Je had zijn gezicht moeten zien
Toen zei ik dus, boeie het gaat er toch niet om hoe iemand van binnen is.
Dus lui aan onze tafel gelijk van aaah zo ben jij dus.
Het floepte eruit, maar ik bedoelde het helemaal niet zo.
Zo zie je maar weer dat je niet serieus moet proberen te praten als je gedronken hebt.
quote:rofl
Op zaterdag 3 mei 2003 15:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Gister was ik zwaar vdk en op een gegeven moment was ik met een meisje aan het praten.
Het was niet de bedoeling om haar te versieren ofzo maar toch.
Ze begon dus op een gegeven moment over m'n ex, dat ze erg onvolwassen was enz.Toen zei ik dus, boeie het gaat er toch niet om hoe iemand van binnen is.
Dus lui aan onze tafel gelijk van aaah zo ben jij dus.Het floepte eruit, maar ik bedoelde het helemaal niet zo.
Zo zie je maar weer dat je niet serieus moet proberen te praten als je gedronken hebt.
dat heb ik ook wel eens vaker gehad. Maar helaas is het vaker zo dat ik gewoon niet luister naar een meidje omdat ik er ff geen trek in heb, en dan vraag ik 10min later iets wat ze net verteld hebben. Komt niet altijd even goed aan enzow
mzzl.
..Je achter een persoon aanloopt die er aan de achterkant 100% uitziet als een lekkere dame, maar als 'ze' zich omdraait een vent blijkt te zijn.
*Yikes *
..Als je in de val bent gelopen van een bezet meisje dat nog wel flink flirt onder het mom van 'lig ik nog wel in de markt'
..Als je compleet uit je ladderzatte pan gaat op de dansvloer en er pas na een tijdje achterkomt dat je in je eentje staat te dansen
..Als er in je direkte nabijheid een object (player) aanwezig is wat alle aandacht van de vrouwen naar zich trekt
..Als je in spanje op de eerste dag van je 17 daagse reis de volgende constatering doet: "Wat zijn er eigenlijk veel kerels"
..Als je een meisje aanspreekt en er een openingszin uit je mond komt rollen die niet zou misstaan in 'jackass'. "Hoi,moet jij naar de plee toe?"
..Als een groep van 6 meiden, waarvan 5 bloedmooi zijn, op je afkomt stappen en verklaart dat 1 van hun jou leuk vind, en dan blijkt het net de ene te zijn die,tsjah.. Niet zo mooi is
..Als je een meisje dat achter de kassa zit vraagt of ze zin heeft om een keer te stappen en ze 'ja' zegt en verklaart wacht maar buiten op me, ben om 5 uur vrij, en je dus om 6 uur nog fijn staat te wachten.
Ik heb het allemaal meegemaakt.
quote:als ze bij dat bedrijf zelf hun lades moeten tellen kan het wel uitlopen tot 1,5 uur
Op zondag 4 mei 2003 21:12 schreef KingCold het volgende:
Het is klote als:
..Als je een meisje dat achter de kassa zit vraagt of ze zin heeft om een keer te stappen en ze 'ja' zegt en verklaart wacht maar buiten op me, ben om 5 uur vrij, en je dus om 6 uur nog fijn staat te wachten.
Ik heb het allemaal meegemaakt.
de mijne:
weken lang verliefd zijn.
en dan vervolgens te horen ik vind je wel aardig maar verder niet
quote:WHAHAHAHAHAAHAHAHAA
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'
Dus ik zag ze weer... en ik al mijn moed verzamelen, was nog op het begin dus toen zat iedereen nog aan de kant.. en ik na een tijdje er maar naar toe gestapt, en ff praatje wiste maken. Gevraagd van waar ze komen en hoe ze heten. En zeggen dat ze sexy konde dansen
Dus heb ik er ook nog veel mee gedanst, vooral met dat blondje
Maar na een uur , of 2 uur begon dat blondje me beu te geraken en wou ze niet meer... en ik alsmaar terug proberen, en dan danste ze weer ff met me, en dan wou ze niet meer Totdat ze haar middelvinger op stak
toen kapte ik er maar mee... Ik danste met hun beetje om de beurt, allebei wat tevreden houden he, maar ja na een tijdje was het sprookje afgelopen.... ook niet mee gezoend, want dat wouden ze niet.
En een tijdje later hadden ze iemand anders (ook niet met hun gezoend)
Maar: kben blij dat ik er naar toe ben gegaan en er mee gedanst heb
oh ja en nog later op die avond, zie ik wel een beetje een leuk meisje staan... dus ik wou er naar toe lopen, en nog voordat ik haar kan aanspreken kijkt ze kwaad en loopt ze weg
3 minuten later dat meisje nergens meer te bekennen
quote:Ik denk dat ze meteen geneukt wilde worden...
Op maandag 5 mei 2003 10:48 schreef Robbie_Roffa het volgende:
ik: hoi, is gezellig hier he...kom je hier vaker?
zij: phhh ik heb veel te veel gezopen en ik wil geneukt worden.
ik:en waar had je dat in gedachten.
zij: maakt niet uit.
Ik: Ik ga even tegen me maat zeggen dat ik wegga, dan gaan we naar mijn huis, ik ben zo terug.
zij: ok totzo3 minuten later dat meisje nergens meer te bekennen
quote:Jij was iig al genaaid... maar zij ??? Misschien door een andere gozer
Op maandag 5 mei 2003 10:48 schreef Robbie_Roffa het volgende:
ik: hoi, is gezellig hier he...kom je hier vaker?
zij: phhh ik heb veel te veel gezopen en ik wil geneukt worden.
ik:en waar had je dat in gedachten.
zij: maakt niet uit.
Ik: Ik ga even tegen me maat zeggen dat ik wegga, dan gaan we naar mijn huis, ik ben zo terug.
zij: ok totzo3 minuten later dat meisje nergens meer te bekennen
quote:waarschijnlijk was er iemand anders die wilde gaan zonder zijn maten in te lichten.. die stuurde onderweg wel een smsje ofzow
Op maandag 5 mei 2003 11:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Jij was iig al genaaid... maar zij ??? Misschien door een andere gozer
kan gebeuren
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'
quote:Is toch nie belangrijk, ik praat bijna nooit , gewoon mee dansen (als je in een disco ben) en wat zoenen en zo
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
Ik zal binnekort weer is een paar versierblunders proberen te maken. Als je naar die meid toestapt met de gedachte "ff een blunder maken, dan kunnen we weer lachen op FOK" komt het altijd goed
quote:Dát ga ik doen
Op dinsdag 6 mei 2003 00:45 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af waarom dit topic hier staat en niet in R&P. Maar ok, dat terzijde.Ik zal binnekort weer is een paar versierblunders proberen te maken. Als je naar die meid toestapt met de gedachte "ff een blunder maken, dan kunnen we weer lachen op FOK" komt het altijd goed
Misschien helpt het een keer
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
extreem vervelend ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |