Moet je weer je rechterhand aan het werk zettenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik probeerde net mijn eigen vriendin te versieren, blijkt ze nét ongesteld te zijn geworden en te willen slapen omdat ze morgen er weer vroeg uit moet...
balen![]()
idd, ik was er nog wel ff goed pissig van geweest, krijg ik een keer de kans met uitgaan (heb ik normaal nooit), gebeurt me zoietsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:43 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Damn, jullie moeten die gast echt gehaat hebben!! lullig!
Whehehehequote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Damn...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Dan zak je door de grond ja.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Das toch.. Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop?quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
alleen ze was nogal een plork
Jep.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
[quote]Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
alleen ze was nogal een plork/quote]
Das toch.. Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop?
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
whehe zal wel een redelijk voorspelbare reactie wordenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)![]()
Mooi van ver en ver van mooiquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)![]()
Prachtig Lichaam Onder Rot Kopquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Das pech hebben, maar ach, echte blunders vind ik het nog niet...alhoewel...een meisje naar huis sturen omdat jou kamer een bende is....uhm.....why?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:19 schreef W1ZZ het volgende:
doet me iig denken aan die huisgenoot van youp (in de waker, de slaper en de dromer) die nadat youp een meisje geprobeerd heeft te versieren alleen maar zegt: "Je zult wel sufgeluld zijn door die kleine, je bent zeker wel aan een wippie toe?"
Ik loop mezelf ook aardig te verneuken trouwens... Vind een meisje best leuk op 't moment, en vorige week wilde ze dus na 't zoenen mee naar huis, maar 't was echt een onooglijke pestbende op m'n kamer... En vanochtend (inmiddels is m'n kamer HE-LE-MAAL brandschoon) kreeg ik een sms'je of ik in de stad was en dat ze zin had wat met me te doen... Maar uiteraard ben ik niet in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |