abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:37:53 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21058752
Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)
Versierblunders deeltje XIII (13)

Ok, nieuw deel!
Ik trap af!
Het volgende is geen blunder die ik heb gemaakt, maar mijn date. Paar maanden geleende stemde ik in om met iemand uit eten te gaan. Ik had weinig zin want ik zag die jongen niet zo heel erg zitten en ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar goed, waarom ook eigenlijk niet. Wij uit eten, daarna drankje gedaan in de stad. Ik had het heel koud en wilde steeds weg. Goed, eindelijk gingen we weg. We gingen weer naar mijn huis, waar hij zijn auto had geparkeerd.

Ik vroeg hem nog ff binnen voor een kop thee. Na een halfuurtje werd ik erg slaperig, gelukkig pikte hij het op en ging weg. Ik liep al opgelucht richting mijn bedje, totdat er aangeklopt werd. Is het die date weer: had hij zijn startonderbreker laten vallen op de donkere trap. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben het ding nooit meer gevonden. Het apparaatje was in een gleuf gevallen, waaronder een enorme kruipruimte zit. Dus in plaats van lekker te pitten, moesten we samen nog 1 uur wachten op de Wegenwacht, en daarna duurde het nog 1 uur om het te fixen. Het was de meest ongemakkelijke en genante avond van mijn leven
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:40:40 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21058794
kan aan mij liggen, maar ik kan geen versierblunder ontdekken

wel een gewone blunder
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:42:04 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21058814
Een date-gerelateerde blunder dan
Misschien moet er een nieuwe reeks dating-blunders komen dan
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:44:06 #4
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21058852
mwah nie echt een blunder maar wel een opmerking waar ik mezelf wel voor me kop kon slaan

ik moest dus voor vakantiewerk ergens gaan schoonmaken om de tijd wat op te vullen zeg maar totdat ik me volgende taxirit had. ( bij een gehandicapten instelling)
dus ik daar de doekjes door de kamer halen, en d'r was ook een bewoonster daar dus ff lachen met haar en ik had de begeleidster al gezien, wat een ontzettend lekker wijf was.
kom ze later naar die kamer zegt ze " ik ga ff om boodschappen hoor"
dus ik zeg " ga jij maar ff om boodschappen" ............ "ja..ehrm dan ga ik maar..doei!"

hoe ik d'r in vredesnaam op kwam om zoiets doms te zeggen is me nog steeds een raadsel.
nou ja rest van de week wel gezellig gekletst enzo
pi_21081176
ik snap dr echt geen ruk van
enjoy life!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 18:28:42 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_21082112
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik snap dr echt geen ruk van
Hij had ipv "ga jij maar ff om boodschappen" dit willen zeggen: "Wacht even, geef me eerst even je tel nummer"
pi_21082173
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:28 schreef knep het volgende:

[..]

Hij had ipv "ga jij maar ff om boodschappen" dit willen zeggen: "Wacht even, geef me eerst even je tel nummer"
ow zo, nu heb ik m door

whuhahahahaua

snap m nog steeds niet
enjoy life!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:09:36 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21082965
lol laat maar
pi_21088759
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:37 schreef Aventura het volgende:
Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)
Versierblunders deeltje XIII (13)

Ok, nieuw deel!
Ik trap af!
Het volgende is geen blunder die ik heb gemaakt, maar mijn date. Paar maanden geleende stemde ik in om met iemand uit eten te gaan. Ik had weinig zin want ik zag die jongen niet zo heel erg zitten en ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar goed, waarom ook eigenlijk niet. Wij uit eten, daarna drankje gedaan in de stad. Ik had het heel koud en wilde steeds weg. Goed, eindelijk gingen we weg. We gingen weer naar mijn huis, waar hij zijn auto had geparkeerd.

Ik vroeg hem nog ff binnen voor een kop thee. Na een halfuurtje werd ik erg slaperig, gelukkig pikte hij het op en ging weg. Ik liep al opgelucht richting mijn bedje, totdat er aangeklopt werd. Is het die date weer: had hij zijn startonderbreker laten vallen op de donkere trap. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben het ding nooit meer gevonden. Het apparaatje was in een gleuf gevallen, waaronder een enorme kruipruimte zit. Dus in plaats van lekker te pitten, moesten we samen nog 1 uur wachten op de Wegenwacht, en daarna duurde het nog 1 uur om het te fixen. Het was de meest ongemakkelijke en genante avond van mijn leven
je had em gewoon aan het begin van de avond al moeten neuken, jij blij want dan issie gauw weer weg, hij blij want hij heeft gescoord, simpel toch?
een koe zegt boe
pi_21090852
Hmm een topic waar ik nog niet aan heb meegedaan... en ik heb wel een versierblunder.

Meisje op wie ik verliefd aan het worden was leek ook langzaam interesse in mij te krijgen, maar ik wilde niet als een van de zovele jongens overkomen, die achter haar aan jaagde. Dus toen ze vroeg of we de volgende dag weer konden afspreken zei ik: "Weet ik niet, ik heb het nogal druk" (terwijl ik niks te doen had)

De volgende dag wilde ik haar toch bellen na mijn werk, maar ben toen door mn enkel gegaan.. en daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen ( ), dus heb ik d'r verder maar niet meer gebeld.
Doe eens wild ....
pi_21091686
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 03:09 schreef Tarot het volgende:
Hmm een topic waar ik nog niet aan heb meegedaan... en ik heb wel een versierblunder.

Meisje op wie ik verliefd aan het worden was leek ook langzaam interesse in mij te krijgen, maar ik wilde niet als een van de zovele jongens overkomen, die achter haar aan jaagde. Dus toen ze vroeg of we de volgende dag weer konden afspreken zei ik: "Weet ik niet, ik heb het nogal druk" (terwijl ik niks te doen had)

De volgende dag wilde ik haar toch bellen na mijn werk, maar ben toen door mn enkel gegaan.. en daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen ( ), dus heb ik d'r verder maar niet meer gebeld.
Wou jij de hard to get jongen gaan spelen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_21104956
Oudje,

Met oud en nieuw naar de kroeg. Helemaal lam gezopen en staan dansen met een meisje, dus ik probeerde haar het bed in te lullen, wil ze eerst kijken en zei vroeg ze o ik mn broek wou laten zakken.
Midden in de kroeg! Ik was niet zo bezopen dat ik dat deed.
Niks geworden uiteindelijk, de helft van die avond herinner ik me niet meer.

Ook die avond, gepraat met een leuk meisje, toen was ik nog niet zo erg bezopen dus dat ging beter.
Op een gegeven moment komt sex ter sprake, maar zij wilde alleen een trio met haar vriend erbij , wat ik uiteraard niet wilde .

En verder nog flink wat vrouwen lastig gevallen die avond
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:41:15 #13
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21105446
Mijn grootste blunder jaren terug.

Was op een warme zomeravond. Ik zat alleen buiten voor een discotheek was een beetje dronken. Komt er een mooie blonde meid naast me zitten. Ze vond me heel leuk en kwam steeds dichter tegen me aanzitten,. Nadat ik een tijdje bezig was te vertellen wie ik was en hoe lief ik wel niet was, vroeg ze of ik een kauwgom wilde. Ik haat sportlife minth(groen pakje) dus antwoorde nee dank je. Niet veel later moest ze opeens weg.

Toen ik weer nuchter was de volgende dag, werd het me opeens duidelijk waarom ze weg moest
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21105871
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 03:09 schreef Tarot het volgende:

Mongool!!

Hoe kun je dat nou doen
Jupiler is goed
pi_21106523
Serieuse vraag.

ik had ooit met een meisje op school af gesproken in een disco, en toen kwam ik de disco niet in. En kon samen met een maat van me terug fietsen.

Nu was ik 2 weken geleden naar die disco gegaan en kwam er wel in (zoals vaker) en zag ineens dat meisje lopen waar ik toen mee uit zou gaan.

Wat kan ik doen? Ik dacht aan:

'hey, we hadden ooit een afspraak gemaakt hier he'
'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!'

Of is dit niet de goeie opening.. Iemand tips?
pi_21106602
Lompste date ever had ik laatst, maar daar heb ik al over gepost.
Iemand had wel een aparte versiertruc in Renesse. "Hey, mag ik je iets vragen? Wij zaten ons af te vragen, ben jij soms dat Levi model?" ...
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:47:14 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21106784
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef Doagere het volgende:
Serieuse vraag.

ik had ooit met een meisje op school af gesproken in een disco, en toen kwam ik de disco niet in. En kon samen met een maat van me terug fietsen.

Nu was ik 2 weken geleden naar die disco gegaan en kwam er wel in (zoals vaker) en zag ineens dat meisje lopen waar ik toen mee uit zou gaan.

Wat kan ik doen? Ik dacht aan:

'hey, we hadden ooit een afspraak gemaakt hier he'
'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!'

Of is dit niet de goeie opening.. Iemand tips?
probeer het dan met 'hee, sorry dat ik zo laat ben, maar de brug stond open...' ofzo
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_21110207
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

probeer het dan met 'hee, sorry dat ik zo laat ben, maar de brug stond open...' ofzo
Ïk moest eerst mn vriendin dumpen"
werkt beter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_21110357
die tips zijn bagger

die van die brug kan er nog wel mee door tho

versierblunders die mensen bij mij maken, je gelooft het niet dat het nog gebeurt
"hey, ken ik jou niet ergens van?"
offeh
"wat een mooi kindje, heeft ze van der moeder"
of langs mijn balkon lopen, mij zien zitten, hoi zeggen
dat 5 keer per dag ofzo
en vervolgens een liefdesbriefje in mijn brievenbus stoppen alsof je een knaap van 15 bent
en er dan ook nog in zetten "laat dit alsjeblieft tussen ons blijven"
sure *grijns*
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 00:24:36 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21110700
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef MarMar het volgende:
die tips zijn bagger

die van die brug kan er nog wel mee door tho
dank je
quote:
"wat een mooi kindje, heeft ze van der moeder"
wordt dat serieus gezegd? hoe kansloos...
pi_21111974
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dank je
[..]

wordt dat serieus gezegd? hoe kansloos...
erg he?
wat dacht je van deze
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
pi_21127538
volgens mij maak ik geregeld versierblunders maar dan ben ik vaak te zat om ze de volgende dag te herrineren. zal me vrienden eens vragen ...
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:54:09 #23
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21130963
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 01:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

erg he?
wat dacht je van deze
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
champino volk
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:06:02 #24
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_21131186
Noueh! er was zo'n meisje inde hema ennneh

de rest weten jullie wel
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_21187862
Zal hem maar weer omhoog schoppen met me laatste blunder.

Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')