abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19350279
De vorige is dicht en neem de eer op me om verder te gaan.

Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)

En ik begin meteen met wat blunders van zaterdag

Een meisje zat een beetje naar mij te kijken, ik deed niks en zij gaat dansen met een andere jongen en zij kijkt mij aan. Vervolgens ga ik bij een vriendin van haar staan

Ik sta naast een meisje te dansen, raak haar een paar keer 'per ongeluk' aan, zij gaat vervolgens weg.

Ik sta met een meisje te praten, zij doet heel erg kortaf en kijkt voortdurend om haar heen

Ik loop naar een meisje toe wat alleen tegen een muur staat.
Ik : Kom jij hier wel vaker?
Zij: Ja.
Ik: Ik ook, doei
En vervolgens liep ik weg

En natuurlijk heeft Ook_gek wel weer wat te melden, vaste klant hier
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_19350767
Ik probeerde net mijn eigen vriendin te versieren, blijkt ze nét ongesteld te zijn geworden en te willen slapen omdat ze morgen er weer vroeg uit moet...

balen
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19351407
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik probeerde net mijn eigen vriendin te versieren, blijkt ze nét ongesteld te zijn geworden en te willen slapen omdat ze morgen er weer vroeg uit moet...

balen
Moet je weer je rechterhand aan het werk zetten
  maandag 24 mei 2004 @ 00:09:14 #4
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_19351784
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:43 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Damn, jullie moeten die gast echt gehaat hebben!! lullig!
idd, ik was er nog wel ff goed pissig van geweest, krijg ik een keer de kans met uitgaan (heb ik normaal nooit), gebeurt me zoiets
Drugs are good mkay?
pi_19358134
Is niemand van het weekend uit geweest?
Of heeft niemand wat meegemaakt??
pi_19359789
oke komen er een paar aan: (nu was ik ook niet zo actief en had ik er niet zo'n zin in hoor)

woensdag:
ik sta in een belgische discotheek wat te dansen, ik merk op een gegeven moment op dat er de hele tijd een dame bij me komt staan samen met een vriendin van haar. Maatje van me sprak haar vriendin aan, en begon zo een beetje te praten. Was echt een onwijs mooie dame en ze bleek vrijgezel. Maatje van me niets gedaan, ik ook niet (hoewel ze wel 3x terug bleven komen richting ons 2en) Beetje met die vriendin van dr proberen te praten, maar die bleek nogal arrogant en niet gediend van een gesprek. Vroeg haar om een vuurtje en dat gaf ze me (met veel pijn en moeite) zonder me ook maar aan te kijken...

Diezelfde avond trouwens was er trouwens nog een vrouwtje. Ze stond bij me te dansen, lief te lachen enzovoorts.. alleen ze was nogal een plork, ik had daar geen zin in, toch wel ff met dr gedanst, vervolgens merk k dat ze verder wil gaan met de volgende stap, had ik geen zin in dus ik gezegd: ben zo terug (wat ik natuurlijk nooit gedaan heb)

zaterdag:
Paar meiden leren kennen in de lokale kroeg, ze kwamen hier niet vandaan en waren er voor 1 dag, allebei vrijgezel, knap en onwijs geil.

Beetje mee staan praten, vervolgens wat mee staan dansen, en niet verder durven gaan (nahja zat er ook met mn gedachte niet helemaal bij, had zo zn oorzaken)

Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19365308
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Whehehehe , volgende keer moet jij dus zeggen : neuken?
pi_19365476
quote:

Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Damn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19366952
ja daar sta je dan inderdaad met je goedbedoelde manieren ... blijkbaar slaat het veel beter aan als je je als een lul gedraagt die precies zegt waar tie op dat moment zin in heeft .
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19368111
quote:

Dan zak je door de grond ja.
Lambo of Rekt
pi_19414660
quote:
, het blijkt maar weer dat de brutaalste mensen het meeste bereiken.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:42:07 #12
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19414791
quote:
alleen ze was nogal een plork
Das toch.. Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop?

[ Bericht 23% gewijzigd door _oxygen_ op 26-05-2004 14:21:39 ]
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_19414905
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
[quote]Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
alleen ze was nogal een plork/quote]

Jep.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:16:11 #14
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_19419909
hmm donderdag in groningen op stap, vertel ik dan ff verder
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:48:53 #15
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19451857
quote:
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:39:57 #16
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_19452875
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

whehe zal wel een redelijk voorspelbare reactie worden
pi_19462844
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Mooi van ver en ver van mooi
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:38:50 #18
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19482701
"knap lelijk"... maar ontopic: ik ben vanavond weer eens van plan wat moves te maken, dus wie weet
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_19490585
quote:

[..]

Prachtig Lichaam Onder Rot Kop
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  zaterdag 29 mei 2004 @ 12:31:32 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_19491426
quote:

Wow, dat had ik nou wel eens van dichtbij mee willen maken, hoe die kerel dat flikt. Geef toe, da's best netjes...
(Tuurlijk moet je wel mazzel hebben met een euh, 'laagdrempelige' meid, maar toch...)
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_19494975
doet me iig denken aan die huisgenoot van youp (in de waker, de slaper en de dromer) die nadat youp een meisje geprobeerd heeft te versieren alleen maar zegt: "Je zult wel sufgeluld zijn door die kleine, je bent zeker wel aan een wippie toe?"

Ik loop mezelf ook aardig te verneuken trouwens... Vind een meisje best leuk op 't moment, en vorige week wilde ze dus na 't zoenen mee naar huis, maar 't was echt een onooglijke pestbende op m'n kamer... En vanochtend (inmiddels is m'n kamer HE-LE-MAAL brandschoon ) kreeg ik een sms'je of ik in de stad was en dat ze zin had wat met me te doen... Maar uiteraard ben ik niet in de stad
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:12:02 #22
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_19495915
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:19 schreef W1ZZ het volgende:
doet me iig denken aan die huisgenoot van youp (in de waker, de slaper en de dromer) die nadat youp een meisje geprobeerd heeft te versieren alleen maar zegt: "Je zult wel sufgeluld zijn door die kleine, je bent zeker wel aan een wippie toe?"

Ik loop mezelf ook aardig te verneuken trouwens... Vind een meisje best leuk op 't moment, en vorige week wilde ze dus na 't zoenen mee naar huis, maar 't was echt een onooglijke pestbende op m'n kamer... En vanochtend (inmiddels is m'n kamer HE-LE-MAAL brandschoon ) kreeg ik een sms'je of ik in de stad was en dat ze zin had wat met me te doen... Maar uiteraard ben ik niet in de stad
Das pech hebben, maar ach, echte blunders vind ik het nog niet...alhoewel...een meisje naar huis sturen omdat jou kamer een bende is....uhm.....why?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:28:46 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19496259
ben ik zo bekend

Ik ga niet zo veel op stap de laatste tijd. Dus maak ook niet veel mee helaas.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 30 mei 2004 @ 13:58:11 #24
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_19511727
Nah ja, niet helemaal een blunder, maar toch wel een erg komisch moment binnen dit gebied.

Ik was gisteravond mijn horloge vergeten om te doen en op een gegeven moment begon ik me af te vragen hoe laat het was. Geen enkele van mijn kameraden had een horloge om, dus besloot ik het te vragen aan het meisje dat naast me stond. Dus ik draai me bij en zeg tegen haar: "Hey, jij hebt een horloge, dus jij weet vast hoe laat het is!" Ineens kijken al haar vriendinnen mij aan met afkeurende blikken en geluiden over hoe ik het toch in mijn kop haalde om zo'n stomme openingszin te gebruiken. Toen heb ik maar even duidelijk gemaakt dat ik echt wou weten hoe laat het was.

Komen er later twee meiden op me af met de mededeling dat ik een lekker ding was. Nou ja, dat is niet verkeerd om te horen natuurlijk, maar het geval wilde dat het ene meisje een dopje op haar neus had gezet. Dat meisje begon een beetje haar vriendin aan mij voor te stellen, maar ik had met mijn zatte kop alleen maar oog voor dat dopje en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus. Zo had ik nog een paar opmerkingen meer over dat dopje en had helemaal geen oog voor die vriendin van haar. Toen zijn ze uiteindelijk maar weggelopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smoonshine op 30-05-2004 13:59:13 (typo) ]
//geen commentaar...
  zondag 30 mei 2004 @ 15:39:56 #25
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_19513701
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus
haha geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')