Wtf is dit?!quote:Op zondag 21 juni 2026 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oefff kweenie hoor![]()
Moooo
Bekijk deze YouTube-video
Ehhhh... ja....quote:
De dikke staf van de Sint.quote:
Wat? Het is een ijzeren, goud gespoten staaf.quote:
Ja nee okayquote:Op maandag 22 juni 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat? Het is een ijzeren, goud gespoten staaf.
Jij met je staaf.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat? Het is een ijzeren, goud gespoten staaf.
Ik ook niet.quote:
Voor nu wel ja.quote:
Tot je zelf bejaard bent!quote:
We worden allemaal ouder , maar liefst wel op een leuke manierquote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot je zelf bejaard bent!
Zo waar.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We worden allemaal ouder , maar liefst wel op een leuke manier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |