Waarom ben je teruggegaan dan??quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ex, die wilde er niet aan, maar soms mis ik hun temperament wel.
Braziliaanse zijn voor ons westerlingen idd redelijk easy, echter, je moet je afvragen wat daar achter zitquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben je teruggegaan dan??
Ik kom in heel Latijns-Amerika, dus ik niet...
Brazilliaansen zijn wel fokking easy. De Colombiaansen moet je nog wat moeite voor doen... Maar dan zijn ze zo sweet... "mi amor, mi cielo, mi vida, cariño, hermoso, baby..."
Mooi om mee te maken en jij kent het.
MOK kinderen?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
MOK kinderen, mijn ochtend wordt er door verneukt
Ohhh, ze zijn je bus aan het slopenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
MOK kinderen, mijn ochtend wordt er door verneukt
Hahaha, ja ok. Als je als naieve westerling daarheen gaat...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Braziliaanse zijn voor ons westerlingen idd redelijk easy, echter, je moet je afvragen wat daar achter zit
Ken verhalen van Nederlanders, die in een val getrapt zijn, er financieel zijn uitgebuit, met beloftes dit en dat.
Maar goed, mijn ex was niet zo, gelukkig, en 7 gelukkige jaren met haar gehad.
Dat nog net niet, maar op tijd bij de bus zijn is heel moeilijk voor ze schijnt.. Daardoor kom ik in de knoei met m'n rij en rusttijden..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, ze zijn je bus aan het slopen
Naieve Nederlanders iddquote:Op woensdag 21 november 2012 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, ja ok. Als je als naieve westerling daarheen gaat...
Ik heb niet heel veel Braziliaansen gehad, maar wat ik heb meegemaakt was nog ergere sletterij dan in Nederland, zonder financiele bijbedoelingen (geen hoeren). Tuurlijk, het komt veel voor, maar ik heb het geluk gehad dat niet mee te maken.
Maar het is een gelebber van jewelste. Meer dan Colombia en zelfs meer dan het extreem sletterige () Nederland.
De bindingsangst en pilhysterie treden in...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef arachide. het volgende:
Over 5 dagen heb ik een jaar een relatie. Ohmy.
Tijd is tijd, gewoon op tijd rijden, zijn ze te laat, dan kunnen ze lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar op tijd bij de bus zijn is heel moeilijk voor ze schijnt.. Daardoor kom ik in de knoei met m'n rij en rusttijden..
Tijd voor een nieuwequote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef arachide. het volgende:
Over 5 dagen heb ik een jaar een relatie. Ohmy.
Valt mee, het is gewoon snel gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bindingsangst en pilhysterie treden in...
Hehe, ik heb 44 landen gezien en weet heus wel wat er gaande is. De prepagos eruit filteren gaat ook prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naieve Nederlanders idd
Genoeg ontmoet, en berooid ware ze![]()
De Braziliaanse dames zijn sluw hoor, mede door hun familie.
Je moet bij hen echt beide voeten aan de grond houden en je niet laten verleiden tot.....je weet wel.
Zelfs een Nederlander gesproken die door de Policia Federal werd opgepakt, omdat hij er in geluisd zou zijn om criminele activiteiten te doen.
Nee, want dan krijg je telefoontjes en gezeik, gewoon wachten dus..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tijd is tijd, gewoon op tijd rijden, zijn ze te laat, dan kunnen ze lopen
Zo zou ik echt zijn
"het is alsof ik je gisteren leerde kennen..."quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt mee, het is gewoon snel gegaan
In Colombia ben ik nooit geweest ken het land enkel van tanja whehehequote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ik heb 44 landen gezien en weet heus wel wat er gaande is. De prepagos eruit filteren gaat ook prima.
Slechts goede ervaringen in Rio. Die Japans-Braziliaanse Paulista schoonheid was in Amsterdam..
Het is meer alsof we al jaaaaaren een stel zijn. Ik ben godverdomme 18 en ga mijn studententijd als "bezet" tegemoet.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"het is alsof ik je gisteren leerde kennen..."
de quote, walgelijk in de ogen van een single en heel begrijpelijk in de ogen van de verliefde relatie...
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Colombia ben ik nooit geweest ken het land enkel van tanja whehehe
Maar is het daar nog steeds zo corrupt?
dudequote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, deze net besteld
[ afbeelding ]
Blijf nooit bij de eerste (of tweede) hangen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is meer alsof we al jaaaaaren een stel zijn. Ik ben godverdomme 18 en ga mijn studententijd als "bezet" tegemoet.![]()
ik vind het prachtig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |