Surequote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze aan het tafelvoetballen en ging hij ernaast staan zodat ze per ongeluk zijn piemel beetpakte ipv zo'n handvat.
Wel als ze gewoon dacht dat het een tafelvoetbalhandvat was.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sure![]()
En afgezien daarvan: dat lijkt me niet "aftrekken"
Daarom shemale dus. Dan klopt het verhaal weer.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sure![]()
En afgezien daarvan: dat lijkt me niet "aftrekken"
Want dat verschil voel je natuurlijk nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel als ze gewoon dacht dat het een tafelvoetbalhandvat was.
Dat broertje was nog jong he.quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dat verschil voel je natuurlijk niet
Ja, en dan voelt zijn lulletje als een handvat van een tafelvoetbalspelquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.
Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?quote:
Godver wat ben jij naïefquote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?
Nee daarom juist.quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij gelooft in "per ongeluk" aftrekken?
IK ben naïef?? Lol, whut???quote:
Je moet niet altijd alles serieus nemen hierquote:
Dat ga ik sowieso niet doenquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet niet altijd alles serieus nemen hier
Dan gedraag je je correct.quote:Op maandag 19 november 2012 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet doen![]()
Maar vraagtekens zetten mag niet "want dan neem ik het verhaal te serieus"?
Wat doe ik dan als ik GEEN vraagtekens zet?
Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.quote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal overheen gelezen![]()
PER ONGELUK afgetrokken??
Soms is die smiley wél op z'n plaatsquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.
12 jaar.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ze gebruikte haar leeftijd die ze toen had als excuus.
12 jaar.
Inderdaad, alsof je op je fucking 12e nog niet kan nadenken. Je broer man, je broer.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms is die smiley wél op z'n plaats
Eensquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je op je fucking 12e nog niet kan nadenken. Je broer man, je broer.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb eigenlijk geen dates gehad.
Ja, ik ben die Italiaan.quote:
Die over de daken rent?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dit topic is werkelijk waar echt het beste topic ooit op Fok!.
Glurende man in tribal pak, Broertjes die worden afgetrokken, klunzige meisjes, echt te grappig.
Die van mij valt nog wel mee, vond het alleen een beetje awkward dat ik met een klasgenote ging lunchen in de stad voordat we ergens moesten zijn voor school, om vervolgens drie andere meiden uit m'n klas tegen te komen die ook even op hetzelfde terrasje gingen zitten.
Als een eckte autistquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
İk heb een beetje nooit geen slechte dates gehad wandt ik kijk graag tv
Sowieso is het sowieso.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:28 schreef plesner het volgende:
Sowiezo daten met een collega is niet slim
More, morequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
Muur van tekst. En dat zijn nog niet eens al mijn terrordates..
Mijn gevoel zegt me dat iets in je het aantrektquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Rebubbled het volgende:
Muur van tekst. En dat zijn nog niet eens al mijn terrordates..
Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Braddie het volgende:
en die meid was dierenverzorgster die ging dus serieus constant die kat achterna en bleef maar praten over hoeveel ze van dieren wist en hoe graag ze die kat wilde hebben![]()
Daarna hebben we even Tomb Raider gespeeld en zat ze weer als een gek te verkondigen dat ze haar wel geil vond en wel zou doen
Ooh ik heb er zeker van geleerd, mens was gek.. ze wilde later nog wel een keer afspreken als ik naar heemskerk zou komen, dat heb ik maar overgeslagen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Meer interesse in jou dan in die kat zou uiteraard meer op z'n plaats zijn, maar vind het wel lief als de dame van dieren houdt. Die opmerking over Tomb Raider zou ik hard om moeten lachen.
Neem aan dat jij ervan geleerd hebt dat chatten via facebook/msn vrijwel onbruikbaar is als het er in real life op aankomt. Ik toen in elk geval wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu heeft ze al ruim 1 jaar een vriend en ze verkiest haar hamsters/ratten/muizen boven haar sex leven omdat ze vind dat " De beessies naar ons kijken als we het doen en dat vind ik intimiderend"
Hahaquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]![]()
Een maat van me vertelde over een one night stand met een meid in de huiskamer in de nachtelijke uurtjes. Zij op de bank knallen, stond er een meter naast hem een bruine labrador hem continue recht in de ogen aan te staren. Dat leidde 'm nogal af.
Herkenbaar, had ooit een date met iemand kleine 2 jaar geleden, die stopte met zoenen om doodleuk te vertellen over haar exen, en met wie ze allemaal gezoend had " omdat ze dat leuk vond "quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Toto69 het volgende:
haha, geweldig topique.
Even denken, laatst nog eentje:
Ik met de trein half uurtje reizen, nou dat viel nog wel mee. Gingen we naar zo'n groot park toe waar niemand zou zijn (het werd al donker), begon ze onderweg te vertellen over al haar escapades en exen, geloof me dat waren er nog wel wat. Toen had ik het eigenlijk wel weer gehad en na een paar uur volhouden weer naar huis gegaan. nooit meer gezien gelukkig.
Dat is juist schattig, verlegen en zenuwachtigquote:Op maandag 19 november 2012 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Don't remind me
Een paar dates lang zowat niks tegen elkaar durven zeggen. Van die hele pijnlijke stiltes. Wel hand-in-hand lopen, want we waren beide wel verliefd, maar we durfden beide niet de volgende stap te zetten. Wat erg als ik er aan terugdenk
Uiteindelijk wel bijna twee jaar een relatie gehad![]()
Ook echt verkering gevraagd aan haar. Twee keer. Ook in het Fries__!!!!
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ooit een date met iemand kleine 2 jaar geleden, die stopte met zoenen om doodleuk te vertellen over haar exen, en met wie ze allemaal gezoend had " omdat ze dat leuk vond "
Het bleef bij die date (ja, en een aantal keer sex in een bosje)
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze.
Wat dacht je van tijdens de sex praten over exenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..
Van fouten leren de meeste mensen inderdaad, met nadruk op de meeste....quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Softfeel het volgende:
Toch is het wel dat we er stiekem wel van geleerd hebben als we terug kijken op dit.
In de omgang en alles eigenlijk.
En nu kunnen we er wel om lachen en ergens in het achterhoofd hebben dit gebeurd me nooit weer
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ach... het kan nog erger.. iets met tijdens sex praten over een leraar..
Dat is een énorme boner killerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens de sex praten over exen
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van fouten leren de meeste mensen inderdaad, met nadruk op de meeste....
[..]das wel heel erg ja..
Dus tijdens het hardlopen kwam ze andere hardlopers tegen waarmee ze ging zoenen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ja, deze meid kon geen genoeg krijgen over haar avonturen met wildvreemde hardlopers van haar leeftijd, en hoe ze dan lag te zoenen met ze.
Wat dacht je van tijdens de sex praten met een ex?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens de sex praten over exen
Neuh, ze ging dan gewoon naar dat park toe om te 'chillen' zoals zij het noemde. Daar liepen wel eens oudere jongens en daar ging ze dan mee liggen zoenen. Zo vertelde ze het in ieder geval apetrots.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dus tijdens het hardlopen kwam ze andere hardlopers tegen waarmee ze ging zoenen?
Sorry dat ik nieuwsgierig ben.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens de sex praten met een ex?
* insert Spongebob deuntje.quote:
Niet KFC? De vlerk!quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n ex zou me mee uit nemen maar het werd de Burger King
Was naar haar toe gegaan en had 'r uitgewoond.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef LookAtMe het volgende:
Ik kende een meisje die aan de ene kant leuk was maar andere kant ook niet. Dus besloot maar niet op haar vragen om af te spreken in te gaan.
Tot ik op een dag ja zei. ("Zin om bij mij thuis te komen? Mijn ouders zijn op vakantie.")
Komt die bitch niet opdagen als ik op het station op haar sta te wachten
Was wel een keer eerder bij haar thuis geweest maar wist haar adres niet en had geen idee meer hoe ik er heen moest lopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Was naar haar toe gegaan en had 'r uitgewoond.
Das kutquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Was wel een keer eerder bij haar thuis geweest maar wist haar adres niet en had geen idee meer hoe ik er heen moest lopen.
eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Hedera het volgende:
İk zou echt nooit uit eten gaan bij de eerste paar date's. Je probeert zo krampachtig netjes te eten, dat je amper wat naar binnenwerkt. Een paar uur later hoort je date je maag knorren "heb je alweer trek meid" ? ......
Ga lekker wat drinken samen, veeuul beter!
Dat laatste doe ik meestal ook, maar de meest succesvolle date (waar een paar maandjes relatie uit voortkwam) was wel een date waarmee ik de allereerste keer ging eten in een tapasbar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef Hedera het volgende:
İk zou echt nooit uit eten gaan bij de eerste paar date's. Je probeert zo krampachtig netjes te eten, dat je amper wat naar binnenwerkt. Een paar uur later hoort je date je maag knorren "heb je alweer trek meid" ? ......
Ga lekker wat drinken samen, veeuul beter!
Als die kinderen niet van haar waren lijkt me er weinig mis mee eigenlijk. Niet de leukste ofzo, maar als dat je slechtste date isquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:
Dan toch maar delen, mijn ergste date-ervaring:
Toen ik een jaar of 16/17 was op valentijnsdag een date meet meid genaamd Candy![]()
Lekker naar de bioscoop, inclusief mijn 6pack Desperado's in mn jas die ik naar binnengesmokkeld had..![]()
En dan vragen: wil je ook wat drinken en dan haal je die opeens tevoorschijn![]()
In de pauze van de film vervolgens weggaan omdat ze de film niet snapte en dan vervolgens met haar en haar vrienden door de stad lopen waarbij zij alle negers en buitenlanders die voorbij liep bedreigde![]()
Kwam haar 2 jaar later tegen achter 2 kinderwagens in de stad![]()
Goede oude tijd![]()
Ik val trouwens nog steeds op hetzelfde type
Ik heb het hier over een offciele date..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef blow... het volgende:
[..]
Als die kinderen niet van haar waren lijkt me er weinig mis mee eigenlijk. Niet de leukste ofzo, maar als dat je slechtste date is
Jawelquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een offciele date..
One night stand die eindigen met seks en een hoop gezeik achteraf (geweld, verbroken relatie, SOA's, aangiftes, mensen in ziekenhuis) tel ik niet mee..
Of telt dat wel mee?
Pfoeh, dan heb ik nog wel wat te typenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef blow... het volgende:
[..]
Jawel
Als ik zin heb zal ik ook nog een keer mijn 2e slechtste uittypen voor jullie fokkertjes.
Wat drinken thuis? Hmmm zeker niet mijn eerste keuze. İn een cafe of terras kun je nog een beetje relaxed rondkijken, het voelt veiliger en is wel meer sfeervol vind ik. Thuis moet je die angstvallige stiltes zien te vermijden om te voorkomen dat je date je hoort slurpen of wederom je buik hoort knorrenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:
[..]
eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.
Met ergens bedoel ik ergens anders, sorryquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:
[..]
eerste date begin ik sws bij een van ons thuis als de ouders er niet zijn ( mogen later wel komen, maar niet dat ze constant gaan kijken enzo) en dan later vaak ergens een ijsje eten, wat eten of ergens drinken. Uit eten doe ik sws nooit.
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik meestal ook, maar de meest succesvolle date (waar een paar maandjes relatie uit voortkwam) was wel een date waarmee ik de allereerste keer ging eten in een tapasbar.
of zoveel praten dat alles koud isquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.
Damn ik let echt op details!
best geil als mijn spaghetti tussen haar tieten hangtquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
Een tapasbar zou nog kunnen. Die kleine hapjes kan ik nog wel netjes naar binnen werken. Maar een bord spaghetti waar maar geen einde aan komt als je eraan lurkt en het uiteinde nog steeds tussen je tieten hangt.... İk voorkom dat liever.
Jouw spaghetti....quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
best geil als mijn spaghetti tussen haar tieten hangt![]()
.
Dat is rookworstquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jouw spaghetti....
Weten we ook gelijk dat ie heel lang en heel dun is
Geen spaghetti tijdens eerste dates inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e date vond ze niet echt nodig
nerovetsrethca
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef slangpie het volgende:
keer met een meisje wat mij leuk vond,en dat ook wel liet blijken, maar ik haar niet echt:
Ik: ga je vrijdagavond mee uit eten?
zij: ja leuk, waar gaan we heen?
Ik: ja dat is nog een verassing
vrijdagmiddag bel ik mevrouw op: om 7 uur haal ik je op, en gaan we naar de gouden boog.
zij zich helemaal optutten, mooi jurkje aan, want ja, de gouden boog klinkt wel luxe.
7 uur heb ik haar opgehaald, netjes de autodeur opengedaan enzoslecht verzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e date vond ze niet echt nodig
De soms knoei of doe ik trouwens wel expres iets onhandigs, maar dat is omdat ik op een of andere manier altijd een date heb die:
Op haar plaat gaat
De trap op valt
De trap afvalt
Knoeit
Bang is om zelf te knoeien of iets verkeerd te doen.
Dusja, dan heb ik maar 1 oplossing eigenlijk.Because you know i'm all about that ass
enschede?quote:Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Niekess het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend dan om de hele tijd te zitten en te kijken?
Bij ons zijn de pauzes altijd in het midden van de film. Laatst met Skyfall zelf dwars door een zin heen.. >_<
Ik heb er een keer een gehad die zei dat ze haar stiefbroer meerdere malen en bewust had afgetrokken.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Kerol het volgende:
Dat was heel leuk, totdat we terecht kwamen in een gesprek over familie, naja wel diep gesprek gehad en opeens na tijdje zegt ze dat ze haar broertje eens per ongeluk heeft afgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |