abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:40:24 #1
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_17969621
Ik zag dat de vorige dicht was, en dat kunnen we natuurlijk niet hebben

Dus, laten we er weer een top-topic van maken!

Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
TS begint toch Ik heb niet echt wat leuks....
Pffff.....Uhm... Punt is dat ik al een paar weken thuis zit. Maar ik ben van plan er zaterdag 1 te maken? Ook goed?

[ Bericht 24% gewijzigd door Roa op 25-03-2004 22:04:08 ]
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:41:08 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17969641
TS begint toch Ik heb niet echt wat leuks....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 25 maart 2004 @ 23:31:29 #3
5218 aragorntje
^ kutnaam ik weet het
pi_17972714
versierblunders ken ik niet. als ik het doe doe ik het ook goed.
maar ff serieus, mijn grootste versier blunder: de hele tijd proberen te sjansen, maar niet doorhebben dat ze intussen aan zit te pappen met iemand anders. oorzaak: bier
purrr
  donderdag 25 maart 2004 @ 23:57:55 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17973240
Nou ja hier 1 dan

Sta je lekker in een disco. Zie je daar een mooi meisje lopen. Ze was niet knap of zo dat je zegt .Wh0000t foto model. Maar gewoon een meisje dat voor mij opvalt en lief en leuk over komt.

Kan je 2 dingen doen. Blijven staan of contakt zoeken. Nou ja baco achter over geslagen en ik zeg tegen me vrienden. Schijt ik ga er heen. Ik loop er heen. En ik zeg tegen haar. HALLO IK VIND JE ECHT EEN MOOIE MEISJE. Oh zegt ze dank je wel Dus ik zeg. Mooi dat wilde ik even zeggen. En ze wilt wat zeggen komt er een vriend naar me toe lopen met een boos gezicht. En zegt op een homo manier met z,n homo stem. Jha hallo dat we elkaar vrij laten vind ik prima. Maar je gaat toch niet met zo een slet sex hebben he.

Ik kon wel door de grond zakken op dat moment.
Al kon ik er later wel de lol er van in zien. Zo iets heb ik namelijk ook wel eens gedaan bij iemand anders. Dus ik kon ooit terug gepakt worden

Dat meisje is meteen weg gelopen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 26 maart 2004 @ 00:16:10 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17973606
Sissy, dat meisje.... Wij zijn altijd gewoon een losgeslagen groep idioten tijdens het uitgaan, en vaak is er dan nog geen druppel drank in het spel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 26 maart 2004 @ 00:20:23 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17973675
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Sissy, dat meisje.... Wij zijn altijd gewoon een losgeslagen groep idioten tijdens het uitgaan, en vaak is er dan nog geen druppel drank in het spel
ik herken ECHT niks in je verhaal
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_17975908
ach ja blunders

ik heb vroeger ooit eens per ongeluk een meisje in de bek gescheten

ik had lekkere shoarma op van te voren, maar dat mocht de pret niet drukken.. ik stond met een leuk meisje te praten (egt erg knap) en dat ging wel lekker maar op een gegeven moment moest ik echt vet beren weet je ik zei van w8 ff ik ga heel ff naar t toitlet, en ik liep de trap op maar ik hield het niet meer en liet een zachte doch stinkende bout ik dacht "niks aan de hand" en liep door, toen ik achter me plots afkeurende geluiden hoorde van een meisje ik keek achterom en ja hoor, daar stond ze met haar mooie hoofdje zon 30cm van mijn reet af :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door rickywilliams op 26-03-2004 08:38:57 ]
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:48:32 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17977993
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja hier 1 dan
Ook_gek is weer terug

Ok eentje van mij dan...Zoals altijd weer in het teejater, aardig biertje op natuurlijk, zegt de barman (die ik al wat langer ken): Martin...Het wordt tijd dat jij gaat neuken...
Ik: daar ben k het helemaal mee eens!
hij: pak dat meisje daar (lelijk dik mormel...)
dus ik zeg: nee joh, ik heb E. Toch al... (ik zal haar echte naam maar niet zeggen)
hij: E.? Wie is dat?
ik: Ja die met die pony (in haar haar)
hij: Ooooooooooooooooooh die...

komt ze even later binnenlopen, zegt gedag en de barman meteen: E.! E.! (haar naam roepen dus)
zij naar hem toe: hey hoe gaat't
hij: goed, Martin wil je neuken!

kmot ze naar me toe: Is het waar wat R. (de barman) zegt?
ik: wat zegt'ie dan?
zij: dat je me wil neuken...
ik: nee joh das een geintje, ik ken'm al wat langer, z'n broer heb met mijn zus gehad blablabla
zij: ik geloof je niet
ik: tja dat moet je zelf weten...

Hele avond nix meer van haar gehoord (normaal gesproken flirten we de hele avond door)
Alleen toen ze wegging zeg ik: krijg ik geen kusje....
nou toen kon er nog net een zoen op m'n mond vanaf.....maar het was weer doffe ellende
Weken tijd eringestoken, krijg je dit

Ben benieuwd wat ze had gezegd als ik had gezegd dat ik inderdaad had gezegd dat i kmet haar wou neuken
pi_17978401
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ook_gek is weer terug

Ok eentje van mij dan...Zoals altijd weer in het teejater, aardig biertje op natuurlijk, zegt de barman (die ik al wat langer ken): Martin...Het wordt tijd dat jij gaat neuken...
Ik: daar ben k het helemaal mee eens!
hij: pak dat meisje daar (lelijk dik mormel...)
dus ik zeg: nee joh, ik heb E. Toch al... (ik zal haar echte naam maar niet zeggen)
hij: E.? Wie is dat?
ik: Ja die met die pony (in haar haar)
hij: Ooooooooooooooooooh die...

komt ze even later binnenlopen, zegt gedag en de barman meteen: E.! E.! (haar naam roepen dus)
zij naar hem toe: hey hoe gaat't
hij: goed, Martin wil je neuken!

kmot ze naar me toe: Is het waar wat R. (de barman) zegt?
ik: wat zegt'ie dan?
zij: dat je me wil neuken...
ik: nee joh das een geintje, ik ken'm al wat langer, z'n broer heb met mijn zus gehad blablabla
zij: ik geloof je niet
ik: tja dat moet je zelf weten...

Hele avond nix meer van haar gehoord (normaal gesproken flirten we de hele avond door)
Alleen toen ze wegging zeg ik: krijg ik geen kusje....
nou toen kon er nog net een zoen op m'n mond vanaf.....maar het was weer doffe ellende
Weken tijd eringestoken, krijg je dit

Ben benieuwd wat ze had gezegd als ik had gezegd dat ik inderdaad had gezegd dat i kmet haar wou neuken
ROFL
mja..bijna weer weekend..we zullen zien wat de zaterdagavond in petto heeft
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 12:12:05 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17979876
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:07 schreef Rickage het volgende:

[..]

ROFL
mja..bijna weer weekend..we zullen zien wat de zaterdagavond in petto heeft
Geen bier
Moet boppen maar ja, dan maak ik eindelijk is een keer geen domme opmerkingen naar vrouwen toe en zonder drank heb ik het ook prima naar m'n zin....alleen bier is zo lekker als je uitgaat
pi_17980068
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Geen bier
Moet boppen maar ja, dan maak ik eindelijk is een keer geen domme opmerkingen naar vrouwen toe en zonder drank heb ik het ook prima naar m'n zin....alleen bier is zo lekker als je uitgaat
vraag er geld voor..dan..de volgende keer als jullie gaan stappen..heb jij een bult geld..en ga je je daarvaan helemaal lamzuipen haha
pi_17980461
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 08:06 schreef rickywilliams het volgende:

--blablabla--
WHAHAH...omg...dat is echt lomp
Ik snap ook niet dat ze met ur gezicht achter je ass hangt
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_17980886
haha idd ..dat is niet zo slim nee..maarja..lijkt me nie echt fijn als je zon dikke bierscheet in je gezicht krijgt
  vrijdag 26 maart 2004 @ 16:15:03 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17985791
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:19 schreef Rickage het volgende:

[..]

vraag er geld voor..dan..de volgende keer als jullie gaan stappen..heb jij een bult geld..en ga je je daarvaan helemaal lamzuipen haha
ik vraag geen geld, maar lamzuipen doe ik wel altijd als iemand anders rijdt, hahaha (vroeger in de tijd dat we nog een half uur gingen fietsen om uit te gaan dronk ik ook, maar nu is't OF nix, OF heel veel (lees: te veel)...toen was't meestal normaal (net aangeschoten) of net iets minder/meer)
pi_17987221
Geen blunder maar wel opmerkelijk:

Jaartje of 5 terug, plaats: oud hok, een fuif van 2 dames

Vriend van me zit tegenover me op een bank, hij had al een tijd een meisje naast zich zitten die erg geinteresseerd was. Maar het gesprek liep voor geen meter, kreeg de hele tijd van die gespreksdodende antwoorden zoals, ow en echt???.......ja........zozo.... Schoot dus niet op. Hij wist het ook niet meer dus bedenkt zich: ik ga wel een verhaaltje vertellen. Hij vertellen van de x dat hij zich in de computer-kamer thuis (3 bij 4 meter ofzo) in het bijzijn van zijn broer, zus en vader stiekem had afgetrokken! (staan meer pc's). Ik zit daar aan de overkant keihard te lachen. Ik kende het verhaal al maar snapte niet hoe hij dat zomaar ff ging zeggen. (dacht nog, heeft zijn kans verneukt).
Ik ga dus ff later pissen (was ze beide kwijt) liggen ze buiten met zun 2e royaal kussen!!.
"I bet one of the first flyswatters, was nothing more than some sort of striking surface attached to some kind of stick."
pi_17988438
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:26 schreef poeha het volgende:
Geen blunder maar wel opmerkelijk:

Jaartje of 5 terug, plaats: oud hok, een fuif van 2 dames

Vriend van me zit tegenover me op een bank, hij had al een tijd een meisje naast zich zitten die erg geinteresseerd was. Maar het gesprek liep voor geen meter, kreeg de hele tijd van die gespreksdodende antwoorden zoals, ow en echt???.......ja........zozo.... Schoot dus niet op. Hij wist het ook niet meer dus bedenkt zich: ik ga wel een verhaaltje vertellen. Hij vertellen van de x dat hij zich in de computer-kamer thuis (3 bij 4 meter ofzo) in het bijzijn van zijn broer, zus en vader stiekem had afgetrokken! (staan meer pc's). Ik zit daar aan de overkant keihard te lachen. Ik kende het verhaal al maar snapte niet hoe hij dat zomaar ff ging zeggen. (dacht nog, heeft zijn kans verneukt).
Ik ga dus ff later pissen (was ze beide kwijt) liggen ze buiten met zun 2e royaal kussen!!.
haha was ik bij Ik dacht echt bij mezelf crash and burn, maar niet dus. Eigenlijk helemaal geen blunder
War. War never changes.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:22:06 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17994856
ik maak niet zo veel meer mee
Voor de mensen die het Laura verhaal nog kennen
Ik zit nu elke dag gewoon bij haar in de bus en ze heeft een vriend

En nee nog niet gelult tegen haar
Volgende week zaterdag ga ik weer naar de westwood in den haag. Want er lopen weer lekkere vrouwen rond zie ik net op de foto,s
pi_17997243
vriendin van me had een collega van 'r mee, best mooi meisje, kwam een beetje verlegen over, gesprek wilde ook niet echt vlotten ofzo...dus sta met een andere vriendin te praten (die ik op dat moment errug leuk vond) en opeens staat dat "verlegen" meisje flink tegen me aan te rijden...ik had dat echt niet van 'r verwacht (de kroeg was ook echt superleeg, niemand was aan het dansen ofzo) en 't enige wat ik deed was een beetje verbaasd staan kijken om vervolgens maar weer het gesprek met die vriendin te vervolgen

even later hoorde ik "doei" en weg was het best mooie toch niet zo heel verlegen meisje
pi_18000172
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
ik maak niet zo veel meer mee
Voor de mensen die het Laura verhaal nog kennen
Ik zit nu elke dag gewoon bij haar in de bus en ze heeft een vriend

En nee nog niet gelult tegen haar
Volgende week zaterdag ga ik weer naar de westwood in den haag. Want er lopen weer lekkere vrouwen rond zie ik net op de foto,s
Wat een anti-climax
Jupiler is goed
pi_18001899
Nou vooruit dan...

Ik sta afgelopen weekend lekker in een disco wat te dansen samen met een meisje, leuk gepraat enzo. Mijn vrienden gingen naar huis en ik was lekker alleen met haar daar

Wil ik haar net gaan kussen, komt een vriend van me als een gek op me afgelopen en sleurt me zo mee. Hij allemaal roepen: 'je moet meekomen, ik leg het buiten wel uit'

Ik had echt zoiets van wtf
Zegt hij buiten tegen me: 'ja dat meisje komt uit Maarheeze' (plaats hier in de buurt)
Ik dacht wat boeit dat nou! Maar ja, eens kijken wat dit weekend brengt
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 maart 2004 @ 14:17:32 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18001986
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:11 schreef Dezz het volgende:
Nou vooruit dan...

Ik sta afgelopen weekend lekker in een disco wat te dansen samen met een meisje, leuk gepraat enzo. Mijn vrienden gingen naar huis en ik was lekker alleen met haar daar

Wil ik haar net gaan kussen, komt een vriend van me als een gek op me afgelopen en sleurt me zo mee. Hij allemaal roepen: 'je moet meekomen, ik leg het buiten wel uit'

Ik had echt zoiets van wtf
Zegt hij buiten tegen me: 'ja dat meisje komt uit Maarheeze' (plaats hier in de buurt)
Ik dacht wat boeit dat nou! Maar ja, eens kijken wat dit weekend brengt
Je maat was jaloers wat een kutactie!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_18004781
Hmm gisteren iemand anders een versierblunder gegeven

Ik was in m'n stamkroeg, en er was dus een meisje die me blijkbaar wel aantrekkelijk vond...maar ik zag haar niet echt zitten Zij was al aardig ver weg (lees: dronken), en ze werd een beetje handtastelijk. Naja dat vond ik opzich niet zo erg...zolang ze me maar niet probeerde te zoenen Dus ik denk...ach...ik negeer het gewoon dan houdt ze wel op. En ja hoor Na een tijdje stopte ze er mee.

Later op de avond (begin van de ochtend) toen ik buiten stond probeerde ze het weer...maar helaas
  zaterdag 27 maart 2004 @ 21:13:42 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18008943
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef CasB het volgende:
Hmm gisteren iemand anders een versierblunder gegeven

Ik was in m'n stamkroeg, en er was dus een meisje die me blijkbaar wel aantrekkelijk vond...maar ik zag haar niet echt zitten Zij was al aardig ver weg (lees: dronken), en ze werd een beetje handtastelijk. Naja dat vond ik opzich niet zo erg...zolang ze me maar niet probeerde te zoenen Dus ik denk...ach...ik negeer het gewoon dan houdt ze wel op. En ja hoor Na een tijdje stopte ze er mee.

Later op de avond (begin van de ochtend) toen ik buiten stond probeerde ze het weer...maar helaas
Dit soort acties zijn soms gewoon zo goed voor je ego, doe het ook graag
  zondag 28 maart 2004 @ 15:32:29 #24
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18021764
Nou vooruit,

ik ben al weken met een meisje bezig, ze heeft me al een keer afgewezen (de klik was er niet enzo, bla bla bla), maar voor de rest gaat het mooi op dezelfde manier door. We hebben nog nooit gezoend, maar voor de rest wijst alles op

Ik had haar dus voorgesteld schaars gekleed te poseren op mijn auto, voor mooi foto's enzo Dat wilde ze wel doen, maar dan moest ik ook iets voor haar doen: een volledige stripact, en misschien mocht ik dan wel verder gaan.......... Bijna hele avond daar over verder gepraat, maar niet denken dat ik haar ook maar gezoend heb ofzo (ik was dan ook bob).

Nouja, gelukkig ken ik haar nu al redelijk, en stuur ik haar dus ook 20 smsjes per dag Met een beetje geluk wordt het volgende keer wel wat, wanneer ik wel wat mag drinken, en iets meer lef heb
  zondag 28 maart 2004 @ 15:50:47 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18022095
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef ConQuestador het volgende:
Nou vooruit,

ik ben al weken met een meisje bezig, ze heeft me al een keer afgewezen (de klik was er niet enzo, bla bla bla), maar voor de rest gaat het mooi op dezelfde manier door. We hebben nog nooit gezoend, maar voor de rest wijst alles op

Ik had haar dus voorgesteld schaars gekleed te poseren op mijn auto, voor mooi foto's enzo Dat wilde ze wel doen, maar dan moest ik ook iets voor haar doen: een volledige stripact, en misschien mocht ik dan wel verder gaan.......... Bijna hele avond daar over verder gepraat, maar niet denken dat ik haar ook maar gezoend heb ofzo (ik was dan ook bob).

Nouja, gelukkig ken ik haar nu al redelijk, en stuur ik haar dus ook 20 smsjes per dag Met een beetje geluk wordt het volgende keer wel wat, wanneer ik wel wat mag drinken, en iets meer lef heb
Vreemd eigenlijk...als ik bob ben doe ik veel gekker en losgeslagener dan wanneer ik gezopen heb :S... ik weet niet wat dat is... Maar ja, zoals iemand al zei: een groep losgeslagen debielen.....dat zijn wij (mijn vrienden en ik) ook, zelfs zonder alcohol....en met wordt't nog veel erger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')