Jawol.quote:
Nee die is alweer een week wegquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawol.
Is jouw logeerkattie er nog?
Om katjens te gaan kijken?quote:
Op je balkon?quote:
Ja, waar dan?quote:
Gaat die koi houden?quote:
Dikke paling?quote:
Kun je toch ook in een vijver houden?quote:
Mijn moeder vertelde me dat ze voordat ze koos voor het huis waar ze nu woont, diverse huizen heeft bekeken, oa, een huis met een tuin waar een groot rond stinkend betonnen zwembad in zatquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je toch ook in een vijver houden?
Jaaaaa! Kikkerparadijs!quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde me dat ze voordat ze koos voor het huis waar ze nu woont, diverse huizen heeft bekeken, oa, een huis met een tuin waar een groot rond stinkend betonnen zwembad in zatmaar dan voor kois,
vreeeeselijk lilukToen kwam ze het huis in Cuijk tegen ,waar ze nu woont en die tuin had een heule grote (zelfvoorziende vijvert, met visjes en kikkers
![]()
Mijn moeder had de ballen verstand van vijvers,maar ik was instant verliefd op de kikkerts, mijn moeder uiteindelijk ook.
De vijvert bleek lek te zijn, maar de kikkerts hebben ervoor gezorgd dat ze volgende week samen met de vissen een heel nieuw paradijsje gaan krijgen
Altijd goed!quote:
Ga je ze ook knuffols geven?quote:
Denkbeeldigequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ga je ze ook knuffols geven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |