Welke randdebiel wist dit niet?quote:- Horeca staat voor Hotel, Restaurant, Café
- Benelux staat voor België, Nederland, Luxemburg
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Lithia het volgende:
Dat 'kolere'/'klere' van 'cholera' komt.
kolerequote:
Ook altijd gedachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind hoorde ik een keer een vrouw praten over 'de pil dóórslikken' (zonder een maandelijkse stopweek in te lassen dus, maar daar had ik toen nog geen weet van), en ik dacht bij mezelf: 'ja natúúrlijk moet je hem doorslikken, wat wou je er anders mee doen dan? Hem in je mond houden? Of meteen weer uitspugen? Nou, dan kan je hem toch net zo goed helemáál niet innemen...!'
Dat weet ik nieteens. Doe eens een korte handleiding in en paar zinnenquote:
Ik snapte nooit dat het papier nooit gekreukeld door die fax kwam. Zo dik is die kabel heul nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat weet ik nieteens. Doe eens een korte handleiding in en paar zinnen![]()
Bv. hoe duur is faxen?
Is faxen normaal bel-tarief als je een fax machine in huis hebt of moet je een fax-abbo hebben?
Sommige mensen zijn echt domquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik snapte nooit dat het papier nooit gekreukeld door die fax kwam. Zo dik is die kabel heul niet
Geeft niet, kun jij je ook heel even lekker slim voelen toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt dom
Jij slaagt er echt in om in elk topic jezelf in een slachtofferrol te duwen hé?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat het beter is dat mensen jaloers op je zijn dan op je neerkijken of medelijden hebben.
Hier heb je een schouderklopje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij slaagt er echt in om in elk topic jezelf in een slachtofferrol te duwen hé?
En babyolie van baby's?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:35 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dat jodenkoeken van echte joden werden gemaakt.
Ik dacht dat het vanaf zijn geboorte begon.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef marcel.nl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen; Jezus werd 33jaar oud.
Hij werd geboren en ging dood (en kwam terug).
Maar wanneer zijn we nou gaan tellen. Op zijn geboortedag of op de dag van de kruisiging ??
ofwel: was zijn geboorte 33jaar voor Christus of zijn kruisiging in het jaar 33 na Christus.
Of misschien zelfs een ander moment dat de telling startte ?
wel eens van wiki gehoord?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef marcel.nl het volgende:
Maar wanneer zijn we nou gaan tellen. Op zijn geboortedag of op de dag van de kruisiging ??
ofwel: was zijn geboorte 33jaar voor Christus of zijn kruisiging in het jaar 33 na Christus.
En voordat wordt gevraagd waarom zijn geboortedag dan niet als eerste dag van het nieuwe jaar wordt gezienquote:Christelijke jaartelling Zie Christelijke jaartelling voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Internationaal wordt de christelijke jaartelling als standaard gehanteerd. Deze geeft aan hoeveel jaren er zijn verstreken sinds het moment waarop Jezus Christus verondersteld wordt te zijn geboren. Het begin van het jaar 1 geldt als het ijkpunt. Het ijkpunt is dus niet een jaar, maar een tijdstip. Dat verklaart ook waarom er geen jaar nul is. Het jaar -1 (1 v.Chr.) wordt dus gevolgd door het jaar 1 (1 n.Chr.).
meer infoquote:De reden waarom Kerstmis (de veronderstelde geboortedag van Jezus) en Nieuwjaar niet op dezelfde dag vallen is een beslissing van keizer Constantijn de Grote in de vierde eeuw.
De Germanen vierden rond Midwinter (21 december) reeds midwinter- of joel-feesten (winterzonnewende) waarbij het boze werd verjaagd en het licht werd begroet. Op 25 december werd rond het Middellandse Zeegebied tot dan toe de zonnegod vereerd onder vele verschillende namen zoals Ra in Egypte en Helios in Griekenland. In het late Romeinse Rijk was dit vooral de zonnegod Sol Invictus (=de onoverwinnelijke zon). Omdat Jezus het Licht van de Wereld genoemd werd (zie Joh. 1), besloot Constantijn de Grote dat de geboorte van Christus gevierd zou worden in de periode dat 'heidenen' reeds gewend waren te vieren. Bovendien waren de dagen rond 25 december reeds vrije dagen der saturnaliën.
Verscheidene heidense gebruiken hebben vervolgens hun weg gevonden in de Kerstviering, zoals het optuigen van kerstbomen, alsmede het verbranden ervan.
Je mocht toen nog niet drinken natuurlijk...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:26 schreef ShiningStar het volgende:
Als kind zong ik I wanna have sex on the beach altijd keihard mee zonder te weten wat het betekende.
Het deuntje was gewoon zo leuk...
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je mocht toen nog niet drinken natuurlijk...
[ afbeelding ]
Geboortequote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef marcel.nl het volgende:
In NL? Ik zeg altijd eesus.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef PenisBaardGeit het volgende:
Dat asus niet uitgesptoken word als asus maar als asoes...
Ik zeg gewoon Asusquote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef PenisBaardGeit het volgende:
Dat asus niet uitgesproken word als asus maar als asoes...
Iemand komt er nu achter dat Sex on the beach niet alleen een hit was maar ook een cocktailquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
![]()
Alsof dat er iets mee te maken heeft.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef PenisBaardGeit het volgende:
Dat asus niet uitgesproken word als asus maar als asoes...
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:22 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens wiki hoort het als aysoes te worden uitgesproken...
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet nog dat ik 't destijds zo'n openbaring vond toen ik erachter kwam dat Emilio Estevez en Charlie Sheen broers zijn.
Huh?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Iemand komt er nu achter dat Sex on the beach niet alleen een hit was maar ook een cocktail
Hah, dat heb ik nooit geweten.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=44
Ja dat is de vertaling. Dus het heeft 3 betekenissenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Hah, dat heb ik nooit geweten.Dacht altijd gewoon Seks op het strand.
3? Mis ik nu wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is de vertaling. Dus het heeft 3 betekenissen
Grote knop-grote boodschapquote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef AwesomeFit het volgende:
Dat bij een wc met de doorspoelknop(pen) die in de muur verwerkt zijn de grote knop voor veel water is en de kleine knop voor weinig.
Het is een liedjequote:
Oh, zo. Ja ik rekende het liedje en de vertaling als 1. Wist verder niet dat het nog iets anders was.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is een liedje
Een cocktail
en het is dus gewoon sex op het strand
Het gaat over het afvegen van de bips.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef marcel.nl het volgende:
die "staand vegen" snap ik niet.
Wat is de ontdekking ?
Nu het daar zo staat zie ik pas de letterlijke betekenis, nooit aan gedacht...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Montov het volgende:
If I said you have a beautiful body, would you hold it against me
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef emss het volgende:
[..]
Nu het daar zo staat zie ik pas de letterlijke betekenis, nooit aan gedacht...
Weet je ook meteen dat het bedoening is.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef BasisBaas.. het volgende:
[..]
Haha daar kwam ik pas ook achter!Wat een rare bedoeling
En wat dacht je dan van: Roll over, lay down and let me in?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef emss het volgende:
Nu het daar zo staat zie ik pas de letterlijke betekenis, nooit aan gedacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |