abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2003 @ 00:49:09 #1
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_10172004
Deel 4 was vol, hier verder...
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_10172132
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'
pi_10172188
ik had er pas een en die werkte zowaar
het ging een beetje in de trand van "kijk ik nou naar jou of jij naar mij?"
en toen gezellig 10 minuten gebabbeld
was niet echt een blunder dus maar wel grappig
  zaterdag 3 mei 2003 @ 01:03:19 #4
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_10172272
Ik was een keer met de auto naar de kroeg (moest nuchter blijven want de volgende ochtend voetballen)
Op een gegeven moment had ik wat oogcontact met een meisje aan de bar. Na veel moed te hebben verzameld (is moeilijker als je nuchter bent ) een tijdje met haar gesproken.... Vrienden keken op een afstandje mee.
Toen ze weg ging, ff snel telefoonnummers uitgewisseld.....geef ik haar 3 kussen op de wang!! ... Nou dat heb ik moeten horen zeg...
Maar heb haar een week later (en nog 2 x daarna) wel gezoend
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 14:45:20 #5
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_10178818
Vriend van me stond ongelofelijk uitbundig te dansen achter meisje:
Hij:"Als je er last van hebt zeg maar, dan ga ik weg."
Zij:"Flikker toch op!"

Je had zijn gezicht moeten zien

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
pi_10179287
Gister was ik zwaar vdk en op een gegeven moment was ik met een meisje aan het praten.
Het was niet de bedoeling om haar te versieren ofzo maar toch.
Ze begon dus op een gegeven moment over m'n ex, dat ze erg onvolwassen was enz.

Toen zei ik dus, boeie het gaat er toch niet om hoe iemand van binnen is.
Dus lui aan onze tafel gelijk van aaah zo ben jij dus.

Het floepte eruit, maar ik bedoelde het helemaal niet zo.
Zo zie je maar weer dat je niet serieus moet proberen te praten als je gedronken hebt.

pi_10181974
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Gister was ik zwaar vdk en op een gegeven moment was ik met een meisje aan het praten.
Het was niet de bedoeling om haar te versieren ofzo maar toch.
Ze begon dus op een gegeven moment over m'n ex, dat ze erg onvolwassen was enz.

Toen zei ik dus, boeie het gaat er toch niet om hoe iemand van binnen is.
Dus lui aan onze tafel gelijk van aaah zo ben jij dus.

Het floepte eruit, maar ik bedoelde het helemaal niet zo.
Zo zie je maar weer dat je niet serieus moet proberen te praten als je gedronken hebt.

rofl

dat heb ik ook wel eens vaker gehad. Maar helaas is het vaker zo dat ik gewoon niet luister naar een meidje omdat ik er ff geen trek in heb, en dan vraag ik 10min later iets wat ze net verteld hebben. Komt niet altijd even goed aan enzow

zondag 4 mei 2003 @ 01:47:59 #8
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_10190583
haha. lol Zo heb ik een keer gehad dat ik een paar weken achter elkaar opvrijdag vet oogcontact met een leuke meid had. Nou, eindelijk over die stap heengezet en naar haar toe. Ik vroeg naar haar naam.. bleek dat een buitenlandse naam t ezijn die ik echt niet verstond..:X Heb ik dus 3 keer gevraagd: " Hoe?" en daarna wist ik eigenlijk al dat ik het verknald had

mzzl.

Koude tosti's.... Brrrr....
  zondag 4 mei 2003 @ 21:12:53 #9
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_10203131
Het is klote als:

..Je achter een persoon aanloopt die er aan de achterkant 100% uitziet als een lekkere dame, maar als 'ze' zich omdraait een vent blijkt te zijn.
*Yikes *

..Als je in de val bent gelopen van een bezet meisje dat nog wel flink flirt onder het mom van 'lig ik nog wel in de markt'

..Als je compleet uit je ladderzatte pan gaat op de dansvloer en er pas na een tijdje achterkomt dat je in je eentje staat te dansen

..Als er in je direkte nabijheid een object (player) aanwezig is wat alle aandacht van de vrouwen naar zich trekt

..Als je in spanje op de eerste dag van je 17 daagse reis de volgende constatering doet: "Wat zijn er eigenlijk veel kerels"

..Als je een meisje aanspreekt en er een openingszin uit je mond komt rollen die niet zou misstaan in 'jackass'. "Hoi,moet jij naar de plee toe?"

..Als een groep van 6 meiden, waarvan 5 bloedmooi zijn, op je afkomt stappen en verklaart dat 1 van hun jou leuk vind, en dan blijkt het net de ene te zijn die,tsjah.. Niet zo mooi is

..Als je een meisje dat achter de kassa zit vraagt of ze zin heeft om een keer te stappen en ze 'ja' zegt en verklaart wacht maar buiten op me, ben om 5 uur vrij, en je dus om 6 uur nog fijn staat te wachten.

Ik heb het allemaal meegemaakt.

pi_10209320
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:12 schreef KingCold het volgende:
Het is klote als:

..Als je een meisje dat achter de kassa zit vraagt of ze zin heeft om een keer te stappen en ze 'ja' zegt en verklaart wacht maar buiten op me, ben om 5 uur vrij, en je dus om 6 uur nog fijn staat te wachten.

Ik heb het allemaal meegemaakt.

als ze bij dat bedrijf zelf hun lades moeten tellen kan het wel uitlopen tot 1,5 uur

de mijne:
weken lang verliefd zijn.
en dan vervolgens te horen ik vind je wel aardig maar verder niet

maandag 5 mei 2003 @ 10:23:19 #11
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_10212556
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:

WHAHAHAHAHAAHAHAHAA
80 maakt je buurt weer prachtig
  maandag 5 mei 2003 @ 10:34:00 #12
28169 Johnson_Lopez
pi_10212741
Ik was zaterdag uitgeweest, en er ware 2 zulke meisjes waarvan ik met 1 (de minst knappe, maar kon wel leuk dansen) al een tijd gedanst had een ander keertje, en met die andere, zoon lekker heet blondje, kort rokje en kort topje aan... nog maar een halve minuut , diezelfde keer.

Dus ik zag ze weer... en ik al mijn moed verzamelen, was nog op het begin dus toen zat iedereen nog aan de kant.. en ik na een tijdje er maar naar toe gestapt, en ff praatje wiste maken. Gevraagd van waar ze komen en hoe ze heten. En zeggen dat ze sexy konde dansen
Dus heb ik er ook nog veel mee gedanst, vooral met dat blondje
Maar na een uur , of 2 uur begon dat blondje me beu te geraken en wou ze niet meer... en ik alsmaar terug proberen, en dan danste ze weer ff met me, en dan wou ze niet meer Totdat ze haar middelvinger op stak toen kapte ik er maar mee... Ik danste met hun beetje om de beurt, allebei wat tevreden houden he, maar ja na een tijdje was het sprookje afgelopen.... ook niet mee gezoend, want dat wouden ze niet.
En een tijdje later hadden ze iemand anders (ook niet met hun gezoend)

Maar: kben blij dat ik er naar toe ben gegaan en er mee gedanst heb

oh ja en nog later op die avond, zie ik wel een beetje een leuk meisje staan... dus ik wou er naar toe lopen, en nog voordat ik haar kan aanspreken kijkt ze kwaad en loopt ze weg

pi_10213041
ik: hoi, is gezellig hier he...kom je hier vaker?
zij: phhh ik heb veel te veel gezopen en ik wil geneukt worden.
ik: en waar had je dat in gedachten.
zij: maakt niet uit.
Ik: Ik ga even tegen me maat zeggen dat ik wegga, dan gaan we naar mijn huis, ik ben zo terug.
zij: ok totzo

3 minuten later dat meisje nergens meer te bekennen

maandag 5 mei 2003 @ 11:01:58 #14
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_10213332
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:48 schreef Robbie_Roffa het volgende:
Ik: Ik ga even tegen me maat zeggen dat ik wegga, dan gaan we naar mijn huis, ik ben zo terug.

Ik denk dat ze meteen geneukt wilde worden...
  maandag 5 mei 2003 @ 11:07:27 #15
28169 Johnson_Lopez
pi_10213497
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:48 schreef Robbie_Roffa het volgende:

Jij was iig al genaaid... maar zij ??? Misschien door een andere gozer kan gebeuren
pi_10213761
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Jij was iig al genaaid... maar zij ??? Misschien door een andere gozer kan gebeuren

waarschijnlijk was er iemand anders die wilde gaan zonder zijn maten in te lichten.. die stuurde onderweg wel een smsje ofzow
Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
  maandag 5 mei 2003 @ 11:30:40 #17
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10214105
het is ook niet leuk dat als je bij het leukste barmeisje iets besteld en met consumptie praat (recht in d'r gezicht) schaamde me best wel
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10222478
quote:

wik nie
pi_10222602
Alweer een week geleden was ik de BOB(kut avond op voorbaad)..... wij zitten aan een tafeltje komt er een redelijk dronken meisje op me af (best mooi) zei begint tegen me aan te lullen geeft me later een lik (mijn vrienden zeiden al gelijk daar moet je misbruik van maken!!!).............. en ik deed niks.................. ik bob never nooit meer
wik nie
pi_10222687
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
wik nie
  maandag 5 mei 2003 @ 18:52:56 #21
28169 Johnson_Lopez
pi_10227216
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Is toch nie belangrijk, ik praat bijna nooit , gewoon mee dansen (als je in een disco ben) en wat zoenen en zo Volgende week weer een ander
Niet dat ik elke week zoen.... maar toch wel laatste tijd altijd met een of meerdere meisjes dans, kweet nooit wat ik er tege moet zeggen...m aar dat ga ik binnenkort maar wat meer doen, dan is ut misschien toch iets leuker
pi_10236859
Ik vraag me al een tijdje af waarom dit topic hier staat en niet in R&P. Maar ok, dat terzijde.

Ik zal binnekort weer is een paar versierblunders proberen te maken. Als je naar die meid toestapt met de gedachte "ff een blunder maken, dan kunnen we weer lachen op FOK" komt het altijd goed

Lambo of Rekt
  dinsdag 6 mei 2003 @ 10:22:43 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10240013
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:45 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af waarom dit topic hier staat en niet in R&P. Maar ok, dat terzijde.

Ik zal binnekort weer is een paar versierblunders proberen te maken. Als je naar die meid toestapt met de gedachte "ff een blunder maken, dan kunnen we weer lachen op FOK" komt het altijd goed

Dát ga ik doen

Misschien helpt het een keer

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:11:55 #24
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_10242432
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
lotgenoot

extreem vervelend ja.

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:57:36 #25
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_10243536
quote:

Antwoord: "Dan hoop ik niet dat je hier vaker komt!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: