De EU is kut, maar goed, we moeten het er maar mee doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk van 8000 km naar Europa en zie een geinstitutionaliseerde corrupte bende waar we allemaal achter staan "want we stemmen", en ik schaam me.
Hier wil men, tuurlijk, langzaam en mañana, maar dat werkt beide kanten op...
Het is nu 4:00 en moet morgen werken. Dat is normaal hier.
Vorige week op het congres aan de Caribbean; strandfeestje van het congres, daarna met ~35 man bij mij in de bungalow door en de president van het congres (klant en vriend van me) kwam met de lunch binnenkachelen...En dat is geaccepteerd...
Het scheelt, hij is de 4e.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf nooit bij de eerste (of tweede) hangen...
Ontdek zoveel mogelijk in je studententijd. Je hebt tijd, als je werkt heb je misschien geld, maar weinig tijd...
Zo werkt het hier idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De EU is kut, maar goed, we moeten het er maar mee doen.
Net als de Brazilianen zouden Nederlanders de Jeitinho Brasileiro moeten toepassen, voor hun eigen goeddunken.
Aagehouden door de Policia Militar? ik had standaard een 50 reais biljet achter mijn rijbewijs. Voor hen die dat wilden konden ze me dan door laten gaan, was ik goedkoper uit.
Geen idee, net wakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Al weer wat beter dan gisteren?
Waarom?quote:
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...quote:
Ik zit bij de eerste, ik blijf bij de eerste, en waarschijnlijk ga ik m'n AOWtje delen met m'n eerste.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...
Je ondertitel zegt genoeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zit bij de eerste, ik blijf bij de eerste, en waarschijnlijk ga ik m'n AOWtje delen met m'n eerste.
Jouw onderschriftquote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...
Graciasquote:
Hey man, hoe is het?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zien
Gezelligquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Uiteraardquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias
En ze gelden nog steeds.
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.
Klinkt vermoeiendquote:Op woensdag 21 november 2012 10:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
HeyJa wel goed hoor, erg druk en veel stress helaas maar ik hou me staande. Met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |