abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119377953
Naar aanleiding van dit topic: KLB / Slechte, domste, irritantse date ooit

Vroeg me af wat jullie slechtste date-ervaring ooit is.

TS begint: Ik was 14 en had een vriendje, we hadden een keertje gezoend maar dat vond ik afschuwelijk ;( en toen gingen we dus weer afspreken, we wisten niet dat we moesten doen dus besloten te gaan fietsen en dan wel te zien waar we heen gingen. Uiteindelijk hebben we een hele middag random rondjes gefietst en nooit ergens gestopt omdat ik niet weer wilde zoenen :')

Heel lang geleden, ik weet het, zal nog even nadenken of ik nog iets recenters weet.. Maar ben erg benieuwd naar die van jullie!
  maandag 19 november 2012 @ 11:35:18 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119378010
Inb4 date met een jonge die wou poelen en naar de bioscoop!
  maandag 19 november 2012 @ 11:36:17 #3
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119378046
Leuk topic!
Ik zal eens even nadenken of ik een erge date heb gehad.
Heb er genoeg gehad, maar volgens mij waren daar geen erge bij :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119378049
M'n ex zou me mee uit nemen maar het werd de Burger King :')
pi_119378092
Geen, alleen maar leuke dates gehad.

Oh bij een gezamelijk evenement met collega's waarbij een leuk meisje zat en die 99% van de gerechten niet lustte, zware afknapper.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 19 november 2012 @ 11:39:34 #6
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378133
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO :').
To doom or not to doom
pi_119378154
quote:
2 euro menu _O_ ahaha
  maandag 19 november 2012 @ 11:40:38 #8
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119378156
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ik had het dus andersom, gaan we bij een redelijk luxe restaurant eten, had mevrouw meer zin in BK/MAC/FEBO :').
afknapper; geen kfc
pi_119378253
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date is :')
  maandag 19 november 2012 @ 11:46:07 #10
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378301
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja prima als je daar gaat eten met je vriendin maar niet als het eigenlijk een date is :')
Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetje :') toen.
To doom or not to doom
pi_119378329
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja, mja je weet het he... vrouwen, die komen daar dan niet van te voren mee, maar dat komt dan pas naar boven als je zit te wachten op je voorgerecht. Ik had wel een beetje :') toen.
Jezus :') En dat was je eerste date?
  maandag 19 november 2012 @ 11:48:36 #12
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378376
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Jezus :') En dat was je eerste date?
Nee gelukkig niet, anders was ik wss weggelopen :').
To doom or not to doom
  maandag 19 november 2012 @ 11:49:15 #13
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_119378391
Ik had een date met een mooie half-italiaanse toen ik 15 was. We zouden samen naar het schoolgala gaan en toen het moment daar was, werd ik door mijn moeder het huis uitgeschopt. Ik ben wel naar haar toe gegaan(heb me er echt naar toe moeten slepen) en ik kon het gewoon niet. Had wel erg medelijden met haar maar ik was niet te pruimen :') Nog steeds spijt van, zo`n mooie meid gworden :'(
Zet heel Fok! blauw.
pi_119378394
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef A-mineur het volgende:

[..]

:D _O-

Is het nog wat geworden?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 19 november 2012 @ 11:49:37 #15
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_119378399
Biosje gepakt, haar meegenomen achter op m'n scooter en zo, toen gingen we naar mijn huis woonde toen nog bij m'n ouders om film te kijken en etc jwz maar eerst nog ff een lekkere pizza halen, ik pinnen, BAM onvoldoende saldo ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 19 november 2012 @ 11:52:43 #16
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378469
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:49 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Is het nog wat geworden?
Nee niet echt, niet zozeer door dit incident maarja, zo gaan die dingen.
To doom or not to doom
pi_119378689
Met een meid gedate die steeds met haar telefoon zat te pielen en dat terwijl er ook nog bijna geen interactie tussen ons plaats vond.

Na herhaaldelijk haar te hebben gewaarschuwd heb ik de drankjes betaald en haar achter gelaten in het café.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_119378778
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos. :') En ze was de hele nacht aan het zeiken. :')
  maandag 19 november 2012 @ 12:09:49 #19
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_119378974
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Toen ik lazerus was werd ik online gehosseld, diezelfde avond nog lazerus er naartoe gegaan met de laatste trein, en ze zag er toch anders uit dan op de fotos. :') En ze was de hele nacht aan het zeiken. :')

:P
To doom or not to doom
pi_119379209
was de derde date, hij kwam bij mij eten.

Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen. :') En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.

Die date heeft niet lang geduurt ;)
pi_119379258
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Komt ie binnen heeft ie zijn PS3 meegenomen. :') En daar heeft ie serieus mee zitten spelen terwijl ik aan het koken was.

:') baas boven baas
'Als' is einde discussie.
pi_119379259
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Kansloos. Ik zou mij niet eens kunnen bezighouden met met gamen, ik kan niet afblijven van lekkere vrouwen in de keuken. :9~
pi_119379582
Mijn laatste date was dan misschien wel de slechtste. Begon goed, en we hadden ergens wat gedronken. Was een vriendin van vroeger die ik weer tegenkwam en we besloten na een paar weken contact er een date van te maken.

Uiteindelijk bij mij thuis geëindigd en wat gezoend. Ze had een hondje thuis zitten en die moest er maar eens uit. Ze wou zelf eigenlijk ook niet gaan en ze stelde voor die avond terug te komen en bij mij te eten. Dus ik op naar de supermarkt en allerlei lekkere dingetjes in huis gehaald.

Niet veel later belde ze op dat ze toch niet meer kon komen en dat ze naar haar gevoel moest luisteren omdat ze nog van alles te doen had en de dag erop weer vroeg moest werken. Toen begon het speciale gevoel van de date al weg te ebben.

Ze zou mij de dag erop bellen. Niks meer gehoord totdat er whatsappjes binnenkwamen met excuus en dat ze het toch wel leuk vond ditdat. Maar aangezien mijn gevoel al 180 graden was gedraaid heb ik haar compleet genegeerd. Gewoon omdat ik er geen zin meer in had en al precies wist hoe dit zou gaan lopen als we een relatie zouden krijgen. Dat twijfelachtige en onzekere gedoe kan ik niks mee. Niet veel later gooide ze mij uit haar Facebook en was voor mij het verhaal wel klaar.
pi_119380784
Mijn slechtste date is alweer een hele poos geleden. Ik was 16 en het meisje waar ik mee ging was net 15 geworden. Ze had mij uitgenodigd om naar Locomotion 15+ te gaan, dat was een leuk feest voor die tijd.

Het begon al slecht. We zouden daar afspreken en zo gezegd zo gedaan stond ik op de afgesproken tijd van 21:00 daar te wachten toen ik een sms kreeg dat ze later zou komen. No big deal als ze wat later komt, maar ondertussen was het al 21:45 voordat ze kwam opdagen en werd gebracht door haar stiefvader. Stapt ze uit, stapt achter haar ook nog een andere vriendin uit. Ze mocht uiteindelijk toch niet alleen naar dat feest dus had ze maar snel een vriendin geregeld die mee zou gaan, bah.

Het was nog niet verpest, want binnen stond bier op mij te wachten. De 15+ feesten waren ontzettend populair dus er stond een flinke rij. Alsof ik het nog niet koud genoeg had na 3 kwartier te hebben gewacht moest ik ook nog eens een dik kwartier in de rij staan om naar binnen te komen.

In dat kwartier alleen maar geroddel aan moeten horen van die twee. Ik vond mijzelf wel zielig toen.
Eindelijk bij de kassa. 'Drie kaartjes mevrouw.' want ja, die twee hadden ook nog eens geen geld bij zich. Nu ik er over nadenk, had ik het feest toen al moeten afblazen maar dit werd al voor mij gedaan. 'Mag ik jullie ID zien?' vroeg de vrouw achter de balie. Ik kon mijn ID afgeven, die had ik immers bij mij zoals ik die altijd bij mij heb. Maar de twee dames die achter mij stonden, die konden dat niet. Ze waren hun ID vergeten. :')

Ze zou haar stiefvader wel even vragen of die haar ID wilde komen brengen. Zij bellen en ja, hij zou komen. Nou, ondertussen was het al 23:00 voordat hij op kwam dagen. Hij had immers geen haast.

De twee meisjes lopen naar zijn auto toe terwijl ik weer in de rij zou gaan staan en zij daar na het pakken van hun ID erbij zouden komen staan. Forever alone tussen de andere mensen die nog naar binnen wilde, stond ik daar te wachten tot de twee anderen weer terug zouden komen maar ze kwamen maar niet. Ik werd ongeduldig en ben de rij uitgestapt om ze te gaan zoeken. Nergens waren ze te bekennen en iets later kreeg ik een sms van mijn date. "Sorry maar ik mag niet meer gaan. Ik zit nu in de auto naar huis."

Ik heb niets meer van mij laten horen en ben naar huis gegaan.
pi_119381000
quote:
:'). En hij: niet meer dan 5 euro bestellen, want anders heb ik niet genoeg geld. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119381025
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn slechtste date is alweer een hele poos geleden. Ik was 16 en het meisje waar ik mee ging was net 15 geworden. Ze had mij uitgenodigd om naar Locomotion 15+ te gaan, dat was een leuk feest voor die tijd.

Het begon al slecht. We zouden daar afspreken en zo gezegd zo gedaan stond ik op de afgesproken tijd van 21:00 daar te wachten toen ik een sms kreeg dat ze later zou komen. No big deal als ze wat later komt, maar ondertussen was het al 21:45 voordat ze kwam opdagen en werd gebracht door haar stiefvader. Stapt ze uit, stapt achter haar ook nog een andere vriendin uit. Ze mocht uiteindelijk toch niet alleen naar dat feest dus had ze maar snel een vriendin geregeld die mee zou gaan, bah.

Het was nog niet verpest, want binnen stond bier op mij te wachten. De 15+ feesten waren ontzettend populair dus er stond een flinke rij. Alsof ik het nog niet koud genoeg had na 3 kwartier te hebben gewacht moest ik ook nog eens een dik kwartier in de rij staan om naar binnen te komen.

In dat kwartier alleen maar geroddel aan moeten horen van die twee. Ik vond mijzelf wel zielig toen.
Eindelijk bij de kassa. 'Drie kaartjes mevrouw.' want ja, die twee hadden ook nog eens geen geld bij zich. Nu ik er over nadenk, had ik het feest toen al moeten afblazen maar dit werd al voor mij gedaan. 'Mag ik jullie ID zien?' vroeg de vrouw achter de balie. Ik kon mijn ID afgeven, die had ik immers bij mij zoals ik die altijd bij mij heb. Maar de twee dames die achter mij stonden, die konden dat niet. Ze waren hun ID vergeten. :')

Ze zou haar stiefvader wel even vragen of die haar ID wilde komen brengen. Zij bellen en ja, hij zou komen. Nou, ondertussen was het al 23:00 voordat hij op kwam dagen. Hij had immers geen haast.

De twee meisjes lopen naar zijn auto toe terwijl ik weer in de rij zou gaan staan en zij daar na het pakken van hun ID erbij zouden komen staan. Forever alone tussen de andere mensen die nog naar binnen wilde, stond ik daar te wachten tot de twee anderen weer terug zouden komen maar ze kwamen maar niet. Ik werd ongeduldig en ben de rij uitgestapt om ze te gaan zoeken. Nergens waren ze te bekennen en iets later kreeg ik een sms van mijn date. "Sorry maar ik mag niet meer gaan. Ik zit nu in de auto naar huis."

Ik heb niets meer van mij laten horen en ben naar huis gegaan.
Wat een kankerwijf, echt oprecht :') Zou d'r zo hard uitschelden.
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Het spijt me.
pi_119381088
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). En hij: niet meer dan 5 euro bestellen, want anders heb ik niet genoeg geld. :@
Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.

Toen ben ik heel boos geworden waar zijn ouders bijstonden en hem een preek gegeven dat ie eens een keer niet zo egoïstisch moest doen :@. Toch paëlla gegeten hehe :9
pi_119381094
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat een kankerwijf, echt oprecht :') Zou d'r zo hard uitschelden.
Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden. :')
Toen was ze wel lief. Ze had ervan geleerd.
pi_119381109
Ik had voetbal afgezegd (Jupiler League) en toen kwam ze om half 8 aan, wilde ze per se om 8uur Goeden Tijden zien. Ben ik naar het stadion gelopen en pas na de wedstrijd terug gekomen :')
pi_119383569
Na eventjes denken ben ik toch bij deze date gekomen.

Ik had met een meisje van 16 afgesproken (was zelf 17). we zouden bij haar thuis met zun 2tjes film gaan kijken. nou romanticus die ik ben had ik voor haar een fles zoete witte wijn gehaald die ze zeker lekker zou vinden. kom ik om 7 uur bij haar thuis aan en wie zit er op de bank... haar ouders en vervelende broertje... bedoelde ze met gezellig film kijken dat haar hele gezinneke erbij zou zijn. en de fles wijn die heeft haar moeder 3/4 leeg gezopen.

moest na de film meteen weg van haar vader ook nog eens.
pi_119383855
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Het spijt me.
:D
pi_119383874
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee hij wilde niet in een restaurant eten omdat dat te lang duurde. In Barcelona met zijn ouders ook, wij wilden allemaal Paella eten en hij liep te zeiken dat ie naar McDonalds wilde want hij had zo'n honger.

Toen ben ik heel boos geworden waar zijn ouders bijstonden en hem een preek gegeven dat ie eens een keer niet zo egoïstisch moest doen :@. Toch paëlla gegeten hehe :9
_O- _O_
Ik werd altijd heel boos als een vriendin me voor mijn ouders een preek wilde geven. _O-
Ging ik gelijk helemaal los. :')
  maandag 19 november 2012 @ 15:13:45 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119385408
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag :)
Top dat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 19 november 2012 @ 15:14:59 #34
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119385462
Een meid die niets wilde drinken, die geen zin in een ijsje had. Oh en die in het begin zei dat ze maar 20 minuten gehad. Ze zei niets en liep wat achter me aan als een poedel, toen heb ik gezegd dat ik naar huis ging ze keek er dom van op.

Vrouwen! :+

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Een ex van mij heeft het uitgemaakt omdat ik niet mee wou naar haar kutvriendin haar verjaardag :)
Top dat.
Wauw.
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119385614
quote:
Top dat.
Ze vond je duidelijk heel erg leuk :+
pi_119385662
quote:
Top dat.
_O-
Ik heb het een keer uitgemaakt omdat ik geen vriendin mee mocht nemen naar haar verjaardag. _O-
(Maar ik was 13, en het was een uur fietsen oid, daar had ik helemaal geen zin in in mn eentje.)
  maandag 19 november 2012 @ 15:22:32 #37
64831 2NutZ
pi_119385771
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Ik heb het een keer uitgemaakt omdat ik geen vriendin mee mocht nemen naar haar verjaardag. _O-
(Maar ik was 13, en het was een uur fietsen oid, daar had ik helemaal geen zin in in mn eentje.)
13 :') heeft weinig met vriend/vriendin te maken :P
Dit van mij was een paar jaar terug :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119385827
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

13 :') heeft weinig met vriend/vriendin te maken :P
Dit van mij was een paar jaar terug :')
_O-
Bij mij was het idd vurkering ipv een echte relatie. dus dat is wel anders.
  maandag 19 november 2012 @ 15:26:00 #39
64831 2NutZ
pi_119385921
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Bij mij was het idd vurkering ipv een echte relatie. dus dat is wel anders.
Ja precies :D
In mijn geval was het wellicht gewoon de druppel maar ik was wel in shock :')
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 15:30:28 #40
42184 crew  DaMart
pi_119386121
Een jaar of 6 geleden had ik met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. We hadden elkaar op internet al een paar keer gesproken en daar klikte het wel. In het echt bleek ze echter een stuk minder spraakzaam.

Nadat ik eerst een kwartier lang de verhalen over haar borstoperatie moest aanhoren op die eerste date, had ze vervolgens niets meer te melden. Zelfs op open vragen als 'Wat voor muziek luister je zoal?' kreeg ik antwoorden van maximaal 2 woorden terug.

Vervolgens heeft zij een half uur naar de musjes in het zand zitten staren en verlegde ik mijn aandacht naar een groep meiden die verderop aan het volleyballen waren op het strand, voordat ik voorstelde om maar gewoon afscheid te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 19-11-2012 15:41:43 ]
pi_119386612
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja precies :D
In mijn geval was het wellicht gewoon de druppel maar ik was wel in shock :')
Kan ik me voorstellen ja. _O-
pi_119386732
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of 6 geleden had ik met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. We hadden elkaar op internet al een paar keer gesproken en daar klikte het wel. In het echt bleek ze echter een stuk minder spraakzaam.

Nadat ik eerst een kwartier lang de verhalen over haar borstoperatie moest aanhoren op die eerste date, had ze vervolgens niets meer te melden. Zelfs op open vragen als 'Wat voor muziek luister je zoal?' kreeg ik antwoorden van maximaal 2 woorden terug.

Vervolgens heeft zij een half uur naar de musjes in het zand zitten staren en verlegde ik mijn aandacht naar een groep meiden die verderop aan het volleyballen waren op het strand, voordat ik voorstelde om maar gewoon afscheid te nemen.
En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 16:00:01 #43
42184 crew  DaMart
pi_119387474
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:

[..]

En daarna ben je gaan daten met een van de volleybal meisjes?
Niet echt. Ik was zo teleurgesteld over mijn date, dat ik daar op dat moment helemaal niet aan dacht :D.
pi_119389370
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date :')
Het kutte was dat die date 80km van huis was :N
pi_119390273
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date :')
_O- _O- _O-
pi_119390340
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Ture story?
pi_119390376
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ture story?
Ja ik lul echt niet :N
Had wel eens toen ik wappie was gezoend met haar, daarna dus die date.
Wist niet hoe snel ik van d'r af moest komen.
pi_119390753
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja ik lul echt niet :N
Had wel eens toen ik wappie was gezoend met haar, daarna dus die date.
Wist niet hoe snel ik van d'r af moest komen.
_O- _O_

Ook wel een nare.
1e date, was leuk, lazerus geworden, neuken, maar ze woonde nog thuis.
Doggystyle, zit met mn zweterige reet naar de deur.
Komt haar vader binnen. Kijkt naar mijn reet, zegt: "euh, ik dacht dat jullie vergeten waren het licht uit te doen" klikt het licht uit en loopt weg. _O-
Ik schrok me kapot. :') Maar maakte voor de date eigenlijk verder weinig uit, die was wel een succes. _O-
  maandag 19 november 2012 @ 17:28:43 #49
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_119391578
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.

We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te maken :D Dus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.

Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebben :') Maar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens. :')

Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld. :') Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee. :')

Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder. :D Maar ja, de manier waarop enzo.
pi_119392536
Nooit echt verschrikkelijk (ongemakkelijke) dates gehad, maar een jaartje of 1,5 terug had ik wel een meisje dat opeens geïnteresseerd was, af wilde spreken enzo en ze was best geyl dus dat wilde ik wel..

Maar zodra we iets gingen doen was ze echt boring as phuck. De grootste verhalen op whatsapp, maar tijdens die paar dates zat ze alleen maar een beetje onzeker te lachen en toonde ze echt 0,0 karakter..

Dan slaat de vermoeidheid wel gauw toe moet ik zeggen.
pi_119392600
quote:
Dit zijn altijd van die voorbeeldjes dat het triest is als het om een ex gaat, maar als het in je huidige relatie gebeurt dat je uiteten zou gaan maar uiteindelijk bij de mac belandt, dan zit je er samen om te giechelen en is het opeens grappig.
  maandag 19 november 2012 @ 18:09:55 #52
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119393173
Niet echt een date, maar het was nog wel in de fase van scharrelen/net-geen-verkering.
Op die avond had ik met die jongen wat lopen zuipen en blowen en uiteindelijk boven in de slaapkamer terecht gekomen, waar we aan het zoenen waren en wat uit zou lopen op seks. Hij lag al bovenop me, stijve leuter enzovoorts, nog steeds zoenen en beetje voelen enzo.
Valt die eikelbijter in slaap bovenop me ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_119393276
Iets met jeu de boules en vissen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119394940
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.

We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te maken :D Dus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.

Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebben :') Maar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens. :')

Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld. :') Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee. :')

Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder. :D Maar ja, de manier waarop enzo.
Wat verwacht je ook van een Fries. :')
pi_119395217
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden. :')
Toen was ze wel lief. Ze had ervan geleerd.
:') zoiets had ik niet van jou verwacht :{w
Because you know i'm all about that ass
pi_119395429
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:

_O- _O-
  maandag 19 november 2012 @ 19:11:47 #57
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_119395970
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat verwacht je ook van een Fries. :')
Tsja, goed punt. Noord-Hollandse meisjes zijn toch leuker. :D
pi_119396004
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Tsja, goed punt. Noord-Hollandse meisjes zijn toch leuker. :D
En ik woon en de boerenbuurt van NL :')
pi_119396205
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef blow... het volgende:

[..]

:') zoiets had ik niet van jou verwacht :{w
Waarom niet?
pi_119397192
Een van de eerste dates ever.

Kalverliefde, je kent het wel.. in de eerste klas zat er een leuke jongen bij mij op school die me had benaderd via, toen nog populaire, hyves. Na een tijdje praten op school, msn en via sms besloten we om af te spreken buiten school. lees: we hadden toen al een relatie :')

We hebben het eerste halfuur amper pratend door gebracht op de kade bij het water. Het ging echt nergens over :') het was zo ongemakkelijk. Kort daarna besloten we te verplaatsen naar een skatepark waar we voor het eerst gezoend hadden, ook dit ging drastisch fout aangezien ik op z'n wang/neus belandde.

Als ik er nu weer aan terug denk krijg ik kippenvel.
  maandag 19 november 2012 @ 20:15:25 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119399934
Don't remind me :')

Een paar dates lang zowat niks tegen elkaar durven zeggen. Van die hele pijnlijke stiltes. Wel hand-in-hand lopen, want we waren beide wel verliefd, maar we durfden beide niet de volgende stap te zetten. Wat erg als ik er aan terugdenk :')

Uiteindelijk wel bijna twee jaar een relatie gehad :D

Ook echt verkering gevraagd aan haar. Twee keer. Ook in het Fries :')__!!!!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_119400184
Ik was eerst bij een meid thuis en ze wou op haar kamer een film kijken. Best zou je zeggen, maar het was wel tijden s de champions league finale toen.

Nou, zij wou the notebook ofzo kijken maar daar was geen reet aan, en gingen we beetje zoenen enzo. Tijdenshet zoenen op haar bed doet ze de tv uit en zegt 'laten we wat leuks gaan doen'

Ging goed zou je zeggen, maar ik zeg met mijn domme kop, ja is goed zet de champions league maar op. :')
Toen moest ik van haar naar beneden omdat dr vader dat ook keek :')

Toen werd het ongemakkelijk en ben ik in de rust naar huis gegaan. Onderweg besefte ik wat voor stoms ik heb gedaan :')

Wel uiteindelijk de hele wedstrijd gezien :P is alleen bij die date gebleven met die meid
pi_119400547
Ik was 18, hij 28, kende hem via via en hij zeurde op msn voor een date.

Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in... :') "Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen. :D
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
  maandag 19 november 2012 @ 20:41:12 #64
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119401262
geweldig topic dit! _O-

date met een meid met klasse, drankje meegenomen, filmpje gekeken... en mevrouw was stomdronken na een paar glaasjes :X -O- heb dr op bed gelegd en ben vertrokken }:|

toen ik jaartje of 17 was romantisch een date aan het water, zonsondergang enzulks.. "ja ik moet over een half uurtje thuis zijn" (dat was dan 10/11 uur :|W ) en ze kon totaal niet zoenen

ook ergens rond diezelfde tijd een meisje met lekker lichaam geregeld, maar de date was incluis al haar vriendinnen en ze deed alsof ik een hoofdprijs was, wist niet hoe snel ik daar weg moest :')
pi_119401520
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:

Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in... :') "Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen. :D
want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?
pi_119402072
quote:

Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had? :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119402346
quote:

Je hebt een FOK!ker gedate.
pi_119402579
quote:

_O_
pi_119404282
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?

Ik wist niet hoe ik dat moest zeggen tegen hem. :D Heb ik voordat ik weg ging uiteindelijk wel gedaan, omdat hij vroeg om een tweede date. :')

quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen. :P

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had? :{
Ja. Nog nooit zoiets lelijks gezien. :{
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_119405099
Paar maanden geleden ging ik samen met een andere meisje naar een film in de biosscoop. We hadden beiden wel een oogje op elkaar dus het moest er eens van komen. :P
We waren beiden ook verlegen dus zei nam een vriendin mee en ik een kameraad. Dat ging allemaal wel goed verder en geen moment van stilte..

Alleen na de film wouden de 2 meisjes met ons naar een club hoewel wij dat niet zoveel aan vonden. Toch gegaan maar na een half uurtje gingen we toch weg, best rot om zo een avond te eindigen dus. >_>

Later bleek dus dat ze bieden ook wel met ons mee wouden gaan.. :P
  maandag 19 november 2012 @ 21:41:38 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119405184
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Niekess het volgende:
Paar maanden geleden ging ik samen met een andere meisje naar een film in de biosscoop. We hadden beiden wel een oogje op elkaar dus het moest er eens van komen. :P
We waren beiden ook verlegen dus zei nam een vriendin mee en ik een kameraad. Dat ging allemaal wel goed verder en geen moment van stilte..

Alleen na de film wouden de 2 meisjes met ons naar een club hoewel wij dat niet zoveel aan vonden. Toch gegaan maar na een half uurtje gingen we toch weg, best rot om zo een avond te eindigen dus. >_>

Later bleek dus dat ze bieden ook wel met ons mee wouden gaan.. :P
Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren? :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_119405223
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren? :X
Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet.. :)
  maandag 19 november 2012 @ 21:43:20 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119405289
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Niekess het volgende:

[..]

Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet.. :)
Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...
pi_119405389
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken? :P
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
  maandag 19 november 2012 @ 21:45:33 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119405421
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:

[..]

Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
-O-

Nee, ik vind het niet vervelend :N
pi_119406163
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

-O-

Nee, ik vind het niet vervelend :N
Kan ja :Y
Doe maar wel liever een pauze.. :P
  maandag 19 november 2012 @ 21:57:28 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119406201
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Niekess het volgende:

[..]

Kan ja :Y
Doe maar wel liever een pauze.. :P
Ieder zo zijn voorkeur ;)
  maandag 19 november 2012 @ 22:02:54 #78
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_119406572
We kenden elkaar nog van de middelbare school, en besloten een date te houden in de stad. Gewoon gezellig wat drinken. We zien wel wat er gebeurd.

Maar dat meisje was blijkbaar zooooo zenuwachtig dat alles mis ging. Eerst gooide ze tot twee keer toe een drankje om. Eerst gewoon over de tafel en TERWIJL dat door de ober werd opgeruimd gooide ze met trillende handen mijn bier om :') Over mij heen.

Toen besloot ze dat het wellicht verstandig was als ze even op adem zou gaan komen op het toilet. Toen ze terug kwam bleek dat ze niet erg ervaren was met het lopen op hoge hakken en ging keihard plat op haar smoel :') Pijn aan haar enkel enzo. Je kent het wel.

Ik heb maar gewoon voorgesteld om naar huis te gaan. Zonder dus iets te hebben gedronken. :') En mijn broek zag eruit alsof ik het toilet niet meer gehaald had.

Terug thuis een blik bier opengetrokken en een jonko gedraaid en God gedankt dat ik vrijgezel was. Amen.

Echt... Kon zo in een tekenfilm.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_119407329
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Waarom niet?
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)
pi_119407364
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef blow... het volgende:

[..]

Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.
  maandag 19 november 2012 @ 22:22:32 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119407752
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
en ze was lekker
Mannen _O-
pi_119407779
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.
ah, zo ken ik je weer ;).
pi_119407814
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mannen _O-
groetjes, een lelijk vrouwmens.
  maandag 19 november 2012 @ 22:24:18 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119407850
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef blow... het volgende:

[..]

groetjes, een lelijk vrouwmens.
Mag je denken..
pi_119407889
Kijkje uiterlijk, dan vooral innerlijk.. :P
Zo doe ik het dan.. :3
pi_119408078
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mag je denken..
homo dan.
pi_119408090
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mannen _O-
Alsof vrouwen niet ook op het uiterlijk af gaan.
  maandag 19 november 2012 @ 22:29:32 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119408179
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:

[..]

Alsof vrouwen niet ook op het uiterlijk af gaan.
Ik denk eigenlijk dat dat is zo is.. :D
  maandag 19 november 2012 @ 22:29:46 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119408193
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef blow... het volgende:

[..]

homo dan.
Ben ineens een man geworden :D
pi_119408195
Ik heb ook een erge eens meegemaakt :'). Vond haar niet heel leuk ofzo maar toch afgesproken bij haar thuis. Gaat ze opeens zitten PS3'en. (Modern Warfare 2 :')). Vraagt ze of ik haar join? Nou goed.. Was ze ook nog vercrackte goed, ondertussen chatten met mensen op dat PS3 chat gedoe, van dat ze straks weer kan samenspelen blabla. Ok, vervolgens na half uurtje gingen we naar boven, jaja. We gingen op bed zitten en ze deed de TV aan. Plots krijgt ze een inkomende camgesprek van een gast en ging ze daar even mee cammen. 5 min ofzo. Vervolgens zegt ze; Ik moet nog even huiswerk maken als je het niet erg vindt.

Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.

Goed.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_119408270
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Ik heb ook een erge eens meegemaakt :'). Vond haar niet heel leuk ofzo maar toch afgesproken bij haar thuis. Gaat ze opeens zitten PS3'en. (Modern Warfare 2 :')). Vraagt ze of ik haar join? Nou goed.. Was ze ook nog vercrackte goed, ondertussen chatten met mensen op dat PS3 chat gedoe, van dat ze straks weer kan samenspelen blabla. Ok, vervolgens na half uurtje gingen we naar boven, jaja. We gingen op bed zitten en ze deed de TV aan. Plots krijgt ze een inkomende camgesprek van een gast en ging ze daar even mee cammen. 5 min ofzo. Vervolgens zegt ze; Ik moet nog even huiswerk maken als je het niet erg vindt.
Shemale?
pi_119408324
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat dat is zo is.. :D
Sure...
pi_119408340
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben ineens een man geworden :D
dan ben je dus gewoon lelijk.
  maandag 19 november 2012 @ 22:32:11 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119408355
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef blow... het volgende:

[..]

dan ben je dus gewoon lelijk.
Als jou dat blij maakt :)
pi_119408379
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Shemale?
Als je haar ziet zou je het misschien wel denken ja, geen idee wat ik in haar zag toen. Jong toen he.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_119408466
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als jou dat blij maakt :)
Nou, nee.
  maandag 19 november 2012 @ 22:34:45 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119408502
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 22:34 schreef blow... het volgende:

[..]

Nou, nee.
Dan ga er maar gewoon niet van uit ;)
pi_119408843
quote:

Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.

Goed.
:')______________________________________________________________________________!
  maandag 19 november 2012 @ 22:42:51 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119408923
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef HSG het volgende:

[..]

:')______________________________________________________________________________!
Totaal overheen gelezen :o

PER ONGELUK afgetrokken??
pi_119409038
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was ze aan het tafelvoetballen en ging hij ernaast staan zodat ze per ongeluk zijn piemel beetpakte ipv zo'n handvat.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119409077
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:

[..]

;(
  maandag 19 november 2012 @ 22:47:02 #102
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_119409137
Niet echt slechte dates gehad, wel eentje die niet door ging uiteindelijk. Het was een vriendin van een goede vriendin (friendzone en zo... :P ) van me en die vriendin van me had al tig keer gezegd dat zij me wel leuk vond, maar ik vond het echt helemaal niks. Raar wijf. Maar goed, na een zwaar avondje stappen toch op de een of andere manier bij haar in bed beland (zij was blijkbaar helemaal gek op me)... :') Tja, wil geen klootzak zijn, dus toch maar gezegd dat we dan maar eens moesten afspreken (en ach, een kans geven wilde ik haar dan nog wel, ondanks dat ik al wist hoe het zou gaan aflopen) Uiteindelijk een datum afgesproken waarop ze naar mij zou komen. Op de dag zelf nog maar eens even nagevraagd hoe laat ze zou komen, was ze ineens ziek. Het is nooit meer van die afspraak gekomen en daar was ik eigenlijk best wel blij mee :D Was blij dat ik er zo makkelijk vanaf gekomen was :D En als ik haar nu wel eens zie, ben ik nog blijer, ze is er niet knapper op geworden :')
Don't let my username fool you...
  maandag 19 november 2012 @ 22:47:03 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409141
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef Ezio het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was ze aan het tafelvoetballen en ging hij ernaast staan zodat ze per ongeluk zijn piemel beetpakte ipv zo'n handvat.
Sure :D
En afgezien daarvan: dat lijkt me niet "aftrekken" ;)
pi_119409171
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wel als ze gewoon dacht dat het een tafelvoetbalhandvat was.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119409178
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daarom shemale dus. Dan klopt het verhaal weer.
  maandag 19 november 2012 @ 22:48:22 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409209
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wel als ze gewoon dacht dat het een tafelvoetbalhandvat was.
Want dat verschil voel je natuurlijk niet _O-
pi_119409277
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want dat verschil voel je natuurlijk niet _O-
Dat broertje was nog jong he. :{w
  maandag 19 november 2012 @ 22:50:42 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409335
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat broertje was nog jong he. :{w
Ja, en dan voelt zijn lulletje als een handvat van een tafelvoetbalspel _O- _O- _O-
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 22:52:48 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_119409458
quote:
:{ Uit welk eng dorp kwam ze?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119409546
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Om bevestiging vragen :')
  maandag 19 november 2012 @ 22:55:41 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409607
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?
pi_119409665
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Godver wat ben jij naïef :')
  Moderator maandag 19 november 2012 @ 22:57:22 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_119409692
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee daarom juist.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 november 2012 @ 22:57:24 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409693
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Ezio het volgende:

[..]

Godver wat ben jij naïef :')
IK ben naïef?? Lol, whut???
  maandag 19 november 2012 @ 22:57:52 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409728
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee daarom juist.
Ah, helder
pi_119409762
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

IK ben naïef?? Lol, whut???
Je moet niet altijd alles serieus nemen hier :*
pi_119409816
nou, ik zal het ook maar vertellen :'). Het begon op een schoolfeest ( :') )n kwam een meisje tegen (allebei waren we 15) en ik vond haar wel leuk. nummer gevraagd, oke. Daarna een paar keer gesmst en ik had haar e-mail :). Paar weken later kwam ik langs daar. Ik wist al dat ze gamede, oke. Ik belde aan, komt ze aanlopen in een overhemd. Ik keek: :') of iets wat daarop leek. Ze werd een beetje onzeker merkte ik, maar later bleek dat ze geknoeid had. Niks aan de hand nog dus.

Ze vroeg wat ik wilde doen, maar ik wist niks. Zij ook niet. Zijn we even wat gaan eten, frietpan aan, oke. Even later was hij op temperatuur. Ze pakte wat uit de vriezer, maar liep hierbij tegen de draad aan. De pan viel en ze had olie over haar heen. Nou, huilen, wij naar het ziekenhuis en toen moest ze daar een nachtje blijven zeiden ze. Haar ouders kwamen de dag erna langs, ik ook. Ze had met haar ouders gepraat en gezegd wat er gebeurd was.

Ik heb het ook uitgelegd en ik heb maar gezegd dat ik die pan had omgelopen omdat ik hem niet goed had neergezet. Uiteindelijk wisten ze wel dat ze het zelf had gedaan, maarja. Ik ben daar toen wel elke week een paar keer langs gekomen en het is uiteindelijk toch nog wel wat geworden voor een tijdje :P.

Wel heel kut om een date af te sluiten in het ziekenhuis.
  maandag 19 november 2012 @ 22:59:47 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409835
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je moet niet altijd alles serieus nemen hier :*
Dat ga ik sowieso niet doen :P

Maar vraagtekens zetten mag niet "want dan neem ik het verhaal te serieus"?
Wat doe ik dan als ik GEEN vraagtekens zet? :D
pi_119409865
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ga ik sowieso niet doen :P

Maar vraagtekens zetten mag niet "want dan neem ik het verhaal te serieus"?
Wat doe ik dan als ik GEEN vraagtekens zet? :D
Dan gedraag je je correct.
  maandag 19 november 2012 @ 23:00:47 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119409877
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 23:00 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dan gedraag je je correct.
pi_119410329
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.

12 jaar.

:')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 19 november 2012 @ 23:10:08 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119410378
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Kerol het volgende:

[..]

12 jaar.

Soms is die smiley wél op z'n plaats ;)
pi_119410379
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Kerol het volgende:

[..]

12 jaar.

pi_119410474
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Soms is die smiley wél op z'n plaats ;)
Inderdaad, alsof je op je fucking 12e nog niet kan nadenken. Je broer man, je broer.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 19 november 2012 @ 23:12:21 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119410514
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Kerol het volgende:

[..]

Inderdaad, alsof je op je fucking 12e nog niet kan nadenken. Je broer man, je broer.
Eens
  maandag 19 november 2012 @ 23:57:50 #126
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_119412469
Ik heb eigenlijk geen slechte dates gehad.
pi_119412843
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb eigenlijk geen dates gehad.
pi_119413413
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

dates :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:28:35 #129
381234 Vaatwastablet
pi_119413417
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ken ik jou?
pi_119413429
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:28 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Ken ik jou?
Ja, ik ben die Italiaan.
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:31:35 #131
381234 Vaatwastablet
pi_119413510
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:29 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ja, ik ben die Italiaan.
Juist.
pi_119413528
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:31 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Juist.
Die over de daken rent?
pi_119413545
Ik date niet, als ik er niet 100% achtersta.
So far so good.
Ok, doei!
pi_119414473
Dit topic is werkelijk waar echt het beste topic ooit op Fok!.

Glurende man in tribal pak, Broertjes die worden afgetrokken, klunzige meisjes, echt te grappig.

Die van mij valt nog wel mee, vond het alleen een beetje awkward dat ik met een klasgenote ging lunchen in de stad voordat we ergens moesten zijn voor school, om vervolgens drie andere meiden uit m'n klas tegen te komen die ook even op hetzelfde terrasje gingen zitten.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_119415233
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 01:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dit topic is werkelijk waar echt het beste topic ooit op Fok!.

Glurende man in tribal pak, Broertjes die worden afgetrokken, klunzige meisjes, echt te grappig.

Die van mij valt nog wel mee, vond het alleen een beetje awkward dat ik met een klasgenote ging lunchen in de stad voordat we ergens moesten zijn voor school, om vervolgens drie andere meiden uit m'n klas tegen te komen die ook even op hetzelfde terrasje gingen zitten.
:D het oogst wel goede verhalen inderdaad! Ga door jongens.
pi_119415615
Ben ooit met een collega uit gegaan, had geen romantische intentie's, zij achteraf wel. Na de (date) was de stemming op werk een beetje ongemakelijk, wat super zonde was aangezien het een goede vriendin was. Geleerd om in het vervolg erg duidelijk te zijn voordat ik met een vrouwelijke collega in een prive situatie afspreek. Sowiezo daten met een collega is niet slim
  dinsdag 20 november 2012 @ 07:32:27 #137
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119415639
İk heb een beetje nooit geen slechte dates gehad wandt ik kijk graag tv
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_119416031
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 07:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
İk heb een beetje nooit geen slechte dates gehad wandt ik kijk graag tv
Als een eckte autist :7
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:43:34 #139
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119416324
meisje vond me leuk, vroeg MIJ uit, ik uit beleefdheid naar haar toe gegaan.
heel haar kamer was gevuld met knuffels en zo.
Hebben we samen een disneyfilm gekeken en ben ik naar huis gegaan..
ze was 18, ik 19. maar het voelde alsof ik heel fout bezig was.
pi_119417218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 07:28 schreef plesner het volgende:
Sowiezo daten met een collega is niet slim
Sowieso is het sowieso.
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:10:37 #141
177948 Daskaar
cake or death?
pi_119417690
Mijn slechtstste ervaring is toch wel dat ik met een vrouwtje afgesproken had en er later achterkwam dat we op een date waren. 0_0

Achteraf had ze weinig goeds te zeggen over me.
Blijkbaar ben ik wel snel te doorgronden.
pi_119421491
Toen ik 14 was ging ik met een klasgenoot op date naar de bios. Er was een film die ik graag wilde zien en hij wilde er wel voor betalen. Kassa dacht de 14 jarige ik en ach, ik wilde hem ook wel een kans geven. Toen mijn vader en ik hem echter gingen ophalen bleek dat hij een korte broek en sokken in sandalen als date-outift had gekozen. De horror. Ik was niet onder de indruk en heb mijn vriendin gevraagd hem een briefje te geven waarop ik aangaf dat hij en ik het niet gingen worden. Tienerdates. O+

Ik heb een keer een fokker gedate en het was eigenlijk precies zoals je het verwacht. Hij had er een treinreis van 1,5 uur opzitten en toen ik hem zag was het al meteen niet mijn type. Daarbij had hij een pukkel naast zijn mond en ik kon enkel visualiseren hoe dat zou zijn met zoenen. Het gesprek liep enorm stroef en ging vooral over hem en zijn werk. Na een uur heb ik er maar een eind aangemaakt. Hij vroeg bij de trein nog naar een tweede date. :')

Laatst ook een terrordate gehad. Gast was een vriend van een vriend die mee zou komen naar een feest van mij. Hij had om mijn telefoonnummer gevraagd, omdat hij nog vragen had over het thema van het feest. Na een paar watsappjes bleek al snel dat hij geen vragen had, maar enkel gericht was op een date regelen. Ik er uiteindelijk op in gegaan, wat bij nader inzien echt stom was van me. Wij afgesproken in een kroegje. Hij kwam meteen al heel schichtig en 'snel' over, moest elk half uur naar de wc etc. Uiteindelijk vertelde hij dat hij geregeld cocaine gebruikt. Het kwartje viel bij mij al snel dat dat de reden was voor zijn vreemde gedrag. Het was wel gezellig, gesprek bleef wel gaande, maar alles wat hij zei was erg gericht op kijken of ik potentieel relatiemateriaal was. Na een tijdje kwam hij zelfs met een puntensysteem, dat ik al zoveel pluspunten had. :')

Afijn, avond eindigde. Meneer werd ineens heel opdringerig om te zoenen, eigenlijk wilde ik het niet, maar tegen de muur gedrukt en alles zoende ik toch maar terug. Toen begon hij te drammen om mee naar huis te willen. Ik meerdere malen gezegd dat we dat niet gingen doen. Daar ging hij uiteindelijk maar mee akkoord. Bij ons afscheid zei hij ineens: 'Dus, hoe gaan we dat eigenlijk doen op je feestje? Ik ga het namelijk echt niet chill vinden als je met anderen flirt.' :') Dus toen dacht ik fuck no. Ik hem duidelijk gemaakt dat we niets hadden en ik kon doen wat ik wilde. Nah goed, volgende dag was hij meteen de hele tijd aan het whatsappen, dat hij dacht dat het wel goed tussen ons ging komen enzo.

Ik was over mijn alcoholbuzz heen en besloot dat het hem zeker niet ging worden. Dus ik stuur hem dit, tevens met de vraag of hij niet op mijn feestje wilde komen, omdat ik me daar niet prettig bij zou voelen. Begint hij mij te bellen, echter zat ik op mijn werk en daar kan ik mijn telefoon niet opnemen. Hij nog meer bellen en daarna mijn voicemail vet boos ingesproken en een berichtje dat ik maar snel mijn voicemail moest afluisteren. 'Hoe kun je nu ineens 180 graden draaien, jij bent mij een uitleg verschuldigd, dit doe je niet via een berichtje, je moet me nu terugbellen.' Dus ik stuur een berichtje terug dat ik niet kan bellen en dat we maar op één date zijn geweest en ik helemaal niks moet, laat staan hem bellen en uitleg geven. Een waslijst aan berichtjes kreeg ik terug. Dat ik niet spoor, dat hij tijdens de date al dacht dat ik niet eerlijk was, dat hij allang voelde dat er wat was, dat hij er ook helemaal geen toekomst in zag, of ik dacht dat hij ging vechten op mijn feest als ik iemand anders zou neuken, oh en of ik borderline had. Toen heb ik hem gezegd dat ik op die toer zeker niets meer stuur en hem een fijne dag gewenst. Wat een idioot. Daarna bleef hij maar smsen. Dat ik hem uitleg moest geven, etc etc. Uiteindelijk was ik er echt van overtuigd dat hij voor mijn deur zou staan ofzo. :') Vriend gebeld, of hij met me mee wilde naar mijn huis. Gelukkig heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Wat een idioot. Bezitterige enge gast.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_119421497
:') Muur van tekst. En dat zijn nog niet eens al mijn terrordates..
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:45:18 #144
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119421985
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
More, more :D
pi_119422123
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat iets in je het aantrekt ;)
pi_119422314
Slechtste date... mmm.... even een top 5 ;)

op 1.... Carnaval, iemand tegenkomen, leuk zoenen, leuke click. Daarna daar thuis af gesproken, wijntje staat klaar, open haardje aan. Tja 2 kleine tegenslagen die date ;). 1e was dat haar wederhelft ook op de bank zat.... Ach ik heb me wel met haar vermaakt en hij zat wat toe te kijken...
Alsof het niet erger kon... Komen er 2 kids in de morgen de kamer binnengestormt terwijl ik nog naakt onder de dekens lig...

op 2.... weer Carnaval, leuke date, leuke click, trein gemist, maar ik mocht wel blijven slapen....
Heerlijke sex gehad, in de morgen samen op zijn hondjes bezig, komt er een dame de kamer binnen lopen.... blijkt het haar huis en haar bed te zijn... ach die was er niet zo blij mee en liep boos weg... Nog wel even afgemaakt waar we mee bezig waren, daarna nooit meer wat van gehoord....

op 3.... Was al een beginnende relatie, maar het draaide altijd binnen 5 minuten op sex uit, dus besloten op eens na de bios te gaan... die zijn we na 15 minuten uitgezet ;).... Vergeet de zaklamp op ons nooit meer... Love-seats zijn ook niet echt alles dus ;)...

op 4.... Date via website... veel gemailt, gechat en foto cag er leuk uit (MET photoshop dan wel ;)). Elkaar opgeilen op de chat en dan in een donker park afspreken op een bankje.. Ja dan zie je elkaar tenminste niet goed... daarna in het licht wel redelijk geschrokken....

op 5.... Daten in het bos in de zomer... die muggen vergeet ik nooit meer.... de date wel hoop ik ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:12:32 #147
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119422840
Oke zal ook eens een slechte date neerzetten,

Tijdens het uitvoeren van mijn werkzaamheden een dame tegen gekomen waar ik eerst gewoon via toen nog hyves wat contact mee had.
Ook wat met msn en mail.
Na een tijdje wou ze afspreken voor een date,
Oke als man zijnde dacht ik kan geen kwaad dus ga maar op date.

Oke op de bewuste dag ik richting haar gereden en haar opgehaald zoals afgesproken.. Toen begon de ellende al.
In de auto al de hele tijd dat ze niet zo goed kon lopen op haar hakken omdat ze voor het eerst de schoenen aan had :')
Toch maar geprobeerd een ander onderwerp aan te snijden maar er vielen bij haar stiltes en geaai over haar hielen omdat ze pijn had.

Afijn we zouden een dagje naar Düsseldorf gaan en daar ook gaan stappen.
Ik zag de bui al hangen met haar hakken..

Nou we komen aan daar het eerste wat gebeurd de dame in questie haalt ineens uit haar tas wat schoenen vandaan en doet die maar aan, ja dan komt bij mij de opmerking waarom had je dat niet eerder gedaan :') Oeps had ik niet mogen zeggen blijkbaar want dat was niet netjes om als man zijnde dat te zeggen.

Nou ik geprobeerd netjes en aardig te blijven en maar naar de lunch toe..
Daar bestel ik gewoon normaal lekker mijn lunch, en zei ook.
Na 2 happen: Nee ik zit vol en dan de rest wegschuiven.. (daar heb ik zo'n hekel aan bestel dan iets anders of vraag gewoon een kleine portie.)

De rest ook gezeur geklaag.
Tot ik het zat was. ik zeg kom we gaan terug en zoeken wel een filmpje uit.

Oke dat was goed.
Nou we komen aan in de bios en alles was slecht van de films die er draaide.
Toen heb ik haar echt mee genomen naar huis daar afgedropt en weg gegaan.
daarna ook haar totaal genegeerd.

Nog een andere,

Een meid die me wel leuk vond we afgesproken om te gaan zwemmen.
Nou wij 2 naar het zwembad toe,
Ze zag er zo heel mooi uit mooi gezichtje lief lachje, mooi figuur. en zoenen whaa als ik eraan terug denk ze kon het wel echt..

Nou we komen aan in het zwembad ieder natuurlijk apart omgekleed.
Ze komt uit het kleedhokje hoog opgesneden badpak. mijn ogen vielen daar op iets :r :r :r
Tarzan had zich daar kunnen uitleven..
ik ben toen direct terug gegaan omgekleed en weg gegaan.

Kreeg ik later een telefoontje waar ik ineens was.
Heb ik haar netjes verteld dat ik daar gewoon niet tegen kon.
Ze begreep het niet,
Ze heeft paar keer nog willen proberen maar voor mij was het al klaar.
en als ik haar nu zie gelukkig is dat niets geworden.

Pas nog met een dame.

Wist dat de dame een dame was die je met fluwelen handschoentjes moest aannemen en behandelen,
Ik ga nooit een uitdaging uit de weg.

Bleek ze meer aandacht voor haar telefoon te hebben en hoe geweldig haar telefoon, en hondje was.
En de hele tijd met haar make-up.
Geen jongen was goed genoeg voor haar,

Uiteindelijk kwamen er een paar vriendinnen aan en het eerste wat ze zeiden tegen me:
Doe nou niet ze gebruikt je en blablablabla

Dus heel netjes als een man en waarom zijn jullie vriendinnen?
Als antwoord ongelogen: Ze betaald met uitgaan altijd ons drinken _O- _O-

Ik dus maar bedankt en weg wezen

Sorry voor de long post
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_119423479
Verschrikkelijke dates heb ik nooit gehad. Ik ben wel een keer zwaar teleurgesteld geweest en ik weet dat dat wederzijds was. Ik was 17 en leerde een meisje op vakantie kennen van 14. Ze was mooi en ik kon toen goed met 'r praten op 't zwembad en aan 't strand. Toen ze weer naar Nederland vertrok, en ik nog langer op de camping bleef in Spanje, zei ik haar gedag en dat ging met een awkward afscheidskusje.

Terug in Nederland nam ze gelijk contact met me op via msn en de webcam en dat deden we vrijwel dagelijks urenlang in de avonduren. Het was altijd leuk, maar ik wilde haar graag weer in het echt ontmoeten, na 2 maanden cammen.

Uiteindelijk hebben we afgesproken in Eindhoven, op een terrasje gezeten, alleen om een of andere reden hadden we geen gespreksstof meer, alles was al gezegd via internet, daarbij was ze echt te jong in haar gedrag vond ik en ze bleek opeens een vriendje te hebben. Het eindigde in de McDonalds, en toen wist ik dat het nooit wat ging worden.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_119423710
herkenbaar, een keer gehad.. leerde haar kennen via Facebook, hartstikke aardig, leuke gesprekken gehad.. ook op foto`s hartstikke leuk, komt ze aan, prima, heel gezellig allemaal, totdat we op een gegeven moment bij een vriend van me gingen zitten, die had een kat, en die meid was dierenverzorgster die ging dus serieus constant die kat achterna en bleef maar praten over hoeveel ze van dieren wist en hoe graag ze die kat wilde hebben :')

Daarna hebben we even Tomb Raider gespeeld en zat ze weer als een gek te verkondigen dat ze haar wel geil vond en wel zou doen :')

Vervolgens ging ze naar de wc, ben ik naar het balkon gerend(i kid you not) en heb ik met die gast maar een plannetje bedacht en haar even later weer terug op de trein gezet naar Heemskerk met de woorden "Ja sorry, ik werd gebeld door mijn baas ik moet NU op mijn werk verschijnen, het spijt me enorm"

En achteraf was ik blij dat ik er vanaf was :D wat een gek.
pi_119424078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Braddie het volgende:
en die meid was dierenverzorgster die ging dus serieus constant die kat achterna en bleef maar praten over hoeveel ze van dieren wist en hoe graag ze die kat wilde hebben :')

Daarna hebben we even Tomb Raider gespeeld en zat ze weer als een gek te verkondigen dat ze haar wel geil vond en wel zou doen :')

Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachen :P.

Neem aan dat jij ervan geleerd hebt dat chatten via facebook/msn vrijwel onbruikbaar is als het er in real life op aankomt. Ik toen in elk geval wel.
pi_119424330
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachen :P.

Neem aan dat jij ervan geleerd hebt dat chatten via facebook/msn vrijwel onbruikbaar is als het er in real life op aankomt. Ik toen in elk geval wel.
Ooh ik heb er zeker van geleerd, mens was gek.. ze wilde later nog wel een keer afspreken als ik naar heemskerk zou komen, dat heb ik maar overgeslagen.

Nu heeft ze al ruim 1 jaar een vriend en ze verkiest haar hamsters/ratten/muizen boven haar sex leven omdat ze vind dat " De beessies naar ons kijken als we het doen en dat vind ik intimiderend :') "
pi_119424439
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nu heeft ze al ruim 1 jaar een vriend en ze verkiest haar hamsters/ratten/muizen boven haar sex leven omdat ze vind dat " De beessies naar ons kijken als we het doen en dat vind ik intimiderend :') "
_O-

Een maat van me vertelde over een one night stand met een meid in de huiskamer in de nachtelijke uurtjes. Zij op de bank knallen, stond er een meter naast hem een bruine labrador hem continue recht in de ogen aan te staren. Dat leidde 'm nogal af.
pi_119424510
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

_O-

Een maat van me vertelde over een one night stand met een meid in de huiskamer in de nachtelijke uurtjes. Zij op de bank knallen, stond er een meter naast hem een bruine labrador hem continue recht in de ogen aan te staren. Dat leidde 'm nogal af.
Haha :') het kan inderdaad wat raar zijn, maar het zijn maar dieren, alsof die het begrijpen.... zeker hamsters/muizen/andere knaagdieren :D
pi_119425507
haha :D, geweldig topique.

Even denken, laatst nog eentje:

Ik met de trein half uurtje reizen, nou dat viel nog wel mee. Gingen we naar zo'n groot park toe waar niemand zou zijn (het werd al donker), begon ze onderweg te vertellen over al haar escapades en exen :'), geloof me dat waren er nog wel wat. Toen had ik het eigenlijk wel weer gehad en na een paar uur volhouden weer naar huis gegaan. nooit meer gezien gelukkig.
pi_119426643
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Toto69 het volgende:
haha :D, geweldig topique.

Even denken, laatst nog eentje:

Ik met de trein half uurtje reizen, nou dat viel nog wel mee. Gingen we naar zo'n groot park toe waar niemand zou zijn (het werd al donker), begon ze onderweg te vertellen over al haar escapades en exen :'), geloof me dat waren er nog wel wat. Toen had ik het eigenlijk wel weer gehad en na een paar uur volhouden weer naar huis gegaan. nooit meer gezien gelukkig.
Herkenbaar, had ooit een date met iemand kleine 2 jaar geleden, die stopte met zoenen om doodleuk te vertellen over haar exen, en met wie ze allemaal gezoend had " omdat ze dat leuk vond "

Het bleef bij die date (ja, en een aantal keer sex in een bosje :') )
pi_119427016
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Don't remind me :')

Een paar dates lang zowat niks tegen elkaar durven zeggen. Van die hele pijnlijke stiltes. Wel hand-in-hand lopen, want we waren beide wel verliefd, maar we durfden beide niet de volgende stap te zetten. Wat erg als ik er aan terugdenk :')

Uiteindelijk wel bijna twee jaar een relatie gehad :D

Ook echt verkering gevraagd aan haar. Twee keer. Ook in het Fries :')__!!!!
Dat is juist schattig, verlegen en zenuwachtig O+
pi_119430558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Herkenbaar, had ooit een date met iemand kleine 2 jaar geleden, die stopte met zoenen om doodleuk te vertellen over haar exen, en met wie ze allemaal gezoend had " omdat ze dat leuk vond "

Het bleef bij die date (ja, en een aantal keer sex in een bosje :') )
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze. :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:43:23 #158
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119430679
Toch is het wel dat we er stiekem wel van geleerd hebben als we terug kijken op dit.
In de omgang en alles eigenlijk.

En nu kunnen we er wel om lachen en ergens in het achterhoofd hebben dit gebeurd me nooit weer
pi_119430770
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze. :')
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:49:09 #160
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119430919
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat dacht je van tijdens de sex praten over exen :X
pi_119430937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Softfeel het volgende:
Toch is het wel dat we er stiekem wel van geleerd hebben als we terug kijken op dit.
In de omgang en alles eigenlijk.

En nu kunnen we er wel om lachen en ergens in het achterhoofd hebben dit gebeurd me nooit weer
Van fouten leren de meeste mensen inderdaad, met nadruk op de meeste....

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

:') das wel heel erg ja..
pi_119430991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Dat is een énorme boner killer :X
pi_119431003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Van fouten leren de meeste mensen inderdaad, met nadruk op de meeste....

[..]

:') das wel heel erg ja..
Ja :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:51:34 #164
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119431025
Vertel mij wat,
Maar dan heb ik ze ook zo de deur gewezen.
pi_119431073
Ach ja, zo ken ik ook nog wel een uitspraak.
Ik las laatst een boek, "de perfecte vrouw".
Bleek uiteraard fictie. :P
pi_119431973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dus tijdens het hardlopen kwam ze andere hardlopers tegen waarmee ze ging zoenen?

Sorry dat ik nieuwsgierig ben.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_119432019
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Wat dacht je van tijdens de sex praten met een ex?
pi_119432188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Dus tijdens het hardlopen kwam ze andere hardlopers tegen waarmee ze ging zoenen?

Sorry dat ik nieuwsgierig ben.
Neuh, ze ging dan gewoon naar dat park toe om te 'chillen' zoals zij het noemde. Daar liepen wel eens oudere jongens en daar ging ze dan mee liggen zoenen. Zo vertelde ze het in ieder geval apetrots. :')
pi_119432189
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Wat dacht je van tijdens de sex praten met een ex?
|:(
pi_119432637
Goh toevallig dit topick :')
KLB / Slechte, domste, irritantse date ooit hier is alles van mij terug te lezen
nu dan?
pi_119433757
Mijn slechtste date.

Toen ik 15 was heb ik een keer gedate met een jongen van 16. We zouden bij hem thuis een film kijken.
De date begon al slecht. De DVD-speler bleek stuk te zijn en hij wilde niks anders doen. Dus daar zaten we dan bij hem thuis op de bank...
Hij durfde niks te zeggen, En dan bedoel ik ook echt heeeeeeeeelemaal niks. Als ik wat vroeg gaf hij niet eens antwoord.
Ik wilde naar huis gaan maar toen kwam onverwachts zijn neef langs. Dat bleek een erg leuke jongen te zijn! Best een lekker ding, spontaan en vol verhalen. Dat werd uiteindelijk nog best gezellig, maar mijn date durfde al die tijd (2 uur lang) nog steeds niks te zeggen.
Uiteindelijk ging zijn neef naar huis en besloot ik ook maar op te stappen.
Ik stapte op de fiets om naar huis te gaan (12 km) maar mijn date drong erop aan om mee te fietsen. Ik bleef zeggen dat hij beter naar huis kon gaan en dat ik niet wilde dat hij mee zou fietsen maar hij wilde niet luisteren.
Dat waren dus 12 hele ongemakkelijke kilometers, want uiteraard zei hij weer geen woord.
Eenmaal bij mij thuis wilde hij me nog zoenen ook. Ik ben heel hard naar binnen gerend. :@
Nooit meer gesproken daarna. Met zijn neef heb ik nog een hele tijd gezellig contact gehad. :D
pi_119434538
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:32 schreef Ezio het volgende:

[..]

Die over de daken rent?
* insert Spongebob deuntje.

Hij.... Rent over de daken diep in de stad goedgeklede ezio!! Goedgeklede Ezio, goedgeklede Ezio , Ezioooo di Virenzee

In mijn hoofd was hij leuk :(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_119435236
quote:
Niet KFC? De vlerk!
pi_119440655
Ik kende een meisje die aan de ene kant leuk was maar andere kant ook niet. Dus besloot maar niet op haar vragen om af te spreken in te gaan.
Tot ik op een dag ja zei. ("Zin om bij mij thuis te komen? Mijn ouders zijn op vakantie.")
Komt die bitch niet opdagen als ik op het station op haar sta te wachten :(
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_119441757
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef LookAtMe het volgende:
Ik kende een meisje die aan de ene kant leuk was maar andere kant ook niet. Dus besloot maar niet op haar vragen om af te spreken in te gaan.
Tot ik op een dag ja zei. ("Zin om bij mij thuis te komen? Mijn ouders zijn op vakantie.")
Komt die bitch niet opdagen als ik op het station op haar sta te wachten :(
Was naar haar toe gegaan en had 'r uitgewoond.
pi_119441838
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef blow... het volgende:

[..]

Was naar haar toe gegaan en had 'r uitgewoond.
Was wel een keer eerder bij haar thuis geweest maar wist haar adres niet en had geen idee meer hoe ik er heen moest lopen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_119441981
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Was wel een keer eerder bij haar thuis geweest maar wist haar adres niet en had geen idee meer hoe ik er heen moest lopen.
Das kut :{
pi_119443444
Sommige verhalen hier :')!

Mijn ergste dates:

- Allereerste date die ik had met een kerel uit Utrecht.
Deze had haar uit zijn oor groeien en dan ook echt een hele bos :')
Daarbij was hij zogenaamd zijn portemonnee vergeten zodat ik de drankjes kon betalen op het terras. Dat had ik dus maar 1 rondje gedaan om daarna maar weer netjes afscheid te nemen.

- Date waarbij ik het verpeste door te afstandelijk te zijn (was een beetje zenuwachtig :') ) Maar helemaal geen woord zeggen deed ik ook niet, maar wel telkens hetgeen wat hij niet zo leuk vond (gescheiden betalen bij het drankje, te lang naar kunst kijken ipv meer aandacht aan hem schenken).

- Een date waarbij een vriendin mij aan een jongen probeerde te koppelen.
Deze had dagen daarvoor zijn relatie uitgemaakt en was al verliefd geworden op een foto van me op msn :')__

Goed, om de vriendin niet teleur te stellen maar meegereden naar de plaats des dates.

Wat ik daar aantrof: een kerel zonder gebit, zonder woning (trok maar in bij iemand), zonder baan, met op zijn armen de naam van zijn kersverse ex getatoeëerd :{
Uiteraard kwam er ook weinig zinnigs uit hem.
Toen ik de volgende dag van de schok was bekomen heb ik hem maar gesms't dat de liefde niet wederzijds is.
Je raadt het nooit: nog geen drie dagen later was hij terug bij zijn ex... :')

- Nog een date met een heel verhaal.
Het begon met een kerel die me aansprak op een profielensite, maar omdat ik niet direct reageerde met name omdat zijn uitstraling niet echt geweldig was op diens profielfoto.
Dus begon hij over dat ik bekrompen was en ik dacht "nou, ik geef hem toch een kans want wie weet is hij wel aardig".

Op de een of andere manier toch nog een leuk gesprek met hem weten te krijgen.

Uiteindelijk hebben we ook gedate, maar ik had hem eigenlijk weinig te melden.
Toch wilde hij nogmaals daten en ik liet me toch overhalen, ondanks ruzies op msn :')

De volgende date was het echter gauw gedaan: hij wist echt alle negatieve energie uit me naar boven te halen, ik kreeg hoofdpijn en ben opgestapt.

Nog een stom foutje van mij: een leuke blonde kerel daten die eigenlijk alleen maar sex wilde (maar daar wat vaag omheen draaide), maar ik hem in eerste instantie te leuk vond daarvoor.
Dus enkel wat gezoend en geknuffeld, maar het contact op de een of andere manier verloren met hem zodat een lekkere vervolgdate er niet in zat.
Neil LOVES Carrots!
pi_119444330
İk zou echt nooit uit eten gaan bij de eerste paar date's. Je probeert zo krampachtig netjes te eten, dat je amper wat naar binnenwerkt. Een paar uur later hoort je date je maag knorren "heb je alweer trek meid" ? ......

Ga lekker wat drinken samen, veeuul beter!
Loedermoeder
pi_119446630
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Hedera het volgende:
İk zou echt nooit uit eten gaan bij de eerste paar date's. Je probeert zo krampachtig netjes te eten, dat je amper wat naar binnenwerkt. Een paar uur later hoort je date je maag knorren "heb je alweer trek meid" ? ......

eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.
pi_119447266
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Hedera het volgende:

Dat laatste doe ik meestal ook, maar de meest succesvolle date (waar een paar maandjes relatie uit voortkwam) was wel een date waarmee ik de allereerste keer ging eten in een tapasbar.
Neil LOVES Carrots!
pi_119447337
Dan toch maar delen, mijn ergste date-ervaring:

Toen ik een jaar of 16/17 was op valentijnsdag een date meet meid genaamd Candy :')

Lekker naar de bioscoop, inclusief mijn 6pack Desperado's in mn jas die ik naar binnengesmokkeld had.. O+

En dan vragen: wil je ook wat drinken en dan haal je die opeens tevoorschijn _O-

In de pauze van de film vervolgens weggaan omdat ze de film niet snapte en dan vervolgens met haar en haar vrienden door de stad lopen waarbij zij alle negers en buitenlanders die voorbij liep bedreigde :Y

Kwam haar 2 jaar later tegen achter 2 kinderwagens in de stad :o

Goede oude tijd oO/

Ik val trouwens nog steeds op hetzelfde type :|W
pi_119447742
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:
Dan toch maar delen, mijn ergste date-ervaring:

Toen ik een jaar of 16/17 was op valentijnsdag een date meet meid genaamd Candy :')

Lekker naar de bioscoop, inclusief mijn 6pack Desperado's in mn jas die ik naar binnengesmokkeld had.. O+

En dan vragen: wil je ook wat drinken en dan haal je die opeens tevoorschijn _O-

In de pauze van de film vervolgens weggaan omdat ze de film niet snapte en dan vervolgens met haar en haar vrienden door de stad lopen waarbij zij alle negers en buitenlanders die voorbij liep bedreigde :Y

Kwam haar 2 jaar later tegen achter 2 kinderwagens in de stad :o

Goede oude tijd oO/

Ik val trouwens nog steeds op hetzelfde type :|W
Als die kinderen niet van haar waren lijkt me er weinig mis mee eigenlijk. Niet de leukste ofzo, maar als dat je slechtste date is :{
pi_119447840
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef blow... het volgende:

[..]

Als die kinderen niet van haar waren lijkt me er weinig mis mee eigenlijk. Niet de leukste ofzo, maar als dat je slechtste date is :{
Ik heb het hier over een offciele date..

One night stand die eindigen met seks en een hoop gezeik achteraf (geweld, verbroken relatie, SOA's, aangiftes, mensen in ziekenhuis) tel ik niet mee..

Of telt dat wel mee?
pi_119448123
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik heb het hier over een offciele date..

One night stand die eindigen met seks en een hoop gezeik achteraf (geweld, verbroken relatie, SOA's, aangiftes, mensen in ziekenhuis) tel ik niet mee..

Of telt dat wel mee?
Jawel :Y

Als ik zin heb zal ik ook nog een keer mijn 2e slechtste uittypen voor jullie fokkertjes :*.
pi_119448395
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef blow... het volgende:

[..]

Jawel :Y

Als ik zin heb zal ik ook nog een keer mijn 2e slechtste uittypen voor jullie fokkertjes :*.
Pfoeh, dan heb ik nog wel wat te typen :o

Zal eens kijken waar ik zal beginnen :s)
pi_119448428
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:

[..]

eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.
Wat drinken thuis? Hmmm zeker niet mijn eerste keuze. İn een cafe of terras kun je nog een beetje relaxed rondkijken, het voelt veiliger en is wel meer sfeervol vind ik. Thuis moet je die angstvallige stiltes zien te vermijden om te voorkomen dat je date je hoort slurpen of wederom je buik hoort knorren :)
Loedermoeder
pi_119448616
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:

[..]

Met ergens bedoel ik ergens anders, sorry ;).

Gelukkig nog nooit een autist gehad die niet wilde praten zonder drank.
Iemand die niet praat heb ik nooit gehad eigenlijk, maar dat komt omdat ik die dingen niet via internet doe. ;),
pi_119448689
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik meestal ook, maar de meest succesvolle date (waar een paar maandjes relatie uit voortkwam) was wel een date waarmee ik de allereerste keer ging eten in een tapasbar.
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.
Damn ik let echt op details! :)
Loedermoeder
pi_119448744
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:

[..]

Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.
of zoveel praten dat alles koud is :(.
pi_119448804
quote:

[..]

best geil als mijn spaghetti tussen haar tieten hangt :P :@.
pi_119449033
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef blow... het volgende:

[..]

best geil als mijn spaghetti tussen haar tieten hangt :P :@.
Jouw spaghetti....
Weten we ook gelijk dat ie heel lang en heel dun is :)
Loedermoeder
pi_119449150
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Hedera het volgende:

[..]

Jouw spaghetti....
Weten we ook gelijk dat ie heel lang en heel dun is :)
Dat is rookworst :).
Maar ik eet nooit spaghetti eigenlijk, doe mij dan maar tagliatelle.
pi_119449464
quote:

[..]

Geen spaghetti tijdens eerste dates inderdaad :D
Of andere knoei en stoeigevaarlijke etenswaren.
Neil LOVES Carrots!
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:07:17 #195
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_119449467
keer met een meisje wat mij leuk vond,en dat ook wel liet blijken, maar ik haar niet echt :D :

Ik: ga je vrijdagavond mee uit eten?
zij: ja leuk, waar gaan we heen?
Ik: ja dat is nog een verassing
vrijdagmiddag bel ik mevrouw op: om 7 uur haal ik je op, en gaan we naar de gouden boog.
zij zich helemaal optutten, mooi jurkje aan, want ja, de gouden boog klinkt wel luxe.
7 uur heb ik haar opgehaald, netjes de autodeur opengedaan enzo :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e date vond ze niet echt nodig :D
nerovetsrethca
pi_119449740
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef slangpie het volgende:
keer met een meisje wat mij leuk vond,en dat ook wel liet blijken, maar ik haar niet echt :D :

Ik: ga je vrijdagavond mee uit eten?
zij: ja leuk, waar gaan we heen?
Ik: ja dat is nog een verassing
vrijdagmiddag bel ik mevrouw op: om 7 uur haal ik je op, en gaan we naar de gouden boog.
zij zich helemaal optutten, mooi jurkje aan, want ja, de gouden boog klinkt wel luxe.
7 uur heb ik haar opgehaald, netjes de autodeur opengedaan enzo :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e date vond ze niet echt nodig :D
slecht verzonnen.

De soms knoei of doe ik trouwens wel expres iets onhandigs, maar dat is omdat ik op een of andere manier altijd een date heb die:
Op haar plaat gaat
De trap op valt
De trap afvalt
Knoeit
Bang is om zelf te knoeien of iets verkeerd te doen.

Dusja, dan heb ik maar 1 oplossing eigenlijk.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:22:12 #197
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_119450219
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:

[..]

enschede? :')
nerovetsrethca
pi_119450647
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef slangpie het volgende:

[..]

enschede? :')
zevenaar en doetinchem ook geloof ik.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:36:49 #199
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_119450836
quote:
Ik heb er een keer een gehad die zei dat ze haar stiefbroer meerdere malen en bewust had afgetrokken.

En dat was niet de eerste date maar op het punt dat het eigenlijk al een relatie was.

Ik wist niet waar ik het moest zoeken. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:39:06 #200
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_119450898
En nog een, ook al in het relatie tijdperk. Nu was dat meisje emotioneel toch al niet de meest stabiele, maar dat ze hysterisch begon te huilen omdat ze naar mij zou komen waar het niet sneeuwde, terwijl het bij haar thuis wel sneeuwde en ze sneeuw zo mooi vond, dat ging me toch iets te ver. :')

Ze hoefde niet meer te komen. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_119451109
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:12 schreef blow... het volgende:

[..]

slecht verzonnen.

De soms knoei of doe ik trouwens wel expres iets onhandigs, maar dat is omdat ik op een of andere manier altijd een date heb die:
Op haar plaat gaat
De trap op valt
De trap afvalt
Knoeit
Bang is om zelf te knoeien of iets verkeerd te doen.

Dusja, dan heb ik maar 1 oplossing eigenlijk.
En dat is?
Loedermoeder
pi_119451197
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef Hedera het volgende:

[..]

En dat is?
zelf iets doms of onhandigs doen, heb jij een beter idee?
pi_119451277
Hommo worden
pi_119451305
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef blow... het volgende:

[..]

zelf iets doms of onhandigs doen, heb jij een beter idee?
Zelf iets doms doen? Zo van "kijk mij overkomt het ook weleens dat er spagetti op mijn borstkast rust". Wat voor boodschap probeer je daarmee te geven?
Loedermoeder
pi_119451336
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef ejfaar het volgende:
Hommo worden
Dat zie in niet zo zi....

Samenvatting: NEE!.
pi_119451368
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Hedera het volgende:

[..]

Zelf iets doms doen? Zo van "kijk mij overkomt het ook weleens dat er spagetti op mijn borstkast rust". Wat voor boodschap probeer je daarmee te geven?
zit geen boodschap achter hoor. ;). Ik loop ook echt niet de hele avond met spaghetti in mijn haar.
pi_119451474
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef blow... het volgende:

[..]

zit geen boodschap achter hoor. ;). Ik loop ook echt niet de hele avond met spaghetti in mijn haar.
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom je soms expres iets doms of onhandigs doet tijdens een date?
Loedermoeder
pi_119451680
Even denken. Een keer een ONS met een FoK!-ker. Het waterbed was half leeg, dus steeds contact met de houten bodem :X En hij kon m niet omhoog houden -O- Was een bijzonder teleurstellende avond/nacht. Daarbij was zijn huis ook redelijk vies.

Een andere keer date met een knul, pizza gegeten, film gekeken op bed. Niks, noppes, nada. Hij zat op het andere eind van het bed, stijf als een plank. Kwam de rest van de avond geen stom woord uit, laat staan dat er andere plezante zaken van kwamen :')

De laatste is niet echt een date. Althans, met de ouders van een ex-vriendje. Toen ik een jaar of 16 was, ging mijn toenmalig vriendje debatteren in de Tweede Kamer. Gescheiden ex-schoonouders en ik dronken voor het debat nog een kopje koffie bij McDonalds. Ex-schoonpa netjes in pak en ja hoor, uit zenuwen sla ik zo een bak koffie om in zijn kruis. Broek doorweekt van de koffie, ex-schoonmoeder begint driftig te deppen met servetjes, ik viel bijna flauw van de schaamte en ingehouden lach. Oh wat een afschuwelijke dag was dat :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Leintjeuh op 21-11-2012 00:08:21 ]
pi_119454067
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Even denken. Een keer een ONS met een FoK!-ker. Het waterbed was half leeg, dus steeds contact met de houten bodem :X En hij kon m niet omhoog houden -O- Was een bijzonder teleurstellende avond/nacht. Daarbij was zijn huis ook redelijk vies.

Een andere keer date met een knul, pizza gegeten, film gekeken op bed. Niks, noppes, nada. Hij zat op het andere eind van het bed, stijf als een plank. Kwam de rest van de avond geen stom woord uit, laat staan dat er andere plezante zaken van kwamen :')

De laatste is niet echt een date. Althans, met de ouders van een ex-vriendje. Toen ik een jaar of 16 was, ging mijn toenmalig vriendje debatteren in de Tweede Kamer. Gescheiden ex-schoonouders en ik dronken voor het debat nog een kopje koffie bij McDonalds. Ex-schoonpa netjes in pak en ja hoor, uit zenuwen sla ik zo een bak koffie om in zijn kruis. Broek doorweekt van de koffie, ex-schoonmoeder begint driftig te deppen met servetjes, ik viel bijna flauw van de schaamte en ingehouden lach. Oh wat een afschuwelijke dag was dat :')
misschien was je wel te lelijk :Y.
pi_119454073
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef Hedera het volgende:

[..]

Maar nou weet ik nog steeds niet waarom je soms expres iets doms of onhandigs doet tijdens een date?
laat maar :Y
pi_119454157
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef Hedera het volgende:

[..]

Spanning weghalen,zorgen dat ze minder zelf bewust is, een beetje het ijs breken, haar op haar gemak stellen.
Zo moeilijk is het toch niet?
pi_119454556
Oh ja ooit wezen chillen met een gast die vroeg of ik gezellig even in de coffeeshop kwam loungen, was niet echt een date maar hij vond me wel overduidelijk leuk :'). Maargoed, hij was de hele tijd aan het woord en als ik dan eens een zin ertussen kreeg ging ie doodleuk door met praten, was de hele tijd op zijn mobiel bezig om me foto's te laten zien van vanalles en nogwat wat me echt totaal niet interesseerde maar hij dacht echt dat ie interessant was ofzo :')

Afijn, beetje jointjes roken en op een gegeven moment luisterde ik gewoon niet meer tot ik merkte dat ie me de hele tijd fucking lang aan het aanstaren was tot ik vroeg wat er was; geen reactie, bleef me gewoon aanstaren tot ie begon te glimlachen en wegkeek.

Er zou later nog een vriend van hem komen en ik was zo blij toen die gearriveerd was, die deed tenminste niet zo raar en kon ik mee praten. Dus op een gegeven moment zei ik wat tegen die vriend en begint hij er fucking hard en ongenegeerd doorheen te praten :')

Uiteindelijk nog ff naar een cafetje gegaan met zn drieeen en die weken daarop stuurde ie me allerlei berichtjes op facebook zelfs toen ik hem verwijders had, plaatste dingen op mijn timeline en foto's en leek totaal te negeren dat ik hem gedelete had. Uiteindelijk maar geblokkeerd :')
pi_119454665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Spanning weghalen,zorgen dat ze minder zelf bewust is, een beetje het ijs breken, haar op haar gemak stellen.
Zo moeilijk is het toch niet?
Dit ja.

Ik ga daar niet zeggen, wees niet bang om te knoeien of iets fout te doen want dat vind ik niet zo heel erg.
pi_119454738
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja ooit wezen chillen met een gast die vroeg of ik gezellig even in de coffeeshop kwam loungen, was niet echt een date maar hij vond me wel overduidelijk leuk :'). Maargoed, hij was de hele tijd aan het woord en als ik dan eens een zin ertussen kreeg ging ie doodleuk door met praten, was de hele tijd op zijn mobiel bezig om me foto's te laten zien van vanalles en nogwat wat me echt totaal niet interesseerde maar hij dacht echt dat ie interessant was ofzo :')

Afijn, beetje jointjes roken en op een gegeven moment luisterde ik gewoon niet meer tot ik merkte dat ie me de hele tijd fucking lang aan het aanstaren was tot ik vroeg wat er was; geen reactie, bleef me gewoon aanstaren tot ie begon te glimlachen en wegkeek.

Er zou later nog een vriend van hem komen en ik was zo blij toen die gearriveerd was, die deed tenminste niet zo raar en kon ik mee praten. Dus op een gegeven moment zei ik wat tegen die vriend en begint hij er fucking hard en ongenegeerd doorheen te praten :')

Uiteindelijk nog ff naar een cafetje gegaan met zn drieeen en die weken daarop stuurde ie me allerlei berichtjes op facebook zelfs toen ik hem verwijders had, plaatste dingen op mijn timeline en foto's en leek totaal te negeren dat ik hem gedelete had. Uiteindelijk maar geblokkeerd :')
Volhouder. _O_ Wat een baas. :7
pi_119455930
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef blow... het volgende:
misschien was je wel te lelijk :Y.
Ik denk het niet. Hij bleef stamelen dat dit hem nog nooit was overkomen, dat het aan hem lag en niet aan mij. 2 dagen later had ik een bosje bloemen thuisbezorgd gekregen met een verontschuldigend kaartje. Die bloemen bleven langer staan dan hij :s)
pi_119456010
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Hij bleef stamelen dat dit hem nog nooit was overkomen, dat het aan hem lag en niet aan mij. 2 dagen later had ik een bosje bloemen thuisbezorgd gekregen met een verontschuldigend kaartje. Die bloemen bleven langer staan dan hij :s)
Toch denk ik dat blow gelijk heeft. :)
Je kon hem niet genoeg opwinden.

Zie het andersom. Als jij totaal niet nat kan worden van een kerel, dan is het toch ook niet jouw fout waarvoor je je excuses aan moet bieden? :') Dan is hij gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
pi_119456093
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:

Zie het andersom. Als jij totaal niet nat kan worden van een kerel, dan is het toch ook niet jouw fout waarvoor je je excuses aan moet bieden? :') Dan is hij gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
Fijn dat je zo goed weet dat het aan mij lag, je was er immers bij? En daarbij, ik zeg nergens dat hij zijn excuses moest aanbieden, ik zeg alleen dat het een teleurstellende avond/nacht was. Als hij zelf zegt dat het aan hem ligt, wie ben ik dan om aan mezelf te gaan twijfelen? Heb nog nooit te horen gekregen dat het aan mij ligt.
pi_119456111
quote:
13s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Fijn dat je zo goed weet dat het aan mij lag, je was er immers bij? En daarbij, ik zeg nergens dat hij zijn excuses moest aanbieden, ik zeg alleen dat het een teleurstellende avond/nacht was. Als hij zelf zegt dat het aan hem ligt, wie ben ik dan om aan mezelf te gaan twijfelen? Heb nog nooit te horen gekregen dat het aan mij ligt.
Wie zegt dat ik het niet was?
pi_119456125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het is zijn fout als hij de verkeerde viagra gekocht heeft ;).

Nee, ik denk dat hij je niet aantrekkelijk genoeg vond.
pi_119456133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
Wie zegt dat ik het niet was?
Wie zegt dat jij het wel was?
pi_119456220
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hij zelf.

Even dat je het weet, mannen laten het liever zitten door het even goed te lullen dan vrouwen. Vrouwen wijzen gewoon een ander aan.
pi_119456370
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar serieus, iedereen zou zeggen het ligt niet aan jou.
Is dat niet de meest gebruikte zin bij het uitmaken? "het ligt niet aan jou het ligt aan mij".
Terwijl het verdomde duidelijk is dat het aan jou ligt. :P Maar het is gewoon netter ofzo.
pi_119456386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dat niet de meest gebruikte zin bij het uitmaken? "het ligt niet aan jou het ligt aan mij".
Terwijl het verdomde duidelijk is dat het aan jou ligt. :P Maar het is gewoon netter ofzo.
:Y
En vrouwen wijzen de ander aan :Y
pi_119456412
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef blow... het volgende:

[..]

:Y
En vrouwen wijzen de ander aan :Y
Exact. "hij kreeg hem niet eens omhoog, die loser" dan zegt iedereen, wat een sukkel. maar als wij zeggen: "ze werd niet eens nat, wat een dom wijf" dan is het opeens onze schuld. _O-
pi_119456451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Exact. "hij kreeg hem niet eens omhoog, die loser" dan zegt iedereen, wat een sukkel. maar als wij zeggen: "ze werd niet eens nat, wat een dom wijf" dan is het opeens onze schuld. _O-
Oke, zo bekeken zegt iedereen het is mijn schuld.
pi_119456468
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef blow... het volgende:

[..]

Oke, zo bekeken zegt iedereen het is mijn schuld.
Nee, het is gewoon altijd de schuld van de man. _O-
Vrouwen en hun verantwoordelijkheid nemen. :')
pi_119456522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon altijd de schuld van de man. _O-
Vrouwen en hun verantwoordelijkheid nemen. :')
Dat ga ik nooit snappen.
SPOILER
pi_119456601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
Goed. Als een MAN zegt dat het niet aan haar ligt, dat het hem nog nooit overkomen is, dat het hem spijt, hij haar bloemen stuurt met een verontschuldigend kaartje en om een herkansing vraagt, is het nog steeds de schuld van de VROUW dat hij m niet omhoog kon houden?
pi_119456625
Als er op dat kaartje stond dat je niet lekker genoeg was is het Ijn schuld dat hij de fout maakte jou er niet meteen uit te schoppen.
pi_119456627
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Goed. Als een MAN zegt dat het niet aan haar ligt, dat het hem nog nooit overkomen is, dat het hem spijt, hij haar bloemen stuurt met een verontschuldigend kaartje en om een herkansing vraagt, is het nog steeds de schuld van de VROUW dat hij m niet omhoog kon houden?
Misschien, misschien niet.
pi_119456705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
Misschien, misschien niet.
Hm. Ok. Prima, whatever.
pi_119456770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hm. Ok. Prima, whatever.
Laat je niet zo opnaaien schat. :*

quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar. ;)

SPOILER
pi_119456903
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

De volgende keer komt hij voorbereid met Viagra aan. Ook lelijke mensen hebben namelijk recht op sex :P
pi_119457074
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De volgende keer komt hij voorbereid met Viagra aan. Ook lelijke mensen hebben namelijk recht op sex :P
Ugly girls need cock too.
pi_119457082
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:41 schreef blow... het volgende:

[..]

Ugly girls need cock too.
Zo kan je het ook zeggen. Zou ze hem begrijpen denk je?
pi_119457635
Als ze op youporn komt wel.
pi_119459346
Ik voel raakvlakken;
R&P / Versierblunders #30
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 12:59:55 #238
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119461045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nou ik heb dat ook wel eens gehad bij enkele mannen als ik het voor de eerste keer met hen deed. Dan kreeg hij hem wel omhoog, maar werd tussendoor een keer slap door de spanning. Als ik het vaker met die personen deed, kwam dit niet meer voor.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 21 november 2012 @ 13:21:10 #239
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119461754
Zoenen is een nee :{w
Goor en aids aan je mond
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  woensdag 21 november 2012 @ 13:58:13 #240
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119463375
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik voel raakvlakken;
R&P / Versierblunders #30
Een blunder op het moment dat je iemand versiert/probeert te versieren is nog wel anders dan een super slechte date. Dat heeft namelijk niet eens altijd te maken met blunderen van jouw kant, maar kan ook te maken hebben met het blunderen van de andere partij oid ;)
pi_119463911
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Een blunder op het moment dat je iemand versiert/probeert te versieren is nog wel anders dan een super slechte date. Dat heeft namelijk niet eens altijd te maken met blunderen van jouw kant, maar kan ook te maken hebben met het blunderen van de andere partij oid ;)
Ik zeg ook niet dat het "hetzelfde" is, ik zeg raakvlakken ;( Altijd maar al dat commentaar op mij :'( help halp.

RAAKVLAKKEN :( !!!1111einz einz einz

k? :@ :(

hihi :@
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 14:16:25 #242
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119464074
quote:
9s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het "hetzelfde" is, ik zeg raakvlakken ;( Altijd maar al dat commentaar op mij :'( help halp.

RAAKVLAKKEN :( !!!1111einz einz einz

k? :@ :(

hihi :@
Oh sorry schat ik denk ik leg je gewoon even uit dat er best nog wat verschil in zit. :* :*
pi_119464542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Oh sorry schat ik denk ik leg je gewoon even uit dat er best nog wat verschil in zit. :* :*
maar in het andere topic kreeg ik ook al commentaar :'( :D :'(

:( !!111
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 14:30:25 #244
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119464588
quote:
8s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

maar in het andere topic kreeg ik ook al commentaar :'( :D :'(

:( !!111
Awh ventie toch. *Troost EggsTC*
Kus erop. :* Nu weer goed?
pi_119464730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Awh ventie toch. *Troost EggsTC*
Kus erop. :* Nu weer goed?
Helemaal...

En nu jouw slechtste date en versierblunders posten, hup hup.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 14:35:06 #246
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119464772
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Helemaal...

En nu jouw slechtste date en versierblunders posten, hup hup.
Had ik al gedaan, moet je even terug lezen :P
  woensdag 21 november 2012 @ 14:35:18 #247
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119464779
Ooit een gozer ontmoet bij het piratenschip in de Efteling. Hij werkte als knopjesdrukker daar. Hij had me zijn telefoonnummer gegeven, we spraken wat af, en ongeveer 2 weken later kwam hij me ophalen. Hij was 29, ik 19.

Bleek dat hij nog thuis woonde, dus ik werd op date 1 voorgesteld aan de hele familie: vader, moeder, broertje, tot aan de hamster aan toe. Hij nam me ook even mee naar zijn kamer, zodat hij even kon uitzoeken welk restaurant we heen gingen. Kwamen we op zijn kamer, hing die helemaal vol met manga-hentai-pornoposters. Toen hij ook nog het liedje 'Show Me Your Pussy' van Lords of Acid opzette en me vroeg of ik al in de stemming kwam, ben ik naar beneden gevlucht onder het mom van: 'ik ga cola halen.'

Daar ging ik maar wat met zijn moeder praten, die me meteen vertelde dat ze zo blij was dat 'haar zoon nu eindelijk een meisje had.' Kwartier later komt hij helemaal verontwaardigd beneden, waar de cola bleef?

Nou goed, uiteindelijk vroeg hij aan zijn moeder waar we moesten gaan eten. Ik had hem duidelijk verteld dat ik zin had in Grieks danwel Chinees. Dat is dan dus een hint he. Nam hij me mee naar Juffrouw Tok in Tilburg, een restaurant dat alleen maar kip serveert. Joy :( Goed, net toen ik dacht dat het niet erger kon, wilde hij betalen. Creditcard maxed out....PIEIEIEIEIEIEP zo keihard door dat restaurant heen van dat pinapparaat. Uiteindelijk heb ik de volledige rekening maar betaald toen meneer doodleuk naar buiten liep.

Toen wilde ik hem nog 1 laatste kans geven, we gingen naar de film. Ik wilde graag Lucky Number Slevin zien, die draaide in de bioscoop toentertijd. Maar nee, meneer wilde per se naar de zaal waar het balkon bij zat, zodat 'we lekker konden knuffelen.' Wat bleek nou? In die zaal draaide Scary Movie 4. :(

Ik ben in de pauze 'naar de wc' gevlucht, heb een taxi gepakt, en hem alleen gelaten.Twee weken later kreeg ik nog wel een sms van hem: hij was ontslagen bij de Efteling omdat hij er met een klant vandoor was gegaan. Hij bedankte me voor de fijne avond. Ik heb niet meer op zijn sms gereageerd.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119464780
Ik heb een tijdje een periode gehad dat ik altijd als er een feestje was met dezelfde meid stond te kleffen, echter gebeurde dat altijd als ik wat gedronken had en op feestjes. Toen kreeg ik van haar vriendinnen te horen dat ze dat toch wel een beetje beu was en een echte date wilde.

Dus ik heb d'r bij me thuis uitgenodigd, heb d'r zelfs met de fiets opgehaald zodat ze niet helemaal vanuit de bus naar mijn huis hoefde te wandelen. Filmpje gekeken, hele nacht liggen kleffen en de volgende ochtend is ze weer vertrokken.

Probleem is dat er misschien 3 woorden gewisseld zijn in deze hele periode. Drama.

Toffe vent als ik ben geef ik niet op, dus dan maar een avondje stad in. Biertje doen en beetje babbelen dacht ik. Heeft ze een bioscoopje geregeld. :{ Wederom, geen woorden. Na de film ben ik m gesplit, geen trek in dat suffe gedoe.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_119465349
Was een jaar of 17-18. Waren met school naar Parijs geweest en daar een meisje uit een andere klas leren kennen.

Zou met haar naar de bioscoop gaan enkele dagen later. Rij er naar toe met mijn brommer, sta nog niet stil staat pa al naast me. Moest even de persoon keuren die zijn dochter ging daten. Dus kreeg een hele rij vragen, waar woon je, hoe ken je mijn dochter etc.... Nu woonden hun in een enorme villa en volgens mij was pa bang dat ik op zijn geld uit was.

We mochten naar de bioscoop maar ze moest uiterlijk een half uur nadat de film afgelopen was (half 11) thuis zijn. Daar had zij echter helemaal geen zin in kwam ik achter na de film. Dus wij de stad in. Rond half 1 zet ik haar thuis voor de deur af. Binnen 5 seconden stond pa naast me en begon me de huid vol te schelden dat ik zijn dochter te laat thuis gebracht had. Was allemaal mijn schuld.... 8)7

Behoeft denk ik geen uitleg dat ik geen interesse meer had in haar.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_119465900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ooit een gozer ontmoet bij het piratenschip in de Efteling. Hij werkte als knopjesdrukker daar. Hij had me zijn telefoonnummer gegeven, we spraken wat af, en ongeveer 2 weken later kwam hij me ophalen. Hij was 29, ik 19.

Bleek dat hij nog thuis woonde, dus ik werd op date 1 voorgesteld aan de hele familie: vader, moeder, broertje, tot aan de hamster aan toe. Hij nam me ook even mee naar zijn kamer, zodat hij even kon uitzoeken welk restaurant we heen gingen. Kwamen we op zijn kamer, hing die helemaal vol met manga-hentai-pornoposters. Toen hij ook nog het liedje 'Show Me Your Pussy' van Lords of Acid opzette en me vroeg of ik al in de stemming kwam, ben ik naar beneden gevlucht onder het mom van: 'ik ga cola halen.'

Daar ging ik maar wat met zijn moeder praten, die me meteen vertelde dat ze zo blij was dat 'haar zoon nu eindelijk een meisje had.' Kwartier later komt hij helemaal verontwaardigd beneden, waar de cola bleef?

Nou goed, uiteindelijk vroeg hij aan zijn moeder waar we moesten gaan eten. Ik had hem duidelijk verteld dat ik zin had in Grieks danwel Chinees. Dat is dan dus een hint he. Nam hij me mee naar Juffrouw Tok in Tilburg, een restaurant dat alleen maar kip serveert. Joy :( Goed, net toen ik dacht dat het niet erger kon, wilde hij betalen. Creditcard maxed out....PIEIEIEIEIEIEP zo keihard door dat restaurant heen van dat pinapparaat. Uiteindelijk heb ik de volledige rekening maar betaald toen meneer doodleuk naar buiten liep.

Toen wilde ik hem nog 1 laatste kans geven, we gingen naar de film. Ik wilde graag Lucky Number Slevin zien, die draaide in de bioscoop toentertijd. Maar nee, meneer wilde per se naar de zaal waar het balkon bij zat, zodat 'we lekker konden knuffelen.' Wat bleek nou? In die zaal draaide Scary Movie 4. :(

Ik ben in de pauze 'naar de wc' gevlucht, heb een taxi gepakt, en hem alleen gelaten.Twee weken later kreeg ik nog wel een sms van hem: hij was ontslagen bij de Efteling omdat hij er met een klant vandoor was gegaan. Hij bedankte me voor de fijne avond. Ik heb niet meer op zijn sms gereageerd.
_O- :')
pi_119466647
Misschien heb ik zaterdag een verhaaltje voor dit topic. ;).
pi_119467127
Ik was 17 en de meid in kwestie was 15. Ik had wat geld opgespaard en we gingen uit eten. Ik wilde 'the works' doen dus we gingen naar een redelijk duur restaurant. Het bleek dat zij amper dingen lust. Niets van het menu vond ze lekker. Ze zei na 5 min naar het menu te hebben gestaard, zullen we naar de mac voor een big mac enzo. Dat is pas lekker. Ik voelde me behoorlijk lullig maar ben toen toch maar opgestapt. Ik ging dus op haar verzoek naar de mac. Details van de mac zal ik je besparen maar een hamburger normaal eten, zit er bijna nooit in.

Vervolgens zouden we nog naar de bios gaan. Ze wilde perse een of andere disney film zien. Die uiteindelijk gezien en daarbij gelaten. Later hoorde ik via via dat ze mij een oude deftige lul vond. lol
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119467330
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:44 schreef TheClown1 het volgende:
Ik was 17 en de meid in kwestie was 15. Ik had wat geld opgespaard en we gingen uit eten. Ik wilde 'the works' doen dus we gingen naar een redelijk duur restaurant. Het bleek dat zij amper dingen lust. Niets van het menu vond ze lekker. Ze zei na 5 min naar het menu te hebben gestaard, zullen we naar de mac voor een big mac enzo. Dat is pas lekker. Ik voelde me behoorlijk lullig maar ben toen toch maar opgestapt. Ik ging dus op haar verzoek naar de mac. Details van de mac zal ik je besparen maar een hamburger normaal eten, zit er bijna nooit in.

Vervolgens zouden we nog naar de bios gaan. Ze wilde perse een of andere disney film zien. Die uiteindelijk gezien en daarbij gelaten. Later hoorde ik via via dat ze mij een oude deftige lul vond. lol
15 jarigen meenemen naar een deftig restaurant is dan ook vragen om problemen.
pi_119467455
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef blow... het volgende:

[..]

15 jarigen meenemen naar een deftig restaurant is dan ook vragen om problemen.
ja teveel romantische komedies gezien. ik wilde als een gentleman over komen haha.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119467528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ja teveel romantische komedies gezien. ik wilde als een gentleman over komen haha.
Haha :P.

Ts gaat vrijdag naar de mac :') op een date :') omdat we daar zin in hadden :') #YOLO :')
pi_119467549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Mucha-Girl het volgende:

HAHAHAHA, karma :P
  woensdag 21 november 2012 @ 17:03:41 #257
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119469961
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:32 schreef Vaseline_ het volgende:

hij was fliefd, schattig toggg O+
  woensdag 21 november 2012 @ 17:04:40 #258
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119469996
quote:
13s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

je was er immers bij?
het was een fokker toch?
pi_119474905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

oh pls
pi_119474931
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Gooby
pi_119484307
Oke, nog eentje dan.

We waren beide 15. De meid in kwestie kwam bij mij thuis en alles ging goed, op een ding na. Ik was vergeten te vertellen dat ik oorontsteking had. Ik vroeg een aantal keren wat ze nou precies zei omdat ik het niet verstond. Ook vroeg zij een aantal keren of ze onduidelijk praatte waarna ik antwoorde met: wat zeg je?
Ging niet helemaal soepel dus :'). Om het nog stroever te laten verlopen waren we tv aan het kijken. Ze zei iets en ik zei "klopt".

Nou,
Wat ik dacht dat ze zei: wat heeft hij lelijke kleren aan.
Wat ze echt zei: heb ik lelijke kleren aan?
Verliep lekker stroef allemaal :(.

Uiteindelijk heb ik het wel ff uitgelegd (aangezien ik haar wel erg leuk vond *) ) en het goedgemaakt met een kusje en een vervolgdate *).
  woensdag 21 november 2012 @ 22:51:05 #262
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119487309
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef blow... het volgende:
Oke, nog eentje dan.

We waren beide 15. De meid in kwestie kwam bij mij thuis en alles ging goed, op een ding na. Ik was vergeten te vertellen dat ik oorontsteking had. Ik vroeg een aantal keren wat ze nou precies zei omdat ik het niet verstond. Ook vroeg zij een aantal keren of ze onduidelijk praatte waarna ik antwoorde met: wat zeg je?
Ging niet helemaal soepel dus :'). Om het nog stroever te laten verlopen waren we tv aan het kijken. Ze zei iets en ik zei "klopt".

Nou,
Wat ik dacht dat ze zei: wat heeft hij lelijke kleren aan.
Wat ze echt zei: heb ik lelijke kleren aan?
Verliep lekker stroef allemaal :(.

Uiteindelijk heb ik het wel ff uitgelegd (aangezien ik haar wel erg leuk vond *) ) en het goedgemaakt met een kusje en een vervolgdate *).
Oh dat is wel vervelend ja :{ .

En vooral dat "heb ik lelijke kleren aan?" "klopt" _O- .
pi_119487625
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oh dat is wel vervelend ja :{ .

En vooral dat "heb ik lelijke kleren aan?" "klopt" _O- .
kun je beter niet tegen een meisje zeggen nee, zeker niet als ze nog zo lief en schattig zijn O+. Een oude vrouw trekt zich daar minder van aan denk ik. Uiteindelijk snapte ze het gelukkig wel :).
pi_119491370
Ergste date...

Ik kende hem via internet en hij kwam al aanrijden in een afgeragde auto. Toen hij uitstapte en een lange leren 'The Matrix' jas aanhad dacht ik al; oh nee ;( dit gaat een lange avond worden.... De beste jongen kwam helemaal uit Rotterdam naar Apeldoorn rijden dus ik kon het niet maken om me gelijk weer om te draaien. Zijn hobbies waren 'The Matrix' (hoe verrassend) en schaken. Hij deed 2 universitaire studies en was echt heel erg intelligent. En hij lulde er eindeloos over. Als hij nou nog leuk was om naar te kijken had het nog iets goedgemaakt maar helaas was hij ook nog gruwelijk lelijk. Tijd ging echt veel te langzaam. Maar goed; na gegeten te hebben kwam er eindelijk een einde aan deze mislukte date. Hij verklaarde nog wel nog nooit zo'n leuke date gehad te hebben en dat ik zo'n slim meisje was etc etc. als ik 10 woorden gezegd heb de hele avond is het veel, want hij lulde alleen maar over zichzelf.

Zijn poging me te zoenen heb ik behendig ontweken en hij is afgetaaid naar zijn afgeragde bakkie. Uiteraard heb ik nooit meer wat van me laten horen :')

Valt eigenlijk nog wel mee als ik zo de andere verhalen lees.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_119492896
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef FrankV34 het volgende:
Was een jaar of 17-18. Waren met school naar Parijs geweest en daar een meisje uit een andere klas leren kennen.

Zou met haar naar de bioscoop gaan enkele dagen later. Rij er naar toe met mijn brommer, sta nog niet stil staat pa al naast me. Moest even de persoon keuren die zijn dochter ging daten. Dus kreeg een hele rij vragen, waar woon je, hoe ken je mijn dochter etc.... Nu woonden hun in een enorme villa en volgens mij was pa bang dat ik op zijn geld uit was.

We mochten naar de bioscoop maar ze moest uiterlijk een half uur nadat de film afgelopen was (half 11) thuis zijn. Daar had zij echter helemaal geen zin in kwam ik achter na de film. Dus wij de stad in. Rond half 1 zet ik haar thuis voor de deur af. Binnen 5 seconden stond pa naast me en begon me de huid vol te schelden dat ik zijn dochter te laat thuis gebracht had. Was allemaal mijn schuld.... 8)7

Behoeft denk ik geen uitleg dat ik geen interesse meer had in haar.
Volgens mij behoeft dat wel enige uitleg, jij dumpt een schijnbaar leuk meisje omdat je haar vader irritant vindt, beetje raar.
pi_119492901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij behoeft dat wel enige uitleg, jij dumpt een schijnbaar leuk meisje omdat je haar vader irritant vindt, beetje raar.
Nee, lekkere binnekomer dan als die pa zo tegen je tekeer gaat. Ik zou ook gelijk weg zijn, daar zit je toch niet op te wachten :')
Lambo of Rekt
pi_119492906
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, lekkere binnekomer dan als die pa zo tegen je tekeer gaat. Ik zou ook gelijk weg zijn, daar zit je toch niet op te wachten :')
Dus, je doet het toch niet om een leuke schoonvader, je doet het voor een leuke meid.
pi_119492908
quote:

[..]

ZOiets maakte ik ook mee, ging met iemand naar Hilversum On-Air, meid was toen 15 ik was 18.. naja, hartstikke gezellig gehad en vervolgens kwam ze pas om half 12 thuis *Slik* dus ik haar netjes afzetten, VLIEGT die pa de deur uit, haar bijna naar d`r keel schreeuwend en stampend dat ze *Verdomme* om half 11 thuis had moeten zijn, en ze mocht mij NOOIT meer zien.

En 1 dag later lagen we alweer in een leuk 2 persoons bed :D (van haar ouders)

Ze wilde haar excuses aanbieden dat haar vader zo te keer ging, en 10 minuten later had ze zoiets van.. hmm mijn ouders zijn aan het werk, kom we gaan het bed van mijn ouders proberen :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 04:26:08 ]
pi_119492911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dus, je doet het toch niet om een leuke schoonvader, je doet het voor een leuke meid.
True maar als ze echt zo leuk was zorgt ze er ook wel voor dat ze zelf de schuld op zich neemt ipv jou de huid laat vol schelden.
Lambo of Rekt
pi_119492916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

ZOiets maakte ik ook mee, ging met iemand naar Hilversum On-Air, meid was toen 15 ik was 18.. naja, hartstikke gezellig gehad en vervolgens kwam ze pas om half 12 thuis *Slik* dus ik haar netjes afzetten, VLIEGT die pa de deur uit, haar bijna naar d`r keel schreeuwend en stampend dat ze *Verdomme* om half 11 thuis had moeten zijn, en ze mocht mij NOOIT meer zien.

Ze wilde haar excuses aanbieden dat haar vader zo te keer ging, en 10 minuten later had ze zoiets van.. hmm mijn ouders zijn aan het werk, kom we gaan het bed van mijn ouders proberen :D

En dat had je niet meegemaakt waarschijnlijk als je haar na dat incident direct had gedumpt ;) ;) maar hoe is het tussen jullie uiteindelijk afgelopen of?

quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

True maar als ze echt zo leuk was zorgt ze er ook wel voor dat ze zelf de schuld op zich neemt ipv jou de huid laat vol schelden.
Dan kan het zijn dat je die meid niet zo leuk vindt, dat is al weer heel iets anders uiteraard maar dat laat ik even over aan degene die het verhaal inbracht, maar door de vader het uitmaken is toch raar.
pi_119492917
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

En dat had je niet meegemaakt waarschijnlijk als je haar na dat incident direct had gedumpt ;) ;) maar hoe is het tussen jullie uiteindelijk afgelopen of?

[..]

Dan kan het zijn dat je die meid niet zo leuk vindt, dat is al weer heel iets anders uiteraard maar dat laat ik even over aan degene die het verhaal inbracht, maar door de vader het uitmaken is toch raar.
Het wordt familie van je he, tenzij je alleen uit bent op het bed ofzo.
Lambo of Rekt
pi_119492924
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het wordt familie van je he, tenzij je alleen uit bent op het bed ofzo.
Nogmaals, het gaat toch om die meid :P :P, als het echt zo'n leuk meisje is ga je toch niet moeilijk doen om wat lastige schoonouders haha. Ik denk dat het je alleen om het bed te doen is als je het afbreekt vanwege zo'n vader, want dan vind je het te lastig, of zie je er verder niet al te veel toekomst in bijvoorbeeld.
  donderdag 22 november 2012 @ 05:07:01 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119492957
Mijn eigen ouder is al lastig genoeg, ik heb geen behoefte aan nog twee lastige er bij. :')

Het enige meisje waar ik een date mee had, haar vader was wel aardig 'normaal brengt *huppelepup* geen donkere jongens mee naar huis om het zo maar te zeggen wel leuk hoor daar niet van maar het is anders dan de vorige zeg maar... Ik beledig je toch niet he?' De man was heel bang blijkbaar dat hij me zou beledigen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119492967
Geniaal topic dit :') ik heb eigenlijk niet echt verschrikkelijke dates gehad. Wel een keer in de val gelopen (waar de val een relatie is) van ongeveer een maand door de vader van die meid :') dat typ ik morgen wel ofzo
pi_119493006
Dit topic! Geweldig!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 22 november 2012 @ 10:01:17 #276
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119495223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 05:07 schreef heloef het volgende:
Mijn eigen ouder is al lastig genoeg, ik heb geen behoefte aan nog twee lastige er bij. :')

Het enige meisje waar ik een date mee had, haar vader was wel aardig 'normaal brengt *huppelepup* geen donkere jongens mee naar huis om het zo maar te zeggen wel leuk hoor daar niet van maar het is anders dan de vorige zeg maar... Ik beledig je toch niet he?' De man was heel bang blijkbaar dat hij me zou beledigen. :')
:') Kan hij beter gewoon helemaal zijn mond houden, hahaha.
pi_119495243
Leuk leesvoer.
pi_119496378
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Caithlinn het volgende:
Ergste date...

Ik kende hem via internet en hij kwam al aanrijden in een afgeragde auto. Toen hij uitstapte en een lange leren 'The Matrix' jas aanhad dacht ik al; oh nee ;( dit gaat een lange avond worden.... De beste jongen kwam helemaal uit Rotterdam naar Apeldoorn rijden dus ik kon het niet maken om me gelijk weer om te draaien. Zijn hobbies waren 'The Matrix' (hoe verrassend) en schaken. Hij deed 2 universitaire studies en was echt heel erg intelligent. En hij lulde er eindeloos over. Als hij nou nog leuk was om naar te kijken had het nog iets goedgemaakt maar helaas was hij ook nog gruwelijk lelijk. Tijd ging echt veel te langzaam. Maar goed; na gegeten te hebben kwam er eindelijk een einde aan deze mislukte date. Hij verklaarde nog wel nog nooit zo'n leuke date gehad te hebben en dat ik zo'n slim meisje was etc etc. als ik 10 woorden gezegd heb de hele avond is het veel, want hij lulde alleen maar over zichzelf.

Zijn poging me te zoenen heb ik behendig ontweken en hij is afgetaaid naar zijn afgeragde bakkie. Uiteraard heb ik nooit meer wat van me laten horen :')

Valt eigenlijk nog wel mee als ik zo de andere verhalen lees.
Herkenbaar! _O_

Ik had via een speeddate (meligheid met een vriendin) een tweede afspraak met een jongen. Op de speeddate had ik hem maar 5 minuten gesproken en hij kwam erg leuk en welbespraakt over. Was fotograaf voor National Geographic, had de hele wereld over gereisd...kortom: interessant.

Allesbehalve dus. Want meneer kon echt alleen maar over zichzelf praten en dat verveelde me al erg snel. Aan het eind van de avond zei hij ook dat het een geweldige avond was geweest en dat hij graag nog een keer wilde afspreken. Hij wist van mij serieus niet meer dan mijn voornaam en eigenlijk was ik gewoon publiek voor zijn verhalen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119496527
quote:

[..]

Nou het meisje was aardig maar ze werd aan een extreem kort lijntje gehouden. Toendertijd als 17-18 jarige had ik er niet zo'n zin in om me te moeten verantwoorden tegenover de vader van een meisje waar ik mee date (dit was nog geen relatie, maar onze eerste date, daarvoor hadden we alleen liggen kletsen in de bus van Parijs naar huis).

Daar komt bij dat ze enkele maanden later toch uit het zicht was doordat ze naar elders in het land verhuisd zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 04:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

Fijn is dat he...

quote:

Nou was het maar zo gelopen, was op zich best een leuke en goed uitziende meid (zover ik me haar nog kan herinneren, is toch alweer zo'n 23 jaar geleden bedenk ik opeens).

[ Bericht 24% gewijzigd door FrankV34 op 22-11-2012 11:00:28 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 10:57:58 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119496588
een of ander meisje wat ik volgens mij op ilsechat had ontmoet, in de stad ontmoet, had ze dr zusje bij zich.

alleen rondje gelopen in de stad en toen doei gezegd :')
vond dr toch niet zo leuk. (en dr zusje was lelijk btw)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_119497038
Ik heb trouwens nog een iets recentere (jaar of 8-9 geleden)

Had een date met een meisje die ik had leren kennen op internet. Belt ze me de dag van de date op met de vraag of haar vriendin mee mocht komen. Niet bepaald iets voor een romantische eerste date maar goed.

Als ik aankom bij de kroeg waar we afgesproken hebben staat mijn date er met een meisje dat er op zijn zachtst niet uit zag. Gewoon oerlelijk. Je zag dan ook constant mensen naar haar kijken en zelfs wijzen :o.

Lopen we de kroeg in gaan ze naar achteren waar een soort podium is. Vervolgens installeert de vriendin van mijn date zich op het podium en begint daar te dansen 8)7. Wat doet mijn date... die gaat met de rug naar haar vriendin staan (en ook naar mij, ik stond voor het podium) en gaat daar staan dansen. Heb me dat een uurtje staan aankijken en wat bleek. Doordat haar vriendin met haar uiterlijk nogal wat bekijks had kreeg mijn date ook bekijks. Viel des te meer op doordat de date ook opschoof als haar vriendin op het podium opschoof. Ze bleef steeds met haar rug naar haar vriendin staan dansen maar wel altijd zo dat ze voor haar vriendin stond. In de tussentijd had ik nog geen 5 woorden met mijn date uitgewisseld.

Na een uur was ik het beu en ben ik zonder verder nog een woord tegen mijn date te zeggen vertrokken. :W

Krijg ik na 2 uur een sms waar was je nu opeens... _O-
pi_119497230
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:55 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Nou het meisje was aardig maar ze werd aan een extreem kort lijntje gehouden. Toendertijd als 17-18 jarige had ik er niet zo'n zin in om me te moeten verantwoorden tegenover de vader van een meisje waar ik mee date (dit was nog geen relatie, maar onze eerste date, daarvoor hadden we alleen liggen kletsen in de bus van Parijs naar huis).
Ik zou het niet snel met een meisje afbreken vanwege haar vader, maar goed, ieder z'n eigen ding natuurlijk en je was nog jong.
pi_119497334
Nou, nog maar één uit de oude doos. Dit is uiteindelijk niet eens een date geworden, dus ik weet niet of hij wel telt.

Een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan en direct daarna dacht ik 'Freedom!!' dus ben ik een soort gaan serial daten. Ik heb tijdens mijn relatie een keer een interessante jongen ontmoet, nummers uitgewisseld, maar nooit wat mee gedaan, want relatie. Relatie uit, ik een sms gestuurd hoe het ging en wanneer we eens iets gingen drinken.

Wij een dag afgesproken. Echter deed hij al heel moeilijk en raar over de tijd waarop we af zouden spreken. Eerst kreeg ik op mijn vraag 'Wanneer zullen we wat gaan drinken?' een resoluut en overlegloos 'Oké, zondag 13:00, tot dan.' Toen ik aangaf niet om 13:00 te kunnen, maar wel rond 14:30, kreeg ik: 'Ik hou enkel van ronde tijden goed. 17:00'. Wat al een afknapper was, OCD, niet sexy en dat opdragende toontje beviel me ook niets. Vervolgens bleek dat ik zondag al wat anders had afgesproken, dus ik vertel hem dit. Krijg ik een bitchy 'Waarom zag ik dit al aankomen? Zeg maar een andere dag.'

Ik was echter bezig en heb niet gelijk gereageerd. Krijg ik twee uur later dit: 'Je weet dat ik je eigenlijk aan je haren mijn grot in zou moeten trekken om je grillige vrouw zijn en smoesjes eruit te halen? Ik ben niet zo naief dan kan je gelijk zien hoe assertief ik ben. uhow hum wat now. play the game or chicken out.. Je wispelturigheid maakt me dominant i don't like bullshit.' Dus ik heb hem teruggesmst dat de moeder van een vriend van mij is overleden en daarom mijn afspraak van vorige week zondag naar deze was verschoven en ik dat was vergeten. Daarna heb ik hem gezegd dat zijn houding mij totaal niet aanstaat en ik vond dat we het hier maar bij moesten laten.

Krijg ik terug dat hij het irritant vind dat ik niet meteen terug sms, maar dat het wel goed is zo. Dus ik denk dat het klaar is en heb niets teruggestuurd. Krijg ik na een paar uur: 'En zoiezo doen meisjes dat weleens niet zo gek dat ik dat denk als je zo doet en je amper nog een proven identidy naar me hebt. Dat zou je moeten begrijpen daarnaast kan je ook lekker oordelen terwijl jij mij ook amper nog kent. Goed genoeg gevent de makkelijke oplossing is prima ik wou het fff kwijt'. Niks op geantwoord.

Volgende ochtend word ik wakker, heb ik midden in de nacht een sms van een onbekend nummer ontvangen: 'Lekker anaal nemen met my dikke lul'. Helaas is hij de enige die ik ken die ij als y schrijft, dus dat was meteen wel duidelijk dat dit nummer ook van hem was. Nummer geblokkeerd, einde verhaal dacht ik. Krijg ik de dag erna weer een nieuw smsje: 'Dus, ben je al afgekoelt?' Alsof mijn afwijzing van hem een driftbui van een vierjarige was. :') Wederom maar niets op gereageerd en ook dat nummer geblokkeerd. Toen hield het eindelijk op.

Disclaimer: De typfouten in de smsjes zijn zijn interpretatie van de Nederlandse en Engelse taal.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:28:18 #284
64831 2NutZ
pi_119497406
quote:
15s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:25 schreef Rebubbled het volgende:
Nou, nog maar één uit de oude doos. Dit is uiteindelijk niet eens een date geworden, dus ik weet niet of hij wel telt.

Een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan en direct daarna dacht ik 'Freedom!!' dus ben ik een soort gaan serial daten. Ik heb tijdens mijn relatie een keer een interessante jongen ontmoet, nummers uitgewisseld, maar nooit wat mee gedaan, want relatie. Relatie uit, ik een sms gestuurd hoe het ging en wanneer we eens iets gingen drinken.

Wij een dag afgesproken. Echter deed hij al heel moeilijk en raar over de tijd waarop we af zouden spreken. Eerst kreeg ik op mijn vraag 'Wanneer zullen we wat gaan drinken?' een resoluut en overlegloos 'Oké, zondag 13:00, tot dan.' Toen ik aangaf niet om 13:00 te kunnen, maar wel rond 14:30, kreeg ik: 'Ik hou enkel van ronde tijden goed. 17:00'. Wat al een afknapper was, OCD, niet sexy en dat opdragende toontje beviel me ook niets. Vervolgens bleek dat ik zondag al wat anders had afgesproken, dus ik vertel hem dit. Krijg ik een bitchy 'Waarom zag ik dit al aankomen? Zeg maar een andere dag.'

Ik was echter bezig en heb niet gelijk gereageerd. Krijg ik twee uur later dit: 'Je weet dat ik je eigenlijk aan je haren mijn grot in zou moeten trekken om je grillige vrouw zijn en smoesjes eruit te halen? Ik ben niet zo naief dan kan je gelijk zien hoe assertief ik ben. uhow hum wat now. play the game or chicken out.. Je wispelturigheid maakt me dominant i don't like bullshit.' Dus ik heb hem teruggesmst dat de moeder van een vriend van mij is overleden en daarom mijn afspraak van vorige week zondag naar deze was verschoven en ik dat was vergeten. Daarna heb ik hem gezegd dat zijn houding mij totaal niet aanstaat en ik vond dat we het hier maar bij moesten laten.

Krijg ik terug dat hij het irritant vind dat ik niet meteen terug sms, maar dat het wel goed is zo. Dus ik denk dat het klaar is en heb niets teruggestuurd. Krijg ik na een paar uur: 'En zoiezo doen meisjes dat weleens niet zo gek dat ik dat denk als je zo doet en je amper nog een proven identidy naar me hebt. Dat zou je moeten begrijpen daarnaast kan je ook lekker oordelen terwijl jij mij ook amper nog kent. Goed genoeg gevent de makkelijke oplossing is prima ik wou het fff kwijt'. Niks op geantwoord.

Volgende ochtend word ik wakker, heb ik midden in de nacht een sms van een onbekend nummer ontvangen: 'Lekker anaal nemen met my dikke lul'. Helaas is hij de enige die ik ken die ij als y schrijft, dus dat was meteen wel duidelijk dat dit nummer ook van hem was. Nummer geblokkeerd, einde verhaal dacht ik. Krijg ik de dag erna weer een nieuw smsje: 'Dus, ben je al afgekoelt?' Alsof mijn afwijzing van hem een driftbui van een vierjarige was. :') Wederom maar niets op gereageerd en ook dat nummer geblokkeerd. Toen hield het eindelijk op.

Disclaimer: De typfouten in de smsjes zijn zijn interpretatie van de Nederlandse en Engelse taal.
Ondanks dat die gast een beetje labiel lijkt ben jij ook maar een aparte :')
pi_119497483
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Want?
pi_119497584
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die gast heeft duidelijk een of ander boek gelezen dat hij de dominante man moet uithangen om chicies te scoren oid :')
  donderdag 22 november 2012 @ 11:35:30 #287
64831 2NutZ
pi_119497627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Want?
Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent :{
pi_119497744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef byah het volgende:

[..]

Die gast heeft duidelijk een of ander boek gelezen dat hij de dominante man moet uithangen om chicies te scoren oid :')
_O- :')
pi_119497748
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent :{
De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gek :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 11:41:35 ]
pi_119497756
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

nee :{w
pi_119497816
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De meest crazy bitches zijn meestal wel het lekkerst. En Rebubbled is wel lekker gek :D
Psychos in bed. _O_
pi_119497826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Psychos in bed. _O_
Ze maakt er een wokkel van :9~
  donderdag 22 november 2012 @ 11:44:10 #293
64831 2NutZ
pi_119497892
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:40 schreef blow... het volgende:

[..]

nee :{w
:? :')

quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tot je heet frituurvet over je heen krijgt wanneer je ligt te slapen :)
pi_119497896
Rebubbled _O_
pi_119497900
Was een vrijdagavond. Ik zat binnen met mijn geliefde toen iedereen buiten zat te feesten en te zuipen, het begon te regenen en ik dacht aan al die stakkers buiten, het begon te onweren en ineens sloeg er bliksem in bij mijn huis. BAM. En toen crashte ze. RIP
pi_119497907
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:? :')

[..]

Tot je frituurvet over je heen krijgt wanneer je ligt te slapen :)
Frituurvet :'(
  donderdag 22 november 2012 @ 11:45:27 #297
64831 2NutZ
pi_119497937
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef blow... het volgende:
Rebubbled _O_
Oh wacht ik zie t al :')
Ik ben geen cockblocker dus proceed :)
pi_119497979
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ben geen cockblocker dus proceed :)
pi_119497982
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]