote:
Ja. Nog nooit zoiets lelijks gezien.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had?
Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren?quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Niekess het volgende:
Paar maanden geleden ging ik samen met een andere meisje naar een film in de biosscoop. We hadden beiden wel een oogje op elkaar dus het moest er eens van komen.
We waren beiden ook verlegen dus zei nam een vriendin mee en ik een kameraad. Dat ging allemaal wel goed verder en geen moment van stilte..
Alleen na de film wouden de 2 meisjes met ons naar een club hoewel wij dat niet zoveel aan vonden. Toch gegaan maar na een half uurtje gingen we toch weg, best rot om zo een avond te eindigen dus. >_>
Later bleek dus dat ze bieden ook wel met ons mee wouden gaan..
Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet..quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren?
Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Niekess het volgende:
[..]
Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet..
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken?quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...
quote:Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken?
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
Kan jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik vind het niet vervelend
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Niekess het volgende:
[..]
Kan ja![]()
Doe maar wel liever een pauze..
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)quote:
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)
ah, zo ken ik je weerquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.
Ik denk eigenlijk dat dat is zo is..quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet ook op het uiterlijk af gaan.
Ben ineens een man gewordenquote:
Shemale?quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Ik heb ook een erge eens meegemaakt. Vond haar niet heel leuk ofzo maar toch afgesproken bij haar thuis. Gaat ze opeens zitten PS3'en. (Modern Warfare 2
). Vraagt ze of ik haar join? Nou goed.. Was ze ook nog vercrackte goed, ondertussen chatten met mensen op dat PS3 chat gedoe, van dat ze straks weer kan samenspelen blabla. Ok, vervolgens na half uurtje gingen we naar boven, jaja. We gingen op bed zitten en ze deed de TV aan. Plots krijgt ze een inkomende camgesprek van een gast en ging ze daar even mee cammen. 5 min ofzo. Vervolgens zegt ze; Ik moet nog even huiswerk maken als je het niet erg vindt.
Sure...quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat is zo is..
Als jou dat blij maaktquote:
Als je haar ziet zou je het misschien wel denken ja, geen idee wat ik in haar zag toen. Jong toen he.quote:
Dan ga er maar gewoon niet van uitquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.
Goed.
Totaal overheen gelezenquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef HSG het volgende:
[..]______________________________________________________________________________!
Waarschijnlijk was ze aan het tafelvoetballen en ging hij ernaast staan zodat ze per ongeluk zijn piemel beetpakte ipv zo'n handvat.quote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal overheen gelezen![]()
PER ONGELUK afgetrokken??
Surequote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze aan het tafelvoetballen en ging hij ernaast staan zodat ze per ongeluk zijn piemel beetpakte ipv zo'n handvat.
Wel als ze gewoon dacht dat het een tafelvoetbalhandvat was.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sure![]()
En afgezien daarvan: dat lijkt me niet "aftrekken"
Daarom shemale dus. Dan klopt het verhaal weer.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sure![]()
En afgezien daarvan: dat lijkt me niet "aftrekken"
Want dat verschil voel je natuurlijk nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel als ze gewoon dacht dat het een tafelvoetbalhandvat was.
Dat broertje was nog jong he.quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dat verschil voel je natuurlijk niet
Ja, en dan voelt zijn lulletje als een handvat van een tafelvoetbalspelquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.
Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?quote:
Godver wat ben jij naïefquote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?
Nee daarom juist.quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?
IK ben naïef?? Lol, whut???quote:
Je moet niet altijd alles serieus nemen hierquote:
Dat ga ik sowieso niet doenquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet niet altijd alles serieus nemen hier
Dan gedraag je je correct.quote:Op maandag 19 november 2012 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet doen![]()
Maar vraagtekens zetten mag niet "want dan neem ik het verhaal te serieus"?
Wat doe ik dan als ik GEEN vraagtekens zet?
Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.quote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal overheen gelezen![]()
PER ONGELUK afgetrokken??
Soms is die smiley wél op z'n plaatsquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.
12 jaar.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.
12 jaar.
Inderdaad, alsof je op je fucking 12e nog niet kan nadenken. Je broer man, je broer.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms is die smiley wél op z'n plaats
Eensquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je op je fucking 12e nog niet kan nadenken. Je broer man, je broer.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb eigenlijk geen dates gehad.
Ja, ik ben die Italiaan.quote:
Die over de daken rent?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dit topic is werkelijk waar echt het beste topic ooit op Fok!.
Glurende man in tribal pak, Broertjes die worden afgetrokken, klunzige meisjes, echt te grappig.
Die van mij valt nog wel mee, vond het alleen een beetje awkward dat ik met een klasgenote ging lunchen in de stad voordat we ergens moesten zijn voor school, om vervolgens drie andere meiden uit m'n klas tegen te komen die ook even op hetzelfde terrasje gingen zitten.
Als een eckte autistquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
İk heb een beetje nooit geen slechte dates gehad wandt ik kijk graag tv
Sowieso is het sowieso.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:28 schreef plesner het volgende:
Sowiezo daten met een collega is niet slim
More, morequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
Muur van tekst. En dat zijn nog niet eens al mijn terrordates..
Mijn gevoel zegt me dat iets in je het aantrektquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
Muur van tekst. En dat zijn nog niet eens al mijn terrordates..
Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Braddie het volgende:
en die meid was dierenverzorgster die ging dus serieus constant die kat achterna en bleef maar praten over hoeveel ze van dieren wist en hoe graag ze die kat wilde hebben![]()
Daarna hebben we even Tomb Raider gespeeld en zat ze weer als een gek te verkondigen dat ze haar wel geil vond en wel zou doen
Ooh ik heb er zeker van geleerd, mens was gek.. ze wilde later nog wel een keer afspreken als ik naar heemskerk zou komen, dat heb ik maar overgeslagen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachen.
Neem aan dat jij ervan geleerd hebt dat chatten via facebook/msn vrijwel onbruikbaar is als het er in real life op aankomt. Ik toen in elk geval wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu heeft ze al ruim 1 jaar een vriend en ze verkiest haar hamsters/ratten/muizen boven haar sex leven omdat ze vind dat " De beessies naar ons kijken als we het doen en dat vind ik intimiderend"
Hahaquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]![]()
Een maat van me vertelde over een one night stand met een meid in de huiskamer in de nachtelijke uurtjes. Zij op de bank knallen, stond er een meter naast hem een bruine labrador hem continue recht in de ogen aan te staren. Dat leidde 'm nogal af.
Herkenbaar, had ooit een date met iemand kleine 2 jaar geleden, die stopte met zoenen om doodleuk te vertellen over haar exen, en met wie ze allemaal gezoend had " omdat ze dat leuk vond "quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Toto69 het volgende:
haha, geweldig topique.
Even denken, laatst nog eentje:
Ik met de trein half uurtje reizen, nou dat viel nog wel mee. Gingen we naar zo'n groot park toe waar niemand zou zijn (het werd al donker), begon ze onderweg te vertellen over al haar escapades en exen, geloof me dat waren er nog wel wat. Toen had ik het eigenlijk wel weer gehad en na een paar uur volhouden weer naar huis gegaan. nooit meer gezien gelukkig.
Dat is juist schattig, verlegen en zenuwachtigquote:Op maandag 19 november 2012 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Don't remind me
Een paar dates lang zowat niks tegen elkaar durven zeggen. Van die hele pijnlijke stiltes. Wel hand-in-hand lopen, want we waren beide wel verliefd, maar we durfden beide niet de volgende stap te zetten. Wat erg als ik er aan terugdenk
Uiteindelijk wel bijna twee jaar een relatie gehad![]()
Ook echt verkering gevraagd aan haar. Twee keer. Ook in het Fries__!!!!
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ooit een date met iemand kleine 2 jaar geleden, die stopte met zoenen om doodleuk te vertellen over haar exen, en met wie ze allemaal gezoend had " omdat ze dat leuk vond "
Het bleef bij die date (ja, en een aantal keer sex in een bosje)
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze.
Wat dacht je van tijdens de sex praten over exenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..
Van fouten leren de meeste mensen inderdaad, met nadruk op de meeste....quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Softfeel het volgende:
Toch is het wel dat we er stiekem wel van geleerd hebben als we terug kijken op dit.
In de omgang en alles eigenlijk.
En nu kunnen we er wel om lachen en ergens in het achterhoofd hebben dit gebeurd me nooit weer
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..
Dat is een énorme boner killerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens de sex praten over exen
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van fouten leren de meeste mensen inderdaad, met nadruk op de meeste....
[..]das wel heel erg ja..
Dus tijdens het hardlopen kwam ze andere hardlopers tegen waarmee ze ging zoenen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze.
Wat dacht je van tijdens de sex praten met een ex?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens de sex praten over exen
Neuh, ze ging dan gewoon naar dat park toe om te 'chillen' zoals zij het noemde. Daar liepen wel eens oudere jongens en daar ging ze dan mee liggen zoenen. Zo vertelde ze het in ieder geval apetrots.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dus tijdens het hardlopen kwam ze andere hardlopers tegen waarmee ze ging zoenen?
Sorry dat ik nieuwsgierig ben.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens de sex praten met een ex?
* insert Spongebob deuntje.quote:
Niet KFC? De vlerk!quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Was naar haar toe gegaan en had 'r uitgewoond.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef LookAtMe het volgende:
Ik kende een meisje die aan de ene kant leuk was maar andere kant ook niet. Dus besloot maar niet op haar vragen om af te spreken in te gaan.
Tot ik op een dag ja zei. ("Zin om bij mij thuis te komen? Mijn ouders zijn op vakantie.")
Komt die bitch niet opdagen als ik op het station op haar sta te wachten
Was wel een keer eerder bij haar thuis geweest maar wist haar adres niet en had geen idee meer hoe ik er heen moest lopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Was naar haar toe gegaan en had 'r uitgewoond.
Das kutquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Was wel een keer eerder bij haar thuis geweest maar wist haar adres niet en had geen idee meer hoe ik er heen moest lopen.
eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Hedera het volgende:
İk zou echt nooit uit eten gaan bij de eerste paar date's. Je probeert zo krampachtig netjes te eten, dat je amper wat naar binnenwerkt. Een paar uur later hoort je date je maag knorren "heb je alweer trek meid" ? ......
Ga lekker wat drinken samen, veeuul beter!
Dat laatste doe ik meestal ook, maar de meest succesvolle date (waar een paar maandjes relatie uit voortkwam) was wel een date waarmee ik de allereerste keer ging eten in een tapasbar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Hedera het volgende:
İk zou echt nooit uit eten gaan bij de eerste paar date's. Je probeert zo krampachtig netjes te eten, dat je amper wat naar binnenwerkt. Een paar uur later hoort je date je maag knorren "heb je alweer trek meid" ? ......
Ga lekker wat drinken samen, veeuul beter!
Als die kinderen niet van haar waren lijkt me er weinig mis mee eigenlijk. Niet de leukste ofzo, maar als dat je slechtste date isquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:
Dan toch maar delen, mijn ergste date-ervaring:
Toen ik een jaar of 16/17 was op valentijnsdag een date meet meid genaamd Candy![]()
Lekker naar de bioscoop, inclusief mijn 6pack Desperado's in mn jas die ik naar binnengesmokkeld had..![]()
En dan vragen: wil je ook wat drinken en dan haal je die opeens tevoorschijn![]()
In de pauze van de film vervolgens weggaan omdat ze de film niet snapte en dan vervolgens met haar en haar vrienden door de stad lopen waarbij zij alle negers en buitenlanders die voorbij liep bedreigde![]()
Kwam haar 2 jaar later tegen achter 2 kinderwagens in de stad![]()
Goede oude tijd![]()
Ik val trouwens nog steeds op hetzelfde type
Ik heb het hier over een offciele date..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef blow... het volgende:
[..]
Als die kinderen niet van haar waren lijkt me er weinig mis mee eigenlijk. Niet de leukste ofzo, maar als dat je slechtste date is
Jawelquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een offciele date..
One night stand die eindigen met seks en een hoop gezeik achteraf (geweld, verbroken relatie, SOA's, aangiftes, mensen in ziekenhuis) tel ik niet mee..
Of telt dat wel mee?
Pfoeh, dan heb ik nog wel wat te typenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef blow... het volgende:
[..]
Jawel
Als ik zin heb zal ik ook nog een keer mijn 2e slechtste uittypen voor jullie fokkertjes.
Wat drinken thuis? Hmmm zeker niet mijn eerste keuze. İn een cafe of terras kun je nog een beetje relaxed rondkijken, het voelt veiliger en is wel meer sfeervol vind ik. Thuis moet je die angstvallige stiltes zien te vermijden om te voorkomen dat je date je hoort slurpen of wederom je buik hoort knorrenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:
[..]
eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.
Met ergens bedoel ik ergens anders, sorryquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:
[..]
eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik meestal ook, maar de meest succesvolle date (waar een paar maandjes relatie uit voortkwam) was wel een date waarmee ik de allereerste keer ging eten in een tapasbar.
of zoveel praten dat alles koud isquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.
Damn ik let echt op details!
best geil als mijn spaghetti tussen haar tieten hangtquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.
Jouw spaghetti....quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
best geil als mijn spaghetti tussen haar tieten hangt![]()
.
Dat is rookworstquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jouw spaghetti....
Weten we ook gelijk dat ie heel lang en heel dun is
Geen spaghetti tijdens eerste dates inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e date vond ze niet echt nodig
nerovetsrethca
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef slangpie het volgende:
keer met een meisje wat mij leuk vond,en dat ook wel liet blijken, maar ik haar niet echt:
Ik: ga je vrijdagavond mee uit eten?
zij: ja leuk, waar gaan we heen?
Ik: ja dat is nog een verassing
vrijdagmiddag bel ik mevrouw op: om 7 uur haal ik je op, en gaan we naar de gouden boog.
zij zich helemaal optutten, mooi jurkje aan, want ja, de gouden boog klinkt wel luxe.
7 uur heb ik haar opgehaald, netjes de autodeur opengedaan enzoslecht verzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e date vond ze niet echt nodig
De soms knoei of doe ik trouwens wel expres iets onhandigs, maar dat is omdat ik op een of andere manier altijd een date heb die:
Op haar plaat gaat
De trap op valt
De trap afvalt
Knoeit
Bang is om zelf te knoeien of iets verkeerd te doen.
Dusja, dan heb ik maar 1 oplossing eigenlijk.Because you know i'm all about that ass
enschede?quote:Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken?
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
Ik heb er een keer een gehad die zei dat ze haar stiefbroer meerdere malen en bewust had afgetrokken.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
En dat is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:12 schreef blow... het volgende:
[..]
slecht verzonnen.
De soms knoei of doe ik trouwens wel expres iets onhandigs, maar dat is omdat ik op een of andere manier altijd een date heb die:
Op haar plaat gaat
De trap op valt
De trap afvalt
Knoeit
Bang is om zelf te knoeien of iets verkeerd te doen.
Dusja, dan heb ik maar 1 oplossing eigenlijk.
zelf iets doms of onhandigs doen, heb jij een beter idee?quote:
Zelf iets doms doen? Zo van "kijk mij overkomt het ook weleens dat er spagetti op mijn borstkast rust". Wat voor boodschap probeer je daarmee te geven?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef blow... het volgende:
[..]
zelf iets doms of onhandigs doen, heb jij een beter idee?
zit geen boodschap achter hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Hedera het volgende:
[..]
Zelf iets doms doen? Zo van "kijk mij overkomt het ook weleens dat er spagetti op mijn borstkast rust". Wat voor boodschap probeer je daarmee te geven?
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom je soms expres iets doms of onhandigs doet tijdens een date?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef blow... het volgende:
[..]
zit geen boodschap achter hoor.. Ik loop ook echt niet de hele avond met spaghetti in mijn haar.
misschien was je wel te lelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Even denken. Een keer een ONS met een FoK!-ker. Het waterbed was half leeg, dus steeds contact met de houten bodemEn hij kon m niet omhoog houden
Was een bijzonder teleurstellende avond/nacht. Daarbij was zijn huis ook redelijk vies.
Een andere keer date met een knul, pizza gegeten, film gekeken op bed. Niks, noppes, nada. Hij zat op het andere eind van het bed, stijf als een plank. Kwam de rest van de avond geen stom woord uit, laat staan dat er andere plezante zaken van kwamen
De laatste is niet echt een date. Althans, met de ouders van een ex-vriendje. Toen ik een jaar of 16 was, ging mijn toenmalig vriendje debatteren in de Tweede Kamer. Gescheiden ex-schoonouders en ik dronken voor het debat nog een kopje koffie bij McDonalds. Ex-schoonpa netjes in pak en ja hoor, uit zenuwen sla ik zo een bak koffie om in zijn kruis. Broek doorweekt van de koffie, ex-schoonmoeder begint driftig te deppen met servetjes, ik viel bijna flauw van de schaamte en ingehouden lach. Oh wat een afschuwelijke dag was dat
laat maarquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef Hedera het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom je soms expres iets doms of onhandigs doet tijdens een date?
Spanning weghalen,zorgen dat ze minder zelf bewust is, een beetje het ijs breken, haar op haar gemak stellen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef Hedera het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom je soms expres iets doms of onhandigs doet tijdens een date?
Dit ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spanning weghalen,zorgen dat ze minder zelf bewust is, een beetje het ijs breken, haar op haar gemak stellen.
Zo moeilijk is het toch niet?
Volhouder.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja ooit wezen chillen met een gast die vroeg of ik gezellig even in de coffeeshop kwam loungen, was niet echt een date maar hij vond me wel overduidelijk leuk. Maargoed, hij was de hele tijd aan het woord en als ik dan eens een zin ertussen kreeg ging ie doodleuk door met praten, was de hele tijd op zijn mobiel bezig om me foto's te laten zien van vanalles en nogwat wat me echt totaal niet interesseerde maar hij dacht echt dat ie interessant was ofzo
![]()
Afijn, beetje jointjes roken en op een gegeven moment luisterde ik gewoon niet meer tot ik merkte dat ie me de hele tijd fucking lang aan het aanstaren was tot ik vroeg wat er was; geen reactie, bleef me gewoon aanstaren tot ie begon te glimlachen en wegkeek.
Er zou later nog een vriend van hem komen en ik was zo blij toen die gearriveerd was, die deed tenminste niet zo raar en kon ik mee praten. Dus op een gegeven moment zei ik wat tegen die vriend en begint hij er fucking hard en ongenegeerd doorheen te praten![]()
Uiteindelijk nog ff naar een cafetje gegaan met zn drieeen en die weken daarop stuurde ie me allerlei berichtjes op facebook zelfs toen ik hem verwijders had, plaatste dingen op mijn timeline en foto's en leek totaal te negeren dat ik hem gedelete had. Uiteindelijk maar geblokkeerd
Ik denk het niet. Hij bleef stamelen dat dit hem nog nooit was overkomen, dat het aan hem lag en niet aan mij. 2 dagen later had ik een bosje bloemen thuisbezorgd gekregen met een verontschuldigend kaartje. Die bloemen bleven langer staan dan hijquote:
Toch denk ik dat blow gelijk heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij bleef stamelen dat dit hem nog nooit was overkomen, dat het aan hem lag en niet aan mij. 2 dagen later had ik een bosje bloemen thuisbezorgd gekregen met een verontschuldigend kaartje. Die bloemen bleven langer staan dan hij
Fijn dat je zo goed weet dat het aan mij lag, je was er immers bij? En daarbij, ik zeg nergens dat hij zijn excuses moest aanbieden, ik zeg alleen dat het een teleurstellende avond/nacht was. Als hij zelf zegt dat het aan hem ligt, wie ben ik dan om aan mezelf te gaan twijfelen? Heb nog nooit te horen gekregen dat het aan mij ligt.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
Toch denk ik dat blow gelijk heeft.
Je kon hem niet genoeg opwinden.
Zie het andersom. Als jij totaal niet nat kan worden van een kerel, dan is het toch ook niet jouw fout waarvoor je je excuses aan moet bieden?Dan is hij gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
Wie zegt dat ik het niet was?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn dat je zo goed weet dat het aan mij lag, je was er immers bij? En daarbij, ik zeg nergens dat hij zijn excuses moest aanbieden, ik zeg alleen dat het een teleurstellende avond/nacht was. Als hij zelf zegt dat het aan hem ligt, wie ben ik dan om aan mezelf te gaan twijfelen? Heb nog nooit te horen gekregen dat het aan mij ligt.
Het is zijn fout als hij de verkeerde viagra gekocht heeftquote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch denk ik dat blow gelijk heeft.
Je kon hem niet genoeg opwinden.
Zie het andersom. Als jij totaal niet nat kan worden van een kerel, dan is het toch ook niet jouw fout waarvoor je je excuses aan moet bieden?Dan is hij gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
Hij zelf.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar serieus, iedereen zou zeggen het ligt niet aan jou.
Is dat niet de meest gebruikte zin bij het uitmaken? "het ligt niet aan jou het ligt aan mij".
Terwijl het verdomde duidelijk is dat het aan jou ligt.Maar het is gewoon netter ofzo.
Exact. "hij kreeg hem niet eens omhoog, die loser" dan zegt iedereen, wat een sukkel. maar als wij zeggen: "ze werd niet eens nat, wat een dom wijf" dan is het opeens onze schuld.quote:
Oke, zo bekeken zegt iedereen het is mijn schuld.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. "hij kreeg hem niet eens omhoog, die loser" dan zegt iedereen, wat een sukkel. maar als wij zeggen: "ze werd niet eens nat, wat een dom wijf" dan is het opeens onze schuld.
Nee, het is gewoon altijd de schuld van de man.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Oke, zo bekeken zegt iedereen het is mijn schuld.
Dat ga ik nooit snappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon altijd de schuld van de man.
Vrouwen en hun verantwoordelijkheid nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Goed. Als een MAN zegt dat het niet aan haar ligt, dat het hem nog nooit overkomen is, dat het hem spijt, hij haar bloemen stuurt met een verontschuldigend kaartje en om een herkansing vraagt, is het nog steeds de schuld van de VROUW dat hij m niet omhoog kon houden?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
Maar serieus, iedereen zou zeggen het ligt niet aan jou.
Is dat niet de meest gebruikte zin bij het uitmaken? "het ligt niet aan jou het ligt aan mij".
Terwijl het verdomde duidelijk is dat het aan jou ligt.Maar het is gewoon netter ofzo.
Misschien, misschien niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed. Als een MAN zegt dat het niet aan haar ligt, dat het hem nog nooit overkomen is, dat het hem spijt, hij haar bloemen stuurt met een verontschuldigend kaartje en om een herkansing vraagt, is het nog steeds de schuld van de VROUW dat hij m niet omhoog kon houden?
Laat je niet zo opnaaien schat.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende keer komt hij voorbereid met Viagra aan. Ook lelijke mensen hebben namelijk recht op sexquote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed. Als een MAN zegt dat het niet aan haar ligt, dat het hem nog nooit overkomen is, dat het hem spijt, hij haar bloemen stuurt met een verontschuldigend kaartje en om een herkansing vraagt, is het nog steeds de schuld van de VROUW dat hij m niet omhoog kon houden?
Ugly girls need cock too.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De volgende keer komt hij voorbereid met Viagra aan. Ook lelijke mensen hebben namelijk recht op sex
Nou ik heb dat ook wel eens gehad bij enkele mannen als ik het voor de eerste keer met hen deed. Dan kreeg hij hem wel omhoog, maar werd tussendoor een keer slap door de spanning. Als ik het vaker met die personen deed, kwam dit niet meer voor.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. "hij kreeg hem niet eens omhoog, die loser" dan zegt iedereen, wat een sukkel. maar als wij zeggen: "ze werd niet eens nat, wat een dom wijf" dan is het opeens onze schuld.
Een blunder op het moment dat je iemand versiert/probeert te versieren is nog wel anders dan een super slechte date. Dat heeft namelijk niet eens altijd te maken met blunderen van jouw kant, maar kan ook te maken hebben met het blunderen van de andere partij oidquote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik voel raakvlakken;
R&P / Versierblunders #30
Ik zeg ook niet dat het "hetzelfde" is, ik zeg raakvlakkenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een blunder op het moment dat je iemand versiert/probeert te versieren is nog wel anders dan een super slechte date. Dat heeft namelijk niet eens altijd te maken met blunderen van jouw kant, maar kan ook te maken hebben met het blunderen van de andere partij oid
Oh sorry schat ik denk ik leg je gewoon even uit dat er best nog wat verschil in zit.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het "hetzelfde" is, ik zeg raakvlakkenAltijd maar al dat commentaar op mij
help halp.
RAAKVLAKKEN!!!1111einz einz einz
k?![]()
hihi
maar in het andere topic kreeg ik ook al commentaarquote:Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh sorry schat ik denk ik leg je gewoon even uit dat er best nog wat verschil in zit.![]()
Awh ventie toch. *Troost EggsTC*quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
maar in het andere topic kreeg ik ook al commentaar![]()
![]()
!!111
Helemaal...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh ventie toch. *Troost EggsTC*
Kus erop.Nu weer goed?
Had ik al gedaan, moet je even terug lezenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Helemaal...
En nu jouw slechtste date en versierblunders posten, hup hup.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ooit een gozer ontmoet bij het piratenschip in de Efteling. Hij werkte als knopjesdrukker daar. Hij had me zijn telefoonnummer gegeven, we spraken wat af, en ongeveer 2 weken later kwam hij me ophalen. Hij was 29, ik 19.
Bleek dat hij nog thuis woonde, dus ik werd op date 1 voorgesteld aan de hele familie: vader, moeder, broertje, tot aan de hamster aan toe. Hij nam me ook even mee naar zijn kamer, zodat hij even kon uitzoeken welk restaurant we heen gingen. Kwamen we op zijn kamer, hing die helemaal vol met manga-hentai-pornoposters. Toen hij ook nog het liedje 'Show Me Your Pussy' van Lords of Acid opzette en me vroeg of ik al in de stemming kwam, ben ik naar beneden gevlucht onder het mom van: 'ik ga cola halen.'
Daar ging ik maar wat met zijn moeder praten, die me meteen vertelde dat ze zo blij was dat 'haar zoon nu eindelijk een meisje had.' Kwartier later komt hij helemaal verontwaardigd beneden, waar de cola bleef?
Nou goed, uiteindelijk vroeg hij aan zijn moeder waar we moesten gaan eten. Ik had hem duidelijk verteld dat ik zin had in Grieks danwel Chinees. Dat is dan dus een hint he. Nam hij me mee naar Juffrouw Tok in Tilburg, een restaurant dat alleen maar kip serveert. JoyGoed, net toen ik dacht dat het niet erger kon, wilde hij betalen. Creditcard maxed out....PIEIEIEIEIEIEP zo keihard door dat restaurant heen van dat pinapparaat. Uiteindelijk heb ik de volledige rekening maar betaald toen meneer doodleuk naar buiten liep.
Toen wilde ik hem nog 1 laatste kans geven, we gingen naar de film. Ik wilde graag Lucky Number Slevin zien, die draaide in de bioscoop toentertijd. Maar nee, meneer wilde per se naar de zaal waar het balkon bij zat, zodat 'we lekker konden knuffelen.' Wat bleek nou? In die zaal draaide Scary Movie 4.
Ik ben in de pauze 'naar de wc' gevlucht, heb een taxi gepakt, en hem alleen gelaten.Twee weken later kreeg ik nog wel een sms van hem: hij was ontslagen bij de Efteling omdat hij er met een klant vandoor was gegaan. Hij bedankte me voor de fijne avond. Ik heb niet meer op zijn sms gereageerd.
15 jarigen meenemen naar een deftig restaurant is dan ook vragen om problemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:44 schreef TheClown1 het volgende:
Ik was 17 en de meid in kwestie was 15. Ik had wat geld opgespaard en we gingen uit eten. Ik wilde 'the works' doen dus we gingen naar een redelijk duur restaurant. Het bleek dat zij amper dingen lust. Niets van het menu vond ze lekker. Ze zei na 5 min naar het menu te hebben gestaard, zullen we naar de mac voor een big mac enzo. Dat is pas lekker. Ik voelde me behoorlijk lullig maar ben toen toch maar opgestapt. Ik ging dus op haar verzoek naar de mac. Details van de mac zal ik je besparen maar een hamburger normaal eten, zit er bijna nooit in.
Vervolgens zouden we nog naar de bios gaan. Ze wilde perse een of andere disney film zien. Die uiteindelijk gezien en daarbij gelaten. Later hoorde ik via via dat ze mij een oude deftige lul vond. lol
ja teveel romantische komedies gezien. ik wilde als een gentleman over komen haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef blow... het volgende:
[..]
15 jarigen meenemen naar een deftig restaurant is dan ook vragen om problemen.
Hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja teveel romantische komedies gezien. ik wilde als een gentleman over komen haha.
HAHAHAHA, karmaquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ooit een gozer ontmoet bij het piratenschip in de Efteling. Hij werkte als knopjesdrukker daar. Hij had me zijn telefoonnummer gegeven, we spraken wat af, en ongeveer 2 weken later kwam hij me ophalen. Hij was 29, ik 19.
Bleek dat hij nog thuis woonde, dus ik werd op date 1 voorgesteld aan de hele familie: vader, moeder, broertje, tot aan de hamster aan toe. Hij nam me ook even mee naar zijn kamer, zodat hij even kon uitzoeken welk restaurant we heen gingen. Kwamen we op zijn kamer, hing die helemaal vol met manga-hentai-pornoposters. Toen hij ook nog het liedje 'Show Me Your Pussy' van Lords of Acid opzette en me vroeg of ik al in de stemming kwam, ben ik naar beneden gevlucht onder het mom van: 'ik ga cola halen.'
Daar ging ik maar wat met zijn moeder praten, die me meteen vertelde dat ze zo blij was dat 'haar zoon nu eindelijk een meisje had.' Kwartier later komt hij helemaal verontwaardigd beneden, waar de cola bleef?
Nou goed, uiteindelijk vroeg hij aan zijn moeder waar we moesten gaan eten. Ik had hem duidelijk verteld dat ik zin had in Grieks danwel Chinees. Dat is dan dus een hint he. Nam hij me mee naar Juffrouw Tok in Tilburg, een restaurant dat alleen maar kip serveert. JoyGoed, net toen ik dacht dat het niet erger kon, wilde hij betalen. Creditcard maxed out....PIEIEIEIEIEIEP zo keihard door dat restaurant heen van dat pinapparaat. Uiteindelijk heb ik de volledige rekening maar betaald toen meneer doodleuk naar buiten liep.
Toen wilde ik hem nog 1 laatste kans geven, we gingen naar de film. Ik wilde graag Lucky Number Slevin zien, die draaide in de bioscoop toentertijd. Maar nee, meneer wilde per se naar de zaal waar het balkon bij zat, zodat 'we lekker konden knuffelen.' Wat bleek nou? In die zaal draaide Scary Movie 4.
Ik ben in de pauze 'naar de wc' gevlucht, heb een taxi gepakt, en hem alleen gelaten.Twee weken later kreeg ik nog wel een sms van hem: hij was ontslagen bij de Efteling omdat hij er met een klant vandoor was gegaan. Hij bedankte me voor de fijne avond. Ik heb niet meer op zijn sms gereageerd.
hij was fliefd, schattig togggquote:Op woensdag 21 november 2012 08:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja ooit wezen chillen met een gast die vroeg of ik gezellig even in de coffeeshop kwam loungen, was niet echt een date maar hij vond me wel overduidelijk leuk. Maargoed, hij was de hele tijd aan het woord en als ik dan eens een zin ertussen kreeg ging ie doodleuk door met praten, was de hele tijd op zijn mobiel bezig om me foto's te laten zien van vanalles en nogwat wat me echt totaal niet interesseerde maar hij dacht echt dat ie interessant was ofzo
![]()
Afijn, beetje jointjes roken en op een gegeven moment luisterde ik gewoon niet meer tot ik merkte dat ie me de hele tijd fucking lang aan het aanstaren was tot ik vroeg wat er was; geen reactie, bleef me gewoon aanstaren tot ie begon te glimlachen en wegkeek.
Er zou later nog een vriend van hem komen en ik was zo blij toen die gearriveerd was, die deed tenminste niet zo raar en kon ik mee praten. Dus op een gegeven moment zei ik wat tegen die vriend en begint hij er fucking hard en ongenegeerd doorheen te praten![]()
Uiteindelijk nog ff naar een cafetje gegaan met zn drieeen en die weken daarop stuurde ie me allerlei berichtjes op facebook zelfs toen ik hem verwijders had, plaatste dingen op mijn timeline en foto's en leek totaal te negeren dat ik hem gedelete had. Uiteindelijk maar geblokkeerd
Oh dat is wel vervelend jaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef blow... het volgende:
Oke, nog eentje dan.
We waren beide 15. De meid in kwestie kwam bij mij thuis en alles ging goed, op een ding na. Ik was vergeten te vertellen dat ik oorontsteking had. Ik vroeg een aantal keren wat ze nou precies zei omdat ik het niet verstond. Ook vroeg zij een aantal keren of ze onduidelijk praatte waarna ik antwoorde met: wat zeg je?
Ging niet helemaal soepel dus. Om het nog stroever te laten verlopen waren we tv aan het kijken. Ze zei iets en ik zei "klopt".
Nou,
Wat ik dacht dat ze zei: wat heeft hij lelijke kleren aan.
Wat ze echt zei: heb ik lelijke kleren aan?
Verliep lekker stroef allemaal.
Uiteindelijk heb ik het wel ff uitgelegd (aangezien ik haar wel erg leuk vond) en het goedgemaakt met een kusje en een vervolgdate
.
kun je beter niet tegen een meisje zeggen nee, zeker niet als ze nog zo lief en schattig zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend ja.
En vooral dat "heb ik lelijke kleren aan?" "klopt".
Volgens mij behoeft dat wel enige uitleg, jij dumpt een schijnbaar leuk meisje omdat je haar vader irritant vindt, beetje raar.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef FrankV34 het volgende:
Was een jaar of 17-18. Waren met school naar Parijs geweest en daar een meisje uit een andere klas leren kennen.
Zou met haar naar de bioscoop gaan enkele dagen later. Rij er naar toe met mijn brommer, sta nog niet stil staat pa al naast me. Moest even de persoon keuren die zijn dochter ging daten. Dus kreeg een hele rij vragen, waar woon je, hoe ken je mijn dochter etc.... Nu woonden hun in een enorme villa en volgens mij was pa bang dat ik op zijn geld uit was.
We mochten naar de bioscoop maar ze moest uiterlijk een half uur nadat de film afgelopen was (half 11) thuis zijn. Daar had zij echter helemaal geen zin in kwam ik achter na de film. Dus wij de stad in. Rond half 1 zet ik haar thuis voor de deur af. Binnen 5 seconden stond pa naast me en begon me de huid vol te schelden dat ik zijn dochter te laat thuis gebracht had. Was allemaal mijn schuld....![]()
Behoeft denk ik geen uitleg dat ik geen interesse meer had in haar.
Nee, lekkere binnekomer dan als die pa zo tegen je tekeer gaat. Ik zou ook gelijk weg zijn, daar zit je toch niet op te wachtenquote:Op donderdag 22 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij behoeft dat wel enige uitleg, jij dumpt een schijnbaar leuk meisje omdat je haar vader irritant vindt, beetje raar.
Dus, je doet het toch niet om een leuke schoonvader, je doet het voor een leuke meid.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, lekkere binnekomer dan als die pa zo tegen je tekeer gaat. Ik zou ook gelijk weg zijn, daar zit je toch niet op te wachten
ZOiets maakte ik ook mee, ging met iemand naar Hilversum On-Air, meid was toen 15 ik was 18.. naja, hartstikke gezellig gehad en vervolgens kwam ze pas om half 12 thuis *Slik* dus ik haar netjes afzetten, VLIEGT die pa de deur uit, haar bijna naar d`r keel schreeuwend en stampend dat ze *Verdomme* om half 11 thuis had moeten zijn, en ze mocht mij NOOIT meer zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij behoeft dat wel enige uitleg, jij dumpt een schijnbaar leuk meisje omdat je haar vader irritant vindt, beetje raar.
True maar als ze echt zo leuk was zorgt ze er ook wel voor dat ze zelf de schuld op zich neemt ipv jou de huid laat vol schelden.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus, je doet het toch niet om een leuke schoonvader, je doet het voor een leuke meid.
En dat had je niet meegemaakt waarschijnlijk als je haar na dat incident direct had gedumptquote:Op donderdag 22 november 2012 04:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
ZOiets maakte ik ook mee, ging met iemand naar Hilversum On-Air, meid was toen 15 ik was 18.. naja, hartstikke gezellig gehad en vervolgens kwam ze pas om half 12 thuis *Slik* dus ik haar netjes afzetten, VLIEGT die pa de deur uit, haar bijna naar d`r keel schreeuwend en stampend dat ze *Verdomme* om half 11 thuis had moeten zijn, en ze mocht mij NOOIT meer zien.
En 1 dag later lagen we alweer in een leuk 2 persoons bed(van haar ouders)
Ze wilde haar excuses aanbieden dat haar vader zo te keer ging, en 10 minuten later had ze zoiets van.. hmm mijn ouders zijn aan het werk, kom we gaan het bed van mijn ouders proberen
Dan kan het zijn dat je die meid niet zo leuk vindt, dat is al weer heel iets anders uiteraard maar dat laat ik even over aan degene die het verhaal inbracht, maar door de vader het uitmaken is toch raar.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
True maar als ze echt zo leuk was zorgt ze er ook wel voor dat ze zelf de schuld op zich neemt ipv jou de huid laat vol schelden.
Het wordt familie van je he, tenzij je alleen uit bent op het bed ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat had je niet meegemaakt waarschijnlijk als je haar na dat incident direct had gedumpt![]()
maar hoe is het tussen jullie uiteindelijk afgelopen of?
[..]
Dan kan het zijn dat je die meid niet zo leuk vindt, dat is al weer heel iets anders uiteraard maar dat laat ik even over aan degene die het verhaal inbracht, maar door de vader het uitmaken is toch raar.
Nogmaals, het gaat toch om die meidquote:Op donderdag 22 november 2012 04:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het wordt familie van je he, tenzij je alleen uit bent op het bed ofzo.
quote:Op donderdag 22 november 2012 05:07 schreef heloef het volgende:
Mijn eigen ouder is al lastig genoeg, ik heb geen behoefte aan nog twee lastige er bij.
Het enige meisje waar ik een date mee had, haar vader was wel aardig 'normaal brengt *huppelepup* geen donkere jongens mee naar huis om het zo maar te zeggen wel leuk hoor daar niet van maar het is anders dan de vorige zeg maar... Ik beledig je toch niet he?' De man was heel bang blijkbaar dat hij me zou beledigen.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Caithlinn het volgende:
Ergste date...
Ik kende hem via internet en hij kwam al aanrijden in een afgeragde auto. Toen hij uitstapte en een lange leren 'The Matrix' jas aanhad dacht ik al; oh needit gaat een lange avond worden.... De beste jongen kwam helemaal uit Rotterdam naar Apeldoorn rijden dus ik kon het niet maken om me gelijk weer om te draaien. Zijn hobbies waren 'The Matrix' (hoe verrassend) en schaken. Hij deed 2 universitaire studies en was echt heel erg intelligent. En hij lulde er eindeloos over. Als hij nou nog leuk was om naar te kijken had het nog iets goedgemaakt maar helaas was hij ook nog gruwelijk lelijk. Tijd ging echt veel te langzaam. Maar goed; na gegeten te hebben kwam er eindelijk een einde aan deze mislukte date. Hij verklaarde nog wel nog nooit zo'n leuke date gehad te hebben en dat ik zo'n slim meisje was etc etc. als ik 10 woorden gezegd heb de hele avond is het veel, want hij lulde alleen maar over zichzelf.
Zijn poging me te zoenen heb ik behendig ontweken en hij is afgetaaid naar zijn afgeragde bakkie. Uiteraard heb ik nooit meer wat van me laten horen![]()
Valt eigenlijk nog wel mee als ik zo de andere verhalen lees.
Nou het meisje was aardig maar ze werd aan een extreem kort lijntje gehouden. Toendertijd als 17-18 jarige had ik er niet zo'n zin in om me te moeten verantwoorden tegenover de vader van een meisje waar ik mee date (dit was nog geen relatie, maar onze eerste date, daarvoor hadden we alleen liggen kletsen in de bus van Parijs naar huis).quote:Op donderdag 22 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Fijn is dat he...quote:Op donderdag 22 november 2012 04:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
ZOiets maakte ik ook mee, ging met iemand naar Hilversum On-Air, meid was toen 15 ik was 18.. naja, hartstikke gezellig gehad en vervolgens kwam ze pas om half 12 thuis *Slik* dus ik haar netjes afzetten, VLIEGT die pa de deur uit, haar bijna naar d`r keel schreeuwend en stampend dat ze *Verdomme* om half 11 thuis had moeten zijn, en ze mocht mij NOOIT meer zien.
Nou was het maar zo gelopen, was op zich best een leuke en goed uitziende meid (zover ik me haar nog kan herinneren, is toch alweer zo'n 23 jaar geleden bedenk ik opeens).quote:En 1 dag later lagen we alweer in een leuk 2 persoons bed(van haar ouders)
Ze wilde haar excuses aanbieden dat haar vader zo te keer ging, en 10 minuten later had ze zoiets van.. hmm mijn ouders zijn aan het werk, kom we gaan het bed van mijn ouders proberen
Ik zou het niet snel met een meisje afbreken vanwege haar vader, maar goed, ieder z'n eigen ding natuurlijk en je was nog jong.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:55 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Nou het meisje was aardig maar ze werd aan een extreem kort lijntje gehouden. Toendertijd als 17-18 jarige had ik er niet zo'n zin in om me te moeten verantwoorden tegenover de vader van een meisje waar ik mee date (dit was nog geen relatie, maar onze eerste date, daarvoor hadden we alleen liggen kletsen in de bus van Parijs naar huis).
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een apartequote:Op donderdag 22 november 2012 11:25 schreef Rebubbled het volgende:
Nou, nog maar één uit de oude doos. Dit is uiteindelijk niet eens een date geworden, dus ik weet niet of hij wel telt.
Een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan en direct daarna dacht ik 'Freedom!!' dus ben ik een soort gaan serial daten. Ik heb tijdens mijn relatie een keer een interessante jongen ontmoet, nummers uitgewisseld, maar nooit wat mee gedaan, want relatie. Relatie uit, ik een sms gestuurd hoe het ging en wanneer we eens iets gingen drinken.
Wij een dag afgesproken. Echter deed hij al heel moeilijk en raar over de tijd waarop we af zouden spreken. Eerst kreeg ik op mijn vraag 'Wanneer zullen we wat gaan drinken?' een resoluut en overlegloos 'Oké, zondag 13:00, tot dan.' Toen ik aangaf niet om 13:00 te kunnen, maar wel rond 14:30, kreeg ik: 'Ik hou enkel van ronde tijden goed. 17:00'. Wat al een afknapper was, OCD, niet sexy en dat opdragende toontje beviel me ook niets. Vervolgens bleek dat ik zondag al wat anders had afgesproken, dus ik vertel hem dit. Krijg ik een bitchy 'Waarom zag ik dit al aankomen? Zeg maar een andere dag.'
Ik was echter bezig en heb niet gelijk gereageerd. Krijg ik twee uur later dit: 'Je weet dat ik je eigenlijk aan je haren mijn grot in zou moeten trekken om je grillige vrouw zijn en smoesjes eruit te halen? Ik ben niet zo naief dan kan je gelijk zien hoe assertief ik ben. uhow hum wat now. play the game or chicken out.. Je wispelturigheid maakt me dominant i don't like bullshit.' Dus ik heb hem teruggesmst dat de moeder van een vriend van mij is overleden en daarom mijn afspraak van vorige week zondag naar deze was verschoven en ik dat was vergeten. Daarna heb ik hem gezegd dat zijn houding mij totaal niet aanstaat en ik vond dat we het hier maar bij moesten laten.
Krijg ik terug dat hij het irritant vind dat ik niet meteen terug sms, maar dat het wel goed is zo. Dus ik denk dat het klaar is en heb niets teruggestuurd. Krijg ik na een paar uur: 'En zoiezo doen meisjes dat weleens niet zo gek dat ik dat denk als je zo doet en je amper nog een proven identidy naar me hebt. Dat zou je moeten begrijpen daarnaast kan je ook lekker oordelen terwijl jij mij ook amper nog kent. Goed genoeg gevent de makkelijke oplossing is prima ik wou het fff kwijt'. Niks op geantwoord.
Volgende ochtend word ik wakker, heb ik midden in de nacht een sms van een onbekend nummer ontvangen: 'Lekker anaal nemen met my dikke lul'. Helaas is hij de enige die ik ken die ij als y schrijft, dus dat was meteen wel duidelijk dat dit nummer ook van hem was. Nummer geblokkeerd, einde verhaal dacht ik. Krijg ik de dag erna weer een nieuw smsje: 'Dus, ben je al afgekoelt?' Alsof mijn afwijzing van hem een driftbui van een vierjarige was.Wederom maar niets op gereageerd en ook dat nummer geblokkeerd. Toen hield het eindelijk op.
Disclaimer: De typfouten in de smsjes zijn zijn interpretatie van de Nederlandse en Engelse taal.
Want?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een aparte
Die gast heeft duidelijk een of ander boek gelezen dat hij de dominante man moet uithangen om chicies te scoren oidquote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een aparte
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bentquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef byah het volgende:
[..]
Die gast heeft duidelijk een of ander boek gelezen dat hij de dominante man moet uithangen om chicies te scoren oid
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gekquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent
neequote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent
Psychos in bed.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gek
quote:
Tot je heet frituurvet over je heen krijgt wanneer je ligt te slapenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gek
Frituurvetquote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Tot je frituurvet over je heen krijgt wanneer je ligt te slapen
Oh wacht ik zie t alquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie t al
Ik ben geen cockblocker dus proceed
Juistem. blow maakt echter geen schijn van kansquote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie t al
Whut?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie t al
Waar heb je het overquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juistem. blow maakt echter geen schijn van kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |