SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 21-11-2012 09:20:20 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zie TT.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
@ El Matador, wat brengt jou hierheen dan?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik ben half pindaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben geen van beide
De Indische in mij is verdrietig.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je hebt een Franse naam...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben geen van beide
De Indische in mij is verdrietig.
Ben jij Indisch?
The only limit is your own imagination
Zo ken je me weer.quote:
Half Hagenees, half latino
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe snel ff die toro in je UI terugzettenquote:
Truequote:Op woensdag 21 november 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt een Franse naam...
Ben jij Indisch?
Ik ben Indisch ja, voor de helft.#TeamMiley![]()
Dit is Chinees voor me, sorry.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?The only limit is your own imagination
Ik had een betere, maar 10 fokking kb... ooit komt er wel es wat nieuws.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe snel ff die toro in je UI terugzettenThe only limit is your own imagination
Gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is Chinees voor me, sorry.#TeamMiley![]()
Aangepastquote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Soto Ajamquote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
True
Ik ben Indisch ja, voor de helft.
Ik heb in 33 jaar mijn eerste Francaise gezoend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Soto Ajam![]()
Goed plan voor vanavond, thanks Matador
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Soto Ajam
Ik heb in 33 jaar mijn eerste Francaise gezoend.
NomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb gister sajor boontjes gegeten
#TeamMiley![]()
Die moest ik opzoeken, maar oh la la...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel billen alsof ik fucking Nicki Minaj ben
Graag gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Soto Ajam![]()
Goed plan voor vanavond, thanks Matador
Op pasta na het gerecht wat ik het meest gegeten heb in mijn leven...
Den Haag -> Indisch -> ma die goed kon koken -> beetje meekijken en zelf doen
Leugens.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel billen alsof ik fucking Nicki Minaj benDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Omnomnomnom...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nomnomnomik heb gister sajor boontjes gegeten
Zo heb ik ook Indisch leren koken, van mijn moeke en mijn omaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Op pasta na het gerecht wat ik het meest gegeten heb in mijn leven...
Den Haag -> Indisch -> ma die goed kon koken -> beetje meekijken en zelf doen
Laat me in die waan, Jofu...quote:The only limit is your own imagination
Daar zitten dan wel weer implantaten in.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken, maar oh la la...
[ afbeelding ]#TeamMiley![]()
Thanks, normaal doet een TS niet zo lastig hier, maarja, Mata he..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is Chinees voor hemquote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, normaal doet een TS niet zo lastig hier, maarja, Mata he..
In Medellin ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar zitten dan wel weer implantaten in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Oh ze heeft wel een goede kont hoor, maar niet teveel..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan veel zeggen, maar ik heb een goed stel heupen en billen. Stiekem ben ik daar wel trots op.quote:#TeamMiley![]()
Goeie kont is goed. Maar dan moet ze wel een beetje kunnen dansen, anders wordt het lastig.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ze heeft wel een goede kont hoor, maar niet teveel..The only limit is your own imagination
Mochten wij ooit dansen, zal ik je een eerlijk oordeel geven.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb een goed stel heupen en billen. Stiekem ben ik daar wel trots op.The only limit is your own imagination
Daarom, jij weet het...quote:
Colombiaanse kunnen ook errug ok zijn...
Ik durf niet te dansen.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie kont is goed. Maar dan moet ze wel een beetje kunnen dansen, anders wordt het lastig.#TeamMiley![]()
nadeel van Braziliaanse dames, meer en meer willen ze implantaten voor hun tetten. Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom, jij weet het...
Colombiaanse kunnen ook errug ok zijn...
Dan zie je ronde neptetten.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik leer het je.quote:The only limit is your own imagination
Nog niet met Braziliaanse meegemaakt...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van Braziliaanse dames, meer en meer willen ze implantaten voor hun tetten. Dat vind ik jammer.
Dan zie je ronde neptetten.
Ik begon het jaar met een Japans-Braziliaanse (erg mooi) en eindig het jaar, 62 vluchten later, met een Cubaanse...
1 Mexicaanse actrice met neptieten gehad, verder nooit. Maar nee, liever natural
Pics or you have teabags...quote:The only limit is your own imagination
![]()
Rioquote:
Vrijdagavond
Lapa
Forro is makkelijk. Net als vallenato.The only limit is your own imagination
Mijn ex, die wilde er niet aan, maar soms mis ik hun temperament wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet met Braziliaanse meegemaakt...
Ik begon het jaar met een Japans-Braziliaanse (erg mooi) en eindig het jaar, 62 vluchten later, met een Cubaanse...
1 Mexicaanse actrice met neptieten gehad, verder nooit. Maar nee, liever naturalVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Vergeet je rollator niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Sertaneja mis ik ook wel:quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rio
Vrijdagavond
Lapa
Forro is makkelijk. Net als vallenato.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: