want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
Ik was 18, hij 28, kende hem via via en hij zeurde op msn voor een date.
Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in..."Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen.
Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had?quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
Ik stond op station op hem te wachten voor de date, sms't hij dat hij me ziet staan. Ik hem niet, dus ik sms'en waar hij dan staat.. Na lang over en weer ge-sms omdat hij verlegen is zie ik hem staan, in een lelijk zwart driedelig pak (het was 30 graden) met lelijke tribals, glurend naar me, tussen een paar bomen in..."Waar ben ik aan begonnen?"
Hij had allemaal wilde plannen met me, bioscoopje, uit eten, knuffelen, lange gesprekken, maar we hebben niks gedaan en hij heeft hooguit 10 zinnen gesproken in 4 uur. Ik deed alsof ik werd gebeld om weg te komen.
Je hebt een FOK!ker gedate.quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef triptruffel het volgende:
Ik wist niet hoe ik dat moest zeggen tegen hem.quote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
want gewoon zeggen dat het niets wordt is natuurlijk heel vreemd?
Zou me niks verbazen.quote:
Ja. Nog nooit zoiets lelijks gezien.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg je nou dat hij een pak met tribal-patronen aan had?
Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren?quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Niekess het volgende:
Paar maanden geleden ging ik samen met een andere meisje naar een film in de biosscoop. We hadden beiden wel een oogje op elkaar dus het moest er eens van komen.
We waren beiden ook verlegen dus zei nam een vriendin mee en ik een kameraad. Dat ging allemaal wel goed verder en geen moment van stilte..
Alleen na de film wouden de 2 meisjes met ons naar een club hoewel wij dat niet zoveel aan vonden. Toch gegaan maar na een half uurtje gingen we toch weg, best rot om zo een avond te eindigen dus. >_>
Later bleek dus dat ze bieden ook wel met ons mee wouden gaan..
Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet..quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen moment van stilte IN de bioscoop terwijl jullie een film aan het kijken waren?
Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Niekess het volgende:
[..]
Tijdens de film wel, maar in de pauzes niet..
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken?quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah ok, de bioscopen waar ik wel eens heen ga hebben geen pauzes meer...
quote:Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken?
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
Kan jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik vind het niet vervelend
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Niekess het volgende:
[..]
Kan ja![]()
Doe maar wel liever een pauze..
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)quote:
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)
ah, zo ken ik je weerquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.
Ik denk eigenlijk dat dat is zo is..quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet ook op het uiterlijk af gaan.
Ben ineens een man gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |