SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 21-11-2012 09:20:20 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zie TT.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
@ El Matador, wat brengt jou hierheen dan?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik ben half pindaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben geen van beide
De Indische in mij is verdrietig.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je hebt een Franse naam...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben geen van beide
De Indische in mij is verdrietig.
Ben jij Indisch?
The only limit is your own imagination
Zo ken je me weer.quote:
Half Hagenees, half latino
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe snel ff die toro in je UI terugzettenquote:
Truequote:Op woensdag 21 november 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt een Franse naam...
Ben jij Indisch?
Ik ben Indisch ja, voor de helft.#TeamMiley![]()
Dit is Chinees voor me, sorry.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?The only limit is your own imagination
Ik had een betere, maar 10 fokking kb... ooit komt er wel es wat nieuws.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe snel ff die toro in je UI terugzettenThe only limit is your own imagination
Gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is Chinees voor me, sorry.#TeamMiley![]()
Aangepastquote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Soto Ajamquote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
True
Ik ben Indisch ja, voor de helft.
Ik heb in 33 jaar mijn eerste Francaise gezoend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Soto Ajam![]()
Goed plan voor vanavond, thanks Matador
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Soto Ajam
Ik heb in 33 jaar mijn eerste Francaise gezoend.
NomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb gister sajor boontjes gegeten
#TeamMiley![]()
Die moest ik opzoeken, maar oh la la...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel billen alsof ik fucking Nicki Minaj ben
Graag gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Soto Ajam![]()
Goed plan voor vanavond, thanks Matador
Op pasta na het gerecht wat ik het meest gegeten heb in mijn leven...
Den Haag -> Indisch -> ma die goed kon koken -> beetje meekijken en zelf doen
Leugens.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel billen alsof ik fucking Nicki Minaj benDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Omnomnomnom...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nomnomnomik heb gister sajor boontjes gegeten
Zo heb ik ook Indisch leren koken, van mijn moeke en mijn omaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Op pasta na het gerecht wat ik het meest gegeten heb in mijn leven...
Den Haag -> Indisch -> ma die goed kon koken -> beetje meekijken en zelf doen
Laat me in die waan, Jofu...quote:The only limit is your own imagination
Daar zitten dan wel weer implantaten in.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken, maar oh la la...
[ afbeelding ]#TeamMiley![]()
Thanks, normaal doet een TS niet zo lastig hier, maarja, Mata he..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is Chinees voor hemquote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, normaal doet een TS niet zo lastig hier, maarja, Mata he..
In Medellin ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar zitten dan wel weer implantaten in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Oh ze heeft wel een goede kont hoor, maar niet teveel..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan veel zeggen, maar ik heb een goed stel heupen en billen. Stiekem ben ik daar wel trots op.quote:#TeamMiley![]()
Goeie kont is goed. Maar dan moet ze wel een beetje kunnen dansen, anders wordt het lastig.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ze heeft wel een goede kont hoor, maar niet teveel..The only limit is your own imagination
Mochten wij ooit dansen, zal ik je een eerlijk oordeel geven.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb een goed stel heupen en billen. Stiekem ben ik daar wel trots op.The only limit is your own imagination
Daarom, jij weet het...quote:
Colombiaanse kunnen ook errug ok zijn...
Ik durf niet te dansen.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie kont is goed. Maar dan moet ze wel een beetje kunnen dansen, anders wordt het lastig.#TeamMiley![]()
nadeel van Braziliaanse dames, meer en meer willen ze implantaten voor hun tetten. Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom, jij weet het...
Colombiaanse kunnen ook errug ok zijn...
Dan zie je ronde neptetten.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik leer het je.quote:The only limit is your own imagination
Nog niet met Braziliaanse meegemaakt...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van Braziliaanse dames, meer en meer willen ze implantaten voor hun tetten. Dat vind ik jammer.
Dan zie je ronde neptetten.
Ik begon het jaar met een Japans-Braziliaanse (erg mooi) en eindig het jaar, 62 vluchten later, met een Cubaanse...
1 Mexicaanse actrice met neptieten gehad, verder nooit. Maar nee, liever natural
Pics or you have teabags...quote:The only limit is your own imagination
![]()
Rioquote:
Vrijdagavond
Lapa
Forro is makkelijk. Net als vallenato.The only limit is your own imagination
Mijn ex, die wilde er niet aan, maar soms mis ik hun temperament wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet met Braziliaanse meegemaakt...
Ik begon het jaar met een Japans-Braziliaanse (erg mooi) en eindig het jaar, 62 vluchten later, met een Cubaanse...
1 Mexicaanse actrice met neptieten gehad, verder nooit. Maar nee, liever naturalVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Vergeet je rollator niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Sertaneja mis ik ook wel:quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rio
Vrijdagavond
Lapa
Forro is makkelijk. Net als vallenato.
Waarom ben je teruggegaan dan??quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ex, die wilde er niet aan, maar soms mis ik hun temperament wel.
Ik kom in heel Latijns-Amerika, dus ik niet...
Brazilliaansen zijn wel fokking easy. De Colombiaansen moet je nog wat moeite voor doen... Maar dan zijn ze zo sweet... "mi amor, mi cielo, mi vida, cariño, hermoso, baby..."
Mooi om mee te maken en jij kent het.
Braziliaanse zijn voor ons westerlingen idd redelijk easy, echter, je moet je afvragen wat daar achter zitquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben je teruggegaan dan??
Ik kom in heel Latijns-Amerika, dus ik niet...
Brazilliaansen zijn wel fokking easy. De Colombiaansen moet je nog wat moeite voor doen... Maar dan zijn ze zo sweet... "mi amor, mi cielo, mi vida, cariño, hermoso, baby..."
Mooi om mee te maken en jij kent het.
Ken verhalen van Nederlanders, die in een val getrapt zijn, er financieel zijn uitgebuit, met beloftes dit en dat.
Maar goed, mijn ex was niet zo, gelukkig, en 7 gelukkige jaren met haar gehad.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
MOK kinderen?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
MOK kinderen, mijn ochtend wordt er door verneuktVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohhh, ze zijn je bus aan het slopenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
MOK kinderen, mijn ochtend wordt er door verneukt
Hahaha, ja ok. Als je als naieve westerling daarheen gaat...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Braziliaanse zijn voor ons westerlingen idd redelijk easy, echter, je moet je afvragen wat daar achter zit
Ken verhalen van Nederlanders, die in een val getrapt zijn, er financieel zijn uitgebuit, met beloftes dit en dat.
Maar goed, mijn ex was niet zo, gelukkig, en 7 gelukkige jaren met haar gehad.
Ik heb niet heel veel Braziliaansen gehad, maar wat ik heb meegemaakt was nog ergere sletterij dan in Nederland, zonder financiele bijbedoelingen (geen hoeren). Tuurlijk, het komt veel voor, maar ik heb het geluk gehad dat niet mee te maken.
Maar het is een gelebber van jewelste. Meer dan Colombia en zelfs meer dan het extreem sletterige () Nederland.
Dat nog net niet, maar op tijd bij de bus zijn is heel moeilijk voor ze schijnt.. Daardoor kom ik in de knoei met m'n rij en rusttijden..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, ze zijn je bus aan het slopenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Naieve Nederlanders iddquote:Op woensdag 21 november 2012 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, ja ok. Als je als naieve westerling daarheen gaat...
Ik heb niet heel veel Braziliaansen gehad, maar wat ik heb meegemaakt was nog ergere sletterij dan in Nederland, zonder financiele bijbedoelingen (geen hoeren). Tuurlijk, het komt veel voor, maar ik heb het geluk gehad dat niet mee te maken.
Maar het is een gelebber van jewelste. Meer dan Colombia en zelfs meer dan het extreem sletterige () Nederland.
Genoeg ontmoet, en berooid ware ze![]()
De Braziliaanse dames zijn sluw hoor, mede door hun familie.
Je moet bij hen echt beide voeten aan de grond houden en je niet laten verleiden tot.....je weet wel.
Zelfs een Nederlander gesproken die door de Policia Federal werd opgepakt, omdat hij er in geluisd zou zijn om criminele activiteiten te doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
De bindingsangst en pilhysterie treden in...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef arachide. het volgende:
Over 5 dagen heb ik een jaar een relatie. Ohmy.
Tijd is tijd, gewoon op tijd rijden, zijn ze te laat, dan kunnen ze lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar op tijd bij de bus zijn is heel moeilijk voor ze schijnt.. Daardoor kom ik in de knoei met m'n rij en rusttijden..
Zo zou ik echt zijn
Tijd voor een nieuwequote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef arachide. het volgende:
Over 5 dagen heb ik een jaar een relatie. Ohmy.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Valt mee, het is gewoon snel gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bindingsangst en pilhysterie treden in...
#TeamMiley![]()
Hehe, ik heb 44 landen gezien en weet heus wel wat er gaande is. De prepagos eruit filteren gaat ook prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naieve Nederlanders idd
Genoeg ontmoet, en berooid ware ze![]()
De Braziliaanse dames zijn sluw hoor, mede door hun familie.
Je moet bij hen echt beide voeten aan de grond houden en je niet laten verleiden tot.....je weet wel.
Zelfs een Nederlander gesproken die door de Policia Federal werd opgepakt, omdat hij er in geluisd zou zijn om criminele activiteiten te doen.
Slechts goede ervaringen in Rio. Die Japans-Braziliaanse Paulista schoonheid was in Amsterdam..
Nee, want dan krijg je telefoontjes en gezeik, gewoon wachten dus..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tijd is tijd, gewoon op tijd rijden, zijn ze te laat, dan kunnen ze lopen
Zo zou ik echt zijnDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
"het is alsof ik je gisteren leerde kennen..."quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt mee, het is gewoon snel gegaan
de quote, walgelijk in de ogen van een single en heel begrijpelijk in de ogen van de verliefde relatie...
In Colombia ben ik nooit geweest ken het land enkel van tanja whehehequote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ik heb 44 landen gezien en weet heus wel wat er gaande is. De prepagos eruit filteren gaat ook prima.
Slechts goede ervaringen in Rio. Die Japans-Braziliaanse Paulista schoonheid was in Amsterdam..
Maar is het daar nog steeds zo corrupt?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Het is meer alsof we al jaaaaaren een stel zijn. Ik ben godverdomme 18 en ga mijn studententijd als "bezet" tegemoet.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"het is alsof ik je gisteren leerde kennen..."
de quote, walgelijk in de ogen van een single en heel begrijpelijk in de ogen van de verliefde relatie...![]()
ik vind het prachtig allemaal.
#TeamMiley![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Colombia ben ik nooit geweest ken het land enkel van tanja whehehe
Maar is het daar nog steeds zo corrupt?
Ik kijk van 8000 km naar Europa en zie een geinstitutionaliseerde corrupte bende waar we allemaal achter staan "want we stemmen", en ik schaam me.
Hier wil men, tuurlijk, langzaam en mañana, maar dat werkt beide kanten op...
Het is nu 4:00 en moet morgen werken. Dat is normaal hier.
Vorige week op het congres aan de Caribbean; strandfeestje van het congres, daarna met ~35 man bij mij in de bungalow door en de president van het congres (klant en vriend van me) kwam met de lunch binnenkachelen...En dat is geaccepteerd...
dudequote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, deze net besteld
[ afbeelding ]![]()
![]()
Blijf nooit bij de eerste (of tweede) hangen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is meer alsof we al jaaaaaren een stel zijn. Ik ben godverdomme 18 en ga mijn studententijd als "bezet" tegemoet.![]()
ik vind het prachtig allemaal.
Ontdek zoveel mogelijk in je studententijd. Je hebt tijd, als je werkt heb je misschien geld, maar weinig tijd...
De EU is kut, maar goed, we moeten het er maar mee doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk van 8000 km naar Europa en zie een geinstitutionaliseerde corrupte bende waar we allemaal achter staan "want we stemmen", en ik schaam me.
Hier wil men, tuurlijk, langzaam en mañana, maar dat werkt beide kanten op...
Het is nu 4:00 en moet morgen werken. Dat is normaal hier.
Vorige week op het congres aan de Caribbean; strandfeestje van het congres, daarna met ~35 man bij mij in de bungalow door en de president van het congres (klant en vriend van me) kwam met de lunch binnenkachelen...En dat is geaccepteerd...
Net als de Brazilianen zouden Nederlanders de Jeitinho Brasileiro moeten toepassen, voor hun eigen goeddunken.
Aagehouden door de Policia Militar? ik had standaard een 50 reais biljet achter mijn rijbewijs. Voor hen die dat wilden konden ze me dan door laten gaan, was ik goedkoper uit.
Het scheelt, hij is de 4e.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf nooit bij de eerste (of tweede) hangen...
Ontdek zoveel mogelijk in je studententijd. Je hebt tijd, als je werkt heb je misschien geld, maar weinig tijd...#TeamMiley![]()
Zo werkt het hier idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De EU is kut, maar goed, we moeten het er maar mee doen.
Net als de Brazilianen zouden Nederlanders de Jeitinho Brasileiro moeten toepassen, voor hun eigen goeddunken.
Aagehouden door de Policia Militar? ik had standaard een 50 reais biljet achter mijn rijbewijs. Voor hen die dat wilden konden ze me dan door laten gaan, was ik goedkoper uit.
Mijn coke-verhaal met Duitse maat is bekend hier.
Geen idee, net wakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Al weer wat beter dan gisteren?
Bloedheet, maar dat is niet zo gek als je dik aangekleed in bed ligt met de kachel aan
Vanmorgen om 5 uur had ik het ijskoud namelijkWaarom?quote:![]()
![]()
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...quote:
Ik zit bij de eerste, ik blijf bij de eerste, en waarschijnlijk ga ik m'n AOWtje delen met m'n eerste.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...
NIEUW: Foto's!![]()
Je ondertitel zegt genoeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zit bij de eerste, ik blijf bij de eerste, en waarschijnlijk ga ik m'n AOWtje delen met m'n eerste.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...
Mijn eerste begon eens over samenwonen en baby's, dat vond ik toch niet zo tofHeeft daarna ook niet lang meer geduurd, maar dat had een andere reden
![]()
![]()
Jouw onderschriftquote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...![]()
![]()
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...#TeamMiley![]()
Graciasquote:
En ze gelden nog steeds.
Hey man, hoe is het?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zien![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zien
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias
En ze gelden nog steeds.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zienmogguh
NIEUW: Foto's!![]()
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.![]()
![]()
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Klinkt vermoeiendquote:Op woensdag 21 november 2012 10:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
HeyJa wel goed hoor, erg druk en veel stress helaas maar ik hou me staande. Met u?
Ik zit nu voor de derde dag ziek thuis, maar verder gaat het wel prima
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: