ik zal zelf even het bal openen.
Frenkie was ooit in een dicso en hij zag daar een leuk meisje, hij een tijdje met haar dansen.
Toen bood ik haar wat te drinken aan, zegt de schat: "mijn vriend is hier ook"
Ikke van: "ja?? en kan hij karate ofzo??" (ja die is goed he)
Wat denk je dat ze zegt???
Ja hij is nederlands kampioen..
Had ik weer.. ik lachen.. meent ze het.. ah o..
Overigens kreeg ik wel haar telefoonnummer en heb ik er een half jaar verkering mee gehad.
Nog eentje dan.. ik was aan het ouwehoeren met een vrouwtje.. begon ik over minnaars.. zegt ze" "ik heb er al twee"
Ik van zoooo twee minnaars.. zegt ze: "nee twee kinderen" (ik was 19 en dacht dat zij ook zoiets was...
OEPS..
Dit soort verhalen wil ik ook horen kom op vertel vertel...
quote:
op 06-15-2000 om 04:44 PM schreef Brighteyes het volgende:
Kijk volgende keer even de lijst met topics door, deze was al bezig: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000256.html
Kweeniet, maar ik vind dit toch wat anders...
En ben benieuwd
-------
url verwijderd
-------
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje (Datum 19 Juni 2000).]
Een aantal jaren geleden zat ik met twee vrienden , ik geef ze maar fictieve namen, Peter en Bram, in een kroeg.Bram wilde die avond scoren , en zat de hele avond klef te doen met een meid, betaalde haar peperdure coctails, en vond het erg gezellig.Tussendoor zei hij tegen Peter "het gaat me lukken!!", "zie je wel, ze wil mij ook" etc.
Aan het eind van de avond stond zij op en hij veerde ook direct overeind, zij bedankte hem vriendelijk voor de gezellige avond en ging met haar vriend, die haar op kwam halen, naar huis.
Bram had wel vaker van dit soort versierpogingen,een paar weekjes later trof hij wederom een mooie meid en verliep de avond net zo als die van hierboven , alleen de afloop was ietsje anders.
Bram besloot toch maar wat directer te zijn en vroeg haar of ze ook zo'n zin had in een wip, waarop zij zei:"ja hoor, voor Fl 250,- ga ik met je mee".
De verhalen over de transexuelen zal ik hier maar niet neerzetten want daar kwam Bram meestal pas achter als hij bij de heren in kwestie in bed terecht was gekomen
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 Juni 2000).]
Ik was een jaar of 15, ik had "het" nog nooit gedaan. Was op stap met een leuke meid bijna twee jaar ouder. Ze wou graag met me mee naar huis, ja ja om half elf 's avonds!!! Ze had wel zin in een potje.....!!!! Dat had ik dus niet door!!! Toen ik haar naar de trein bracht hebben we nog staan zoenen, en na een tijdje gezoend te hebben had ze zelfs haar broek op haar knieen, maar nog steeds had ik "broekie" nix door!!!!!!! Ik heb haar (teleurgesteld) op de trein gezet en pas onderweg naar huis viel het kwartje.................
Ik heb haar daarna alleen nog een keer aan de telefoon gehad .............
Blunder ala Rr,
Tijden het introductiekamp op m'n voortgezet onderwijs (als weer 7jr terug) hadden we een een of ander bosspel waar je van de ene stormlamp naar de andere moest sluipen (of zo iets). De klas was in 2 groepen verdeeld en ik bleek bij een zeer aardig knap meisje in te ziten.
Op een gegeven moment belandde ik samen met zeer aardig knap meisje ergens achter in het bos. Eerst begon ze een beetje handje vast te houden, toen ging ze om m'n nek hangen en kwam heeeel dicht bij. tot dat ze op een bepaald moment stopte en in m'n ogen keek ('k zie het nog zo voor me). Het enigste wat ik zei was:"Ja? en nu?"
En toen liepen we verder.
Velen jaren later bedacht ik me pas waar ze op uit was! (hoezo groen?)
[Dit bericht is gewijzigd door Rr op 10-08-2000 17:23]
quote:
Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"
of zeggen: Hey meid, gecondoliflapstaart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |