abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163639
Ja medefokkers ik ben erg benieuwd naar jullie blunders op versiergebied.

ik zal zelf even het bal openen.

Frenkie was ooit in een dicso en hij zag daar een leuk meisje, hij een tijdje met haar dansen.
Toen bood ik haar wat te drinken aan, zegt de schat: "mijn vriend is hier ook"
Ikke van: "ja?? en kan hij karate ofzo??" (ja die is goed he)
Wat denk je dat ze zegt???
Ja hij is nederlands kampioen..

Had ik weer.. ik lachen.. meent ze het.. ah o..

Overigens kreeg ik wel haar telefoonnummer en heb ik er een half jaar verkering mee gehad.

Nog eentje dan.. ik was aan het ouwehoeren met een vrouwtje.. begon ik over minnaars.. zegt ze" "ik heb er al twee"

Ik van zoooo twee minnaars.. zegt ze: "nee twee kinderen" (ik was 19 en dacht dat zij ook zoiets was...

OEPS..

Dit soort verhalen wil ik ook horen kom op vertel vertel...

donderdag 15 juni 2000 @ 16:44:00 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_163640
Kijk volgende keer even de lijst met topics door, deze was al bezig: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000256.html
pi_163641
Brighteyes, deze topic is wel iets specifieker...
Ik reageer trouwens niet, ik hou mijn blunders voor me
  vrijdag 16 juni 2000 @ 09:49:00 #4
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_163642
quote:
op 06-15-2000 om 04:44 PM schreef Brighteyes het volgende:
Kijk volgende keer even de lijst met topics door, deze was al bezig: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000256.html

Kweeniet, maar ik vind dit toch wat anders...

En ben benieuwd

vrijdag 16 juni 2000 @ 09:58:00 #5
4148 B00N
sproeit in het rond
pi_163643
topppertjes !
[Angst voor de dood houdt je van het leven af, niet van de dood]

vrijdag 16 juni 2000 @ 10:37:00 #6
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_163644
Grootste blunder...???

Ehm, helemaal niets doen?!?

pi_163645
Wat dacht je er van als je met een stel gasten in een kroeg zit , moeilijk veel te drinken.
Daarna ff langs een chop gaan
Komen we daar aan zegt er een maat " hee kijk daar aan de pooltafel lekker joh"
Voor ons wel duidelijk dat die van het zelfde geslacht was als ons. Maar omdat hij met zn rug naar ons toe stond, lang haar had en een strakke spijkerbroek waar zn kont goed in uit kwam. Kon ik me eenigzins voorstellen dat mn maat het moeilijk had om onderscheid te maken tussen een mannetje of een vrouwtje
Het heeft natttuuuuurlijk niets te maken met het gebeuren dat hij zich behoorlijk "nat" had gehouden.
Goed om een lang verhaal niet te lang te maken stelde we met zn allen voor dat hij er op af zou lopen om een praatje te gaan maken.
Hij had onderhand moed genoeg ingedronken dus het leek hem ook wel een heel goed idee, daarnaast na zon sigaar van de shop wil je wel wat ja [IMG]i/s/devil.gif[/IMG] . Hij liep er heen pakte "haar" bij de kont. Waarop hij er meteen door harde klap achter kwam dat het eenn gozer was. Nou ik heb me bescheurd hoor.

-------
url verwijderd
-------

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje (Datum 19 Juni 2000).]

vrijdag 16 juni 2000 @ 11:19:00 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_163646
Dat soort verhalen wil ik nou horen kom op...
pi_163647
* Als je heel duidelijk verstaan wordt gegeven dat het niets wordt. Je ego heeft een beetje een deuk opgelopen, maar je wilt bovenal cool blijven. Je loopt weg, je voelt de ogen in je rug branden. Je loopt breed en cool de trap af en gaat op je muil.....

I'm a dead man!

pi_163648
Dat is inderdaad wel dubbel op zeg hahaha.
  zondag 18 juni 2000 @ 13:11:00 #11
3351 Taco@home
Liefst zichzelf
pi_163649
Iemand ontmoeten, vragen hoe ze heet (zeg Sylvia) en twee minuten later vragen "zeg, Marjolein, wil je nog wat drinken?" is ook niet echt geniaal
Je moet alles kunnen relativeren om in leven te blijven

zondag 18 juni 2000 @ 14:36:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_163650
* Quenda® heeft zelf geen echte blunders op versiergebied.

Een aantal jaren geleden zat ik met twee vrienden , ik geef ze maar fictieve namen, Peter en Bram, in een kroeg.Bram wilde die avond scoren , en zat de hele avond klef te doen met een meid, betaalde haar peperdure coctails, en vond het erg gezellig.Tussendoor zei hij tegen Peter "het gaat me lukken!!", "zie je wel, ze wil mij ook" etc.
Aan het eind van de avond stond zij op en hij veerde ook direct overeind, zij bedankte hem vriendelijk voor de gezellige avond en ging met haar vriend, die haar op kwam halen, naar huis.

Bram had wel vaker van dit soort versierpogingen,een paar weekjes later trof hij wederom een mooie meid en verliep de avond net zo als die van hierboven , alleen de afloop was ietsje anders.
Bram besloot toch maar wat directer te zijn en vroeg haar of ze ook zo'n zin had in een wip, waarop zij zei:"ja hoor, voor Fl 250,- ga ik met je mee".

De verhalen over de transexuelen zal ik hier maar niet neerzetten want daar kwam Bram meestal pas achter als hij bij de heren in kwestie in bed terecht was gekomen

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 Juni 2000).]

pi_163651
Zeg waarom worden er berichten gewijzigd hier?? Het is allemaal vrij netjes wat er word gezegd hoor.
  FOK!fossiel maandag 19 juni 2000 @ 16:58:00 #14
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_163652
<offtopic>
Ik zie -Url verwijderd- staan. Dus niets van je verhaal is veranderd (dat zouden we nooit doen). Blijkbaar had je een ietwat 'foute' link?
</offtopic>
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 19 juni 2000 @ 17:16:00 #15
2511 Urmacht
And spam it is.....
pi_163653
Oke oke
komt ie in snel trein vaart:

Ik was een jaar of 15, ik had "het" nog nooit gedaan. Was op stap met een leuke meid bijna twee jaar ouder. Ze wou graag met me mee naar huis, ja ja om half elf 's avonds!!! Ze had wel zin in een potje.....!!!! Dat had ik dus niet door!!! Toen ik haar naar de trein bracht hebben we nog staan zoenen, en na een tijdje gezoend te hebben had ze zelfs haar broek op haar knieen, maar nog steeds had ik "broekie" nix door!!!!!!! Ik heb haar (teleurgesteld) op de trein gezet en pas onderweg naar huis viel het kwartje.................
Ik heb haar daarna alleen nog een keer aan de telefoon gehad .............

Heey I'm just fokking with ya m'kay?
  donderdag 22 juni 2000 @ 11:46:00 #16
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_163654
* herkent zichzelf in het vorige verhaal, was alleen een jaar jonger en op de camping in Fr.
Meisje was supergeil, laatste avond voor haar, broekie naar beneden en wat doe ik ??
helemaal niks. Langzaamaan wordt het laat ( om half 3 wil ze 'opeens' weg)
Gek toch dat ze opeens weg wilde ! M! ! !
*
'One day we will all be legends'
( think about it)
pi_163655
[offtopic]
test, sorry wou even weten hoe je offtopic deed..
[/offtopic]
pi_163656
zo dus niet
  zondag 25 juni 2000 @ 13:21:00 #19
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_163657
Ik ga vandaag op vakantie naar Mallorca. Als ik terugkom, zullen er vast wel wat versierblunders hebben plaatsgevonden
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_163658
Heel erg simpel zoals micha al zei.....

Met stip op nummer 1..... niets doen.

Nihil Agere Delectat

pi_291795
'is deze stoel bezet?'
- 'ja, daar zit m'n vriend'
'zal ik er dan maar bovenop gaan zitten?'
  donderdag 10 augustus 2000 @ 17:20:41 #22
4723 Rr
Mooi rood bestaat niet
pi_295080
Claim je eigen domein!

Blunder ala Rr,

Tijden het introductiekamp op m'n voortgezet onderwijs (als weer 7jr terug) hadden we een een of ander bosspel waar je van de ene stormlamp naar de andere moest sluipen (of zo iets). De klas was in 2 groepen verdeeld en ik bleek bij een zeer aardig knap meisje in te ziten.
Op een gegeven moment belandde ik samen met zeer aardig knap meisje ergens achter in het bos. Eerst begon ze een beetje handje vast te houden, toen ging ze om m'n nek hangen en kwam heeeel dicht bij. tot dat ze op een bepaald moment stopte en in m'n ogen keek ('k zie het nog zo voor me). Het enigste wat ik zei was:"Ja? en nu?"

En toen liepen we verder.
Velen jaren later bedacht ik me pas waar ze op uit was! (hoezo groen?)

[Dit bericht is gewijzigd door Rr op 10-08-2000 17:23]

donderdag 10 augustus 2000 @ 18:20:05 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_295114
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 augustus 2000 @ 00:58:30 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_295462
quote:
Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"

of zeggen: Hey meid, gecondoliflapstaart!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 4 april 2002 @ 14:01:12 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3721414
quote:
Op donderdag 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')