abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119392600
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n ex zou me mee uit nemen maar het werd de Burger King :')
Dit zijn altijd van die voorbeeldjes dat het triest is als het om een ex gaat, maar als het in je huidige relatie gebeurt dat je uiteten zou gaan maar uiteindelijk bij de mac belandt, dan zit je er samen om te giechelen en is het opeens grappig.
  maandag 19 november 2012 @ 18:09:55 #52
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119393173
Niet echt een date, maar het was nog wel in de fase van scharrelen/net-geen-verkering.
Op die avond had ik met die jongen wat lopen zuipen en blowen en uiteindelijk boven in de slaapkamer terecht gekomen, waar we aan het zoenen waren en wat uit zou lopen op seks. Hij lag al bovenop me, stijve leuter enzovoorts, nog steeds zoenen en beetje voelen enzo.
Valt die eikelbijter in slaap bovenop me ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_119393276
Iets met jeu de boules en vissen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119394940
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.

We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te maken :D Dus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.

Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebben :') Maar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens. :')

Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld. :') Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee. :')

Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder. :D Maar ja, de manier waarop enzo.
Wat verwacht je ook van een Fries. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_119395217
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ze is een half jaar later mijn vriendin geworden. :')
Toen was ze wel lief. Ze had ervan geleerd.
:') zoiets had ik niet van jou verwacht :{w
Because you know i'm all about that ass
pi_119395429
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Echt bizar slechte dates heb ik niet gehad. Wel een bizar slechte relatie, ik was toen 17 en zij ook.

We kenden elkaar al een tijdje omdat ze tevens de ex was van een vriend van mij (ergens is dat natuurlijk sowieso al vragen om problemen, maar oké). Maar goed, ik vond haar al een tijdje leuk en uiteindelijk hebben we via MSN een beetje gepraat en kwamen we eruit dat we best eens wilden daten omdat ze mij ook al wel een tijdje leuk vond. Eigenlijk ging dat toen dus nog helemaal niet slecht. Date was ook best leuk en eigenlijk hebben we toen, iets te gehaast, besloten om er maar gelijk een relatie van te maken :D Dus ja, ze bleef toen maar bij mij slapen en dat was gezellig, dag erna op de trein gezet en weer naar huis gegaan. Allemaal prima.

Toen begon het. Blijkbaar is zij dus direct in de trein terug al gaan twijfelen of ze niet iets heel doms had besloten te doen, maar omdat we ver uit elkaar woonden duurde het twee weken voor we elkaar weer zouden zien. Dus wat zij heeft gedaan is twee weken lang een beetje zitten faken dat ze me nog steeds leuk vond, maar dat deed ze al heel erg halfbakken en ik begon eigenlijk al zo'n donkerbruin vermoeden te hebben :') Maar goed, dat weekend 2 weken later toch maar weer afgesproken, ik helemaal een dikke 3 uur reizen naar een of ander Fries boerengehucht waar ze dan woonde, alwaar ik direct bij aankomst werd gedumpt door dat mens. :')

Blijkbaar vond ze het zwak om het via MSN te doen en zag ze geen enkel moreel bezwaar om mij een grafeind te laten reizen voor zo'n kutmededeling. Waarom niet? Omdat, zo zei ze, haar ex en mijn goede vriend al 2 weken geleden op de hoogte had gesteld dat ik waarschijnlijk naar hem zou moeten gaan, dus ze had pretty much opvang voor me geregeld. :') Dus die kerel wist allang dat ik gedumpt zou gaan worden en heeft ook gewoon zijn mond gehouden verder. Gelukkig woonde hij 'maar' anderhalf uur daar vandaan. Prachtig idee. :')

Het ergste was misschien nog dat ik haar volgende dag sowieso alweer tegenkwam omdat we met een groep mensen hadden afgesproken waar zij dus ook toe behoorde. Volgens mij is ze er tot de dag van vandaag van overtuigd dat ze het prima heeft opgelost zo. Raar mens was 't ook eigenlijk.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje een wanhopige josti was destijds, dus ik kan me ergens wel voorstellen waarom ze niets met me wilde verder. :D Maar ja, de manier waarop enzo.
_O- _O-
  maandag 19 november 2012 @ 19:11:47 #57
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_119395970
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat verwacht je ook van een Fries. :')
Tsja, goed punt. Noord-Hollandse meisjes zijn toch leuker. :D
pi_119396004
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Tsja, goed punt. Noord-Hollandse meisjes zijn toch leuker. :D
En ik woon en de boerenbuurt van NL :')
pi_119396205
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef blow... het volgende:

[..]

:') zoiets had ik niet van jou verwacht :{w
Waarom niet?
pi_119397192
Een van de eerste dates ever.

Kalverliefde, je kent het wel.. in de eerste klas zat er een leuke jongen bij mij op school die me had benaderd via, toen nog populaire, hyves. Na een tijdje praten op school, msn en via sms besloten we om af te spreken buiten school. lees: we hadden toen al een relatie :')

We hebben het eerste halfuur amper pratend door gebracht op de kade bij het water. Het ging echt nergens over :') het was zo ongemakkelijk. Kort daarna besloten we te verplaatsen naar een skatepark waar we voor het eerst gezoend hadden, ook dit ging drastisch fout aangezien ik op z'n wang/neus belandde.

Als ik er nu weer aan terug denk krijg ik kippenvel.
  maandag 19 november 2012 @ 20:15:25 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119399934
Don't remind me :')

Een paar dates lang zowat niks tegen elkaar durven zeggen. Van die hele pijnlijke stiltes. Wel hand-in-hand lopen, want we waren beide wel verliefd, maar we durfden beide niet de volgende stap te zetten. Wat erg als ik er aan terugdenk :')

Uiteindelijk wel bijna twee jaar een relatie gehad :D

Ook echt verkering gevraagd aan haar. Twee keer. Ook in het Fries :')__!!!!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_119400184
Ik was eerst bij een meid thuis en ze wou op haar kamer een film kijken. Best zou je zeggen, maar het was wel tijden s de champions league finale toen.

Nou, zij wou the notebook ofzo kijken maar daar was geen reet aan, en gingen we beetje zoenen enzo. Tijdenshet zoenen op haar bed doet ze de tv uit en zegt 'laten we wat leuks gaan doen'

Ging goed zou je zeggen, maar ik zeg met mijn domme kop, ja is goed zet de champions league maar op. :')
Toen moest ik van haar naar beneden omdat dr vader dat ook keek :')

Toen werd het ongemakkelijk en ben ik in de rust naar huis gegaan. Onderweg besefte ik wat voor stoms ik heb gedaan :')

Wel uiteindelijk de hele wedstrijd gezien :P is alleen bij die date gebleven met die meid
pi_119400547
Ik was 18, hij 28, kende hem via via en hij zeurde op msn voor een date.

Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in... :') "Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen. :D
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
  maandag 19 november 2012 @ 20:41:12 #64
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119401262
geweldig topic dit! _O-

date met een meid met klasse, drankje meegenomen, filmpje gekeken... en mevrouw was stomdronken na een paar glaasjes :X -O- heb dr op bed gelegd en ben vertrokken }:|

toen ik jaartje of 17 was romantisch een date aan het water, zonsondergang enzulks.. "ja ik moet over een half uurtje thuis zijn" (dat was dan 10/11 uur :|W ) en ze kon totaal niet zoenen

ook ergens rond diezelfde tijd een meisje met lekker lichaam geregeld, maar de date was incluis al haar vriendinnen en ze deed alsof ik een hoofdprijs was, wist niet hoe snel ik daar weg moest :')
pi_119401520
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:

Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in... :') "Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen. :D
want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?
pi_119402072
quote:

Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had? :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119402346
quote:

Je hebt een FOK!ker gedate.
pi_119402579
quote:

_O_
pi_119404282
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?

Ik wist niet hoe ik dat moest zeggen tegen hem. :D Heb ik voordat ik weg ging uiteindelijk wel gedaan, omdat hij vroeg om een tweede date. :')

quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hebt een FOK!ker gedate.
Zou me niks verbazen. :P

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had? :{
Ja. Nog nooit zoiets lelijks gezien. :{
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_119405099
Paar maanden geleden ging ik samen met een andere meisje naar een film in de biosscoop. We hadden beiden wel een oogje op elkaar dus het moest er eens van komen. :P
We waren beiden ook verlegen dus zei nam een vriendin mee en ik een kameraad. Dat ging allemaal wel goed verder en geen moment van stilte..

Alleen na de film wouden de 2 meisjes met ons naar een club hoewel wij dat niet zoveel aan vonden. Toch gegaan maar na een half uurtje gingen we toch weg, best rot om zo een avond te eindigen dus. >_>

Later bleek dus dat ze bieden ook wel met ons mee wouden gaan.. :P
  maandag 19 november 2012 @ 21:41:38 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119405184
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Niekess het volgende:
Paar maanden geleden ging ik samen met een andere meisje naar een film in de biosscoop. We hadden beiden wel een oogje op elkaar dus het moest er eens van komen. :P
We waren beiden ook verlegen dus zei nam een vriendin mee en ik een kameraad. Dat ging allemaal wel goed verder en geen moment van stilte..

Alleen na de film wouden de 2 meisjes met ons naar een club hoewel wij dat niet zoveel aan vonden. Toch gegaan maar na een half uurtje gingen we toch weg, best rot om zo een avond te eindigen dus. >_>

Later bleek dus dat ze bieden ook wel met ons mee wouden gaan.. :P
Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren? :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_119405223
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren? :X
Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet.. :)
  maandag 19 november 2012 @ 21:43:20 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119405289
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Niekess het volgende:

[..]

Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet.. :)
Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...
pi_119405389
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken? :P
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
  maandag 19 november 2012 @ 21:45:33 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119405421
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:

[..]

Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken? :P
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
-O-

Nee, ik vind het niet vervelend :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')