ey sletjequote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Voornaam + woonplaats doet hij niet zoveel, dat scheelt
Volledige naam doet hij wel veel
Ik alleen om m'n foto's op m'n website te krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het gewoon niet
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezetquote:Op woensdag 21 november 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mezelf gegoogled met mijn voor en achternaam
valt me nog mee wat er te vinden is over mij
Wat mot je?quote:
Ik heb geslet en ik heb nu nog steeds vrijheid. Maar wat verwacht je dat ik nu doe? Het uitmaken en de wereld ga ontdekken? Single zijn is helemaal niet zo fun als je net zoals ik uitgaan liever niet doet. Ik ben sneller moe door mijn pfeiffer, voel me niet op mijn gemak, de muziek staat me te hard en ik drink vrij weinig vanwege mijn dieet. Dus voor mij is genieten niet all that.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Jij gebruikt gewoon het programma zelf ? Dat is handig voor jou, aangezien je ze met een camera schiet. Ik upload ze gewoon gelijk vanaf mijn telefoon naar de online picasaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik alleen om m'n foto's op m'n website te krijgen
-editten in lightroom, dan exporteren.
-dan met picasa uploaden naar m'n google-webspace
-en m'n website leest vervolgens m'n picasa albums uit
scheelt mij een heel hoop bandbreedte bij m'n hoster omdat al m'n foto's bij google staan.
knuffenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezet
[..]
Wat mot je?
whehehee ik krijg facebook en youtube als eerstequote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezet
[..]
Wat mot je?
Niet eens Facebook?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
eerste hit:
youtube
google+
runkeeper
schoolbank
dan een duitse link waarmee ik gelinkt wordt met Myraela hier op fok![]()
Getglue
picasa
etc etc
boeiend
Okequote:
Ja, mijn foto's gaan eerst door lightroom vanwegen de camera jaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon het programma zelf ? Dat is handig voor jou, aangezien je ze met een camera schiet. Ik upload ze gewoon gelijk vanaf mijn telefoon naar de online picasa
Hehequote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oja als eerste hit
las ik over heen
Mijn foto's ook niet hoor, maar soms moet je even wat op de foto zetten en dan maakt de kwaliteit even niet uitquote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, mijn foto's gaan eerst door lightroom vanwegen de camera ja![]()
Zou niet meer zonder kunnen. Mijn telefoon (htc dhd) foto's zijn niet publiceer-waardig.
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kom wel erg veel links tegen over mijzelf![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Hehe. Die foto ga ik even opzoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-m'n werk
-wat foto's (waaronder een hilarische van hitler, maar goed...)
-youtube
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-schoolbank
whehheequote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kom wel erg veel links tegen over mijzelf![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Snorremansquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snorremans
ow wacht niet die foto
Nee niet die.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snorremans
ow wacht niet die foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |