abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2012 @ 23:57:50 #126
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_119412469
Ik heb eigenlijk geen slechte dates gehad.
pi_119412843
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb eigenlijk geen dates gehad.
:')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119413413
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

dates :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:28:35 #129
381234 Vaatwastablet
pi_119413417
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ken ik jou?
pi_119413429
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:28 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Ken ik jou?
Ja, ik ben die Italiaan.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:31:35 #131
381234 Vaatwastablet
pi_119413510
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:29 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ja, ik ben die Italiaan.
Juist.
pi_119413528
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:31 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Juist.
Die over de daken rent?
pi_119413545
Ik date niet, als ik er niet 100% achtersta.
So far so good.
Ok, doei!
pi_119414473
Dit topic is werkelijk waar echt het beste topic ooit op Fok!.

Glurende man in tribal pak, Broertjes die worden afgetrokken, klunzige meisjes, echt te grappig.

Die van mij valt nog wel mee, vond het alleen een beetje awkward dat ik met een klasgenote ging lunchen in de stad voordat we ergens moesten zijn voor school, om vervolgens drie andere meiden uit m'n klas tegen te komen die ook even op hetzelfde terrasje gingen zitten.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_119415233
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 01:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dit topic is werkelijk waar echt het beste topic ooit op Fok!.

Glurende man in tribal pak, Broertjes die worden afgetrokken, klunzige meisjes, echt te grappig.

Die van mij valt nog wel mee, vond het alleen een beetje awkward dat ik met een klasgenote ging lunchen in de stad voordat we ergens moesten zijn voor school, om vervolgens drie andere meiden uit m'n klas tegen te komen die ook even op hetzelfde terrasje gingen zitten.
:D het oogst wel goede verhalen inderdaad! Ga door jongens.
pi_119415615
Ben ooit met een collega uit gegaan, had geen romantische intentie's, zij achteraf wel. Na de (date) was de stemming op werk een beetje ongemakelijk, wat super zonde was aangezien het een goede vriendin was. Geleerd om in het vervolg erg duidelijk te zijn voordat ik met een vrouwelijke collega in een prive situatie afspreek. Sowiezo daten met een collega is niet slim
  dinsdag 20 november 2012 @ 07:32:27 #137
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119415639
İk heb een beetje nooit geen slechte dates gehad wandt ik kijk graag tv
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_119416031
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 07:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
İk heb een beetje nooit geen slechte dates gehad wandt ik kijk graag tv
Als een eckte autist :7
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 november 2012 @ 08:43:34 #139
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119416324
meisje vond me leuk, vroeg MIJ uit, ik uit beleefdheid naar haar toe gegaan.
heel haar kamer was gevuld met knuffels en zo.
Hebben we samen een disneyfilm gekeken en ben ik naar huis gegaan..
ze was 18, ik 19. maar het voelde alsof ik heel fout bezig was.
pi_119417218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 07:28 schreef plesner het volgende:
Sowiezo daten met een collega is niet slim
Sowieso is het sowieso.
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:10:37 #141
177948 Daskaar
cake or death?
pi_119417690
Mijn slechtstste ervaring is toch wel dat ik met een vrouwtje afgesproken had en er later achterkwam dat we op een date waren. 0_0

Achteraf had ze weinig goeds te zeggen over me.
Blijkbaar ben ik wel snel te doorgronden.
pi_119421491
Toen ik 14 was ging ik met een klasgenoot op date naar de bios. Er was een film die ik graag wilde zien en hij wilde er wel voor betalen. Kassa dacht de 14 jarige ik en ach, ik wilde hem ook wel een kans geven. Toen mijn vader en ik hem echter gingen ophalen bleek dat hij een korte broek en sokken in sandalen als date-outift had gekozen. De horror. Ik was niet onder de indruk en heb mijn vriendin gevraagd hem een briefje te geven waarop ik aangaf dat hij en ik het niet gingen worden. Tienerdates. O+

Ik heb een keer een fokker gedate en het was eigenlijk precies zoals je het verwacht. Hij had er een treinreis van 1,5 uur opzitten en toen ik hem zag was het al meteen niet mijn type. Daarbij had hij een pukkel naast zijn mond en ik kon enkel visualiseren hoe dat zou zijn met zoenen. Het gesprek liep enorm stroef en ging vooral over hem en zijn werk. Na een uur heb ik er maar een eind aangemaakt. Hij vroeg bij de trein nog naar een tweede date. :')

Laatst ook een terrordate gehad. Gast was een vriend van een vriend die mee zou komen naar een feest van mij. Hij had om mijn telefoonnummer gevraagd, omdat hij nog vragen had over het thema van het feest. Na een paar watsappjes bleek al snel dat hij geen vragen had, maar enkel gericht was op een date regelen. Ik er uiteindelijk op in gegaan, wat bij nader inzien echt stom was van me. Wij afgesproken in een kroegje. Hij kwam meteen al heel schichtig en 'snel' over, moest elk half uur naar de wc etc. Uiteindelijk vertelde hij dat hij geregeld cocaine gebruikt. Het kwartje viel bij mij al snel dat dat de reden was voor zijn vreemde gedrag. Het was wel gezellig, gesprek bleef wel gaande, maar alles wat hij zei was erg gericht op kijken of ik potentieel relatiemateriaal was. Na een tijdje kwam hij zelfs met een puntensysteem, dat ik al zoveel pluspunten had. :')

Afijn, avond eindigde. Meneer werd ineens heel opdringerig om te zoenen, eigenlijk wilde ik het niet, maar tegen de muur gedrukt en alles zoende ik toch maar terug. Toen begon hij te drammen om mee naar huis te willen. Ik meerdere malen gezegd dat we dat niet gingen doen. Daar ging hij uiteindelijk maar mee akkoord. Bij ons afscheid zei hij ineens: 'Dus, hoe gaan we dat eigenlijk doen op je feestje? Ik ga het namelijk echt niet chill vinden als je met anderen flirt.' :') Dus toen dacht ik fuck no. Ik hem duidelijk gemaakt dat we niets hadden en ik kon doen wat ik wilde. Nah goed, volgende dag was hij meteen de hele tijd aan het whatsappen, dat hij dacht dat het wel goed tussen ons ging komen enzo.

Ik was over mijn alcoholbuzz heen en besloot dat het hem zeker niet ging worden. Dus ik stuur hem dit, tevens met de vraag of hij niet op mijn feestje wilde komen, omdat ik me daar niet prettig bij zou voelen. Begint hij mij te bellen, echter zat ik op mijn werk en daar kan ik mijn telefoon niet opnemen. Hij nog meer bellen en daarna mijn voicemail vet boos ingesproken en een berichtje dat ik maar snel mijn voicemail moest afluisteren. 'Hoe kun je nu ineens 180 graden draaien, jij bent mij een uitleg verschuldigd, dit doe je niet via een berichtje, je moet me nu terugbellen.' Dus ik stuur een berichtje terug dat ik niet kan bellen en dat we maar op één date zijn geweest en ik helemaal niks moet, laat staan hem bellen en uitleg geven. Een waslijst aan berichtjes kreeg ik terug. Dat ik niet spoor, dat hij tijdens de date al dacht dat ik niet eerlijk was, dat hij allang voelde dat er wat was, dat hij er ook helemaal geen toekomst in zag, of ik dacht dat hij ging vechten op mijn feest als ik iemand anders zou neuken, oh en of ik borderline had. Toen heb ik hem gezegd dat ik op die toer zeker niets meer stuur en hem een fijne dag gewenst. Wat een idioot. Daarna bleef hij maar smsen. Dat ik hem uitleg moest geven, etc etc. Uiteindelijk was ik er echt van overtuigd dat hij voor mijn deur zou staan ofzo. :') Vriend gebeld, of hij met me mee wilde naar mijn huis. Gelukkig heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Wat een idioot. Bezitterige enge gast.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_119421497
:') Muur van tekst. En dat zijn nog niet eens al mijn terrordates..
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:45:18 #144
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_119421985
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
More, more :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_119422123
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat iets in je het aantrekt ;)
pi_119422314
Slechtste date... mmm.... even een top 5 ;)

op 1.... Carnaval, iemand tegenkomen, leuk zoenen, leuke click. Daarna daar thuis af gesproken, wijntje staat klaar, open haardje aan. Tja 2 kleine tegenslagen die date ;). 1e was dat haar wederhelft ook op de bank zat.... Ach ik heb me wel met haar vermaakt en hij zat wat toe te kijken...
Alsof het niet erger kon... Komen er 2 kids in de morgen de kamer binnengestormt terwijl ik nog naakt onder de dekens lig...

op 2.... weer Carnaval, leuke date, leuke click, trein gemist, maar ik mocht wel blijven slapen....
Heerlijke sex gehad, in de morgen samen op zijn hondjes bezig, komt er een dame de kamer binnen lopen.... blijkt het haar huis en haar bed te zijn... ach die was er niet zo blij mee en liep boos weg... Nog wel even afgemaakt waar we mee bezig waren, daarna nooit meer wat van gehoord....

op 3.... Was al een beginnende relatie, maar het draaide altijd binnen 5 minuten op sex uit, dus besloten op eens na de bios te gaan... die zijn we na 15 minuten uitgezet ;).... Vergeet de zaklamp op ons nooit meer... Love-seats zijn ook niet echt alles dus ;)...

op 4.... Date via website... veel gemailt, gechat en foto cag er leuk uit (MET photoshop dan wel ;)). Elkaar opgeilen op de chat en dan in een donker park afspreken op een bankje.. Ja dan zie je elkaar tenminste niet goed... daarna in het licht wel redelijk geschrokken....

op 5.... Daten in het bos in de zomer... die muggen vergeet ik nooit meer.... de date wel hoop ik ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:12:32 #147
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119422840
Oke zal ook eens een slechte date neerzetten,

Tijdens het uitvoeren van mijn werkzaamheden een dame tegen gekomen waar ik eerst gewoon via toen nog hyves wat contact mee had.
Ook wat met msn en mail.
Na een tijdje wou ze afspreken voor een date,
Oke als man zijnde dacht ik kan geen kwaad dus ga maar op date.

Oke op de bewuste dag ik richting haar gereden en haar opgehaald zoals afgesproken.. Toen begon de ellende al.
In de auto al de hele tijd dat ze niet zo goed kon lopen op haar hakken omdat ze voor het eerst de schoenen aan had :')
Toch maar geprobeerd een ander onderwerp aan te snijden maar er vielen bij haar stiltes en geaai over haar hielen omdat ze pijn had.

Afijn we zouden een dagje naar Düsseldorf gaan en daar ook gaan stappen.
Ik zag de bui al hangen met haar hakken..

Nou we komen aan daar het eerste wat gebeurd de dame in questie haalt ineens uit haar tas wat schoenen vandaan en doet die maar aan, ja dan komt bij mij de opmerking waarom had je dat niet eerder gedaan :') Oeps had ik niet mogen zeggen blijkbaar want dat was niet netjes om als man zijnde dat te zeggen.

Nou ik geprobeerd netjes en aardig te blijven en maar naar de lunch toe..
Daar bestel ik gewoon normaal lekker mijn lunch, en zei ook.
Na 2 happen: Nee ik zit vol en dan de rest wegschuiven.. (daar heb ik zo'n hekel aan bestel dan iets anders of vraag gewoon een kleine portie.)

De rest ook gezeur geklaag.
Tot ik het zat was. ik zeg kom we gaan terug en zoeken wel een filmpje uit.

Oke dat was goed.
Nou we komen aan in de bios en alles was slecht van de films die er draaide.
Toen heb ik haar echt mee genomen naar huis daar afgedropt en weg gegaan.
daarna ook haar totaal genegeerd.

Nog een andere,

Een meid die me wel leuk vond we afgesproken om te gaan zwemmen.
Nou wij 2 naar het zwembad toe,
Ze zag er zo heel mooi uit mooi gezichtje lief lachje, mooi figuur. en zoenen whaa als ik eraan terug denk ze kon het wel echt..

Nou we komen aan in het zwembad ieder natuurlijk apart omgekleed.
Ze komt uit het kleedhokje hoog opgesneden badpak. mijn ogen vielen daar op iets :r :r :r
Tarzan had zich daar kunnen uitleven..
ik ben toen direct terug gegaan omgekleed en weg gegaan.

Kreeg ik later een telefoontje waar ik ineens was.
Heb ik haar netjes verteld dat ik daar gewoon niet tegen kon.
Ze begreep het niet,
Ze heeft paar keer nog willen proberen maar voor mij was het al klaar.
en als ik haar nu zie gelukkig is dat niets geworden.

Pas nog met een dame.

Wist dat de dame een dame was die je met fluwelen handschoentjes moest aannemen en behandelen,
Ik ga nooit een uitdaging uit de weg.

Bleek ze meer aandacht voor haar telefoon te hebben en hoe geweldig haar telefoon, en hondje was.
En de hele tijd met haar make-up.
Geen jongen was goed genoeg voor haar,

Uiteindelijk kwamen er een paar vriendinnen aan en het eerste wat ze zeiden tegen me:
Doe nou niet ze gebruikt je en blablablabla

Dus heel netjes als een man en waarom zijn jullie vriendinnen?
Als antwoord ongelogen: Ze betaald met uitgaan altijd ons drinken _O- _O-

Ik dus maar bedankt en weg wezen

Sorry voor de long post
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_119423479
Verschrikkelijke dates heb ik nooit gehad. Ik ben wel een keer zwaar teleurgesteld geweest en ik weet dat dat wederzijds was. Ik was 17 en leerde een meisje op vakantie kennen van 14. Ze was mooi en ik kon toen goed met 'r praten op 't zwembad en aan 't strand. Toen ze weer naar Nederland vertrok, en ik nog langer op de camping bleef in Spanje, zei ik haar gedag en dat ging met een awkward afscheidskusje.

Terug in Nederland nam ze gelijk contact met me op via msn en de webcam en dat deden we vrijwel dagelijks urenlang in de avonduren. Het was altijd leuk, maar ik wilde haar graag weer in het echt ontmoeten, na 2 maanden cammen.

Uiteindelijk hebben we afgesproken in Eindhoven, op een terrasje gezeten, alleen om een of andere reden hadden we geen gespreksstof meer, alles was al gezegd via internet, daarbij was ze echt te jong in haar gedrag vond ik en ze bleek opeens een vriendje te hebben. Het eindigde in de McDonalds, en toen wist ik dat het nooit wat ging worden.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_119423710
herkenbaar, een keer gehad.. leerde haar kennen via Facebook, hartstikke aardig, leuke gesprekken gehad.. ook op foto`s hartstikke leuk, komt ze aan, prima, heel gezellig allemaal, totdat we op een gegeven moment bij een vriend van me gingen zitten, die had een kat, en die meid was dierenverzorgster die ging dus serieus constant die kat achterna en bleef maar praten over hoeveel ze van dieren wist en hoe graag ze die kat wilde hebben :')

Daarna hebben we even Tomb Raider gespeeld en zat ze weer als een gek te verkondigen dat ze haar wel geil vond en wel zou doen :')

Vervolgens ging ze naar de wc, ben ik naar het balkon gerend(i kid you not) en heb ik met die gast maar een plannetje bedacht en haar even later weer terug op de trein gezet naar Heemskerk met de woorden "Ja sorry, ik werd gebeld door mijn baas ik moet NU op mijn werk verschijnen, het spijt me enorm"

En achteraf was ik blij dat ik er vanaf was :D wat een gek.
pi_119424078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Braddie het volgende:
en die meid was dierenverzorgster die ging dus serieus constant die kat achterna en bleef maar praten over hoeveel ze van dieren wist en hoe graag ze die kat wilde hebben :')

Daarna hebben we even Tomb Raider gespeeld en zat ze weer als een gek te verkondigen dat ze haar wel geil vond en wel zou doen :')

Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachen :P.

Neem aan dat jij ervan geleerd hebt dat chatten via facebook/msn vrijwel onbruikbaar is als het er in real life op aankomt. Ik toen in elk geval wel.
The distance between insanity and genius is measured only by success
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')