abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:39:58 #1
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11500882
Nou ik zal deze keer maar een nieuw topic openen als dat mag...

Ik zal gelijk nog een oude blunder van me plaatsen, waar ik niet veel om gelachen heb

Ik zat op school , en we moesten met groepjes opdrachten doen...
dat was bij dat vak zo, en dan kon je zo naar buiten kijken , want het was in een lokaal met veel ramen, die uitkeken op de parkeerplaats en de school die ernaast stond.

Dus wij wat naar buiten kijken, loopt er opeens een heel mooi meisje voorbij... en die zwaait, duidelijk naar mij
Ik wor verlegen , want dat had ik eigelijk nog nooit meegemaakt, een onbekend meisje die naar mij zwaait...

Dus ik draai me half om, want ik was wat aan het opschrijven, toen ik dat zag... en ik steek mijn wijsvinger zo op... zo van Hey
Maar zij zag dat dus verkeerd, want dat was 20 meter verder, en zij d8 dat ik mijn middelvinger op stak... want ik zat omgedraaid toen ik mijn wijsvinger opstak

En zij helemaal flippen en haar middelvinger "terug" opsteken, en kwam daar bij het raam staan, en zo van: wat moet je nou dit en dat... ik zei: doe maar rustig or.
En zij nog meer gaan flippen

Ik dacht daarna zo: hoe zou dat nou komen dat ze opeens zo kwaad wer, was dat een grap van haar dat ze haar hand op stak, en dat ze me leuk zou vinden....
en toen drong het opeens tot me door dat het daardoor zou komen...

Ik had nog nooit een meisje gehad, zelfs niet gezoend... en nou opeens zoon mooi meisje die naar me zwaaide en lachte

Dus ik was echt kwaad op mezelf en nou denk ik er dus weer aan
En ik kan er nog kwaad om zijn..... maar ik kan er wel al om lachen

80 maakt je buurt weer prachtig
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:43:34 #2
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11500925
"Hint" touw baksteen en rivier
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:45:54 #3
28169 Johnson_Lopez
pi_11500973
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:43 schreef paullo het volgende:
Ik snap je hint niet
pi_11500981
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:43 schreef paullo het volgende:
Slechte dag gehad?
.::.
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:48:51 #5
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11501021
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:46 schreef FAQ het volgende:

[..]

Slechte dag gehad?

Neuh en waar leid jij dat van af ??
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:50:43 #6
28169 Johnson_Lopez
pi_11501057
Maak er anders een tekeningetje van.... of post zelf een blunder, misschien komen die touw, baksteen en die river voor jou ook nog wel van pas
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:52:28 #7
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11501089
Blunder is me gelukkig NOG niet overkomen en volgens mij hebben jullie slechte dag gehad
pi_11501090
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:48 schreef paullo het volgende:

[..]

Neuh en waar leid jij dat van af ??

Je niet al te vriendelijk opmerking?
.::.
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:54:54 #9
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11501135
Beetje sarcatisch bedoelt wist niet dat jullie gelijk op je teentjes getrapt waren sorry
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:55:46 #10
28169 Johnson_Lopez
pi_11501153
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:52 schreef paullo het volgende:
Blunder is me gelukkig NOG niet overkomen en volgens mij hebben jullie slechte dag gehad
Ten eerste: de slechte dag is al heeeeel lang geleden
Ten tweede: wie geen blunders maakt is een mietje
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:56:52 #11
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11501174
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:55 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Ten eerste: de slechte dag is al heeeeel lang geleden
Ten tweede: wie geen blunders maakt is een mietje

Yeah right
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:57:33 #12
28169 Johnson_Lopez
pi_11501188
idd ja, dat betekent dus dat je geen vrouwen durft te versieren, en wie dat doet maakt altijd wel een blunder... Zelfs ik
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:00:27 #13
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11501234
Nou eerlijk gezegd heb ik weleens een blauwtje gelopen maar was toen stomdronken nou ja heel dronken iig maar nuchter nee want dan zorg ik dat ik het wel zeker weet dat ze mij ook leuk vind.

En ik zeg helemaal niet dat dat verkeerd is hoor je verdraaid het nu wel een beetje gast maarja tis al laat he

woensdag 2 juli 2003 @ 01:03:20 #14
28169 Johnson_Lopez
pi_11501276
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 01:00 schreef paullo het volgende:
Nou eerlijk gezegd heb ik weleens een blauwtje gelopen maar was toen stomdronken nou ja heel dronken iig maar nuchter nee want dan zorg ik dat ik het wel zeker weet dat ze mij ook leuk vind.

En ik zeg helemaal niet dat dat verkeerd is hoor je verdraaid het nu wel een beetje gast maarja tis al laat he

Kijk je geeft het al toe... maak niet uit of je zat was, blauwtje lopen is blauwtje lopen... versierblunder = versierblunder

Ennuh ja tis al laat, dus ik ga nou slapen

woensdag 2 juli 2003 @ 01:05:22 #15
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11501305
Nee maakt ook niet uit he maar heb het liever als je dronken ben als dat je nuchter bent want dan was je er toch met je volle verstand erbij kerel maargoed je denkt maar wat je wil laat me koud Laters
  woensdag 2 juli 2003 @ 02:54:56 #16
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_11502237
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 2 juli 2003 @ 03:07:49 #17
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_11502273
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:08 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Voordrinken...

Doe ik meestal ook, maar die keer toevallig niet.
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  woensdag 2 juli 2003 @ 11:09:14 #18
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11505116
Gister wask in Nijmegen op een schoolfeest van 4de en 5de klassen Gymnasium, via de vriendin van mijn broer konk daar naar binnen. Nou is dan de algemene opvatting dat daar slechts lelijke stuudjes rondlopen. Niets is echter minder waar

Tis niet een blunder ofzo, maar dis wel de enige plaats waar je met dit soort verhalen thuis kan. Gesprekje van meisje tot mijn broer/vriendin

-"Wie is dat?" (wijzend naar mij, terwijl ik met de nodige biertjes op voor me uit zit te turen)
-Das mijn broertje, Roy
-"Aha "
-"Vind je hem leuk dan?"
-"Opzich wel maar hij kijkt al de hele tijd zo sloom uit zijn ogen"

woensdag 2 juli 2003 @ 15:30:38 #19
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_11511842
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:09 schreef Wrinex het volgende:
Gister wask in Nijmegen op een schoolfeest van 4de en 5de klassen Gymnasium, via de vriendin van mijn broer konk daar naar binnen. Nou is dan de algemene opvatting dat daar slechts lelijke stuudjes rondlopen. Niets is echter minder waar

Tis niet een blunder ofzo, maar dis wel de enige plaats waar je met dit soort verhalen thuis kan. Gesprekje van meisje tot mijn broer/vriendin

-"Wie is dat?" (wijzend naar mij, terwijl ik met de nodige biertjes op voor me uit zit te turen)
-Das mijn broertje, Roy
-"Aha "
-"Vind je hem leuk dan?"
-"Opzich wel maar hij kijkt al de hele tijd zo sloom uit zijn ogen"

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_11515036
Mijnes dan...

is alweer heel wat jaartjes geleden, maar ik moest er bij het doorlezen van Deeltje 6 aan terugdenken...

Verjaardagsfeestje gehad bij een maat van me...
Hij woont 2 dorpen buiten de stad en omdat er mensen wilden drinken gingen we allemaal met de fiets ( )
Maar goed maakte niet echt uit...
Ik vond t gezellig, dus toen iedereen naar huis ging fietsen, bleven ik en nog een gozer achter... Hij probeerde een chica daar te versieren, dus na een tijdje had ik t wel gezien (alleengelaten door hem) en ging ik in mn eentje naar huis fietsen...

Op de terugweg rijd ik over een fietspad met links een rij bomen, daarnaast de autoweg en rechts een droge sloot... Wordt ik ineens ingehaald door een slingeren de scooter met belabberde snelheid...
Die's zat, denk ik en fiets rustig door...

Even later zie ik echter wat over het fietspad lopen en behulpzaam als ik ben midden in de nacht minder ik vaart... Ik zie die scooter van daarnet dus bij een boom liggen en het meisje dat erop reed loopt een beetje beduust rond...
"Kan ik ergens mee helpen?" zeg ik... Jazeker! blijkt dus dat ze half tegen die boom is aangereden en door het zatte omgevallen, maar toen was ze dr helm kwijtgeraakt en nu kom ze m niet vinden... Ik help wel ff zoeken hoor... (ze kwam van uitgaan, nog een paar dorpen verder en had behoorlijk gedronken vertelde ze)
Stoere roker als ik toen was had ik natuurlijk een aantsteker bij waarmee ik een mooi lichtje kon creeeren en na wat rondloop en zoekwerk vond IK haar helm in de droge sloot...

Zij helemaal blij natuurlijk, want hoe kom ze anders thuiskomen? (zat natuurlijk en niet aan denken dat je zonder helm best KAN rijden, maar het niet MAG)... en wij samen sigaretje roken... ik had t best koud ondertussen dus begon een beetje te rillen en ik werd behoorlijk moe...
Nodigd ze me uit om bij haar nog een kopje thee te drinken (zij woonde dichterbij als ik vanaf daar) om op te warmen..........
Ik, half slaperig ondertussen, was gewoon zo dom om Nee te zeggen, want ik was moe en had de volgende dag wat afspraken...

zei stemde in en toen reden we weer door... pas toen ze afsloeg naar waar zij heen moest en ik doorreed begon t pas echt een beetje tot me door te dringen wat ik nu ookal weer verkeerd gedaan had

dom dom dom

pi_11515157
ow ik had laatst ook een mooie

Zaterdag in de kroeg geweest, meid leren kennen die ik al vaker gezien had maar nog nooit gesproken, leek me echt een bitch, maargoed, dat terzijde.

Zondagavond nog ff in de kroeg geweest en gevraagd of ze nog ff zin had om mee naa huis te gaan om wat te drinken nog.
Een vriend van mij en nog een meid (die bij die andere hoorde zegmaar) gingen ook nog ff mee.

Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).

Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken

zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!

Weg moment

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator woensdag 2 juli 2003 @ 17:37:42 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_11515396
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_11515693
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:
ow ik had laatst ook een mooie

Zaterdag in de kroeg geweest, meid leren kennen die ik al vaker gezien had maar nog nooit gesproken, leek me echt een bitch, maargoed, dat terzijde.

Zondagavond nog ff in de kroeg geweest en gevraagd of ze nog ff zin had om mee naa huis te gaan om wat te drinken nog.
Een vriend van mij en nog een meid (die bij die andere hoorde zegmaar) gingen ook nog ff mee.

Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).

Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken

zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!

Weg moment

Haahahahaha
Hij is wel grappig anders
pi_11515709
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:
[knip]
Weg moment
Meesterlijk droog weer
  donderdag 3 juli 2003 @ 17:32:17 #25
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide