Kan jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik vind het niet vervelend
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Niekess het volgende:
[..]
Kan ja![]()
Doe maar wel liever een pauze..
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)quote:
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
Je omschrijft het alsof je echt in de steek gelaten werd ( oke, daar heb je 100% gelijk in.)
ah, zo ken ik je weerquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk was ze wel veranderd. en ze was lekker.
Ik denk eigenlijk dat dat is zo is..quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet ook op het uiterlijk af gaan.
Ben ineens een man gewordenquote:
Shemale?quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Ik heb ook een erge eens meegemaakt. Vond haar niet heel leuk ofzo maar toch afgesproken bij haar thuis. Gaat ze opeens zitten PS3'en. (Modern Warfare 2
). Vraagt ze of ik haar join? Nou goed.. Was ze ook nog vercrackte goed, ondertussen chatten met mensen op dat PS3 chat gedoe, van dat ze straks weer kan samenspelen blabla. Ok, vervolgens na half uurtje gingen we naar boven, jaja. We gingen op bed zitten en ze deed de TV aan. Plots krijgt ze een inkomende camgesprek van een gast en ging ze daar even mee cammen. 5 min ofzo. Vervolgens zegt ze; Ik moet nog even huiswerk maken als je het niet erg vindt.
Sure...quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat is zo is..
Als jou dat blij maaktquote:
Als je haar ziet zou je het misschien wel denken ja, geen idee wat ik in haar zag toen. Jong toen he.quote:
Dan ga er maar gewoon niet van uitquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.
Goed.
Totaal overheen gelezenquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef HSG het volgende:
[..]______________________________________________________________________________!
Waarschijnlijk was ze aan het tafelvoetballen en ging hij ernaast staan zodat ze per ongeluk zijn piemel beetpakte ipv zo'n handvat.quote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal overheen gelezen![]()
PER ONGELUK afgetrokken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |