Hij had ipv "ga jij maar ff om boodschappen" dit willen zeggen: "Wacht even, geef me eerst even je tel nummer"quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik snap dr echt geen ruk van![]()
ow zo, nu heb ik m doorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:28 schreef knep het volgende:
[..]
Hij had ipv "ga jij maar ff om boodschappen" dit willen zeggen: "Wacht even, geef me eerst even je tel nummer"
je had em gewoon aan het begin van de avond al moeten neuken, jij blij want dan issie gauw weer weg, hij blij want hij heeft gescoord, simpel toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:37 schreef Aventura het volgende:
Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)
Versierblunders deeltje XIII (13)
Ok, nieuw deel!
Ik trap af!
Het volgende is geen blunder die ik heb gemaakt, maar mijn date. Paar maanden geleende stemde ik in om met iemand uit eten te gaan. Ik had weinig zin want ik zag die jongen niet zo heel erg zitten en ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar goed, waarom ook eigenlijk niet. Wij uit eten, daarna drankje gedaan in de stad. Ik had het heel koud en wilde steeds weg. Goed, eindelijk gingen we weg. We gingen weer naar mijn huis, waar hij zijn auto had geparkeerd.
Ik vroeg hem nog ff binnen voor een kop thee. Na een halfuurtje werd ik erg slaperig, gelukkig pikte hij het op en ging weg. Ik liep al opgelucht richting mijn bedje, totdat er aangeklopt werd. Is het die date weer: had hij zijn startonderbreker laten vallen op de donkere trap. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben het ding nooit meer gevonden. Het apparaatje was in een gleuf gevallen, waaronder een enorme kruipruimte zit. Dus in plaats van lekker te pitten, moesten we samen nog 1 uur wachten op de Wegenwacht, en daarna duurde het nog 1 uur om het te fixen. Het was de meest ongemakkelijke en genante avond van mijn leven
Wou jij de hard to get jongen gaan spelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 03:09 schreef Tarot het volgende:
Hmm een topic waar ik nog niet aan heb meegedaan... en ik heb wel een versierblunder.
Meisje op wie ik verliefd aan het worden was leek ook langzaam interesse in mij te krijgen, maar ik wilde niet als een van de zovele jongens overkomen, die achter haar aan jaagde. Dus toen ze vroeg of we de volgende dag weer konden afspreken zei ik: "Weet ik niet, ik heb het nogal druk" (terwijl ik niks te doen had)
De volgende dag wilde ik haar toch bellen na mijn werk, maar ben toen door mn enkel gegaan.. en daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen (), dus heb ik d'r verder maar niet meer gebeld.
Mongool!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 03:09 schreef Tarot het volgende:
Hmm een topic waar ik nog niet aan heb meegedaan... en ik heb wel een versierblunder.
Meisje op wie ik verliefd aan het worden was leek ook langzaam interesse in mij te krijgen, maar ik wilde niet als een van de zovele jongens overkomen, die achter haar aan jaagde. Dus toen ze vroeg of we de volgende dag weer konden afspreken zei ik: "Weet ik niet, ik heb het nogal druk" (terwijl ik niks te doen had)
De volgende dag wilde ik haar toch bellen na mijn werk, maar ben toen door mn enkel gegaan.. en daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen (), dus heb ik d'r verder maar niet meer gebeld.
probeer het dan met 'hee, sorry dat ik zo laat ben, maar de brug stond open...' ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef Doagere het volgende:
Serieuse vraag.
ik had ooit met een meisje op school af gesproken in een disco, en toen kwam ik de disco niet in. En kon samen met een maat van me terug fietsen.![]()
Nu was ik 2 weken geleden naar die disco gegaan en kwam er wel in (zoals vaker) en zag ineens dat meisje lopen waar ik toen mee uit zou gaan.
Wat kan ik doen? Ik dacht aan:
'hey, we hadden ooit een afspraak gemaakt hier he'
'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!'
Of is dit niet de goeie opening..Iemand tips?
Ïk moest eerst mn vriendin dumpen"quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
probeer het dan met 'hee, sorry dat ik zo laat ben, maar de brug stond open...' ofzo
dank jequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef MarMar het volgende:
die tips zijn bagger
die van die brug kan er nog wel mee door tho
wordt dat serieus gezegd?quote:"wat een mooi kindje, heeft ze van der moeder"
erg he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dank je
[..]
wordt dat serieus gezegd?hoe kansloos...
champino volkquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
erg he?
wat dacht je van deze
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |