quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goed
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven héquote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Hmm dat is minder, griep?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiendIk zit nu voor de derde dag ziek thuis, maar verder gaat het wel prima
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven hé
wait whut?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??
Zeker op de Zuidas...
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak dat de kat wijs. Dus jij hebt liever een vrouw die elke dag iemand anders heeft geneukt, dan iemand die een scharrel heeft (of niet) ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:
Zuidas ?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??
Zeker op de Zuidas...
Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n latino-hunk als jou zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Dus jij hebt liever een vrouw die elke dag iemand anders heeft geneukt, dan iemand die een scharrel heeft (of niet) ?
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n latino-hunk als jou zijn natuurlijk
Ik doe eigenlijk ook niet echt moeilijk over sexquote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.
Dan heb jij blijkbaar een hele andere betekenis van een slet zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.
Ligt eraan. Het kan gewoon een keer voorkomen. Maar als het iedere keer is, dan vind hij haar niet opwindend genoeg, of er is iets mis.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
Even een aparte vraag uit een ander topic meegenomen:
Als een kerel hem niet omhoog krijgt, wiens schuld is het dan? Van de kerel, of van de vrouw, die dan niet lekker genoeg is?
En als een vrouw niet nat is, wiens schuld is het in dat geval?
alcoholquote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
Als een kerel hem niet omhoog krijgt, wiens schuld is het dan? Van de kerel, of van de vrouw, die dan niet lekker genoeg is?
Ik weet niet wat je baan is, maar kan me heel slecht inbeelden dat ik daar enige invloed op heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Jullie nerds zorgen dat ik een betere baan heb
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
lucky bastardquote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit is mijn ervaring
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.Oei, mooie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nerds, in het algemeen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je baan is, maar kan me heel slecht inbeelden dat ik daar enige invloed op heb.
Dank jequote:
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nerds, in het algemeen.
Ik ben verantwoordelijk voor de exploratiesoftware in Latijns-Amerika. Genoeg te doen, maar ook genoeg te genieten. Dankzij de nerds die goeie software bouwen...
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al heb ik nooit echt dronken seks gehad, alleen aangeschoten
Geen idee. De combinatie is de laatste tijd meestal aangeschoten + stonedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijk
Stoned SEX (SC)...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. De combinatie is de laatste tijd meestal aangeschoten + stoned
Onzin!!quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je
Seks moet mooi zijn, maar hoeft niet altijd te "lukken"...
http://blog.zeemp.com/the(...)f-toderici-nicoleta/quote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wie dit is?
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://blog.zeemp.com/the(...)f-toderici-nicoleta/
mooie ogen heeft ze welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wie dit is?
[ afbeelding ]
valt mee bij mij opzich lukt het nog welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijk
Hoe kan ik zoiets Googlen als ik geen naam zie staanquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
np, volgende keer zelf ff googlen he
Zekerquote:
Die sproetjesquote:
Dacht je dat ik wist hoe ze heet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik zoiets Googlen als ik geen naam zie staan
[..]
Zeker
[..]
Die sproetjes
Ik ben slecht in dingen Googlen als ik er niks van weetquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dacht je dat ik wist hoe ze heet dan?
Ik moest ook googlen hoor
Maar in dit geval was het het waard. Mooie meid idd.
ach dat heeft ook wel watquote:
In uw PMquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen Googlen als ik er niks van weet
Ik wist wel dat tinyeye bestond, maar daar denk ik nu pas aan. Volgens mij is dat dezelfde werkingquote:Op woensdag 21 november 2012 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, zijn er meer die dat niet weten
Sowieso er vanuit gaan dat ik nooit geslet heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goed
Deels, TinyEye is wel beperkter. Zoekt echt specifiek die foto of een deel ervan.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist wel dat tinyeye bestond, maar daar denk ik nu pas aan. Volgens mij is dat dezelfde werking
dan gooi ik hem hier ook nog ff neer:quote:
quote:-Pak de URL van de bron-foto
-ga naar www.google.nl
-klik op de tab "afbeeldingen"
-klik op het camera-icoon IN het zoekveld.
-plak de url van de bron-foto in de popup die dan ontstaat.
google gaat dan specifiek op zoek naar die foto.
Soms heb je geluk, en vind je veel hits, zoals met deze foto.
En soms kom je amper iets nuttigs tegen.
Maar zo kan je iig zoeken a.d.h.v. een afbeelding.
Daar kan ik niet over oordelen hèquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sowieso er vanuit gaan dat ik nooit geslet heb.
Hmm, klopt wat je zegt, heb het even getest. TinyEye zoekt inderdaad naar de specifieke foto, en Google lijkt een soort van gezichtsherkenning te hebben, inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Deels, TinyEye is wel beperkter. Zoekt echt specifiek die foto of een deel ervan.
In het geval van mensen heb ik het idee dat google er ook nog gezichtsherkenning overheen gooit en zoekt op hetzelfde gezicht. En foto's die erop lijken maar niet hetzelfde zijn.
Daarbij heb ik iets meer vertrouwen in de zoek-capaciteiten van google dan van tinyeye
Mag ook wel, ze hebben daar een tijd terug een compleet bedrijf voor overgekocht.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen hè.
[..]
Hmm, klopt wat je zegt, heb het even getest. TinyEye zoekt inderdaad naar de specifieke foto, en Google lijkt een soort van gezichtsherkenning te hebben, inderdaad
Oh, dat wist ik niet eens. Maar ik houd me daar dan ook niet echt mee bezig.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mag ook wel, ze hebben daar een tijd terug een compleet bedrijf voor overgekocht.
In Google Picasa kun je ook gezichten aanmerken en een naam geven. Dan gaat ie daarna al je foto's langs en tagged iedereen die die herkent. En nog behoorlijk goed ook
iedereen is tegenwoordig wel te tracken op internetquote:
Ik heel makkelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
iedereen is tegenwoordig wel te tracken op internet
quote:
Volgens mij wel, ik kreeg iig een lijstje met personen. En de nummers achter de persoon gingen wel eens omhoog zonder dat ik aangaf wie het wasquote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Maar ik houd me daar dan ook niet echt mee bezig.
Klopt ja, dat was me al opgevallen. Maar ik wist niet dat hij dan al die foto's langs gaat.
Is het ook. Maar ja "if they offer you the service for free, you are not the customer, you're the product being sold".quote:
es kijken hoe dat bij mij zitquote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heel makkelijkAls je mijn naam en woonplaats weet althans.
Geen idee, ik gebruik het gewoon nietquote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kreeg iig een lijstje met personen. En de nummers achter de persoon gingen wel eens omhoog zonder dat ik aangaf wie het was
ik heb mezelf gegoogled met mijn voor en achternaamquote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Voornaam + woonplaats doet hij niet zoveel, dat scheelt
ey sletjequote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Voornaam + woonplaats doet hij niet zoveel, dat scheelt
Volledige naam doet hij wel veel
Ik alleen om m'n foto's op m'n website te krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het gewoon niet
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezetquote:Op woensdag 21 november 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mezelf gegoogled met mijn voor en achternaam
valt me nog mee wat er te vinden is over mij
Wat mot je?quote:
Ik heb geslet en ik heb nu nog steeds vrijheid. Maar wat verwacht je dat ik nu doe? Het uitmaken en de wereld ga ontdekken? Single zijn is helemaal niet zo fun als je net zoals ik uitgaan liever niet doet. Ik ben sneller moe door mijn pfeiffer, voel me niet op mijn gemak, de muziek staat me te hard en ik drink vrij weinig vanwege mijn dieet. Dus voor mij is genieten niet all that.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Jij gebruikt gewoon het programma zelf ? Dat is handig voor jou, aangezien je ze met een camera schiet. Ik upload ze gewoon gelijk vanaf mijn telefoon naar de online picasaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik alleen om m'n foto's op m'n website te krijgen
-editten in lightroom, dan exporteren.
-dan met picasa uploaden naar m'n google-webspace
-en m'n website leest vervolgens m'n picasa albums uit
scheelt mij een heel hoop bandbreedte bij m'n hoster omdat al m'n foto's bij google staan.
knuffenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezet
[..]
Wat mot je?
whehehee ik krijg facebook en youtube als eerstequote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezet
[..]
Wat mot je?
Niet eens Facebook?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
eerste hit:
youtube
google+
runkeeper
schoolbank
dan een duitse link waarmee ik gelinkt wordt met Myraela hier op fok![]()
Getglue
picasa
etc etc
boeiend
Okequote:
Ja, mijn foto's gaan eerst door lightroom vanwegen de camera jaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon het programma zelf ? Dat is handig voor jou, aangezien je ze met een camera schiet. Ik upload ze gewoon gelijk vanaf mijn telefoon naar de online picasa
Hehequote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oja als eerste hit
las ik over heen
Mijn foto's ook niet hoor, maar soms moet je even wat op de foto zetten en dan maakt de kwaliteit even niet uitquote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, mijn foto's gaan eerst door lightroom vanwegen de camera ja![]()
Zou niet meer zonder kunnen. Mijn telefoon (htc dhd) foto's zijn niet publiceer-waardig.
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kom wel erg veel links tegen over mijzelf![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Hehe. Die foto ga ik even opzoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-m'n werk
-wat foto's (waaronder een hilarische van hitler, maar goed...)
-youtube
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-schoolbank
whehheequote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kom wel erg veel links tegen over mijzelf![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Snorremansquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snorremans
ow wacht niet die foto
Nee niet die.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snorremans
ow wacht niet die foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |