TMI TMIquote:Op woensdag 21 november 2012 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
deze ga ik kopen
http://www.megagadgets.nl/borat-mankini.html
Jij wil voortaan in de voorraadkamer slapen?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
deze ga ik kopen
http://www.megagadgets.nl/borat-mankini.html
Hahaha dat vind ik nog te eng denk ik. Ik wil wel een slipcursus gaan doen. Slib/slip?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mis de bus gelukkig niet, en mijn bus wordt ook nooit gemist, besloten vervoer he
Als je echt iets tofs qua autorijden wilt ontdekken, moet je een keer over een circuit gaan scheuren, vraag het Lola en Cryo maar
Daar ligt zat eten en drinken hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 08:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil voortaan in de voorraadkamer slapen?
Dat lijkt me ook nog wel tofquote:Op woensdag 21 november 2012 08:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik nog te eng denk ik. Ik wil wel een slipcursus gaan doen. Slib/slip?lijkt me wel handig, vooral omdat ik de neiging heb in de bocht gas te geven en jaaaa dat is niet tof in de winter.
Op zich geen slecht idee, al is remmen in bochten gevaarlijkerquote:Op woensdag 21 november 2012 08:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik nog te eng denk ik. Ik wil wel een slipcursus gaan doen. Slib/slip?lijkt me wel handig, vooral omdat ik de neiging heb in de bocht gas te geven en jaaaa dat is niet tof in de winter.
You know what meanquote:Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ligt zat eten en drinken hoor
Hoiquote:
Té veel in je sterretje gepropt?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:01 schreef arachide. het volgende:
Ohmygod, ik heb zo'n spierpijn aan mijn kont.
Wat dacht je van gewoon sporten?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Té veel in je sterretje gepropt?
Van sporten krijg ik anders nooit pijn aan mijn kontquote:Op woensdag 21 november 2012 09:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon sporten?
Spierpijn, niet gewone pijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik anders nooit pijn aan mijn komt
En u bent?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Erwin, da's lang geleden...
Hoest hier?
Ohhhquote:Op woensdag 21 november 2012 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spierpijn, niet gewone pijn.
Maarja, ik heb 20 minuten op een zwaar niveau op een crosstrainer gezeten. Nou, dan krijg je wel pijn aan mijn billen.
Waarom koos ik gister voor 2x 1.5 sporten en 2 uur fietsen?
quote:
Mijn Spaanse Torovlag avatar is al een tijdje gone. We hebben nog flink gediscussieerd en Lotuss ken ik ook natuurlijk.quote:
Ohhh wachtquote:Op woensdag 21 november 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Mijn Spaanse Torovlag avatar is al een tijdje gone. We hebben nog flink gediscussieerd en Lotuss ken ik ook natuurlijk.
Het gaat dus goed, met de alcohol in ieder geval
Je leest wat je wil lezen, denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh
Zat al aan hele andere dingen te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |