Het had niets meer te maken met niet kunnen poulen, maar gewoon NIET iets kunnen leren. Na 20 keer iets nog niets begrijpen dat stoort me.quote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Een date hebben en je dan zorgen maken om de technische vaardigheden van je date. Dan ben je wel echt een rasautist. Hoe TS het beschrijft ook._!
Je weet dat in Engeland het stuur aan de andere kant zit?quote:Op maandag 19 november 2012 10:53 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Het had niets meer te maken met niet kunnen poulen, maar gewoon NIET iets kunnen leren. Na 20 keer iets nog niets begrijpen dat stoort me.
Daarnaast stapte ze aan de bestuurders kant in
Dit dus. Serieus zijn tijdens een potje poolen met een date .... lulhannes dat je bentquote:
Já we gingen eerst wat drinken in een bar, daarnaast naar andere bar gegaan waar pool tafel stond, niet helemaal toevallig want leek me wel leuk en zij speelde het wel eens,quote:Op maandag 19 november 2012 10:55 schreef .FuckFace. het volgende:
Argo, niet te verwarren met de topuser hier binnen KLB, de film is echt een film van A kwaliteit. Wat een goede film. Jammer dat ie tegelijk met Skyfall draait waardoor alle aandacht naar laatstgenoemde film gaat, terwijl dat niet helemaal terecht is.
Argo de film.
En Ts, als je niet weet of jouw date kan poolen, neem haar dan niet mee. Ik kan er ook slecht tegen als de dame in kwestie er niets van bakt. Ga iets drinken ofzo in stead.
precies!quote:Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon een avondje dineren, klassiek en ouderwets in de ogen voor sommige maar doet het prima. En als alles goed gaat late koffie naderhand thuis.
hmm volgens mij kon jij het dan niet. draai je de situatie niet om?quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
en zij speelde het wel eens,
zijkenquote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Owja nog een kleine aanvulling, Het was pauze in de film en ts moest al 30 minuten zijken. De pauze begint en de date sprint op en zegt ben even naar de WC. Laat ze haar tas en zo in de bios liggen waardoor ts gedwongen is te wachten op haar terugkomst omdat als ik de tas zou meenemen om zelf naar wc te gaan ze in paniek kan raken bij terugkomst als ze haar tas niet ziet. Vervolgens blijft ze van de 7 minuten pauzen er 6 weg. Nu moest ts in 1 minuut gaan zijken terwijl wc al 1 minuut was lopen...
Dit dus .... TS is een trollquote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef kedge het volgende:
Troll is nu wel erg obvious met je opzettelijke taalfouten.
Sorry Engels Windows dus spelfouten haalt computer er niet uit. Daarnaast dyslexie of je hoe dat ook schrijft.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef kedge het volgende:
Troll is nu wel erg obvious met je opzettelijke taalfouten.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Sorry Engels Windows dus spelfouten haalt computer er niet uit. Daarnaast dyslexie of je hoe dat ook schrijft.
Een haast, geen zin om alles eerst in word te gaan copierenquote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit dus .... TS is een troll
Jankwijf. Ga je schamen, je bent je geslacht onwaardig.quote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Owja nog een kleine aanvulling, Het was pauze in de film en ts moest al 30 minuten zijken. De pauze begint en de date sprint op en zegt ben even naar de WC. Laat ze haar tas en zo in de bios liggen waardoor ts gedwongen is te wachten op haar terugkomst omdat als ik de tas zou meenemen om zelf naar wc te gaan ze in paniek kan raken bij terugkomst als ze haar tas niet ziet. Vervolgens blijft ze van de 7 minuten pauzen er 6 weg. Nu moest ts in 1 minuut gaan zijken terwijl wc al 1 minuut was lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |