quote:Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef Kefmania het volgende:
TVP en eigen bijdrage
Ik heb een half jaar in Zweden gestudeerd. 16.000 studenten op een campus van 3 vierkante kilometer. Veel nationaliteiten, alcohol, en miscommunicaties. Geweldig.
Verhaal 1
Ik had daar tijdelijk een vaste sexpartner. Mooie Engels van Jamaicaanse afkomt. Een avond keihard zuipen en dansen in 1 van de pubs op de campus. Zij gaat ff naar de wc en ik word keihard versierd door een prachtige zweedse. Ze vraagt of met mij mee mag naar huis. Ik met mijn dronken en geile hoofd mijn vaste sexpartner al weer vergeten (zij was al 3 minuten weg, dus..) Ik met Zweedse naar mijn kamer. Gelijk de kleren uit. Halverwege wordt er op mijn deur geklopt door Engelse meisje (ze had verhalen gehoord van vrienden van mij toen ze terug kwam na toiletbezoek.) en zegt met een prachtig Engels Accent: "Kevin, You're not gonna tell me your banging that Zwedish woman you just met' Waarop Zweeds meisje roept: Yes he is!
Waszeniezoblijmee. Maargoed ze heeft mij vergeven achteraf.
Verhaal 2
Ik en vrouwennamen zijn geen goede combi, zeker niet met drank. Komt er een Amerikaanse naar mij toe in de pub. Zegt ze: Did you know what you said to me last time? Ik, geen idee, beantwoord quasi nonchalant "Not word for word but I remember there were some verbs in it..."Meisje verbaasd, draait om en loopt weg. Een vriend van mij stond naast mij en zegt: Je hebt gezegd dat je sex met haar wilde en zij heeft toen gezegd: Well if you remember what you just said the next time i meet you I will..... FAAL.
Verhaal 3
Mijn verjaardag in Zweden, dronken en in een pub. Komt er een onbekend mooi zweeds meisje naar mij toe, feliciteert mij en pakt me vol op de mond. Ik zoen terug, bedank haar en loop zo door. Zweedse vol verbazing achterlatend. Gewoon niet eens doorhebben dat ze mij het liefst mee naar huis wilde sleuren. (dat vertelde ze mij later. is nooit wat geworden. )
ik herken hier geen blunder in. dit is bazen gedragquote:Verhaal 1
Ik had daar tijdelijk een vaste sexpartner. Mooie Engels van Jamaicaanse afkomt. Een avond keihard zuipen en dansen in 1 van de pubs op de campus. Zij gaat ff naar de wc en ik word keihard versierd door een prachtige zweedse. Ze vraagt of met mij mee mag naar huis. Ik met mijn dronken en geile hoofd mijn vaste sexpartner al weer vergeten (zij was al 3 minuten weg, dus..) Ik met Zweedse naar mijn kamer. Gelijk de kleren uit. Halverwege wordt er op mijn deur geklopt door Engelse meisje (ze had verhalen gehoord van vrienden van mij toen ze terug kwam na toiletbezoek.) en zegt met een prachtig Engels Accent: "Kevin, You're not gonna tell me your banging that Zwedish woman you just met' Waarop Zweeds meisje roept: Yes he is!
Had je makkelijk op kunnen lossen door m een knipoog te geven en m alsnog te zoenenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef love_sharon het volgende:
Had een hele leuke date gehad met een jongen die ik een paar maanden daarvoor tijdens het uitgaan had ontmoet toen ik nog een vriend had. Ik loop mee naar het station waar die nog iets van 10 minuten op zijn trein moest wachten. Voelde duidelijk de alom bekende spanning van "oh hij gaat me zo hopelijk zoenen!"
Standaard eindpraatje aan het maken. Zegt die "ik vond het echt heel gezellig"
Ik die meer aan het denken was over de afscheidszoen was er niet helemaal met mijn hoofd bij en zeg 'ja het viel mij wel mee, ik had het erger verwacht'.En het drong ook pas naar een paar te lange secondes door wat ik nou precies had gezegd
![]()
Doei leuke sfeer, hallo ongemakkelijkheid.
Waar ik op doelde was dat ik voor de date wat twijfels had of die echt zo leuk was als ik mij herinnerde en dat het mij erg mee viel en hij zeker leuk was. Maar leg dat maar eens uit aan een man wanneer je op zijn pik hebt getrapt. Volgende keer toch iets langer nadenken voordat ik iets zeg op zo'n moment![]()
Ik heb jammer genoeg nog wel ergere blunder verhalen maar die vertel ik wanneer ik wat meer tijd heb.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:51 schreef Stefanovich het volgende:
@ kefmania , wat een bazenverhaal idd! Welke uni? Is dat nog een beetje te betalen allemaal dan? Huisvesting, collegegeld.... etc... na dit verhaal moet ik er heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
BAM.quote:» Er is al 95 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jammer dat het niks geworden is, maar als ik het zo lees vind ik het wel een bazenactiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dus Ser gaat op één knie zitten, kijkt het meisje strak in de ogen, pakt haar hand, en zegt: "Wil je met me neuken?"
Dat was het misschien geweest, als het de bedoeling was geweest om te zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jammer dat het niks geworden is, maar als ik het zo lees vind ik het wel een bazenactie
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Leuk topic!Ter ere van de kick heb ik wat van mijn versierblunders opgerakeld:
Eerste verhaal: Om te beginnen ben ik een paar jaar terug met carnaval in een dorp geweest waar ik zelden kwam. Toen heb ik me nogal klem gezopen, en met m'n grote bakkes (ik kende daar toch niemand!) een meisje proberen te versieren met de volgende zin: "Ga je niet te ver weg staan, dan moet ik zo ver lopen om je te komen versieren".
Tweede verhaal: Er was, toen ik een jaar of 15/16 was, dit meisje dat ik leuk vond. ik was al een tijdje met haar aan het flirten, en dat was wederzijds. Toen kwam nieuwjaar. Ik was wild enthousiast, want dacht dat dat een goed voorwendsel was om het meisje te zoenen. Net voor middernacht had ik me flink moed ingedronken, en ging ik naar het meisje toe. Ik vroeg haar of ik de eerste zoen om middernacht mocht. Wat gegiechel, en ze zegt me dat ik het zou krijgen als ik het héél romantisch zou vragen.
Dus Ser gaat op één knie zitten, kijkt het meisje strak in de ogen, pakt haar hand, en zegt: "Wil je met me neuken?"
Needless to say, ik heb die avond met niemand gezoend.
Disclaimer: dankzij genereuze hoeveelheden alcohol, kunnen de details ietwat afwijken van de waarheid. De grote lijn blijft echter staan. Helaas
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tweede verhaal: Er was, toen ik een jaar of 15/16 was, dit meisje dat ik leuk vond. ik was al een tijdje met haar aan het flirten, en dat was wederzijds. Toen kwam nieuwjaar. Ik was wild enthousiast, want dacht dat dat een goed voorwendsel was om het meisje te zoenen. Net voor middernacht had ik me flink moed ingedronken, en ging ik naar het meisje toe. Ik vroeg haar of ik de eerste zoen om middernacht mocht. Wat gegiechel, en ze zegt me dat ik het zou krijgen als ik het héél romantisch zou vragen.
Needless to say, ik heb die avond met niemand gezoend.
Disclaimer: dankzij genereuze hoeveelheden alcohol, kunnen de details ietwat afwijken van de waarheid. De grote lijn blijft echter staan. Helaas
Serieus, was ik dat meisje geweest, was ik eerst over je heen geklapt van het lachen en dan had er heus nog een kusje vanaf gekund.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat was het misschien geweest, als het de bedoeling was geweest om te zeggen.
Ik stond stijf van de zenuwen, en de alcohol zal ook niet geholpen hebben. Als het mijn bedoeling was geweest om dat te zeggen, zou ik dat hier niet gepost hebben.
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:54 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Serieus, was ik dat meisje geweest, was ik eerst over je heen geklapt van het lachen en dan had er heus nog een kusje vanaf gekund.![]()
De jeugd/meisjes van tegenwoordig hebben, jammer voor jou, geen gevoel voor humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |