Dank jequote:
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nerds, in het algemeen.
Ik ben verantwoordelijk voor de exploratiesoftware in Latijns-Amerika. Genoeg te doen, maar ook genoeg te genieten. Dankzij de nerds die goeie software bouwen...
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al heb ik nooit echt dronken seks gehad, alleen aangeschoten
Geen idee. De combinatie is de laatste tijd meestal aangeschoten + stonedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijk
Stoned SEX (SC)...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. De combinatie is de laatste tijd meestal aangeschoten + stoned
Onzin!!quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je
Seks moet mooi zijn, maar hoeft niet altijd te "lukken"...
http://blog.zeemp.com/the(...)f-toderici-nicoleta/quote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wie dit is?
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://blog.zeemp.com/the(...)f-toderici-nicoleta/
mooie ogen heeft ze welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wie dit is?
[ afbeelding ]
valt mee bij mij opzich lukt het nog welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijk
Hoe kan ik zoiets Googlen als ik geen naam zie staanquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
np, volgende keer zelf ff googlen he
Zekerquote:
Die sproetjesquote:
Dacht je dat ik wist hoe ze heet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik zoiets Googlen als ik geen naam zie staan
[..]
Zeker
[..]
Die sproetjes
Ik ben slecht in dingen Googlen als ik er niks van weetquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dacht je dat ik wist hoe ze heet dan?
Ik moest ook googlen hoor
Maar in dit geval was het het waard. Mooie meid idd.
ach dat heeft ook wel watquote:
In uw PMquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen Googlen als ik er niks van weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |