quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goed
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven héquote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Hmm dat is minder, griep?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiendIk zit nu voor de derde dag ziek thuis, maar verder gaat het wel prima
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven hé
wait whut?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??
Zeker op de Zuidas...
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak dat de kat wijs. Dus jij hebt liever een vrouw die elke dag iemand anders heeft geneukt, dan iemand die een scharrel heeft (of niet) ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:
Zuidas ?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??
Zeker op de Zuidas...
Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n latino-hunk als jou zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Dus jij hebt liever een vrouw die elke dag iemand anders heeft geneukt, dan iemand die een scharrel heeft (of niet) ?
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n latino-hunk als jou zijn natuurlijk
Ik doe eigenlijk ook niet echt moeilijk over sexquote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.
Dan heb jij blijkbaar een hele andere betekenis van een slet zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.
Ligt eraan. Het kan gewoon een keer voorkomen. Maar als het iedere keer is, dan vind hij haar niet opwindend genoeg, of er is iets mis.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
Even een aparte vraag uit een ander topic meegenomen:
Als een kerel hem niet omhoog krijgt, wiens schuld is het dan? Van de kerel, of van de vrouw, die dan niet lekker genoeg is?
En als een vrouw niet nat is, wiens schuld is het in dat geval?
alcoholquote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
Als een kerel hem niet omhoog krijgt, wiens schuld is het dan? Van de kerel, of van de vrouw, die dan niet lekker genoeg is?
Ik weet niet wat je baan is, maar kan me heel slecht inbeelden dat ik daar enige invloed op heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Jullie nerds zorgen dat ik een betere baan heb
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
lucky bastardquote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit is mijn ervaring
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.Oei, mooie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nerds, in het algemeen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je baan is, maar kan me heel slecht inbeelden dat ik daar enige invloed op heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |