TS had een date met een Engelse, nou had ts bedacht dat het leuk was om een potje te poelen (ze zij dat ze dat wel eens had gedaan) in een bar tot uurtje of 0:00 om daarna de film Argo te kijken om 0:15.
Afijn, TS en date gingen poelen. Nu komt het, de date van TS was zo f*cking slecht in poelen, zat geen coördinatie of niks achter, ik zeg niet dat ik goed ben maar als iemand mij 20 keer uitlegt hoe je je hand moet houden zou ik dat wel doen. Daarnaast snapte ze pas na 10x keer dat zij half was en ik heel. En als TS dan een bal put wilde ze steeds gaan spelen (nee k*t ik ben). Luister je kan best slecht zijn, maar als je na 60 minuten nog steeds die stok tussen je vingers klemt, 3 keer mikt en bij het schot ongeveer 3 keer zo ver aanhaalt, en met de zijkant van de stok de witte bal een willekeurige kant op rolt,,, ja komt op! Leek wel een iemand met syndroom van down of zo.
Daarnaast naar de film, gaat ze in de rust popcorn kopen, eet ze 10 stukjes klaar… koop dan geen popcorn. Al met al een k*t date! Nooit meer, daarnaast was het een hele klus om een gesprek te voeren als de ander steeds gesloten antwoorden geeft en zelfs als een bal opgooi voor een vraag geen vraag stelt.
Klacht: Date kan 0,0 poelen, koopt popcorn en eet 10 stukjes, kan geen gesprek voeren.
nu dan?