----
Gister bizar in de bus:
Sta in de bus, zo'n lijn 11 in utrecht superdruk ik staan, meisje wat zo'n 3 meter verderop zit kijkt me zo'n 10 sec. strak aan als ik binnenkom, en dan lijkt ze iets te fluisteren, maarja nogal druk in die bus dus. Later tijdens de rit blijft ze kijken, iig elke keer als ik haar kant opkijk kijkt ze al naar mij... ik zit me dus te bedenken, ze wil blijkbaar wel iets van me... ik ga haar aanspreken als ik de bus uitstap, zijn we dus bij t eindpunt, stap bijna tegelijk met haar uit de bus ze kijkt me nog een keer aan en loopt dan snel weg... ik: wtf
als je iets van me wil waarom loop je dan weg dacht ik, had ik nou maar snel iets weten te zeggen, maar ik was met stomheid geslagen...
quote:Geen toegevoegde waarde, helaas.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:05 schreef Kaensterle het volgende:
tvp
quote:Als iedereen het doet zijn we zo aan deel 12
Op dinsdag 27 januari 2004 21:10 schreef Ambivalent het volgende:
kom maar, kom maar, kom maar...
gaat iedereen nu even een tvp aka trgvndpst aka TERUGVINDPOST plaatsten, zijn we allemaal weer klaar voor ons meest gelezen favoriete 11 deel van dit R&P topique...
Hmm niet echt versierblunder maar toch:
Ik was een keer op een feest, en ik had die dag al een kater, en bijna niet gegeten. Dus ik 1,5 liter bier op en was echt straalbezopen Maar ondertussen had ik wel een meisje versiert, beetje gezoend. Naja zij ging na een tijdje naar bed, en ik viel ook in een coma.
De volgende dag, zij komt beneden, zeggen allebei niks. Alleen toen ze weg ging: "Doei!" "Doei!"
Hmm ik weet ook hoe dat komt maar dat zeg ik niet (Hint: )
quote:je hebt haar ondergekotst
Op dinsdag 27 januari 2004 21:17 schreef CasB het volgende:[..]
Als iedereen het doet zijn we zo aan deel 12
Hmm niet echt versierblunder maar toch:
Ik was een keer op een feest, en ik had die dag al een kater, en bijna niet gegeten. Dus ik 1,5 liter bier op en was echt straalbezopen
Maar ondertussen had ik wel een meisje versiert, beetje gezoend. Naja zij ging na een tijdje naar bed, en ik viel ook in een coma.
De volgende dag, zij komt beneden, zeggen allebei niks. Alleen toen ze weg ging: "Doei!" "Doei!"Hmm ik weet ook hoe dat komt maar dat zeg ik niet (Hint:
)
quote:nee dat niet...had wel gekotst...(netjes op de wc, er is nog steeds niemand die het weet die op dat feest was
Op dinsdag 27 januari 2004 21:18 schreef Aurelium het volgende:[..]
je hebt haar ondergekotst
![]()
![]()
?
quote:En PeuRac z,n reactie
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
nou oke afgelopen zondag een meeting van PTA. Ergens bij een mac in duiven of zo. Ik bestel daar wat eten. En er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. Kijkt ze toch saggo zegDus ik zeg. Mag ik zo een balon hebben? Ja hoor zegt ze. Dus ik zeg. Weet je wat. Jij krijgt een balon van mij
Nee zegt ze hoef ik niet. Ik zeg. Jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) Kind in paniek. Ja nee ik kan niet. Ik ben aan het werk? Ja lekker belangrijk zeg ik. Gewoon aan pakken. EN toen ben ik weg gelopen
PeuRac heeft me mee gemaakt. En kan jullie dus vertellen of de verhalen van mij overdreven zijn of niet
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:50 schreef PeuRac het volgende:[..]
Die kerel is nog erger dan ik dacht
Niet normaal gek
Vooral bij de chinees man, da was geen versier blunder (hoewel, haarschoonmoeder je geweldig vond ondanks dat je dr zat afte zeiken onder t oog van 14 man
)
quote:Haha ook_gek lache actie
nou oke afgelopen zondag een meeting van PTA. Ergens bij een mac in duiven of zo. Ik bestel daar wat eten. En er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. Kijkt ze toch saggo zeg
Dus ik zeg. Mag ik zo een balon hebben? Ja hoor zegt ze. Dus ik zeg. Weet je wat. Jij krijgt een balon van mij Nee zegt ze hoef ik niet. Ik zeg. Jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) Kind in paniek. Ja nee ik kan niet. Ik ben aan het werk? Ja lekker belangrijk zeg ik. Gewoon aan pakken. EN toen ben ik weg gelopen
[Dit bericht is gewijzigd door bietelboer op 27-01-2004 22:56]
quote:Er schijnen later nog een paar lui dat gedaan te hebben
Op dinsdag 27 januari 2004 22:51 schreef bietelboer het volgende:[..]
Haha ook_gek lache actie
dat meisje kan der best nog wel eens gezeik mee gekregen hebben ik ken daar een boel personeel ben vaste klant van duive
en hoor wel eens verhalen over een zeikerig management, zo heb ik gehoort dat toen zon meid een lading gezeik over zich heen kreeg omdat ze altijd te lang met mij en een maat van me stond te prate in de drive
Ze vonden t al niet leuk dat daar bijna 20 man met auto stond te patsen
Wel personeel daar, veel leuker als hier
De hele nacht staan dansen totdat ik er achterkwam dat ik toch wel moeie benen had. Dus ik zoek een plekje op, en kom naast een hele mooie Braziliaanse te zitten. Ik begin tegen haar te lullen, maar zij toonde totaal geen intresse. Haar wat mollige vriendin daarintegen zette wel een heel verhaal op (In het Engels).
Ik had totaal geen intresse in haar en eerlijk gezegd verstond ik er ook niet van (combinatie van harde muziek, Engels lullen en strak staan). Dus om er op een gegeven moment van die griet af te zijn zeg ik op een vraag van haar, JA IS GOED WAT JIJ WILT. Ze staat op en pakt mn hand vast. Ik kijk haar aan en vraag 'wat gaan we doen'?? Ze bukt en zegt,
---->YEAH THE DARKROOM, LETS GOOO.
Het enige wat ik uit mn strot kon krijgen (meer verbaasd eigenlijk)
----> OHH, NO NO NO
Ze kijkt me boos aan en loopt weg.
Het enige wat mn vrienden zeiden op mijn antwoord, ik heb het niet gedaan want ze was lelijk. HET IS TOCH EEN DARKROOM, JE ZIET ER TOCH NIET.
Tja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afgelopen donderdag, samen met een maat van mi j op stap in d blauwe engel (grunn ofcourse) Btje te veel gezopen. Aan d andere kant van d dansvloer staan 2 vrouwen waarvan ik denk" yummmiie" maat van me loopt dr af, maakt een praatje. Hij komt terug, zegt" ze willen jouw"..hij flauw ikke blij... Btje oogcontact. Wil ik dr opaf lopen, komt mijn nichtje niet dr aan, dikke zoen op mn wang.. en daar gingen de dames.. arggggg
quote:mja en dan hoor je je leven lang van je vrienden dat je een lelijk wijf in de darkroom hebt gepaalt... je hebt het er goed aan gedaan vriend, geloof me
Op woensdag 28 januari 2004 08:57 schreef EvilD het volgende:
Ben een keer behoorlijk uit mn plaat op een feest van Crazyland in de Hemkade. Beetje kinky en behoorlijk goede muziek.De hele nacht staan dansen totdat ik er achterkwam dat ik toch wel moeie benen had. Dus ik zoek een plekje op, en kom naast een hele mooie Braziliaanse te zitten. Ik begin tegen haar te lullen, maar zij toonde totaal geen intresse. Haar wat mollige vriendin daarintegen zette wel een heel verhaal op (In het Engels).
Ik had totaal geen intresse in haar en eerlijk gezegd verstond ik er ook niet van (combinatie van harde muziek, Engels lullen en strak staan). Dus om er op een gegeven moment van die griet af te zijn zeg ik op een vraag van haar, JA IS GOED WAT JIJ WILT. Ze staat op en pakt mn hand vast. Ik kijk haar aan en vraag 'wat gaan we doen'?? Ze bukt en zegt,---->YEAH THE DARKROOM, LETS GOOO.
Het enige wat ik uit mn strot kon krijgen (meer verbaasd eigenlijk)
----> OHH, NO NO NOZe kijkt me boos aan en loopt weg.
Het enige wat mn vrienden zeiden op mijn antwoord, ik heb het niet gedaan want ze was lelijk. HET IS TOCH EEN DARKROOM, JE ZIET ER TOCH NIET.
Tja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:LOL
Op woensdag 28 januari 2004 13:04 schreef DakDuuf het volgende:
goed, versierblunder van mij...Afgelopen donderdag, samen met een maat van mi j op stap in d blauwe engel (grunn ofcourse) Btje te veel gezopen. Aan d andere kant van d dansvloer staan 2 vrouwen waarvan ik denk" yummmiie" maat van me loopt dr af, maakt een praatje. Hij komt terug, zegt" ze willen jouw"..hij flauw ikke blij... Btje oogcontact. Wil ik dr opaf lopen, komt mijn nichtje niet dr aan, dikke zoen op mn wang.. en daar gingen de dames.. arggggg
En toen heb je je nichtje maar genomen?
Een oude van mij (was toen 15/16 ofzo)..
Samen uit met een groepje leuke mensen in ons vaste jeugdhonk, kon je kiezen uit bier of martini bianco (voor de mensen die me kennen, ja daar heb ik martini leren drinken). Ik vond al een tijdje een jongen erg leuk maar beiden erg verlegen. Flink aan de zuip gegaan, we zaten met een groep in een hoekje (ik naast een vriendin) en die jongen ging ineens achter mijn stoel staan. Toen ik omhoog keek kwam hij ineens met zn gezicht met een vaartje naar mij toe, ik draaide snel mn hoofd om en vroeg aan een vriendin wat hij aan het doen was. Zegt die vriendin.. hij wilde je zoenen Tja hij liep daarna heel snel weg en de ' vriendschap ' tussen ons was toen wel voorbij.
quote:Maaike heet ze volgens mij. Jaar of 15 a 16 denk ik.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:51 schreef bietelboer het volgende:[..]
Haha ook_gek lache actie
dat meisje kan der best nog wel eens gezeik mee gekregen hebben ik ken daar een boel personeel ben vaste klant van duive
en hoor wel eens verhalen over een zeikerig management, zo heb ik gehoort dat toen zon meid een lading gezeik over zich heen kreeg omdat ze altijd te lang met mij en een maat van me stond te prate in de drive
En wat gek als ze gezeik zou krijgen met haar baas waar ik bij was. Had die vent het nog moeilijk gekregen ook.
Heb al wel eens eerder ruzzie gehad met een manager van de mac in scheveningen. Die ging opeens 1 van z,n NIEUWE mede werkers kapot schelde. ECHT vernederen. En dat terwijl die hele tent vol stond met klanten. Kind moest bijna huilen man!
Ben ik even suptiel maar toch duidelijk naar voren gelopen en gevraagt waar hij het gore lef vandaan haalde om zo uit z,n pan te gaan. Natuurlijk liep die man weg. Maar na heel hard schreeuwen dat hij een in en in triest mannetjes was die bang was een volwasse discussie te voeren. En dat hij liever zich zelf gaat verschuilen achter de schermen. Kwam hij wel terug
Heb hem duidelijk verteld dat ALS hij een goeie manager is. Dat hij z,n personeel dan appart pakt om dan rustig te vertellen wat er fout ging en hoe dat in het vervolg GOED te kunnen doen.
En toen heb ik die man vernederd waar iedereen bij stond. Zo iets van. AH dus jij voelt je heeel goed omdat je manager bent he? Tjha als je niet lager kan gaan. Dan maar bij de MAC manager worden. Net iets hoger dan vakkenvullen bij de appie hijn. Zijn antwoord was. Ah dus mijn personeel is nog triester volgens u. Dus ik zeg. Nee juist niet. Voor hun is het een BIJ BAAN. Het zal ze aan hun reet roesten wat er morgen gebeurd. Als ze maar geld krijgen. JIJ daar in tegen zit hier voor de rest van je verdere loopbaan. Voor jou is dit het eind station. Voor je personeel niet. Dus wie is hier nu triest en heeft niks bereikt in zijn leven
Meisje heb ik daarna nog gezien. Ze heeft me bedankt voor het opkomen. En we hebben nog wat gedronken Verder is dat contakt verwatert
Oja dit was niet geheel on-topic.
quote:Was ze het soms niet waard om een blunder om haar te maken?
Op woensdag 28 januari 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
.......................Meisje heb ik daarna nog gezien. Ze heeft me bedankt voor het opkomen. En we hebben nog wat gedronken
Verder is dat contakt verwatert
Oja dit was niet geheel on-topic.
quote:'
Op woensdag 28 januari 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
verhaal...
Haha, ja de mac in scheveningen, ik zeg er maar nix over maar ik weet wat je bedoelt.
Ok weer geen blunders, en dat terwijl ik net een weekje op vakantie ben geweest! Gister wezen stappen in Weert (La Carte Blanch ofzo)... Dus ik voor een vriend van me naar één of ander meisje toe, ikz eg: die gozer daar wil wel met je praten.
Zij zegt: durft'ie zelf niet?
Ik: nee eigenlijk niet
zij: laat hem maar komen, praten kan altijd toch, misschien nog ff wat dansen
dus ik dat vertellen aan die vriend van me, gaat'ie niet stom hoor
gisteravond dus de hele nacht los in Enschede met een man of 10. Afwijzingen her en der, maar daar malen wij niet om.
Ik stond met twee kameraden in de buurt van 3 meiden te dansen in de Aspen Valley. Ging z'n gangetje. Maar 1 van die meiden stond bij een of andere lamp waar een deurtje/klepje los van stond. En ze kreeg dat ding dus niet dicht, 1 kameraad probeert dat ding dicht te krijgen..lukt niet. Nou ben ik zelf ietwat lomper dan m'n kameraad dus ik ram een keer op dat kastje en buig dat deurtje dicht (onder 't motto: vast is vast). Die meiden applaudiseren, dus ik denk: in de pocket.
Wij een beetje bij die meiden dansen en wat denk je? Geen énkele reactie. Helemaal niets. Normaal is 't óf "hoi" óf "sodemieter op", maar nu dus nada, niks, noppes. Ik denk "zoek 't uit" en ga weer bij de rest van m'n groep staan. Maar een kameraad gaat door en pakt een van die meiden bij d'r middel...wordt z'n arm teruggeduwd: "Ik moet je wel even vertellen dat we alle drie lesbo's zijn"
Ik heb me echt compleet scheel gelachen, om die meiden en om die kop van m'n kameraad. In tijden niet zo gelachen
later op de avond zag ik nog een meid een beetje treurig op een vensterbank zitten dus ik denk: es kijken wat er aan scheelt. Toen ik ongeveer halverwege was begint die meid daar toch te kotsen, níet normaal. Als ik een fractie sneller had gelopen had ik m'n schoenen dus mooi gepoetst gehad daarna heb ik me maar kalm gehouden...vond 't allemaal net iets té apart allemaal
quote:Aspen Valley is naar mijn weten in Arnhem, maar wel een toffe tent!
Op vrijdag 30 januari 2004 16:21 schreef hobbs het volgende:
Of 't blunders zijn weet ik niet precies...weet wel dat 't mooi was gistergisteravond dus de hele nacht los in Enschede met een man of 10. Afwijzingen her en der, maar daar malen wij niet om.
Ik stond met twee kameraden in de buurt van 3 meiden te dansen in de Aspen Valley. Ging z'n gangetje. Maar 1 van die meiden stond bij een of andere lamp waar een deurtje/klepje los van stond. En ze kreeg dat ding dus niet dicht, 1 kameraad probeert dat ding dicht te krijgen..lukt niet. Nou ben ik zelf ietwat lomper dan m'n kameraad dus ik ram een keer op dat kastje en buig dat deurtje dicht (onder 't motto: vast is vast). Die meiden applaudiseren, dus ik denk: in de pocket.
Wij een beetje bij die meiden dansen en wat denk je? Geen énkele reactie. Helemaal niets. Normaal is 't óf "hoi" óf "sodemieter op", maar nu dus nada, niks, noppes. Ik denk "zoek 't uit" en ga weer bij de rest van m'n groep staan. Maar een kameraad gaat door en pakt een van die meiden bij d'r middel...wordt z'n arm teruggeduwd: "Ik moet je wel even vertellen dat we alle drie lesbo's zijn"
Ik heb me echt compleet scheel gelachen, om die meiden en om die kop van m'n kameraad. In tijden niet zo gelachen
later op de avond zag ik nog een meid een beetje treurig op een vensterbank zitten dus ik denk: es kijken wat er aan scheelt. Toen ik ongeveer halverwege was begint die meid daar toch te kotsen, níet normaal. Als ik een fractie sneller had gelopen had ik m'n schoenen dus mooi gepoetst gehad
daarna heb ik me maar kalm gehouden...vond 't allemaal net iets té apart allemaal
Hahaha, beter trouwens dat je niet harder liep! altijd uitkijken hoor als een meisje treurig in haar eentje zit, vaak is het
Gistrn weer eens op stap geweest in de engel. Te gezellig, lkkr ouwehoeren.. genoeg drank, maar niet te veel, want ik moest gewoon werken he..Komen 2 meisjes bij ons staan ( wij waren met zn 4-en) zegt een maat van me.. eej dakduuf.. wedden dat jij niet met die meid durft te gaan.. Ik kijk hem aan.. "wat zet j dr op" ... hij" 3 liter berenburger"...Yo we've got a deal. Binne 3 minuten had ik die meid gesnaveld, ik kijk triomfantelijk naar mn vrienden en schreeuw iets te hard...EEJ 3 LITER BB verdiend...
Vond zij alleen niet zo leuk, ghe ghe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |